[Toestellease] "Geen voorkeur" of "Ja"?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 15:11
Geachte modjes,

In dit topic (het enige dat ik overigens kon vinden over dit onderwerp) is al opgemerkt dat toestellease vrijwel altijd, onterecht, bovenaan komt te staan bij prijsvergelijkingen :X . Zou het niet een idee zijn om een duidelijke waarschuwing bij betreffende artikelen te vemelden?

Verder viel mij op dat er een filter "toestellease" aanwezig is, maar dat ik daar alleen voor "Geen voorkeur" en "Ja" kan kiezen. "Nee" lijkt mij een logische optie?

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Jouw opmerking is zeer terecht, alleen helaas niet iets waar wij wat aan kunnen doen. Zoals gezegd in het topci wat je aanhaalt, is de huidige telecom-vergelijker niet gebouwd voor lease-constructies en de enige quick-fix die er momenteel mogelijk is, is een extra specificatie aanmaken, waardoor je wel kan filteren, zoals je zelf ook al hebt opgemerkt. Waarom daar alleen Ja staat heeft te maken met dat we het in eerste instantie juist voor de lease-abo's hebben gemaakt (meer als een waarschuwing, dat de prijs hoger kan zijn), waardoor een Nee-optie overbodig zou zijn. We hebben echter geen rekening gehouden met dat het voor jullie onduidelijk zou kunnen zijn. De Nee optie zit wel ingebouwd in de specificatie, maar is nog nergens in de abonnementen gespecificeerd. Het is vaker gevraagd, maar het er is simpelweg nooit tijd voor vrijgemaakt om alles goed te zetten.

Vanwege de onduidelijkheid, zal ik deze week tijd vrij maken om de specificatie in ieder geval overal in te vullen en zal ik kijken hoe we dit het duidelijkst in de huidige opzet kunnen laten tonen, bijvoorbeeld door het standaard in de specificatiekolommen in het overzicht te tonen (waar nu standaard het aantal belminuten en databundel wordt getoond). Het is zeker niet ideaal en misschien nog steeds verwarrend, maar het kan nu even niet anders. Het bouwen van een nieuwe telecomvergelijker staat al heel lang op ons wensenlijstje, maar daar gaat sowieso pas na de lancering van Tweakers 7 goed over nagedacht worden en dan moet het nog worden gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Zo, ietsje later als beloofd, maar ik heb het iets duidelijker gemaakt. De specificatie is nu overal ingevuld (mocht ik er een gemist hebben, graag even melden in dit topic of via Specs Verbeteren), dus je kan nu ook filteren op Toestellease: Nee. Daarnaast heb ik de specificatietekst aangepast (dat is wat je net onder de naam van een abo ziet), hier staat nu een waarschuwing over hogere kosten ivm lease. Helaas is daar niet al te veel ruimte voor veel tekst, dus het is kort, maar hopelijk wel duidelijk genoeg. Deze tekst is ook zichtbaar als je een toestel bekijkt in combinatie met een abonnement (bijvoorbeeld deze: pricewatch: Hi Messaging Medium (1 jaar), dus op alle relevante plekken is het nu zichtbaar.

Meer kunnen we niet doen helaas. Het is nu wachten op het nieuwe telecomsysteem, waar we beter voorbereid kunnen zijn op dit soort vreemde constructies, maar om eerlijk te zijn, denk ik niet dat we dat dit jaar nog kunnen verwachten. Voor nu is het in ieder geval iets duidelijker gemaakt.