Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-co
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 10:09

M-co

Arf!

Twee foto's van de Asus dock. Hopelijk is hij snel leverbaar voor de Nederlandse markt.

Afbeeldingslocatie: http://i13.photobucket.com/albums/a259/scphsega/88D66C94-1CE6-44CE-B4F4-0A6DF209CBC6-1298-00000083D47DB42B.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i13.photobucket.com/albums/a259/scphsega/DCD73C42-A2CF-47E7-99BA-A64476828CA6-1298-00000083CF1B1F48.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:04
M-co schreef op zondag 16 december 2012 @ 02:26:
Twee foto's van de Asus dock. Hopelijk is hij snel leverbaar voor de Nederlandse markt.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ondanks dat dat ding zo ontzettend simpel en cheapo er uit ziet is ie na aftrek van mn 30 euro bon het toch wel dubbel en dwars waard (denk ik). ASUS schiet op! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-05 11:39
Anoniem: 346095 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:27:
Weet iemand waar ik de Travel Cover van ASUS in de kleur Dark Grey kan aanschaffen? In de ASUS shop is hij momenteel uitverkocht/niet leverbaar. Ik heb het namelijk niet zo op Amazon of andere buitenlandse sites. Duurt vaak lang voordat de bestelling in huis is.

Bedankt!
Nu weer op voorraad! Al is hij meer lightgray IRL:p
Link: http://shop.asus.nl/shop/...Nexus-7-Travel-Cover.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-03 13:54

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

"Op voorraad. De moment van levering van dit product is 14 dagen na ontvangst van betaling" als je doorklikt. Dat is waardeloos natuurlijk..

Ik ben ook op zoek, maar weinig shops die 'm hebben. De BCC heb ik ze ooit eens zien hangen, maar op de website vind je ze niet terug. Iemand toevallig nog eentje spare liggen van de 30-euro tegoedbon? PM!

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346095

Heb ondertussen deze besteld:

http://www.ebay.nl/itm/ws...172257866#ht_12123wt_1163

Zit ook een magneet in zodat het scherm wordt vergrendeld en ontgrendeld! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180749

Anoniem: 346095 schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:58:
[...]

Heb ondertussen deze besteld:

http://www.ebay.nl/itm/ws...172257866#ht_12123wt_1163

Zit ook een magneet in zodat het scherm wordt vergrendeld en ontgrendeld! ;)
Volgens mij hebben een heleboel tweakers deze.
Goed bescherming.

Minpuntje is dat het plastic te hard is en gaat scheuren op de hoeken. (Maar ondanks dat mijn favoriete case)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:08
Anoniem: 346095 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:27:
Weet iemand waar ik de Travel Cover van ASUS in de kleur Dark Grey kan aanschaffen?
Mocht je nog interesse hebben, de mijne staat te koop: V&A aangeboden: Asus Nexus 7 travel cover

De donkergrijze zit nog ongeopend in originele verpakking. De oranje is wel open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maniac2003 schreef op zondag 16 december 2012 @ 23:51:
[...]

Mocht je nog interesse hebben, de mijne staat te koop: V&A aangeboden: Asus Nexus 7 travel cover

De donkergrijze zit nog ongeopend in originele verpakking. De oranje is wel open.
DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479158

Vandaag heb ik deze case binnen gekregen. Deze heeft me met verzending (naar Ierland) €14,11 gekost.

Voor deze prijs had ik niet veel verwacht, maar ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. De afwerking is misschien niet top, maar voor deze prijs is dat ook niet te verwachten. Het gedeelte dat om de Nexus klikt is van hard plastic en voelt prima aan. Het beschermt de zilveren rand echter niet helemaal, zoals op de foto te zien is.

De flap zelf doet wat hij moet doen, maar ook niet meer. Tegen krassen beschermt het prima. Ik zou hem echter niet graag tussen de zware boeken in mijn tas gooien omdat de flap makkelijk doorbuigt.

De stand functie werkt opzich prima. Als je eenmaal doorhebt hoe je de flap moet vouwen staat het stevig genoeg. Het lukt zelfs gemakkelijk om de hoek in te stellen waarin hij "staat". Zo kun je hem bijna plat, bijna rechtop en alle hoeken ertussen zetten

De volume en aan uit knoppen zijn prima te bereiken. Hetzelfde geldt voor de 3.5mm jack en de micro usb, al zijn hiervan de uitsparingen niet erg mooi uitgesneden. Ook de speakers hebben hun eigen "sleuf" waardoor er bijna geen volume verloren gaat.

Vasthouden met de hoes om gaat vrij makkelijk als je hem 2 keer vouwt (zie foto).

Ik kan dan ook niet anders concluderen dat de prijs/kwaliteit verhouding van deze hoes prima in orde is.

Hieronder twee foto's en een link naar een album met 4 extra foto's. Sorry voor de belachelijke scherptediepte, verlichting hier is niet geweldig en moest met een open diafragma schieten.

