Uitgebreid registratie formulier

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-01 16:00
Beste allemaal,

Als eerst wil ik me excuses aanbieden als ik dit topic niet in het juiste forum neerzet, ik zat er twijfelen waar ik hem zou plaatsen. Mocht het hier niet goed staan, dan graag de aanwijzing waar jullie hem liever hebben staan.

In samenwerking met een buitenlandse partner ben ik niet zo lang geleden een klein internationaal bedrijf gestart. Mijn werkzaamheden zullen voornamelijk bestaan uit het werven van kandidaten en deze afleveren aan bepaalde klant. Hiervoor is het van mij dus van belang om zoveel mogelijk potentiele kandidaten te verzamelen en deze op te slaan in een database. Echter zullen deze kandidaten veel informatie over zichzelf moet delen met mij en ik moet dit vervolgens nakijken, om te controleren of zij voldoen aan bepaalde criteria. Op dit moment krijg ik alles via de email binnen en order ik het in outlook, echter laat dit toch te wensen over. Want dit zorgt ervoor dat ik alles zelf handmatig na moet kijken. Dit is nu ik net begin nog wel te doen, maar ik krijg toch een hoop mails binnen op een dag en zou dit dus eigenlijk graag geautomatiseerd hebben.

Nu wilde ik zelf dus eigenlijk een registratie formulier maken, waarbij de potentiele kandidaten zich aan kunnen melden en dus een gebruikersnaam en wachtwoord verkrijgen via mijn website. Vervolgens wil ik eigenlijk dat ze in staat zijn om een door mij gegenereerd informatie formulier, met allerlei verschillende criteria, in kunnen vullen en vervolgens ook nog kunnen wijzigen na afloop. Op mijn beurt wil ik dan kunnen filteren in mijn database door minimum criteria aan te geven en dat ik automatisch een lijst krijg wie er aan deze criteria voldoet en deze mensen een mail sturen.

Zelf wil ik een website bouwen doormiddel van wordpress, aangezien een goede vriend van mij daar veel ervaring mee heeft. We hebben al twee dagen naar plugins gekeken, maar een hoop werken omslachtig en voldaan vaak niet aan de eisen die ik eraan stel. De beste plugins die wij gevonden hebben zijn “job manager” en “costum contact forms”. Verder hebben we ook op internet gekeken, maar zijn een hoop dure, moeilijke en omslachtige programma’s tegen gekomen. Ook zijn we dreamweaver van Adobe tegen gekomen en zit zelf er over te denken om met deze te gaan werken.

Nu vroeg ik me eigenlijk af of mensen misschien tips hebben voor een goede plugin binnen wordpress of eventueel een programma aanraden om dit te realiseren.

bij voorbaat alvast bedankt voor alle moeite en reacties!!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:40

samo

yo/wassup

Dit topic past niet bepaald in Internetmarketing omdat het weinig met de marketingkant te maken heeft.
Kijk voortaan even bij Waar hoort mijn topic?. Dit lijkt verder erg op een scriptrequest en onze mening daarover kan je terugvinden op Programming FAQ - Scriptrequests. Op Tweakers kan je prima terecht als je een vraag hebt over hoe je zelf iets kan inzetten. Maar deze vraag neigt toch meer naar het kant-en-klaar gebruiken van iets heel specifieks. Ik denk dat je vooral zelf even onderzoek kan gaan doen naar de legio form-plugins voordat je verder gaat. Overweeg (maar copy/paste niet jouw verhaal) Het grote WordPress topic

Ondertussen sluit ik dit topic omdat het niet ergens past.

[ Voor 4% gewijzigd door samo op 01-08-2012 11:33 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Dit topic is gesloten.