lekker begin bij de hockey heren. 2-0 
.... en 2-1
.... en 3-1

.... en 2-1

.... en 3-1

[ Voor 32% gewijzigd door M a r c o op 09-08-2012 21:23 ]
[ Voor 32% gewijzigd door M a r c o op 09-08-2012 21:23 ]
WR ook goed?kenneth schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:19:
Ik heb er zin in! Eerst Rudisha nog het OR zien verbreken...
En gewoon lekker met 4-1 de rust in. NiceM a r c o schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 21:16:
lekker begin bij de hockey heren. 2-0
.... en 2-1
.... en 3-1
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Ik heb weinig van het spel gezien, maar zo is de rolverdeling bij hun. Het nadeel is dat je minder kan afwisselen en bij een mindere vorm dus aanvallend minder kan brengen.gambieter schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:58:
Jammer, maar wel verdiend. Schuil/Nummerdor waren erg voorspelbaar (alles op Schuil, Nummerdor bijna geen punten gemaakt), terwijl de Letten veel meer varieerden.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 09-08-2012 21:48 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Elect a clown, expect a circus.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Tien seconden meeluisteren en je weet het.Slasher schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:07:
is dat een grote uitslag met hockey? Heb er geen verstand van
Die is zeker nog niet gebeld door de Tena vandaag?vhal schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:08:
geen idee maar die verslaggever van de NOS heeft blijkbaar een natte broek...
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Delen door twee en het is ongeveer met voetbal vergelijkbaarSlasher schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:07:
is dat een grote uitslag met hockey? Heb er geen verstand van
[ Voor 29% gewijzigd door Rataplan op 09-08-2012 22:10 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 09-08-2012 22:18 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nee, dit is wel een 'normale' grote uitslag. Zeg maar 5-0 in het voetbal (or it will be shortly). 't Is idd wel erg ongewoon om er 9 in een halve finale OS in te schietenAngeloonie schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:17:
Wat zijn "grote" hockeyuitslagen normaal? 3-1 ofzo?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
[ Voor 98% gewijzigd door KngfCnns op 09-08-2012 22:24 ]
Groot Brittannië (heren welteverstaan) staat vierde op de wereldranglijst, achter Nederland (derde), Duitsland (tweede) en Australië (eerste).Rataplan schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:33:
Goed, en nu de Duitsers in de finale. Dat wordt andere koek, net als de damesfinale tegen Argentinië morgen. Voor wie het niet weet: dat zijn dus allebei absolute grootmachten. OTOH, dat is Oranje ook
[ Voor 26% gewijzigd door Dadona op 09-08-2012 22:47 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Geen verstand van het paardengebeuren, die beelden zeiden me dan ook heel weinig. Ik ga er maar gewoon vanuit dat de jury zuiver gejureerd heeft en zich niet laat beinvloeden door thuisvoordeel of joelend publiekralpje schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:12:
Ik zie net pas de beelden van de zilveren en gouden dressuurmedaille, maar daar zijn we echt keihard genaaid volgens mij.
Afijn, de revanche vanavond in de hockey was prima
[ Voor 18% gewijzigd door Bundin op 09-08-2012 23:35 ]
Volgens mij een reactie van iemand die bewust een blad voor de mond neemt en zich collegiaal opstelt. Wel jammer, want ik was meer geinteresseerd in haar echte mening.Bundin schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:34:
[...]
Prima respons "ze deed vast ergens anders dingen heel goed".
[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 10-08-2012 06:19 ]
Het probleem is dat de regels te onduidelijk zijn. Het lijkt op het turnen van een paar jaar geleden. Daar was het net zo ondoorzichtig en daar kwamen ook onterechte winnaars uit. Ze hebben daar het hele systeem omgegooid. Iedereen weet bij de start de uitvoeringswaarden en welke oefeningen gedaan gaan worden. Iedereen weet dat die, die, zus, en zo gedaan moet worden. De rest wordt bepaald door de technische uitvoering. Daar kan nog wat discussie over komen, maar het is allemaal veel transparanter en dus eerlijker. Bij dressuur is dit niet het geval. Beetje jammer dus,Bundin schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:34:
[...]
Geen verstand van het paardengebeuren, die beelden zeiden me dan ook heel weinig. Ik ga er maar gewoon vanuit dat de jury zuiver gejureerd heeft en zich niet laat beinvloeden door thuisvoordeel of joelend publiekJammer maar helaas.
Mart en co laten natuurlijk een paar korte stukjes zien en proberen een uitspraak over partijdige jury te ontlokken. Prima respons "ze deed vast ergens anders dingen heel goed".
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Philflow schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 06:09:
Usain Bolt: "Ik ben nu een legende. Ik ben de grootste nog levende atleet. Ik zit nu in dezelfde categorie als Michael Johnson." (bron).