Vasthouden doormiddel van de dubbele vouw. Voelt erg comfortabel.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ebZb8h.jpg

Hier de hoes in de stand-modus. Zie ook dat de zilveren rand van de Nexus zelf zichtbaar is:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Uoqqth.jpg

Complete album:
http://imgur.com/a/PMCDf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:23

jmk

Ik heb bem nu ook die beschermhoes. Bijna 2,5 maanden nu. Bevalt nog steeds heel goed. Als de hoes dicht zit heeft mijn Nexus de uitstraling van een luxe agenda(wat hij ook is ;) ). Ik heb een bruine.

Dat je de zilveren rand ziet, vind ik een goede ontwerpkeuze. Hij zit er stevig in en toch zie je de mooie rand.
Het neerzetten door de rollen gaat nog steeds heel goed, heerlijk in de trein!

Enige nadeel is dat de flap een beetje ruimte laat tussen hem en het scherm als de cover dicht zit.
Verder is hij een beetje gaan rafelen in de linker onderhoek. 1 rafeltje, valt nog niet zo op.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-06 18:16
Ik heb de betreffende hoes inmiddels sinds medio september om mijn nexus heen. Prima hoes en uitstraling voor die prijs, maar tot mijn verbazing brak er vorige week (terwijl ik rustig met de tablet in mijn hand zat) wel plots een hoekje van 1x1cm van de hardcover rechtsonder af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de hoes van hierboven vandaag binnengekregen. Het zat ook nog een stylus en beschermfolie bij maar die ga ik niet gebruiken.

De hoes voelt stevig aan en de Nexus 7 zit goed op zijn plaats. Alle aansluitingen zijn goed bereikbaar en ook de afwerking is erg goed. De prijs vind ik zeer goedkoop. Volgens mij is er geen betere book case te vinden voor dat geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Een stylus is heel handig voor spellen waarbij je continue je vinger(of stylus) op het scherm moet houden, zoals Sector Strike, wat trouwens echt een verslavend spel is. Die gratis stylus heeft me nog geen 1x in de steek gelaten.

jmk schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:51:
Een stylus is heel handig voor spellen waarbij je continue je vinger(of stylus) op het scherm moet houden, zoals Sector Strike, wat trouwens echt een verslavend spel is. Die gratis stylus heeft me nog geen 1x in de steek gelaten.
Dat klopt maar ik had al een stylys/pen. Gebruik die eigenlijk alleen af en toe voor spellen als Draw Someting enz. Daarbij is een stylus een stuk nauwkeuriger dan een vinger ;)

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-10-2022

kristo

cosmotheoros

Ik huis mijn 7 in een 'luxe' stoffen schoenenzakje van een 'beter' merk: stevig en zacht :)

Afbeeldingslocatie: http://studwww.ugent.be/~kperremn/tweakers/nexus_zakje.jpg

Merk ook het brillendoekje en magneetje op ;)

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Vinden jullie een screen protector nodig voor de Nexus? Het lijkt mij een beetje overdreven met een hoesje, niet? Plus dat je een verhoogde kans hebt op lucht tussen de protector en het scherm, wat er naar mijn idee niet mooi uit gaat zien.

Ik hoor jullie bevindingen graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JPtjee007 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:02:
Vinden jullie een screen protector nodig voor de Nexus? Het lijkt mij een beetje overdreven met een hoesje, niet? Plus dat je een verhoogde kans hebt op lucht tussen de protector en het scherm, wat er naar mijn idee niet mooi uit gaat zien.

Ik hoor jullie bevindingen graag!
Ik gebruik nooit een screenprotector. Het scherm reageert minder fijn en daarnaast krijg je de folie nooit helemaal mooi op het scherm zonder lucht belletjes.

Daarnaast heeft de Nexus 7 een Gorilla glas dus zouden er geen kleine krasjes op moeten komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372738

Zag deze Bluetooth toetsenbord/Dock voorbij komen op DX new arrivals vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_175448_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-10-2022

kristo

cosmotheoros

Anoniem: 346095 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:05:
Daarnaast heeft de Nexus 7 een Gorilla glas
Zeker van?

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-05 22:54
Nexus 7 heeft Corning glas en geen Gorilla glas helaas. Er zijn al mensen die melden dat ze krasjes op hun Nexus hebben gekregen met deze glas techniek.

http://forums.androidcent...t-same-gorilla-glass.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Excuces! :P Ik bedoelde inderdaad Corning glas. Heb ook begrepen dat dit krasvrij was toen ik hem kocht. Correct me if I'm wrong! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ziet er op zich goed uit. De specs(volgens de DX site!) lijken me qua batterijduur prima in orde.

Alleen als zoiets niet als hoes kan worden gebruikt zal ik het niet vaak gebruiken, en zeker niet meenemen. De Nexus 7 in mijn hoes is zo lekker makkelijk in een voorvak van mijn tas te smijten nu...

