Waarom kunnen wij onze eigen posts niet verwijderen? Soms heb je namelijk een dubbelpost en dat is dan best irritant. Als er een optie is die bij dubbelposts tevoorschijn komt (zodat je je dubbelpost kan verwijderen), zou dat heel erg handig zijn. Het liefst nog met: ''Weet je zeker dat je deze dubbelpost wil verwijderen?'
Deze meneer heeft daar iets moois op geschreven in dit topic: [feat] Dubbelpost samenvoegen
Daarom is mijn idee ook, om een optie te voorschijn laten komen indien iemand 2x heeft gepost, zodat deze persoon één van de 2 posts kan verwijderen. Scheelt weer wat ''spam''. Jullie kunnen natuurlijk wel denken van: wat maakt dat nou uit een dubbelpost?
Nou die zijn toch verdomd lastig als je op zoek bent naar bepaalde informatie.
Deze meneer heeft daar iets moois op geschreven in dit topic: [feat] Dubbelpost samenvoegen
Er zijn nog steeds mensen die het op één of andere manier presteren om dubbelposts te krijgen.crisp schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:43:
Wat versta jij onder een dubbelpost? Ik versta daaronder twee identieke posts na elkaar, en daar hebben we dus al een check voor ingebouwd (race-condities daargelaten).
Als je daaronder verstaat 2 posts van dezelfde gebruiker in hetzelfde topic na elkaar: waarom zouden we daar een technische oplossing voor moeten implementeren? Je wordt er nu al op gewezen als je de laatste persoon bent die heeft gereageerd in een topic dus dat het in de meeste gevallen wenselijk is toevoegingen in je laatste post te zetten.
Als je echter twee inhoudelijk heel verschillende reacties wilt plaatsen dan kan ik me voorstellen dat het soms duidelijker is als je dat in losse posts doet. Bij een automatische post-samenvoeging maak je dat dan weer onmogelijk, en dat acht ikzelf onwenselijk.
Sommige dingen moet je niet proberen op te lossen met technische maatregelen; een dosis gezond verstand zou voldoende moeten zijn, en anders wordt je er vanzelf wel een keer op gewezen...
Daarom is mijn idee ook, om een optie te voorschijn laten komen indien iemand 2x heeft gepost, zodat deze persoon één van de 2 posts kan verwijderen. Scheelt weer wat ''spam''. Jullie kunnen natuurlijk wel denken van: wat maakt dat nou uit een dubbelpost?
Nou die zijn toch verdomd lastig als je op zoek bent naar bepaalde informatie.