Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Kan het momenteel niet bekijken, maar kijk het morgenavond wel terug, via usenet vast wel ergens te vinden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Idd. Kippevel momentje
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
EenschTTLCrazy schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:20:
Meh, ze verneukt het nummer, had 100 x liever freddie op een scherm gezien
<DinX> waarom hier zo geen hologram zoals met tupac daarwontcachme schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:20:
of een 3D versie ervan zoals met Tupac een paar maanden geleden
[ Voor 38% gewijzigd door DinX op 13-08-2012 00:21 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
edit: dat freddy maar kort op het podium stond.
[ Voor 46% gewijzigd door Fietsbel op 13-08-2012 00:22 ]
39

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Of gewoon Adam LambertTTLCrazy schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:20:
Meh, ze verneukt het nummer, had 100 x liever freddie op een scherm gezien
haha ja dat zekerTTLCrazy schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:22:
maar ik kijk dan wel 100 x liever naar haar billen dan die van Freddie
39
TTLCrazy schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:22:
+1 damn wat een fijn badpakTTLCrazy schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:22:
^ Post is hierboven!
De vrouwen aanwezig op de opening, ja dat zal mooi zijnStrunkie schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:31:
Rio gaat nog eens een hele mooie opening neerzetten
Gulfstream G650
Nog maar 4 jaar wachtenStrunkie schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:31:
Rio gaat nog eens een hele mooie opening neerzetten
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dat gaat veel dans en schoonheid worden
[ Voor 60% gewijzigd door Fietsbel op 13-08-2012 00:34 ]
39
Of Robbie Williams
Kan echt niet wachten, Engeland is toch iets te veel zang vind ik.
^ Post is hierboven!
Die had er eigenlijk wel bij moeten zijn
wij kunnen doutzen inzetten in 2028... als ze dan nog niet over de datum isalt-92 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:35:
Tja. Als supermodel kan je dan niet achterblijven he
[ Voor 27% gewijzigd door Fietsbel op 13-08-2012 00:36 ]
39
En anders hebben we vast wel een nieuwe klaar staanFietsbel schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:35:
[...]
wij kunnen doutzen inzetten in 2028... als ze dan nog niet over de datum is
Jammer dat ze het gaan terugbrengen van 80k plaatsen naar 20k.TTLCrazy schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:38:
Ik wil ook zo'n stadion voor mijn verjaardagsfeestje ...
Zoals het nu is is het het mooiste stadion voor concerten wat er bestaat denk ik
Als het daar om te doen is, dan is er nog veel te ontdekken voor je op de interwebsTTLCrazy schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:39:
led lampjes boeien me niet als alle blikken met lekkere wijven maar niet op zijn
vol met meisjes(en dames) die geen kleedgeld krijgen?Malarky schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:41:
[...]
Als het daar om te doen is, dan is er nog veel te ontdekken voor je op de interwebs
of bedoel je iets anders?
ora et labora
The Who sluit af.TTLCrazy schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:43:
Ik heb de stones gemist bdw, vraag me af waarom die niet zijn geweest.
Of knallen die de afsluiting zo eruit ?
En ik zei net al op IRC, als je alle Britse iconen wat wil laten spelen ben je bezig tot morgenvroeg
Met meiden die zoveel kleedgeld krijgen dat ze niet meer weten wat aan te trekken.mrc4nl schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:42:
[...]
vol met meisjes(en dames) die geen kleedgeld krijgen?
of bedoel je iets anders?
Take That zou ook nog moeten optredenDinX schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:44:
[...]
The Who sluit af.
En ik zei net al op IRC, als je alle Britse iconen wat wil laten spelen ben je bezig tot morgenvroeg
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Viel mij ook op, veruit het meest van alle nationale teams, tijdens de optredens dan. Misschien waren ze het meest enthousiast.Kalton schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:46:
Het Nederlandse team wat trouwens best vaak in beeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 13-08-2012 00:47 ]
Verrassing!
[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 13-08-2012 01:03 ]
Hij was maar een achtergrondzangertje met blaaskaakcomplexMicrokid schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:52:
Waar dan Take That? Ik zie slechts 4 gozersZonder RW geen TT.
(ik kan de Star Stories over Take That aanraden
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 13-08-2012 01:08 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wel al vrij snel van NED1 naar BBC HD gezapt, dat nederlandse commentaar was zo fout geplaatst iedere keer.
Is die Hans eindelijk eens sprakeloos, begint die Dione erdoorheen te lullen...

Op naar:

[ Voor 82% gewijzigd door V3g3ta op 13-08-2012 01:21 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Hans mag datwontcachme schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 01:09:
WTF over die preek nu van de commentator op NL1
Hulde voor Idle die uitstekend nonplussed om zich heen kan kijken, heb er smakelijk om gelachen
Het is zo makkelijk om kritiek te hebben, maar dit is toch een evenement waar jarenlang werk in zit van 10-duizenden mensen, van jong tot oud. En eigenlijk ging alles gewoon goed, de hele spelen lang. Zo'n openings- en sluitceremonie zijn toch de momenten waarop alles samenkomt, en de afsluiting is een groter feestje dan de opening. Als feestje was dit toch zeker wel geslaagd.
Ik vond het mooi dat er voor iedere leeftijdsgroep wel wat was, veel oudere grootheden, maar ook de jongere generatie was erbij. Die laatste is misschien nog wel belangrijker, want de jeugd heeft in de sport zeker de toekomst.
De muziek is voor de UK ook echt hun grootste punt in dit soort evenementen, ze hebben echt teveel keuze uit artiesten, maar ik vond het dus een geslaagde mix. Stiekem vooral de Spice Girls als hoogtepunt. Gewoon pure nostalgie en ze zagen er nog heel goed uit ook.
Ik had het bij de opening ook al gezegd, ik ben fan van de Britse cultuur, prachtig land, heel rijke historie, zowel oud als modern, van politiek tot muziek en kunst en alles is toch mooi samengevat in die opening en sluiting.
Misschien ook wel alleen omdat het dichter bij huis is, maar ik vond het mooier dan alles hiervoor. En eerlijk gezegd, ik vond die intro van Brazilië al snel saai worden. Natuurlijk zal het mooi worden, maar landen als China of Brazilië, die hebben gewoon minder muziek waar ik me mee kan identificeren, minder grootheden. Dat is op een andere manier mooi, maar zal me denk ik minder aanspreken, daarom vind ik deze ook zo mooi.
Dus nogmaals, complimenten, mooie mix van muziek en show, modern en toch klassiek, top
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Wat late reactie (i.v.m. wat 'vallende sterren' die ook nog te zien zijn vannacht.) op het bovenstaande.DinX schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:44:
[...]
Zei het ook al op IRC. Gewoon Gilmore + Waters. Ze hebben vorig jaar ook nog samen een nummer gebracht.
(Volgens info die ik heb kunnen vinden maar niet heb kunnen nachecken op betrouwbaarheid.)
De heer Waters wilde best komen, maar mocht maar één enkel nummertje doen. Daar was hij best wel voor in maar Gilmour wilde daarvoor niet uit zijn luie stoel komen. Waters zei toen iets als "zonder Dave erbij is het ook niet echt Pink Floyd meer te noemen. Dan maar niet."
Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.
Iets met Koreaanse vlaggen enzoKlippy schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 01:41:En eigenlijk ging alles gewoon goed, de hele spelen lang.
Als je ziet wat de Britten dit jaar allemaal aan feestje hebben georganiseerd (Diamond Jubilee, Openingsceremonie and sluitingsceremonie) dan is dat ook wel de volgorde van geslaagdheid (qua muziek in ieder geval). Maar noem een ander land, een andere stad waar ze in twee, drie maanden tijd zoveel feestjes en evenementen organiseren. Londen is wat dat betreft toch echt een speciale stad, Wimbledon, de Diamond Jubilee (met een enorme botenparade, een grootste muziekshow voor Buckingham Palace), trooping the colours, de Olympische spelen en niet te vergeten de Paralypische spelen. Allemaal evenementen waar honderdduizenden mensen op afkomen.Klippy schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 01:41:
Toch wel weer een indrukwekkende show, hele mooie afsluiting en complimenten voor de organisatie, mooi dat de vrijwilligers zo'n groot applaus kregen tijdens de speech.
Het is zo makkelijk om kritiek te hebben, maar dit is toch een evenement waar jarenlang werk in zit van 10-duizenden mensen, van jong tot oud. En eigenlijk ging alles gewoon goed, de hele spelen lang. Zo'n openings- en sluitceremonie zijn toch de momenten waarop alles samenkomt, en de afsluiting is een groter feestje dan de opening. Als feestje was dit toch zeker wel geslaagd.
Stel dat Nederland in 2028 de Olympische spelen gaat organiseren dan ben ik toch benieuwd wat wij in stelling kunnen brengen. Londen 2012 was al een 'ingetogener' feestje dan Bejing 2008.
Dat was voor de opening, en een heel klein issue.Iets met Koreaanse vlaggen enzo
[ Voor 78% gewijzigd door PolarBear op 13-08-2012 08:13 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
[ Voor 47% gewijzigd door blobber op 13-08-2012 16:54 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
[ Voor 22% gewijzigd door Sjah op 13-08-2012 14:05 ]
Mwoah, denk dat het vergelijkbaar is als dat je in 1950 ofzo Nederland aankondigt en de Duitse vlag laat zien. Officieel zijn ze nog steeds in oorlog, ookal rijden ze dan niet met tankjes elkaars grondgebied binnen.PolarBear schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 08:05:
Dat was voor de opening, en een heel klein issue.
Wordt iig uitgezonden op Channel4 (gratis te ontvangen met schotel)
Channel4 is ook te bekijken via filmon app op de iphone/ipad (en dus via airplay te streamen naar tv of htpc)DDX schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:04:
Vanavond om 21:30 de Openingsceremonie van de Paralympics.
Wordt iig uitgezonden op Channel4 (gratis te ontvangen met schotel)
Atm komen alle teams langs, bijna bij de N... (nu bij Mongolie)
edit: en bij de nos: http://nos.nl/ps2012/live/2/
[ Voor 5% gewijzigd door DJSmiley op 29-08-2012 23:06 ]
Ik zag een klein stukje op ZDF.
Ik heb allen een probleem: Astra 28.2 doet het even niet meer bij mij...
Gulfstream G650
De intocht is nu bijna afgelopen.
[ Voor 32% gewijzigd door DDX op 29-08-2012 23:46 ]