Ik heb liever een TB dat de dockport gebruiken en eventueel ook via het toetsenbord de nexus kan opladen, en te gebruiken is als hoes. Dat zou voor mij perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jmk schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 17:02:
[...]
Alleen als zoiets niet als hoes kan worden gebruikt zal ik het niet vaak gebruiken, en zeker niet meenemen. De Nexus 7 in mijn hoes is zo lekker makkelijk in een voorvak van mijn tas te smijten nu...
Zo te zien aan de fotos lijkt het erop dat je de Nexus 7 er bovenop kan klikken (ik zie een lipje onder de spatiebalk en twee bovenaan) lijkt mij ideaal zo. Of je ermee kan smijten is een ander verhaal... ;)

Ik heb 'm in ieder geval besteld, als 'ie binnen is laat ik het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ga ook een Nexus 7 halen alleen twijfel ik nog over een case.

http://www.speckproducts....o-for-google-nexus-7.html

http://www.roocase.com/Mu...-p/c103979/p10518599.html

http://www.dodocase.com/products/hardcover-for-nexus-7-cases

Ze zijn wat duurder maar zijn er mensen die hier wat meer over kunnen vertellen of alternatieven weten? Wil in ieder geval stevig en leer hebben. Hij moet ook redelijk om de hele Nexus passen. Neig zelf een beejte naar die van Speck maar weet het nog niet zeker.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
tobitronics schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:24:
Ik zoek eigenlijk iets voor mijn Nex7 in de trant van een Apple smart cover. Ik zag al de nodige ebay imitaties hier langskomen, maar ik zoek eigenlijk iets waarbij je niet de tablet ergens in moet klikken, zodat ik de feel van de tab zelf heb (netzoals bij apple smartcover). Bestaat zoeiets uberhaupt? Ik heb zelf al gezocht maar kom alleen maar hoesjes tegen waarbij je de tab in iets moet schuiven/klikken.
Dat heb ik nou ook. Blijkt ook niet echt mogelijk gezien het ontbreken van zo'n magnetisch koppelstukje. Gemiste kans... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Pfff, dock uitgesteld tot februari. Google/Asus maken er wel een potje van zeg (ook met de Nex4 en Nex10), ding bestaat al een half jaar en nog steeds alleen een rubberen cheapo hoes verkrijgbaar die niet eens een magneet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Anoniem: 346095 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:05:
[...]

Ik gebruik nooit een screenprotector. Het scherm reageert minder fijn en daarnaast krijg je de folie nooit helemaal mooi op het scherm zonder lucht belletjes.

Daarnaast heeft de Nexus 7 een Gorilla glas dus zouden er geen kleine krasjes op moeten komen :)
Dank! Gebruik nu het wel bekende hoesje van eBay met flip erover en zorg dat ik hem nooit meeneem zonder die hoes. Moet heel wat raars gebeuren wil daar een kras op komen dus. ;) Bij mijn telefoons zit wel altijd een screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Laatst online: 08-06 07:29
Heb m ook besteld,heb die case van hun ook,zeer tevreden mee.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-06 11:28
In de Asus shop staat de grijze Nexus 7 Travel Cover vermeld als "Op voorraad" maar daaronder staat: "De moment van levering van dit product is 14 dagen na ontvangst van betaling". Andere kleuren zoals de witte en de roze zijn ook "Op voorraad" maar die "worden normaal gesproken binnen 24 uur verzonden".

Heeft er iemand recentelijk een cover besteld in de Asus shop? Welke kleur is hij en hoe lang duurde het voordat je hem binnen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jack2 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:15:
In de Asus shop staat de grijze Nexus 7 Travel Cover vermeld als "Op voorraad" maar daaronder staat: "De moment van levering van dit product is 14 dagen na ontvangst van betaling". Andere kleuren zoals de witte en de roze zijn ook "Op voorraad" maar die "worden normaal gesproken binnen 24 uur verzonden".

Heeft er iemand recentelijk een cover besteld in de Asus shop? Welke kleur is hij en hoe lang duurde het voordat je hem binnen had?
Ik wil een oranje hebben!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• TacoTaco
  • Laatst online: 08-06 12:16
jack2 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:15:

Voor de grijze en de roze heb je nog wel kans bij de lokale BCC. Ik heb mijn grijze in Arnhem gekocht.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

TacoTaco schreef op donderdag 27 december 2012 @ 03:03:
[...]

Voor de grijze en de roze heb je nog wel kans bij de lokale BCC. Ik heb mijn grijze in Arnhem gekocht.
Wat zouden nog meer winkels kunnen zijn? Vooral in Groningen. Of in Amsterdam want daar ben ik morgen heen :+

• tobitronics
Dock verschenen in Duitse ASUS shop, er is hoop....

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:09
tobitronics schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:10:
Dock verschenen in Duitse ASUS shop, er is hoop....
Nog een paar daagjes voordat de voucher verloopt, ik ben benieuwd.
-edit-
Wel met de status "niet beschikbaar"trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door cheiron op 27-12-2012 22:52 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
En hij is nu leverbaar! ( Nexus 7 docking station ) Maar helaas alleen leverbaar in Duitsland..

