All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Voor die ene keer maakt dat niks uit.
Wil je dit vaker doen kun je het beter aangeven.
Zucht...
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 17:45 ]
Zoek even naar Opbrengsten uit overige inkomsten.Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:45:
Volgens mij mag je onder de x euro per jaar foto's verkopen zonder belasting.
Joejoe!
Heb je hier een wettelijke bron voor, liefst van de belastingdienst? Dan kan ik namelijk geld gaan terugvorderen van ze want ik heb het vorig jaar braaf opgegeven onder overige inkomstenVerwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:45:
Volgens mij mag je onder de x euro per jaar foto's verkopen zonder belasting.
Ik heb een paar jaar terug een dergelijk bedrag netjes opgevoerd en de resulterende belasting was gewoon 0.marceltuit schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 20:34:
Heb je hier een wettelijke bron voor, liefst van de belastingdienst? Dan kan ik namelijk geld gaan terugvorderen van ze want ik heb het vorig jaar braaf opgegeven onder overige inkomsten
Dus succes met terugvorderen
Is wel te verwachten, ik denk dat beide partijen met de 500e erg tevreden zullen zijn.n0elite schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 18:43:
Ze zou aan haar manager vragen en dan zsm antwoord geven, misschien krijg ik er toch 500 voor
Gewoon in low-res met een mark erin ofzo..
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Maar wat betreft het contract, moeten ze dat ondertekenen of is een ''ja we gaan akkoord met de voorwaarden'' via email ook goed?
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Gefeli! Ik zou hem ondertekend terug gestuurd willen hebben. een ''ja we gaan akkoord met de voorwaarden'' is toch net even wat minder en lijkt me weinig moeite om even ondertekend terug te sturen...n0elite schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:34:
Ze gaan akkoord met 500 euro!
Maar wat betreft het contract, moeten ze dat ondertekenen of is een ''ja we gaan akkoord met de voorwaarden'' via email ook goed?
Zo deed ik dat vroeger toen ik nog logo's maakte. Bracht ik ze langs incl contracten en dan in een oude usb of ik kocht er stuk of 20 via Dealextreme voor paar dollar per stuk. Die stopte ik dan in een klein doosje net een presentje. Zulke verhalen gaan snel rond op verjaardagen en alleen door mijn presentatie kreeg ik veel klanten erbij door de mond-op-mond reclame. De USB stick mochten ze natuurlijk houden.
Dit wordt het contract:
contractje is verstuurd, dus als het goed is is de deal zo goed als rondContract for Photography Services
* The photo (man in escalator, London, B/W) may be displayed only at the xxx gallery in Amsterdam. Additional printed copies may only be made for this purpose.
* Client will use the photo to create a 1000x2160mm banner to be used as window dressing.
* Any other use, such as, but not limited to, publishing the photo in magazines, websites, etc. or selling the photo is prohibited without prior written permission.
* I, xxx, will provide a digital full resolution copy at full size, resolution: 4385 x 3168, of the photo without my watermark via e-mail.
* The price for this single use of the photo as described above is EUR 500.
* Payment will be made through wire transfer, name: xxxx.
* The photo will be delivered within 2 days after payment is received.
* The photographer retains all copyrights to the photograph, and hereby grants the client a limited and non-exclusive license to use the photograph for the aforementioned purpose.
* Any violation of the terms of this contract will result in a fine of EUR 1000 for every day the client remains in violation.
Photographer’s signature Client’s signature
[ Voor 95% gewijzigd door n0elite op 10-08-2012 20:57 ]
[ Voor 6% gewijzigd door nickko op 10-08-2012 22:56 ]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Je hebt dus de openings post gemist?Lightmanone1984 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 04:07:
Gefeliciteerd met je verkoop. Ziet er allemaal goed uit. Ik heb alleen nog 1 vraag (offtopic). Waar heb je die foto gemaakt? Ik bedoel, dat is niet nederland (of wel?). (En sorry als dit al eerder is vermeld, dan heb ik het echt gemist.)
n0elite schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:14:
[...] willen ze een plaat die ik in Londen geschoten heb [...]
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ja kan ook idd, maar ze zei gisteren wel van stuur snel contract op want we hebben weinig tijd meer, dus ik verwachtte een snelle reactie terug zeg maar. Maar idd, misschien is het gewoon weekendSatch schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:46:
Misschien heeft je contactpersoon gewoon weekend? Tis maar een gek idee hoor..
nu nog kijken wat ik met het geld ga doen
[ Voor 13% gewijzigd door n0elite op 22-08-2012 17:11 ]
Maar ik wil toch heel even dit artikeltje hier posten, ter inspiratie voor een volgende keer
http://photographersbusin...18000-wedding-photograph/
Super!n0elite schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:11:
Nou jongens, het was best spannend. Maar uiteindelijk is het contract door ze ingevuld en het geld is vandaag op mijn rekenning gestort. Een succesverhaal dus, mede dankzij jullie![]()
!
nu nog kijken wat ik met het geld ga doen![]()