Nu nog leren dat je dat soort dingen beter niet over jezelf kunt zeggen
Toch vind ik ht opvallend dat volgens mij tot twee keer toe er na het uitgeven van een jury oordeel er een protest kwam en iemand net de benodigde tiende punt erbij kreeg. Dit ging in ieder geval op voor Raisman die zodoende Ponor van het podium drukte.Quacka schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 07:33:
[...]
Het lijkt op het turnen van een paar jaar geleden.
...
Daar kan nog wat discussie over komen, maar het is allemaal veel transparanter en dus eerlijker.
Met 9-2 van ze winnen.rik86 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:56:
het schijnt wel zo te zijn dat kenners het een schande vonden, maar ja, wat doe je eraan
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Maar ze kunnen alleen protesteren over de moeilijkheidsscore en die is precies uit te rekenen en daar kan de jury in de drukte wel eens mis zitten;Dadona schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:00:
[...]
Toch vind ik ht opvallend dat volgens mij tot twee keer toe er na het uitgeven van een jury oordeel er een protest kwam en iemand net de benodigde tiende punt erbij kreeg. Dit ging in ieder geval op voor Raisman die zodoende Ponor van het podium drukte.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
dat heb ik ook begrepen (dankzij de tv), maar bij dressuur is er zoiets niet.SnowDude schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:48:
Voor zover ik weet is juist de moeilijkheidsscore echt compleet uitgewerkt in een boek, met echt alle mogenlijke elementen en combinaties van elementen.
Na de olympische spelen, worden de scores herzien, en die zijn dan weer 4 jaar geldig.
Dat laatste was inderdaad waarRataplan schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:40:
Wat Fiber zegt klopt natuurlijk, maar thuisvoordeel weegt bij jurysporten volgens mij wel degelijk mee, en het goud ging dus wél naar team GB. Het is niet voor niks dat thuislanden bij de OS altijd boven hun normale niveau presteren, dat zit echt niet alleen in extra budget voor de sporters. Vanavond kunnen we bij het mannenhockey onze lol waarschijnlijk ook wel weer op
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ze had meermaals gezegd dat ze de kür van de Britse nog niet gezien had. Toch wilde Mart een waardeoordeel, gebaseerd op een paar door de redactie geselecteerde fragmentjes die allemaal iets van haperingen/foutjes bevatten. Terecht dat ze zei wat ze zei en niet meeging in de poging om de Britse onderuit te halen op basis van nog geen minuut footage.Philflow schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 06:09:
[...]
Volgens mij een reactie van iemand die bewust een blad voor de mond neemt en zich collegiaal opstelt. Wel jammer, want ik was meer geinteresseerd in haar echte mening.
[ Voor 13% gewijzigd door Miki op 10-08-2012 13:07 ]
Klasse en 1-0 tegen het hufterige effectbejag van Smeets. Wat is die man diep gezonken.Bundin schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:01:
[...]
Ze had meermaals gezegd dat ze de kür van de Britse nog niet gezien had. Toch wilde Mart een waardeoordeel, gebaseerd op een paar door de redactie geselecteerde fragmentjes die allemaal iets van haperingen/foutjes bevatten. Terecht dat ze zei wat ze zei en niet meeging in de poging om de Britse onderuit te halen op basis van nog geen minuut footage.
Miki schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:02:
menig middenmotor
kenneth schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:28:
[...]
Klasse en 1-0 tegen het hufterige effectbejag van Smeets. Wat is die man diep gezonken.
[...]
[afbeelding]
Dat is hij al jaren. Ik kijk eigenlijk alleen nog omdat hij vaak wel goede gasten heeft. Ik vind bijvoorbeeld Tom Egbers om half acht veel beter.kenneth schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:28:
[...]
Klasse en 1-0 tegen het hufterige effectbejag van Smeets. Wat is die man diep gezonken...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Geen idee; ik heb de ballen verstand van Taekwondo.Sjah schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:32:
Hee, die Tommy Mollet hoe kansrijk is die om 17.15 in de kwartfinale? Oftewel moet ik dan voor het Taekwondo gaan zitten.....
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Niet als de teams aan elkaar gewaagd zijn. Die ene backhand had er nooit in mogen gaan, grove fout van de keeper. Voor de rest stond de britse verdediging te slapen. Maargoed, het Nederlandse team speelde ook echt wel bizar goed.Rataplan schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:18:
Nee, dit is wel een 'normale' grote uitslag.
Ik vind dat arrogante gedoe van hem ook wel een beetje irritant worden. De meeste sporters zijn veel bescheidener.Philflow schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 06:09:
Usain Bolt: "Ik ben nu een legende. Ik ben de grootste nog levende atleet. Ik zit nu in dezelfde categorie als Michael Johnson." (bron).