Iemand die in Duitsland woont? O-)

16:27 edit: en alveer uitverkocht! :p

[ Voor 6% gewijzigd door PieterAelse op 28-12-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 11:02
Is er hier iemand die ervaring heeft met de Gecko cover? Ik heb hun iPad cover en dat bevalt prima maar ik wil graag weten of het lipje in de weg zit als je de cover omslaat naar achteren? Als ik de foto's bekijk op de website van Gecko dan lijkt het een stug lipje te zijn en het lijkt me vervelend beethouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-06 11:51
Mijn keuze ging naar een simpel hoesje.
Het hoesje moet beschermen en krassen voorkomen; dat lijkt idd. te lukken met dit hoesje :)

Merk: 7" Ainol Novo 7 Elf Aurora Paladin Android Tablet Folio Case Cover E02
Waar gekocht: Ebay
Prijs: US $6,28 (inclusief verzendkosten)
Link naar: http://www.ebay.com/itm/7...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/7-Ainol-Novo-7-Elf-Aurora-Paladin-Android-Tablet-Folio-Case-Cover-E02-/00/s/MTYwMFgxNjAw/$(KGrHqR,!iYE+nO06UpWBP9wdJcN3g~~60_12.JPG

----

Nog een vraagje van mij :)
Welke joystick/controller gebruikt men om via bluetooth (zonder root) te gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
ezra070 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:27:

Nog een vraagje van mij :)
Welke joystick/controller gebruikt men om via bluetooth (zonder root) te gamen?
Zou ik ook wel willen weten. Had deze gevonden: http://www.powera.com/moga maar die vind ik nog vrij aan de prijs. Had begrepen dat ze eerder in december een 'secretsanta' actie hadden waarbij je die controller gratis kreeg en alleen verzendkosten moest betalen. Maar ik was de laat voor deze actie :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
  • Laatst online: 08-06 11:28
Inmiddels staat de grijze cover in de Asus webshop op "binnen 24 uur verzonden". Toch maar besteld met die 30 euro kortingscoupon van Asus. En meteen ook maar een Asus muis erbij voor 3 euro bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hoes gehaald voor veel geld :X Sluit hij niet goed aan... Oftewel hij zit er te los in... Die gaat zo weer terug en ik ga denk ik dezelfde hoes in een custom kleur bestellen online :+ Goedkoper en wel in Oranje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DKhNJ7RFQlvmf1FkdC2UKnS9/medium.jpg

Gisteren deze besteld en hopelijk met 2 tot 3 weken binnen. Moet eerst nog gemaakt worden en alles.

Ja ook in deze kleur en deze afwerking :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Touchdomex schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:03:
[afbeelding]

Gisteren deze besteld en hopelijk met 2 tot 3 weken binnen. Moet eerst nog gemaakt worden en alles.

Ja ook in deze kleur en deze afwerking :>
Waar heb je deze besteld?

Zelf heb ik net deze binnen (in het blauw):

Groot nadeel van dit ding is dat als je de cover flap achter de tablet vouwt (bijvoorbeeld als je hem in 1 hand wil houden) de magneet de tablet uitschakeld.... Het hoesje is voor mij op deze manier totaal onbruikbaar. Ik heb ze hierover gemaild of er iets tegen te doen is, maar nog geen reactie. Iemand hier een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:53
Magneetje eruit snijden? :9

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

erikjannemann schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:11:
[...]

Waar heb je deze besteld?

Zelf heb ik net deze binnen (in het blauw):

Groot nadeel van dit ding is dat als je de cover flap achter de tablet vouwt (bijvoorbeeld als je hem in 1 hand wil houden) de magneet de tablet uitschakeld.... Het hoesje is voor mij op deze manier totaal onbruikbaar. Ik heb ze hierover gemaild of er iets tegen te doen is, maar nog geen reactie. Iemand hier een idee?
Op de website van Noreve zelf. Moest wel 66 ballen aftikken maar goed unieke kleur en stijl dus me like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Iemand enig idee waar ik snel een 7 inch hoes kan halen? Aangezien ik nog 3 weken moet wachten op mijn Noreve case wil ik voor 20/30 euro eventjes snel iets bestellen wat ik kan gebruiken. Op de Asus website zijn alleen lelijke kleuren maar ik zoek wel zoiets. In ieder geval moet het scherm beschermd zijn tijdens vervoer.

Zo'n case-logic ding zie ik niet zitten. Lelijk en te bulky. Moet wel een beetje klasse uitstralen.

Asusdingen zijn perfect maar slecht leverbaar in niet lelijke kleuren.

Eis is wel dat ik hem morgen kan ophalen in de winkel in Groningen of binnen een week in mijn bezit is.

[ Voor 17% gewijzigd door Touchdomex op 03-01-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Touchdomex schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:06:
Iemand enig idee waar ik snel een 7 inch hoes kan halen? Aangezien ik nog 3 weken moet wachten op mijn Noreve case wil ik voor 20/30 euro eventjes snel iets bestellen wat ik kan gebruiken. Op de Asus website zijn alleen lelijke kleuren maar ik zoek wel zoiets. In ieder geval moet het scherm beschermd zijn tijdens vervoer.

Zo'n case-logic ding zie ik niet zitten. Lelijk en te bulky. Moet wel een beetje klasse uitstralen.

Asusdingen zijn perfect maar slecht leverbaar in niet lelijke kleuren.

