Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na lang op internet te hebben rondgezocht, ben ik er nog steeds niet uit welke beeldscherm ik nu zou gaan halen: de Dell Ultrasharp U2311H of de Dell Ultrasharp U2312HM?

Het gaat vooral gebruikt worden voor het spelen van (grafisch zware) games en het kijken van films/series. Misschien nog een klein beetje beeldbewerking of photoshop in de toekomst.

Tijdens mijn eigen research ben ik veel tegenstrijdige dingen tegengekomen, en is mij nog niet echt duidelijk of veel van de minpunten van beide schermen merkbaar zijn of niet (zoals inputlag kwesties).

Mocht mijn GPU nog van toepassing zijn: MSI N570GTX Twin Frozr Power Edition OC.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:02

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

In de U2312HM zitten leds, dat maakt hem zuiniger. Maar als je shooters e.d. speelt dan moet je wel rekening houden met 8ms inputlag, dat kan misschien lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mr_gadget schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:35:
In de U2312HM zitten leds, dat maakt hem zuiniger. Maar als je shooters e.d. speelt dan moet je wel rekening houden met 8ms inputlag, dat kan misschien lastig zijn.
Ik dacht dat juist de U2312HM minder inputlag had dan de U2311H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_gadget schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:35:
3 hele watts volgens de specs hier op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:20:
[...]

3 hele watts volgens de specs hier op Tweakers.
Ja, en die 3 watts maken mij overigens niets uit; ik geloof niet dat mijn energierekening dan opeens de pan uit stijgt torenhoog wordt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er hier 2 staan, 2311H, en die gebruik ik voor het gamen icm een 570gtx. Ik merk niets van inputlag of wat dan ook.

Ik kwam van een setje tn panelen af en in vergelijking daarmee zijn deze schermen een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

Kijk hier eens http://www.tftcentral.co....nt/dell_u2312hm.htm#input lag. De Dell is juist heel goed.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn ook een aantal topics op het net over dat deze uitslag, die jij nu gelinkt hebt, onbetrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:44:
Ik heb er hier 2 staan, 2311H, en die gebruik ik voor het gamen icm een 570gtx. Ik merk niets van inputlag of wat dan ook.

Ik kwam van een setje tn panelen af en in vergelijking daarmee zijn deze schermen een verademing.
Heb je weleens het spel Battlefield 3 op deze scherm(en) geprobeerd? Ergens last ik over wat problemen met het weergeven van verticale lijnen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel alleen maar BF3 en ik heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog iets te melden qua kwaliteit, performance? Objectief, graag.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gewoon doen :) En dan gewoon het laatste model nemen : Die is het makkelijkst verkrijgbaar denk ik. De U2311H gaat alweer een tijdje mee.

De paar keer dat ik bij Ciris de 2311H heb gebruikt zag ik weinig verschil ten opzichte van de 3x U2410 die ik zelf heb staan ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:34:
Gewoon doen :) En dan gewoon het laatste model nemen : Die is het makkelijkst verkrijgbaar denk ik. De U2311H gaat alweer een tijdje mee.

De paar keer dat ik bij Ciris de 2311H heb gebruikt zag ik weinig verschil ten opzichte van de 3x U2410 die ik zelf heb staan ;)
En wat heeft de U2410 met de U2312HM te maken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:36:
En wat heeft de U2410 met de U2312HM te maken? ;)
Die is duurder met een duurder paneel, maar de goedkopere modellen vind ik dus net zo goed en dat is alleen maar mooi meegenomen toch ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1