Partition Table rebuilden

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

• TimSeve
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-11-2025
Hallo allen,

Van een familielid heb ik een 160GB grote harde schijf ontvangen welke niet meer zou werken, maar er staat wel zeer gevoelige data op. Door virussen is het een en ander mis gegaan waardoor de harde schijf nu alleen nog maar geformatteerd wil worden, de partition table is foetsie.

Het betreft een Seagate Momentus 5400.6 160GB uit een Packard Bell laptop. Er stond een partitie van 20 gb en 140 GB op.

Ik heb de mogelijkheid tot het gebruik van Norton Ghost 10, deze kan de partition table rebuilden, maar dan moet ik de nummers handmatig inkloppen en ik zou totaal niet weten wat in te vullen. Andere recovery software heeft mij ook niet kunnen helpen. Kan ik een gelijkwaardige schijf pakken, hier ongeveer dezelfde partities op namaken en dan de nummers kopiëren en plakken in Norton?

Ik ben zelfs bereid om de schijf te verzenden naar een Tweaker die dit probleem voor mij op kan lossen, maar eerst probeer ik het nog van achter de PC uit.

Verwijderd

Ik vind je verhaal te vaag om een eigen topic te rechtvaardigen. Volgens mij kun je het beste eerst dit topic door gaan nemen: Thematopic: Datarecovery

Heb je dan nog vragen, stel deze dan in dat topic.

Dit topic is gesloten.