hoi ..
ik wil over gaan op een ander systeem.
ik heb nu een AMD phenon 2 X4 955 , 4X 3206 mhz
crucial m4 64gb
moederbord: asrock 890FX deluxe 3
video kaart: asus 560 direct CU 2 top ,1gb ddr5 ,full directx 1
8gb geil ddr3
Corsair CX600 600watt.
ik wil iets anders nu iets wat nog sneller is als dit , en het liefst van deze tijd zeg maar high end ..
nu twijfel ik of ik een 2e hands systeempje ga kopen want dan kan ik een hogere kwaliteit pc kopen omdat het dan minder kost (dan koop je andermans problemen ) ja dat klopt ben niks anders gewend dan via marktplaats tekopen !!
maar ik test altijd voor ik koop dus dat zit vaak wel snor .
maar goed wat zal ik doen ?
en welke systemen zijn echt stabiel en snel ?
ik doe veel online games zoals worldoftanks , en moet ik dan een pc nemen met een goede netwerk kaart of 1 op een moederbord (onboard ) maar welke ?
ik kan opzich mijn systeem ook upgraden , maar wil graag van deze spul af omdat ik wat anders wil .
graag jullie mening .
ik wil over gaan op een ander systeem.
ik heb nu een AMD phenon 2 X4 955 , 4X 3206 mhz
crucial m4 64gb
moederbord: asrock 890FX deluxe 3
video kaart: asus 560 direct CU 2 top ,1gb ddr5 ,full directx 1
8gb geil ddr3
Corsair CX600 600watt.
ik wil iets anders nu iets wat nog sneller is als dit , en het liefst van deze tijd zeg maar high end ..
nu twijfel ik of ik een 2e hands systeempje ga kopen want dan kan ik een hogere kwaliteit pc kopen omdat het dan minder kost (dan koop je andermans problemen ) ja dat klopt ben niks anders gewend dan via marktplaats tekopen !!
maar ik test altijd voor ik koop dus dat zit vaak wel snor .
maar goed wat zal ik doen ?
en welke systemen zijn echt stabiel en snel ?
ik doe veel online games zoals worldoftanks , en moet ik dan een pc nemen met een goede netwerk kaart of 1 op een moederbord (onboard ) maar welke ?
ik kan opzich mijn systeem ook upgraden , maar wil graag van deze spul af omdat ik wat anders wil .
graag jullie mening .