Nu nog leren dat je dat soort dingen beter niet over jezelf kunt zeggen
[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 10-08-2012 15:57 ]
https://niels.nu
Verwijderd
Ach helemaal niet, hij heeft twee keer goud. En is gewoon de snelste. Hij krijgt vraag naar vraag, en dan zegt ie eens wat, is het weer niet goed. Zeggen dat je goed bent zonder presteren is slecht, maar hij laat het zien toch.Hydra schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:57:
[...]
[...]
Ik vind dat arrogante gedoe van hem ook wel een beetje irritant worden. De meeste sporters zijn veel bescheidener.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2012 16:01 ]
Goed dat je 't zegt. Ik had net een ticket naar Londen gereserveerd om hem eens goed de waarheid te zeggen maar je hebt me gelukkig op andere ideeen gebrachtCloud schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:11:
Mee eens, maar laat die man zijn feestje vieren.
[ Voor 112% gewijzigd door Philflow op 10-08-2012 16:19 ]
Inderdaad een zeer positieve man. Hoewel ik vind dat je af en toe best teleurgesteld mag zijn. Zeker als je onder je kunnen loopt in de finale.
HELDENBeachvolleyballers Reinder Nummerdor en Richard Schuil zijn niet van plan vrijdagavond aan te schuiven aan tafel bij Mart Smeets.
[...]
Afgelopen week kwam de anchorman in opspraak na een veelbesproken interview met volleybalster Manon Flier, de vriendin van Nummerdor.
"Daar heeft het ook mee te maken"
[...]
De ervaren (beach)volleyballer zegt de uitzending met Flier teruggekeken te hebben. "Tja, het was een beetje respectloos", blijft hij nuchter. "Maar ik geloof dat ik niet de enige ben die er zo over denkt."
En nu; als één schaap over de dam is volgen de andere? Ik hoop 't!
[ Voor 21% gewijzigd door Cloud op 10-08-2012 16:34 ]
Dan krijg je gewoon ruzie. Dat laatste stukje met Schippers gister sloeg ook nergens op.kenneth schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:45:
Het enige mooiere zou zijn om wel aan te schuiven en hem er live gewoon mee te confronteren.
Daar ben ik het echt absoluut niet mee eens. Bolt bespeelt het publiek en daagt de pers gewoon graag uit, het is een performer en je weet gewoon dat alles wat ie zegt/doet met een kleine knipoog is.Philflow schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:17:
Het gedrag van Bolt doet me een beetje denken aan Christiano Ronaldo.
[ Voor 14% gewijzigd door AmonTobin op 10-08-2012 16:54 ]
Zou wel 'ns verfrissend zijn een goeie ruzie.
[ Voor 67% gewijzigd door DefLite op 10-08-2012 17:31 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Bundin op 10-08-2012 17:34 ]
Inderdaad, je ziet gewoon dat hij er veel plezier in heeft.AmonTobin schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:52:
Dat is juist het verfrissende van Bolt, het komt allemaal op het eerste oog wat arrogant over, maar als je ziet hoe hij van zijn sport geniet, zijn mede (en voormalige) atleten respecteert en het publiek bespeelt, dan weet je wel beter om daar doorheen te kijken.
[ Voor 168% gewijzigd door Vos op 10-08-2012 17:46 ]
Ah dat had ik al gehoord ja, leuk om het filmpje er ook bij te zienRaCio schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:34:
[...]
Het filmpje waarin hij een interview onderbreekt om naar een volkslied te luisteren vond ik ook wel getuigen van klasse
[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 10-08-2012 17:50 ]
Denk dat de meesten liever haar aanraken
waarbij hij haar behandeld als een klein kind (zie interview met die turnster vorige week).Sjah schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:20:
Kan ze mooi vanavond aanschuiven bij "wat ging er door je heen"- Smeets.
Helaas, ik hoorde afgelopen week pas van een tante dat het überhaupt familie isQuacka schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:27:
[...]
@Smultie: ik weet nie hoe goed je contact is, maar zeg ff dat ze hem moet behandelen op de manier dat ze gewend is op de baan met helm op (als ik de verslaggever vanmiddag goed heb begrepen)
Dat is idd bizar ja. Dat kost gewoon minimaal 1 medaille. Iemand een verklaring? Of waren die Britten weer ff revanche voor die 9-2 aan het halen?Vos schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:41:
Waarom staat Van der Biezen op laatste startplek? Wordt 2e in halve-finale.
Crap...4e en 5e...
Door die startplek pas als 4e of 5e de eerste bocht in.
[ Voor 20% gewijzigd door Rataplan op 10-08-2012 19:28 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Fiber op 10-08-2012 21:22 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 67% gewijzigd door Fiber op 10-08-2012 21:51 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 10-08-2012 22:08 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq