Oplichter toekoms29

Pagina: 1
Acties:
  • 528 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:27
Beste Medetweakers,

Hierbij wil ik jullie een waarschuwing sturen over tweaker toekoms29 (mijn vermoeden is dat dit een oplichter is)
Ik heb een bod gedaan bij deze tweaker op zijn aangeboden i5 2500k we zijn daarbij gekomen tot een prijs van 153 euro.
Daarvoor had ik het desbetreffende profiel van de gebruiker al bekeken en hij was al een tijd geregistreerd en de beste man had ook positieve feedback van verschillende tweakers.
Afgelopen maandag 30-07 netjes het bedrag over gemaakt.
Daarna enige dagen gewacht. Meneer gaf via DM zijn telefoon nummer en smste dat die ziek was en het wat langer duurde.
Uiteindelijk vandaag 03-08 een pakketje binnen. Echter tot mijn verbazing bij het openen van het pakket was deze helemaal LEEG.
Daarna direct een sms gestuurd naar de tweaker en een aantal keer gebeld maar geen gehoor.
Nu krijg ik net een DM van een mede tweaker dat diegene ook een bod heeft uitgebracht en betaald aan deze tweaker voor dezelfde processor.
Hierbij een waarschuwing voor jullie doe geen zaken meer met deze tweaker.

Mijn vraag rest alleen nog welke stappen kan ik nog ondernemen? Bij zijn advertenties staat zijn postcode etc dus ik kan deze beste man een bezoek gaan brengen.

Ik hoor het graag als jullie tips hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oliviervdp
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-03-2024
Ik ben ook opgelicht door deze tweakers, alle producten waar ik voor betaalt heb waren reeds verkocht voor ik met hem contact had: Ram-geugen door Yibsel, het moederbord door A.Nikiforov en ik ben ook met de CPU opgelicht net zoals Murrays. Er is dus bewijs( met maijn mails) dat hij deze producten aan mij aanbood toen deze reeds verkocht waren. Ik heb ook zijn adres en zal naar de politie stappen met dit bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

We gaan hier geen hetze starten tegen een tweaker.
Zie het topic dat The_Zohan aangeeft. Meer kunnen wij momenteel niet doen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.