Zoals de titel luidt, ben ik op zoek naar een apparaat voor backups en opslag voor onderweg. Ik zou graag, in plaats van heel veel geheugenkaartjes mee te moeten nemen, een apparaat hebben waar ik, zonder een computer nodig te hebben, back ups van mijn geheugenkaart kan maken.
Met wat gecombineerde zoektermen kom ik wel het een en ander tegen op het grote internet, maar ik kan nergens vinden hoe dit soort apparaatjes precies heten zodat ik gerichter kan zoeken.
Het zou helemaal mooi zijn als iemand mij kan helpen binnen welke categorie ik deze apparaatjes in de tweakers pricewatch met elkaar kan vergelijken.
Even voor de duidelijkheid, dit is een voorbeeld van zo'n apparaatje: KLIK
Heeft iemand suggesties hoe en waar ik hier het best naar kan zoeken? Gebruikers ervaringen?
Thnx
Met wat gecombineerde zoektermen kom ik wel het een en ander tegen op het grote internet, maar ik kan nergens vinden hoe dit soort apparaatjes precies heten zodat ik gerichter kan zoeken.
Het zou helemaal mooi zijn als iemand mij kan helpen binnen welke categorie ik deze apparaatjes in de tweakers pricewatch met elkaar kan vergelijken.
Even voor de duidelijkheid, dit is een voorbeeld van zo'n apparaatje: KLIK
Heeft iemand suggesties hoe en waar ik hier het best naar kan zoeken? Gebruikers ervaringen?
Thnx