"Luie mensen worden ook moe!"
gathering.tweakers.net/showtopic.php/141121
Koelen met olie.
Ik moet sneller leren typen:(
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Maar kijk eens naar die link van Attix, daar zijn ze met olie aan het spelen...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
maar dan vooral de offtopic berichten.
Verwijderd
d'r ontstaat een evenwicht tussen H20 en die ionen. Dus water zal altijd een klein beetje geleiden...
H3O + en HO- dat had ik geleerd bij natuurkunde...Op dinsdag 27 maart 2001 19:50 schreef pindkaas het volgende:
sinds wanneer gaat water zich ontleden in H3 en HO???? wat is dit vaal slaat naar mijn mening echt nergens op!!! anyway! ik denk dat als je een waterdichte kast hebt er geen stof en vet inkomt!???toch??? ik dacht dat water een iets hoger warmtecoefficent had dan olie!! dus water werkt dan weer beter!!
Edit: O + -> O+:(
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Ben ik dus toch niet helemaal achterlijk...Op dinsdag 27 maart 2001 20:01 schreef crashtest het volgende:
water ontleedt toch echt wel in H3O + en OH-
d'r ontstaat een evenwicht tussen H20 en die ionen. Dus water zal altijd een klein beetje geleiden...
Is die 2 jaar scheikunde toch ergens goed voor geweest:7
Mijn naam is Attix.SkategoaT, eiegenlijk SkategoaT, maar bij dat account had ik een verkeerd E-mail adres ingetikt, die van mijn vader.Op dinsdag 27 maart 2001 19:46 schreef Demoniac het volgende:
Je systeem onder water zetten is theoretisch een goed koelsysteem, maar praktisch niet te realiseren ivm stof en vet dat in het water komt, en omzetting van H2O in HO- en H3O+ (toch:?)
Maar kijk eens naar die link van Attix, daar zijn ze met olie aan het spelen...
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Sorry ik zal het niet meer doen, Attix.SkategoaT;)Op dinsdag 27 maart 2001 20:12 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
[..]
Mijn naam is Attix.SkategoaT, eiegenlijk SkategoaT, maar bij dat account had ik een verkeerd E-mail adres ingetikt, die van mijn vader.
P.S. Water ontleed in waterstof (H2) en zuurstof (O2) on invloed van een electrische spanning. Denk maar aan dat scheikunde proefje van de middelbare school. Dit kan alleen maar als het water de stroomkring sluit en dus electriciteit geleid.
Ik denk echter dat je beter gewoon lucht in je case kunt laten zitten omdat de warmtedissipatie in lucht stukken hoger is dan in water. Dit omdat de snelheid van de luchtmoleculen veel hoger is, dus meer botsen per tijdseenheid en hun energie sneller overdragen.
Elementary, my dear James.
Engineering
Verwijderd
Twee dagen geleden 's avonds ook nog over gedacht.
Koelt goed en is ideeaal, maar 1 stofje...KABOEM! (ofzo
Ik dacht aan alcoholkoeling. Daarover binnenkort meer...>:)
en als jij nou echt goed zou opletten dan wist je ook dat als ze met het toestel van hofmann (waarmee je water ontleed!) in het water een zuur gooien anders geleid het water niet!! duss water opzich zal niet geleiden als het maar zuiver genoeg is! en ik dacht dat het alleen ging ontleden in een toestel van hofmann ( maar ik ben niet en held in scheikunde! )[b]
P.S. Water ontleed in waterstof (H2) en zuurstof (O2) on invloed van een electrische spanning. Denk maar aan dat scheikunde proefje van de middelbare school. Dit kan alleen maar als het water de stroomkring sluit en dus electriciteit geleid.
OK, van allebei maar heel weinig, maar genoeg om je mobo te mollen aangezien er hier nogal veel stroom op staat (veel ampere dus)
(jaja, * BrZ had een 8 voor zijn VWO examen Scheikunde
Verwijderd