Ik maak mijn backups op een Iomega NAS. Nu heb ik per ongeluk een deel van de bestanden op de NAS gewist en wil deze met een undelete programma terughalen. Ik heb begrepen dat dit niet gaat met netwerkdrives en ik heb de HD (Seagate Barracuda LP 1Tb) uit de NAS gehaald en deze via een losse Hard Disk Adapter (SAT / IDE to USB van Icidu) gekoppeld aan mijn laptop.
Nu wordt de adapter wel herkend, maar de harde schijf niet. Als ik bij de apparaateigenschappen kijk dan ziet het systeem blijkbaar wel een harde schijf en een volume (zie afbeeldingen), maar in MijnComputer verschijnt er geen extra drive.
Wie weet waarom ik de inhoud van de hd niet kan lezen (als ik de drive weer in de NAS stop zie ik alle -niet gewiste- bestanden).
Alvast bedankt voor de hulp

De volumes hieronder werden pas getoond na het klikken op de knop Invullen.
Nu wordt de adapter wel herkend, maar de harde schijf niet. Als ik bij de apparaateigenschappen kijk dan ziet het systeem blijkbaar wel een harde schijf en een volume (zie afbeeldingen), maar in MijnComputer verschijnt er geen extra drive.
Wie weet waarom ik de inhoud van de hd niet kan lezen (als ik de drive weer in de NAS stop zie ik alle -niet gewiste- bestanden).
Alvast bedankt voor de hulp

De volumes hieronder werden pas getoond na het klikken op de knop Invullen.