Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe Plasma TV kopen. Na wat opzoekingswerk kwam ik uit op deze tv's:
http://www.kieskeurig.be/...oduct%5B%5D=1047060&ps=10

De P50UT50 is een nieuwer model, maar er lijkt niet zo veel te zijn veranderd met het oudere model (de P50ST30). Voor welk model zou ik gaan? Of zou ik nog iets anders overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Bij Panasonic zit je altijd goed, ik zou gewoon de tv nemen met de functies die je gebruikt.

Ook kun je voor de Philips 50PFL7956H/12 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:49

mr.paaJ

generatie cmd+z

De G20 zou ik laten staan, maar voor zowel de ST30 als UT50 is wat te zeggen.
De nieuwe series schijnen met beweging net wat beter te zijn (andere aansturing paneel), maar de ST30 heeft volgens mij (UT50 nog niet gezien) een beter lichtfilter wat een groter contrast geeft in lichtere ruimtes. (vergelijking via Panasonic)

Die Philips is echt een totaal ander toestel dat in beeldkwaliteit toch wel uiterst teleurstellend mag worden genoemd, zelfs voor een LED TV ;)
Naast ambilight en mogelijk de 21:9 verhouding zie ik geen enkel pluspunt dat vóór deze TV spreekt.

[ Voor 15% gewijzigd door mr.paaJ op 06-08-2012 23:19 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damn, gisteren heb ik heel Genk doorlopen en nergens de televisies kunnen bezichtigen. 1 iemand had de ST30 wel nog op stok, maar niet meer in de winkel staan.
Van de UT50 had nog nauwelijks iemand gehoord.
Is wel erg vervelend, want zou de tv's toch eens graag zien voor ik ze aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Heb je ook al een beetje in het [Plasma] Panasonic 2011-2012 - alle series topic gesnuffeld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heel goede tip. Ben het topic nu wat aan het doorspitten.
Pagina: 1