[PW] Mobiele telefoons, niet echt gratis

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
pricewatch: Samsung Galaxy Nexus i9250 Zwart

GSMeasy biedt op het oog dat toestel aan voor noppes. Als ik doorklik dan kom ik op hun site waarbij meteen al duidelijk wordt dat het minstens 37 euro in de maand gaat kosten. Die 0 euro lijkt me dus wat fake?

Zelfde verhaal voor pricewatch: Samsung Galaxy Nexus i9250 Zwart

Of worden leaseprijzen bewust niet opgenomen in de PW?

[ Voor 25% gewijzigd door pven op 06-08-2012 22:17 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:58

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Klopt, zie onder andere ook dit topic: [Toestellease] "Geen voorkeur" of "Ja"?. Kort gezegd kunnen toestellease technisch niet invoeren in de Pricewatch, het is er simpelweg nooit voor gebouwd. Gezien dat 99% van de devtijd nu in Tweakers 7 wordt gestoken en ook daarna nog tijd nodig is om de puntjes op de i te zetten, staat de ombouw van het telecomsysteem voorlopig nog on hold. Dat is echter ook veel werk, want niet alleen moet het aan de voorkant worden verbeterd, ook moeten onze beheertools flink op de schop, een groot deel is helaas nog handwerk, we willen het graag geautomatiseerd zien. Even snel een hack inbouwen gaat ook niet lukken, het hele telecomverhaal is bijna een hack op zich :p

In het eerder aangehaalde topic zei ik dat ik vorige week zou gaan kijken hoe het nog duidelijker kan worden weergegeven in de PW, met de tools die we nu hebben. Door omstandigheden ben ik daar niet aan toe gekomen, maar gezien dit niet kan wachten en dit vast niet het laatste topic over het onderwerp is, ga ik daar morgen tijd voor vrijmaken. Geen idee hoe ik het ga doen overigens, ik moet daar nog even over nadenken. Morgen zullen jullie het zien en meld ik me weer in het topic, deal? :)

Voor dit topic een slotje wegens dubbel :)

[ Voor 4% gewijzigd door Glaanie op 06-08-2012 22:45 ]

Dit topic is gesloten.