Eis is wel dat ik hem morgen kan ophalen in de winkel in Groningen of binnen een week in mijn bezit is.
Google, we zijn geen webshop-database met al die eisen die je stelt...

[ Voor 4% gewijzigd door tobitronics op 03-01-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

tobitronics schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:11:
[...]

Google, we zijn geen webshop-database met al die eisen die je stelt...
Niet meer? Was altijd wel zo namelijk en mijn Noreve duurt nog 3 weken...Ook google werpt ook geen vruchten af en geeft vooral suggesties die niet in NL zijn.

Denk je echt dat ik niet eerst google of de pricewatch afga voordat ik hier een vraag neerdump?

[ Voor 12% gewijzigd door Touchdomex op 03-01-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Touchdomex schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:12:
[...]

Niet meer? Was altijd wel zo namelijk en mijn Noreve duurt nog 3 weken...Ook google werpt ook geen vruchten af en geeft vooral suggesties die niet in NL zijn.

Denk je echt dat ik niet eerst google of de pricewatch afga voordat ik hier een vraag neerdump?
Dat soort mensen zijn er genoeg op t.net, maar als je echt iets zoekt, is zo'n nederlandse webshop ala budgethoesjes.nl niet iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

tobitronics schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:14:
[...]

Dat soort mensen zijn er genoeg op t.net, maar als je echt iets zoekt, is zo'n nederlandse webshop ala budgethoesjes.nl niet iets voor je?
Ja maar kijk eerst naar mijn postcount en regdatum en ga dan pas zeuren :> Ik doe dat wel altijd namelijk als ik zo'n vraag voorbij zie komen zodat je een flame in de juiste richting kan gooien.

Budgethoesjes.nl is inderdaad iets wat ik zoek maar er zijn zoveel van dit soort kleine webshops ik kan ze niet vinden. Daarnaast heeft budgethoesjes.nl niets wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Touchdomex schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:18:
[...]

Ja maar kijk eerst naar mijn postcount en regdatum en ga dan pas zeuren :> Ik doe dat wel altijd namelijk als ik zo'n vraag voorbij zie komen zodat je een flame in de juiste richting kan gooien.

Budgethoesjes.nl is inderdaad iets wat ik zoek maar er zijn zoveel van dit soort kleine webshops ik kan ze niet vinden. Daarnaast heeft budgethoesjes.nl niets wat ik zoek.
Trouwens je Nexus houdt t echt wel uit hoor die 3 weken. Ik heb m al sinds release met alleen een sleeve voor als ie het huis verlaat, nog geen krasje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik draag sinds het begin een cover die ik via ebay heb, was volgens mij met 4 dagen binnen (UK), en werkt prima en past goed.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

tobitronics schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:48:
[...]

Trouwens je Nexus houdt t echt wel uit hoor die 3 weken. Ik heb m al sinds release met alleen een sleeve voor als ie het huis verlaat, nog geen krasje te zien.
Liever het zekere voor het onzekere. Ik ga vanavond nog eventjes de stad in. Wil echt wel een hoes of sleeve.. Vooral voor het scherm dat die veilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

http://www.ebay.nl/itm/400370441684

Zo hopen dat hij met een klein weekje binnen is.

Direct ook maar een OTG kabel besteld. Nu nog een stylus ding halen en nog kijken wat ik nog meer zou willen hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

Waarom stop hem dan niet gewoon in een bubbeltjesenvelop?

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Vmu schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:50:
Waarom stop hem dan niet gewoon in een bubbeltjesenvelop?
Ik heb hem nu in een kartonnen doos maar dat vind ik kut. Zelfde geld voor een bubbeltjesenvelop. Is pauper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Laatst online: 24-05 22:54
Ik heb zo'n standaard 7" hoes aangeschaft van de Hema werkt prima.
Misschien een idee voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

TheJuul schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:34:
Ik heb zo'n standaard 7" hoes aangeschaft van de Hema werkt prima.
Misschien een idee voor je?
Foto toevallig?

Ik heb al eentje besteld op Ebay maar voor mijn Galaxy S1 heb ik ook een stuk of 5 hoesjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik heb hem gewoon vervoerd in de originele doos voordat ik mn hoesje had. Bespaart ook weer geld he!

Verder zij er HEMA's die voor 6 euro een sleeve hebben/hadden.
Op de markt heb je ook vaak cheapass hoesjes.

Misschien een goed idee, omdat het toch voor 3wk gaat, dat je een universele 7" sleeve neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jmk schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:44:
Ik heb hem gewoon vervoerd in de originele doos voordat ik mn hoesje had. Bespaart ook weer geld he!

Verder zij er HEMA's die voor 6 euro een sleeve hebben/hadden.
Op de markt heb je ook vaak cheapass hoesjes.

Misschien een goed idee, omdat het toch voor 3wk gaat, dat je een universele 7" sleeve neemt.
Ja ik ga straks eentje halen daar :+ Heb al een andere van ebay en straks komt nog mijn Noreve hoesje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Touchdomex schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:17:
Waar ik stiekem wel van baal maar niet voor dit topic is. De cases zijn best bizar slecht te krijgen zeg :X Internet is the way to go maar winkels die zelfs de Nexus hebben zijn erg mager met cases...
Ik heb gewoon dit er omheem zitten.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MegaTronics schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:55:
[...]

