2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Wat versta jij onder een dubbelpost? Ik versta daaronder twee identieke posts na elkaar, en daar hebben we dus al een check voor ingebouwd (race-condities daargelaten).
Als je daaronder verstaat 2 posts van dezelfde gebruiker in hetzelfde topic na elkaar: waarom zouden we daar een technische oplossing voor moeten implementeren? Je wordt er nu al op gewezen als je de laatste persoon bent die heeft gereageerd in een topic dus dat het in de meeste gevallen wenselijk is toevoegingen in je laatste post te zetten.
Als je echter twee inhoudelijk heel verschillende reacties wilt plaatsen dan kan ik me voorstellen dat het soms duidelijker is als je dat in losse posts doet. Bij een automatische post-samenvoeging maak je dat dan weer onmogelijk, en dat acht ikzelf onwenselijk.
Sommige dingen moet je niet proberen op te lossen met technische maatregelen; een dosis gezond verstand zou voldoende moeten zijn, en anders wordt je er vanzelf wel een keer op gewezen...
Als je daaronder verstaat 2 posts van dezelfde gebruiker in hetzelfde topic na elkaar: waarom zouden we daar een technische oplossing voor moeten implementeren? Je wordt er nu al op gewezen als je de laatste persoon bent die heeft gereageerd in een topic dus dat het in de meeste gevallen wenselijk is toevoegingen in je laatste post te zetten.
Als je echter twee inhoudelijk heel verschillende reacties wilt plaatsen dan kan ik me voorstellen dat het soms duidelijker is als je dat in losse posts doet. Bij een automatische post-samenvoeging maak je dat dan weer onmogelijk, en dat acht ikzelf onwenselijk.
Sommige dingen moet je niet proberen op te lossen met technische maatregelen; een dosis gezond verstand zou voldoende moeten zijn, en anders wordt je er vanzelf wel een keer op gewezen...
Intentionally left blank
klopt..
Daarom zijn we ook op t.net, je hebt gezond verstand
Daarom zijn we ook op t.net, je hebt gezond verstand
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dat systeem op XDA is echt geniaal en werkt fantastisch
Overzichtelijk, duidelijk dat het om een 2e post gaat en je hoeft er niet "over na te denken". Het werkt gewoon!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hier op Tweakers is het wel de bedoeling om na te blijven denken, zie dit als een trainingDennusB schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:57:
Dat systeem op XDA is echt geniaal en werkt fantastischOverzichtelijk, duidelijk dat het om een 2e post gaat en je hoeft er niet "over na te denken". Het werkt gewoon!
🠕 This side up
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()