Filteren in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRReeL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-02 21:31
Ik ben aan het kijken voor een m-ITX mobo socket 1155. Mij valt op dat ik soms de Asrock H77M-ITX te zien krijg en soms niet. Dat ligt aan de manier van zoeken (of ik bovenin een sub-categorie specifeer of niet).

Als ik naar pricewatch ga, dan op 'moederborden' klik en dan bovenin de subcategorie 'Socket 1155 moed.. (278)' selecteer krijg ik inderdaad 278 resultaten.

Echter als ik naar pricewatch ga, dan op 'moederborden' klik en dan rechts een vinkje plaats bij 1155 in de 'Socket' selectie krijg ik 305 resultaten.

Dat moet toch eigenlijk niet kunnen? Als je via de sub categorie gaat zoeken mis je dus 27 s1155 moederborden..

Of mis IK hier iets :z

ZFS: FreeBSD10+ZFSguru, ASRock C2550D4I , 16GB, Nexus Value 430w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Sub categorieën kun je beter niet gebruiken op dit moment. Die kloppen van geen kanten. Niet alleen bij moederborden, maar bijna overal. Valt op dit moment weinig aan te doen heb ik begrepen, maar binnenkort gaat de hele PW op de schop... :)

Zie ook bijvoorbeeld: Geforce 600 Subcategorie mist in de pricewatch

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRReeL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-02 21:31
ok, duidelijk. Thanks ;)

ZFS: FreeBSD10+ZFSguru, ASRock C2550D4I , 16GB, Nexus Value 430w