Na enkele jaren heb ik wel behoefte aan een nieuwe telefoon.
Ik heb altijd Nokia telefoons gehad, dus mijn voorkeur zou daar naar uit gaan.
Iets anders mag eventueel ook.
Op dit moment heb ik een pre-paid kaart en ik ben niet van plan een abbo te nemen. Internet gebruik zou zeer beperkt blijven.
Facebook, twitter e.d. interesseren me eigenlijk allemaal totaal niet.
Wat ga ik met mijn telefoon allemaal doen?
- Bellen
- Sms versturen
- E-mail bekijken via WiFi
- Gebruik navigatiesoftware om te wandelen in steden/dorpen en dit ook OFFLINE zonder problemen kunnen gebruiken. Nokia Maps lijkt me na wat opzoekwerk het beste op dit gebied.
- Eventueel andere dingen via WiFi maar dat is meer bonus en absoluut niet noodzakelijk.
- Liefst ook touchscreen
- Heel af en toe wat opzoeken op internet ?
Het moet dus gewoon een goede telefoon zijn op gebied van basisfuncties : duidelijk volume - helder geluid bij het bellen zonder ruis e.d. - goede batterijduur - makkelijk om te gebruiken voor te bellen en SMS.
Ook het GPS gedeelte vind ik wel belangrijk en zeker het feit dat dit OFFLINE toegankelijk is. Zodat je bijvoorbeeld bij een city tripje op voorhand al je map kan downloaden en dan op de plaats zelf zonder internet dit kan raadplegen en zo makkelijk plaatsen en straten kan vinden.
Mijn dank alvast!!!
Ik heb altijd Nokia telefoons gehad, dus mijn voorkeur zou daar naar uit gaan.
Iets anders mag eventueel ook.
Op dit moment heb ik een pre-paid kaart en ik ben niet van plan een abbo te nemen. Internet gebruik zou zeer beperkt blijven.
Facebook, twitter e.d. interesseren me eigenlijk allemaal totaal niet.
Wat ga ik met mijn telefoon allemaal doen?
- Bellen
- Sms versturen
- E-mail bekijken via WiFi
- Gebruik navigatiesoftware om te wandelen in steden/dorpen en dit ook OFFLINE zonder problemen kunnen gebruiken. Nokia Maps lijkt me na wat opzoekwerk het beste op dit gebied.
- Eventueel andere dingen via WiFi maar dat is meer bonus en absoluut niet noodzakelijk.
- Liefst ook touchscreen
- Heel af en toe wat opzoeken op internet ?
Het moet dus gewoon een goede telefoon zijn op gebied van basisfuncties : duidelijk volume - helder geluid bij het bellen zonder ruis e.d. - goede batterijduur - makkelijk om te gebruiken voor te bellen en SMS.
Ook het GPS gedeelte vind ik wel belangrijk en zeker het feit dat dit OFFLINE toegankelijk is. Zodat je bijvoorbeeld bij een city tripje op voorhand al je map kan downloaden en dan op de plaats zelf zonder internet dit kan raadplegen en zo makkelijk plaatsen en straten kan vinden.
Mijn dank alvast!!!
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)