Ik heb gewoon dit er omheem zitten.
Ik heb er nu eentje van Noreve besteld, Asus en van ebay eentje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Touchdomex schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:59:
[...]

Ik heb er nu eentje van Noreve besteld, Asus en van ebay eentje :+
Ik zou er nog 4 bestellen, heb je elke dag van de week een ander hoesje. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MegaTronics schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:03:
[...]

Ik zou er nog 4 bestellen, heb je elke dag van de week een ander hoesje. :+
Ik zit nu al tegen de 100 euro aan met hoesjes :+ How about no :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Die HEMA hoes heb ik al vanaf de dag, dat ik de Nexus kocht.

Voor die 7 euro dat 'ie kost, kan je geen bult vallen.
Goeie kwaliteit, niet de mooiste, maar gebruik 'm elke dag met plezier.
Kan zo de tas in, zonder dat je je druk moet maken, of je Nexus er later nog heel uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Iemand die deze al binnen heeft ?

http://www.ebay.com/itm/F...gle-Nexus-7-/190779755194

( dezelfde als de DX.com keyboard-dock _

Wat ik niet helemaal zie in de verschillende foto's, is hoe de Nexus 'erin' gaat.

Scherm naar de toetsen ( dus helemaal dcht ) of kan hij ook "achterop" geklikt worden ( dubbele achterkant )
Want ik heb het keyboard niet continu nodig, en als het dan zomaar los in de koffer slingert, naast de Nexus is het ook zo wat
Even oppakken, en hij wat dikker zou zijn ( ivm piggyback van tobo ) zou handig zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180749

FreshMaker schreef op zondag 06 januari 2013 @ 19:48:

http://www.ebay.com/itm/F...gle-Nexus-7-/190779755194

( dezelfde als de DX.com keyboard-dock _

Wat ik niet helemaal zie in de verschillende foto's, is hoe de Nexus 'erin' gaat.

Scherm naar de toetsen ( dus helemaal dcht ) of kan hij ook "achterop" geklikt worden ( dubbele achterkant )
Want ik heb het keyboard niet continu nodig, en als het dan zomaar los in de koffer slingert, naast de Nexus is het ook zo wat
Even oppakken, en hij wat dikker zou zijn ( ivm piggyback van tobo ) zou handig zijn )
Als je goed kijkt naar de foto's, zie je voor één clipje en achter twee clipjes:
Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/6646/dockp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, bij mij afgelopen zaterdag binnen (de DX versie)

Voordelen:
Klikt netjes over de Nexus7 (wordt een mooi 'pakketje', hoes kan ik nu wel weg doen)
Werkt verder goed, Home en Back knop zijn handig

Nadelen:
voelt erg plastic aan
aan/uit knop een beetje gammel

Meest vervelende probleem: Er is een magneetje (net als een smart cover) in de buurt van de aan/uit knop, prima als je hem dicht klik, maar kut als je de Nexus7 erin stop met de aan/uit/volume links-boven. Dan valt het scherm uit als je'm in de dock plaats... 8)7

Dus, je moet hem erin plaatsen met de aan/uit/volume knoppen rechts-onder waardoor je er niet meer bij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Hmm heb je pics / videootje? :)

Ziet er uit als een leuk nuttig gadget!

Ah op YT staat er wel een ;)

[ Voor 97% gewijzigd door Quad op 07-01-2013 12:40 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ik heb er ook een gevonden ( via XDA )

YouTube: hands on: mobile bluetooth keyboard for nexus 7

Overall zijn ze er wet tevreden over, dus ook een besteld ( nog geen 15€ , EN te gebruiken met iPad as wel )

En natuurlijk een ECHTE tweaker ....

http://forum.xda-develope...p?p=34232118&postcount=53

Foto's van binnen en buiten, verbazend hoe weinig 'inhoud' in het toetsenbordje

[ Voor 22% gewijzigd door FreshMaker op 07-01-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik laat hem via eBay UK komen, doorgaans veel sneller binnen als China, en voor 20,- euro.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-05 17:16
De oplader van mijn Nexus 7, die in de doos is meegeleverd, kan niet in een stekkerdoos. Hij pas uitsluitend in het stopcontact. Hebben meer mensen dit ondervonden en zit hier nog een redenatie achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 15:27
Prev schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:02:
De oplader van mijn Nexus 7, die in de doos is meegeleverd, kan niet in een stekkerdoos. Hij pas uitsluitend in het stopcontact. Hebben meer mensen dit ondervonden en zit hier nog een redenatie achter?
Past prima in mijn stekkerdoos, waarom past hij bij jou niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmund
  • Niet online
Prev schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:02:
De oplader van mijn Nexus 7 past ook lastig in bepaalde stopcontacten/stekkerdozen. Het viel mij op dat één pinnetje iets meer naar het midden is gebogen. Ik vermoed dat het hierdoor komt. De uiteindes staan hierdoor dus iets dichter bij elkaar dan bij andere stekkers.

[ Voor 7% gewijzigd door Edmund op 08-01-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0gpW4lX66l3EVvVtxHx0Ptb8/full.jpg

Asus hoesje is binnen *O* Vrijdag spontaan op voorraad dus moest hem bestellen :+ Nu nog die van Ebay en nog een Noreve :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 17:23

LoneWolf

Just a Byte

Edmund schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:26:
[...]

De oplader van mijn Nexus 7 past ook lastig in bepaalde stopcontacten/stekkerdozen. Het viel mij op dat één pinnetje iets meer naar het midden is gebogen. Ik vermoed dat het hierdoor komt. De uiteindes staan hierdoor dus iets dichter bij elkaar dan bij andere stekkers.
Ook mijn beide opladers (die er bij zat en die ik bij de asusshop van de 30 euro heb besteld) vertonen dit vreemde mankement, beide hebben 1 poot die wat meer naar binnen staat waardoor hij niet in alle stekkerdozen past.
Heeft me zelfs al een eurostekkerverlengsnoer gekost, waar de kinderbescherming afbrak hierdoor, deze ging na het eruit halen van de asus adapter niet meer op zijn plaats en kan nu er geen enkele stekker meer in.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-05 17:16
Sypher schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:18:
[...]

Past prima in mijn stekkerdoos, waarom past hij bij jou niet dan?
Ik vermoed omdat de twee pinnetjes een plat uiteinden hebben i.p.v. ronde uiteinde zoals bijv. de oplader van m'n Galaxy Nexus.

@Edmund, dat was mij ook al opgevallen maar het terugbuigen heeft bij mij nog niet het gewenste effect gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrous
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met die screenprotectors van Zagg? Is dat een aanrader of niet? Of is een screenprotector sowieso overbodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik vind het ten koste gaan van de scherm kwaliteit. Ik gebruik er geen en er komt ook geen op.

Mijn BT keyboard is onderweg inmiddels, hopelijk vlotjes binnen. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 09-01-2013 17:47 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 478220

"Smart Cover" maken van standaard ASUS hoesje
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/72339529/nexus.JPG

Sloop van een "koelkast magneet" het magneetje (rond 5, dik 2 mm)
Zoek de juiste plaats en maak daar een gat van rond 5 mm.
Zet het magneetje vast met wat lijm en aan voor en achterzijde een sticker.
Werkt perfect.

Aanvulling: een dun plaatje (of folie) metaal (waarop het magneetje kleeft) in de cover achter de plek van de magneet, voorkomt dat de nexus7 ook uitgaat als je de klep geheel naar achteren vouwt.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 478220 op 15-01-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:34
Weet iemand hoe ik snel aan een screenprotector kom? Gisteren de nexus gekocht, vandaag in de winkels gekeken maar niemand lijkt er één te hebben (dixons, mycom, action, xenos, mediamarkt breda).

Ik ga zaterdag ochtend op vakantie dus via de post was een beetje te laat al.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Gewoon een cover of tasje gebruiken, screenprotector vind ik echt nutteloos voor een tablet. Bij een telefoon kan ik er nog wel wat bij voorstellen maar een tablet? :(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:34
Quad schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:12:
Gewoon een cover of tasje gebruiken, screenprotector vind ik echt nutteloos voor een tablet. Bij een telefoon kan ik er nog wel wat bij voorstellen maar een tablet? :(
Ben je nog krasvrij dan? Heb er toch liever een protector op dan hoef je je daar niet druk over te maken...

[ Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 10-01-2013 16:16 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Jup, zit nog geen krasje op. Hoeft ook niet als je er niet mee gooit.

Ik gebruik gewoon een cover met magneet btw.

[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 10-01-2013 16:20 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Voor de mensen met de Asus case. Is het Asus hoesje fijn? Ik ben op zoek naar een case die de tablet niet (enorm) dikker maakt, en die van Asus lijkt de enige die dat niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 14:12
H92! schreef op zondag 13 januari 2013 @ 10:25:
Voor de mensen met de Asus case. Is het Asus hoesje fijn? Ik ben op zoek naar een case die de tablet niet (enorm) dikker maakt, en die van Asus lijkt de enige die dat niet doet.
Voordelen:
  • het maakt de Nexus niet te "lomp"
  • het materiaal voelt goed aan
  • tablet is er eenvoudig in te stoppen en er uit te halen
  • dezelfde tekst/logo's op de achterkant als van de tablet zelf
  • uitsparingen en knoppen zijn prima toegankelijk en te bedienen
  • geen hard plastic dat kan breken of de rand van de tablet kan beschadigen
Nadelen:
  • de hoes had wat lichter mogen wegen
  • de klep hangt los en wordt nergen mee op het scherm vastgehouden
  • de klep heeft iets te veel speling om over het scherm te schuiven
  • het is geen geen "smart" cover (geen magneet)
Ik vind de hoes fijn vanwege het materiaal en omdat het de tablet niet zo lomp maakt als vele andere (nep-lederen) hoezen.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-06 14:22
Ik gebruik zelf die van Nillkin. Niet de meest ideale cover (want bedekt één van de microfoon ingangen en flapje blijft niet vast zitten), maar het maakt de Nexus 7 niet veel dikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prima hoesje maar het kan niet als steun gebruikt worden.
ik heb hem zelf "smart" gemaakt met een magneetje
zie boven donderdag 10 jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Anoniem: 478220 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:34:
"Smart Cover" maken van standaard ASUS hoesje
[afbeelding]

Sloop van een "koelkast magneet" het magneetje (rond 5, dik 2 mm)
Zoek de juiste plaats en maak daar een gat van rond 5 mm.
Zet het magneetje vast met wat lijm en aan voor en achterzijde een sticker.
Werkt perfect.
Dat idee heb ik vorige week ook proberen uit te voeren! Alleen (gelukkig) nog voordat ik het gat had gemaakt merkte ik dat het scherm ook uitging als ik de cover achter de tablet vouwde _O- . Dus leuke poging maar helaas is mijn magneetje te sterk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Quad schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:46:
Ik vind het ten koste gaan van de scherm kwaliteit. Ik gebruik er geen en er komt ook geen op.

Mijn BT keyboard is onderweg inmiddels, hopelijk vlotjes binnen. :)
mail en PP betaling (retour) ontvangen:
We regret to advise you that the item you ordered was returned to us by the courier as undeliverable. It is for this reason we have processed a refund for your order
Volgens mij is het de UK niet eens uitgeweest want ik heb niets gehoord of gezien van de week terwijl ik iig elke dag thuis was :'(

Nja, hij heeft goede feedback maar het KB is ook niet meer in zijn 'shop' te vinden, krijg 50% korting op een order bij hem.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PieterAelse schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:49:
[...]

Dat idee heb ik vorige week ook proberen uit te voeren! Alleen (gelukkig) nog voordat ik het gat had gemaakt merkte ik dat het scherm ook uitging als ik de cover achter de tablet vouwde _O- . Dus leuke poging maar helaas is mijn magneetje te sterk denk ik.
plaats een dun metalen plaatje (waar de magneet op blijft plakken) achter het tablet in de hoes.
Het magneetveld wordt dan tegengehouden en het scherm blijft aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hoesje 2 is ook binnen. Ebay ripoff van blijkbaar mijn bestelde Noreve. Afwerking is ronduit kut en de bouwkwaliteit is meh. Voordeel is dat hij wel stevig eromheen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Quad schreef op zondag 13 januari 2013 @ 23:44:
[...]

Nja, hij heeft goede feedback maar het KB is ook niet meer in zijn 'shop' te vinden, krijg 50% korting op een order bij hem.
Ik las op XDA dat er meer zijn ( shops ) die hem niet meer hebben
Ook de andere ( plat en zwart ) heeft moeite om het bij te houden.

Ik heb na de verzending 7 dgn terug nog niets gehoord ( zal met een dag of 7 wel arriveren )

Voor het magneet 'probleem'
In het XDA topic staat hoe je de magneet kan verwijderen, met een mesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiyaKa
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 00:30
Iemand ervaring met de Golla Sky G1322? Ik zag deze bij mediamarkt en voelde goed aan. Het is niet specifiek bedoeld voor de nexus en het kwam bij mij niet op of ik het daar kon proberen met de nexus. Er stond alleen dat het tot max 7 inch is. De prijs 41 euro was een beetje aan de hoge kant, maar na een beetje zoeken zag ik het bij amazon.de voor een prijs van 25,25 inclusief verzenden.

Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/186007/222373.png?width=250&height=298

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ziet er uit als een generieke sleeve, een beetje bladeren op Ebay, en je vindt nagenoeg dezelfde soort voor onder de 10$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Beter haal je een nette case. Schiet je veel meer mee op en is fijner in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Drippler heeft hem ook gevonden
Het toetsenbord

http://drippler.com/google/nexus_7/#!619737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Afbeeldingen zijn van DX.com.. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:44:
Afbeeldingen zijn van DX.com.. :')
En het filmpje van XDA

Drippler is dan ook niet veel meer dan een linkverzamelaar, maar soms zit er wel eens een leuke vondst bij, die ik zelf nog niet gevonden had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411873

Anoniem: 372738 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:21:
[...]
Ja, bij mij afgelopen zaterdag binnen (de DX versie)

Voordelen:
Klikt netjes over de Nexus7 (wordt een mooi 'pakketje', hoes kan ik nu wel weg doen)
Werkt verder goed, Home en Back knop zijn handig

Nadelen:
voelt erg plastic aan
aan/uit knop een beetje gammel

Meest vervelende probleem: Er is een magneetje (net als een smart cover) in de buurt van de aan/uit knop, prima als je hem dicht klik, maar kut als je de Nexus7 erin stop met de aan/uit/volume links-boven. Dan valt het scherm uit als je'm in de dock plaats... 8)7

Dus, je moet hem erin plaatsen met de aan/uit/volume knoppen rechts-onder waardoor je er niet meer bij kan.
Is aan/uit/volume voorzien op toetsenbord? Als dat niet zo is, is het wel knap irritant dat je 'm er dan elke keer uit moet halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Open maken en magneetje weghalen.

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste