Kijk eens aan de schaaltjes!Tazzios schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:34:
[...]
anti climax.
maar we hebben de schaaltjes nog per land!
Tadaaa, de schaal
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Niemand van staat dus. Aan de ene kant wel heel erg mooi, aan de andere kant: er zijn wel een dozijn mensen die ik het gunde.
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Rot op met flashbacks, I want fireworks
Tip: Als je alles als eerst wilt zien (snelste live-mogelijkheid) dan moet je via de Astra 2-satelliet positie schakelen naar één van de 24 HD kanalen, speciaal voor de olympische spelen. Scheelt heel wat met NED1 en vooral Eurosport!
Gulfstream G650
En nu???
Hoe gaan ze de fakkel nu verplaatsen ?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Waarom moeten we toch altijd dat Sir erbij doen... als je in Nederland geridderd wordt gaan ze dat ook niet in andere landen erbij zeggen.
Zware geluid mismatch...
alleen op de eerste 3 kanalen is de openingSalimRMAF schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:38:
Tip: Als je alles als eerst wilt zien (snelste live-mogelijkheid) dan moet je via de Astra 2-satelliet positie schakelen naar één van de 24 HD kanalen, speciaal voor de olympische spelen. Scheelt heel wat met NED1 en vooral Eurosport!
Zelfs "MBE" zeiden ze erbij ...Goron schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:40:
Waarom moeten we toch altijd dat Sir erbij doen... als je in Nederland geridderd wordt gaan ze dat ook niet in andere landen erbij zeggen.
Erg zoetsappig allemaal, handjes vasthouden
Verwijderd
Denk dat die tijdens het hele OS gewoon op die plek blijft staan, zullen de kogelstoters eromheen moeten werpen ofzo
Bij the voice zou er geen stoel omdraaien met deze performance van sir paul
Doe het maar op je 70steDanfoss schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:43:
Bij the voice zou er geen stoel omdraaien met deze performance van sir paul
Verwijderd
Dat is waar de OS voor staan. Trouwens wel een schande dat Queen geen act had of whatever. Toch na de Beatles de grootste band die ze ooit hebben voortgebracht.Zodiac schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:41:
Erg zoetsappig allemaal, handjes vasthouden
Ben wel benieuwd hoe dat in Nederland gegaan zou zijn, iedereen los op Tiësto en Armin van BurenVerwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:45:
[...]
Dat is waar de OS voor staan. Trouwens wel een schande dat Queen geen act had of whatever. Toch na de Beatles de grootste band die ze ooit hebben voortgebracht.
Verwijderd
Afrojack op dit moment en V Buren iddGoron schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:47:
[...]
Ben wel benieuwd hoe dat in Nederland gegaan zou zijn, iedereen los op Tiësto en Armin van Buren.
De toppers!Goron schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:47:
[...]
Ben wel benieuwd hoe dat in Nederland gegaan zou zijn, iedereen los op Tiësto en Armin van Buren.
Dan ga ik zelfmoord plegen
Zo dat was het dan. Vond het toch maar wat magertjes. Wel een hele leuke verrassing door meerdere atleten de vlam aan te laten steken.
Oude acts van stal halen : Iedereen los op BZN en de Zangeres Zonder Naam (op video)Goron schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:47:
Verwijderd
AfroJackSleepie schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:48:
[...]
Oude acts van stal halen : Iedereen los op BZN en de Zangeres Zonder Naam (op video)
Within Temptation
Anouk
V Buren
Golden Earring
2 unlimitedVerwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:49:
[...]
AfroJack
Within Temptation
Anouk
V Buren
Golden Earring
Jan Smit!Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:49:
[...]
AfroJack
Within Temptation
Anouk
V Buren
Golden Earring
3j's!
Nick en Simon!
Frans Bouwer!
Sieneke!
Frans Duits!
Verwijderd
Gast reageer serieus of reageer niet. Qua oude en nieuwe topacts is dat wel het lijstje wat ik net postte, eventueel 2 Unlimited erbij die waren ook wereldberoemd idd.Puc van S. schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:50:
[...]
Jan Smit!
3j's!
Nick en Simon!
Frans Bouwer!
Sieneke!
Frans Duits!
Willen jullie morgen in jullie telegraaf zien "Tweaker pleegt zelfmoord vanwege mogelijke benoeming artiesten opening OS 2028"?Puc van S. schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:50:
[...]
Jan Smit!
3j's!
Nick en Simon!
Frans Bouwer!
Sieneke!
Frans Duits!
We moeten wel eerst het OS binnenslepen dan
Beter is eigenlijk 2028 dan is het 100 jaar geleden dat er nog een OS in Nederland was.
Liever niet. Kost geld dat we beter aan andere dingen kunnen besteden. Teveel voorbeelden van infra die na de OS onvoldoende bestemming krijgt en uiteindelijk dus gewoon geld kost. Die "eer" laat ik liever aan een ander.
-Kuch- Rolling Stones?Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:45:
[...]
Dat is waar de OS voor staan. Trouwens wel een schande dat Queen geen act had of whatever. Toch na de Beatles de grootste band die ze ooit hebben voortgebracht.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
No way
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
Om precies te zijn hebben ze ongeveer evenveel albums verkocht, alleen verkoopt Queen nu nog rond de 10-20 miljoen cd's per jaar, onder andere in Azie.
-laat maar-
Kennelijk kunnen sommige lieden er niet tegen dat iemand andere definities hanteert.Beetje jammer.
Kennelijk kunnen sommige lieden er niet tegen dat iemand andere definities hanteert.Beetje jammer.
[ Voor 199% gewijzigd door blobber op 28-07-2012 02:32 ]
Verwijderd
Haha. Zo'n goed album dat Queen in USA, GB en o.a. Nederland altijd bovenaan staat met Bohemian Rhapsody. Je wil de discussie aangaan over best verkochte album, ik laat zien dat het niet zo is en dan kom je met wat anders?blobber schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 02:08:
[...]
Tja vanuit commercieel oogpunt zal je wel gelijk heben, maar als je naar de lijstjes met beste albums aller tijden kijkt, staan de stones toch echt boven queen.
Ik bedoel discussieer dan niet als je niet tegen de waarheid kan
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2012 02:10 ]
Voor zover ik weet is ver-plassen geen Olympische sport, en betweterig doen ook niet. Dus als men het deelnemen aan de discussie belangrijker maakt dan het "winnen", dan zou dat mooi in de Olympische gedachte passen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:51:
[...]
Gast reageer serieus of reageer niet. Qua oude en nieuwe topacts is dat wel het lijstje wat ik net postte, eventueel 2 Unlimited erbij die waren ook wereldberoemd idd.
Ik wist niet dat je moderator geworden was
[ Voor 7% gewijzigd door White_Collar op 28-07-2012 02:19 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Mijn samenvatting.
Spectaculair: de gloeiende ringen.
Erg leuk gedaan: de vlam
Mooi om te zien: het vuurwerk
Afgang: Sir P. McC.
Totaal onnodig: Mr. M. Ali
De rest: Mwah...
tip voor NL act in 2024/28: Luv
Spectaculair: de gloeiende ringen.
Erg leuk gedaan: de vlam
Mooi om te zien: het vuurwerk
Afgang: Sir P. McC.
Totaal onnodig: Mr. M. Ali
De rest: Mwah...

tip voor NL act in 2024/28: Luv

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik vond het van begin tot eind geweldig, met een paar kleine aanmerkingen.
De choreografie was waanzinnig, altijd leuk als je zoveel mensen door elkaar ziet rennen en ze toch precies weten wat te doen. De special effects waren fenomenaal, die ringen, het vuurwerk, de complete verlichting van het stadion en nog wel meer. Verrassingen waren Daniel Craig als Bond met de Queen, Rowan Atkinson als Mr Bean, gewoonweg fenomenaal. Het was voor mij meer dan een show, geschiedenis van Engeland en Olympics tot heden op meerdere vlakken zó uitgebeeld. Petje af voor Danny Boyle. En voor meneer Ali, als je zijn toestand ziet en dan toch daar is, respect. En de vlam aansteken op deze manier, awesome! Wat een kunstwerk ook weer!
Dan de aanmerkingen. De Queen, wat is dat een zuurpruim zeg, ze lacht geen een keer, zelfs toen de groep van Great Britain binnen kwam had ze het te druk met iets op haar hand.
Bij de duitsers, die ene gast met dat handgebaar... serieus?!?!
Sommige kleding stijlen, lol.... vooral, Czech Republic, met die laarzen!
Arctic Monkeys, paste niet, klonk niet.
McCartny, was wel oké, hij lachte tenminste en had er zienbaar plezier in. The Queen can learn from that!
De choreografie was waanzinnig, altijd leuk als je zoveel mensen door elkaar ziet rennen en ze toch precies weten wat te doen. De special effects waren fenomenaal, die ringen, het vuurwerk, de complete verlichting van het stadion en nog wel meer. Verrassingen waren Daniel Craig als Bond met de Queen, Rowan Atkinson als Mr Bean, gewoonweg fenomenaal. Het was voor mij meer dan een show, geschiedenis van Engeland en Olympics tot heden op meerdere vlakken zó uitgebeeld. Petje af voor Danny Boyle. En voor meneer Ali, als je zijn toestand ziet en dan toch daar is, respect. En de vlam aansteken op deze manier, awesome! Wat een kunstwerk ook weer!
Dan de aanmerkingen. De Queen, wat is dat een zuurpruim zeg, ze lacht geen een keer, zelfs toen de groep van Great Britain binnen kwam had ze het te druk met iets op haar hand.
McCartny, was wel oké, hij lachte tenminste en had er zienbaar plezier in. The Queen can learn from that!
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Ik heb even gegoogled, het lijkt erop dat Liz II wel kán lachen... wat een zure blik inderdaad, ik vond het bijna beschamend om te zien hoe ze zich vooral niet zat te vermaken. Geen shot gezien waar ze niet onteinteresseerd leek.
Tja, dat arme mensje wordt uit d'r stoel geplukt en op een tijd dat ze normaal allang ligt te slapen ergens in een stadion gepropt om een ceremonie mee te maken.Bundin schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 03:17:
Ik heb even gegoogled, het lijkt erop dat Liz II wel kán lachen... wat een zure blik inderdaad, ik vond het bijna beschamend om te zien hoe ze zich vooral niet zat te vermaken. Geen shot gezien waar ze niet onteinteresseerd leek.
In NL zouden we medelijden hebben met zo'n oud besje.
En dan wordt ze ook nog eens uit een helicopter gegooid.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Ik ben met je eens dat het (te) veel geld kost, maar dat geld is niet allemaal weggegooid. Heel veel van dat geld gaat namelijk naar Nederlandse werknemers en bedrijven. Het schept werkgelegenheid, waardoor je uiteindelijk bespaart op ww uitkeringen. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je zo veel mogenlijk door Nederlandse bedrijven moet laten maken.Bundin schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:56:
Liever niet. Kost geld dat we beter aan andere dingen kunnen besteden. Teveel voorbeelden van infra die na de OS onvoldoende bestemming krijgt en uiteindelijk dus gewoon geld kost. Die "eer" laat ik liever aan een ander.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Tja, de reden dat dat koningshuis nog steeds zo overeind staat en 1 van de grootste is ter wereld. Nooit onder het klootjesvolk bevinden, nooit emoties tonen (tenzij het huilen om vaderland is) en nooit maar dan ook nooit jezelf voordoen alsof je ook een normale mens bent.V3g3ta schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 03:08:
[...]Dan de aanmerkingen. De Queen, wat is dat een zuurpruim zeg, ze lacht geen een keer, zelfs toen de groep van Great Britain binnen kwam had ze het te druk met iets op haar hand.
Die is vrij normaal hoor. Het was GEEN Hitlergroet iig, als je dat dacht. Het kwam op mij meer over als half zwaaien en half olympische groet, maar dat kan ook aan mij liggenBij de duitsers, die ene gast met dat handgebaar... serieus?!?! [...]
[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 28-07-2012 11:48 ]
Vond dat Bean wel de show stal. En oja de OS Amsterdam mogen wegblijven. Waarom heeft A'dam trouwens in 24 een goeie kans dan?
Wat mij vooral opviel is dat terwijl de Engelse sporters het stadion binnenliepen, Liz wat aan haar nagels zat te pulken. Hoe ongeinteresseerd kun je zijnBundin schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 03:17:

Ik wilde schrijven wat ik ervan vond, maar jou post dekt het eigenlijk welV3g3ta schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 03:08:
Ik vond het van begin tot eind geweldig, met een paar kleine aanmerkingen.
Was helemaal niet van plan om te kijken, zapte langs om 22:10 en kon het niet meer afzetten
Maar ik ben dan ook wel fan van de Britse cultuur dus ik vond het prachtig. Sport interesseert me verder weinig, toen die atleten binnenkwamen niet alles gekeken, maar verder zeker toch wel een mooie show, vooral de effecten.
Voor de Spotify gebruikers, de playlist bijna compleet (paar nummer zijn niet beschikbaar, Beatles ed): Olympics London 2012 - Opening Ceremony
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Weet iemand waar je de openingsceremonie in 3D kunt herkijken?
Vond het maar vrij matig maar wil het toch wel eens zien in 3D
Vond het maar vrij matig maar wil het toch wel eens zien in 3D
Persoonlijk vond ik de ceremonie tegenvallen. Er was 1 ding dat GB niet mocht proberen en ze hebben het toch gedaan: Proberen van Peking te overtreffen.
De show spitste zich ook enorm veel toe op het TV publiek, zeer spijtig voor de 80 000 mensen in het stadion. Er zaten vele fragmenten tussen gemaakt voor TV maar ook in de schow zelf zaten vele detail elementen waar men met de camera op inzoomde, of zelfs voor in de weg gingen lopen voor het live publiek (zoals toen jongen en meisje op elkaar toestapten). Elementen die je vanuit het stadion niet kon zien of je moest die live show daar ook op de monitors volgen. Maar dan kan je beter van thuis uit kijken. Na de georganiseerde chaos van de eerste act (bij het opruimen van het landschap) was bij mij de zin om de rest te bekijken eigenlijk al voorbij.
En vooral het falen van de BBC bij de bond sequentie zal mij bijblijven. Op het moment dat Bond uit de heli springt merk je duidelijk dat die beelden overdag zijn opgenomen terwijl het op dat tijdstip al donker was buiten. Hoe kan men zich daarin vergissen?
Ik zou ze misschien nog een 6/10 geven en hoop dat Rio over 4 jaar er iets beters van weet te maken.
De show spitste zich ook enorm veel toe op het TV publiek, zeer spijtig voor de 80 000 mensen in het stadion. Er zaten vele fragmenten tussen gemaakt voor TV maar ook in de schow zelf zaten vele detail elementen waar men met de camera op inzoomde, of zelfs voor in de weg gingen lopen voor het live publiek (zoals toen jongen en meisje op elkaar toestapten). Elementen die je vanuit het stadion niet kon zien of je moest die live show daar ook op de monitors volgen. Maar dan kan je beter van thuis uit kijken. Na de georganiseerde chaos van de eerste act (bij het opruimen van het landschap) was bij mij de zin om de rest te bekijken eigenlijk al voorbij.
En vooral het falen van de BBC bij de bond sequentie zal mij bijblijven. Op het moment dat Bond uit de heli springt merk je duidelijk dat die beelden overdag zijn opgenomen terwijl het op dat tijdstip al donker was buiten. Hoe kan men zich daarin vergissen?
Ik zou ze misschien nog een 6/10 geven en hoop dat Rio over 4 jaar er iets beters van weet te maken.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Sja. 80.000 mensen in het stadion vs 1 miljard TV-kijkers ?Blokker_1999 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 17:42:
De show spitste zich ook enorm veel toe op het TV publiek, zeer spijtig voor de 80 000 mensen in het stadion.
En het stadion hing ook vol met schermen. Je weet dat je niet alles kan zien zoals je het thuis ziet in een stadion, maar ik kan mij zo voorstellen dat alleen de sfeer al het speciaal maakt.
Dit is dan weer humor: http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-india-19035583

Gatecrasher, oftewel: vragen over de beveiliging.
Gatecrasher, oftewel: vragen over de beveiliging.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vreemde redenatie. Ten eerste, hoe kom je erbij dat ze Peking willen overtreffen? En waarom zou dat niet mogen volgens jou?Blokker_1999 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 17:42:
Persoonlijk vond ik de ceremonie tegenvallen. Er was 1 ding dat GB niet mocht proberen en ze hebben het toch gedaan: Proberen van Peking te overtreffen.
[..]
Het lijkt me toch logisch dat elke stad een zo goed mogelijke show wil geven? Volgens mij impliceert dat altijd dat je een mooiere show wil hebben dan voorgaande jaren. En dat lijkt me ook helemaal logisch. Het is ook niet zo dat het een één-op-één kopie was van Peking. Dus die vergelijking ontgaat mij.
Je zegt zelf al dat je hoopt dat Brazilië er iets beters van maakt... Waarom zij dan wel en mag Londen dat niet?
De atleten zeggen toch ook niet: Dat record van mijn concurrent op de vorige spelen was zó mooi, laat ik maar zorgen dat ik daar onder blijf qua tijd, dus een beetje gas terug, anders gaan ze me nog met hem vergelijken.
De techniek gaat ook hard en mensen worden steeds meer gewend, op dat gebied zijn we te verwend. Er zijn nu al zat mensen die de show 'matig' vonden, als je dit 10-20 jaar geleden had kunnen doen, met de lichteffecten, de projecties, dan was dat waarschijnlijk het mooiste dat je ooit had gezien
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Boktor schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:21:
[...]
Wat mij vooral opviel is dat terwijl de Engelse sporters het stadion binnenliepen, Liz wat aan haar nagels zat te pulken. Hoe ongeinteresseerd kun je zijn
En..vergeet niet dat zij nogal ver van het veld zat in die ere-loge (sintelbaan)als je goed keek dus alles bij elkaar zou ik dan ook ergens anders naar kijken.
http://www.nu.nl/muziek/2...-tijdens-slot-spelen.html Muse dus...
[ Voor 8% gewijzigd door Sjah op 08-08-2012 18:21 ]
Sluitingsceremonie van start: Madness, Pet shop boys en (het mij helemaal nietszeggende) one direction. Nu is het stomp met de stokjes in de hand... letterlijk!
EDIT:
aah, one direction is XFactor UK. Dat verklaart een hoop!
EDIT:
aah, one direction is XFactor UK. Dat verklaart een hoop!
[ Voor 17% gewijzigd door Tomassie91 op 12-08-2012 22:20 ]
Ligt het aan mij of is het geluid gewoon slecht. Openingceremonie was veel beter als ik het me goed herinner. Maar nu versta je er eigenlijk niets van. Churchill al helemaal niet, maar de rest ook niet.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Kijk op Rai Italië. 2 commentatoren die elk een boek voorlezen. Nog geen nummer gehoord. Wat er doorsijpelt is van afgrijselijke geluidskwaliteit, is dat in NL ook?
Geen probleem hier op Sporza HD ?
Ja, dit viel mij ook al op: ik kijk op de stream, maar het is inderdaad flets.
Het geluid is inderdaad vrij slecht. Verder is het ook niks bijzonders tot nu toe...

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Had ik ook ontdekt. Ik kijk nu naar Eurosport HD, daar is het geluid primaMrSleeves schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 22:25:
Ligt het aan mij of is het geluid gewoon slecht. Openingceremonie was veel beter als ik het me goed herinner. Maar nu versta je er eigenlijk niets van. Churchill al helemaal niet, maar de rest ook niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Microkid op 12-08-2012 22:41 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
ze hebben wel weer de "mooiste" pakjes uit de kast gehaald voor deze ceremonie...
Bbc hd was net ook stuk slechter geluid dan bbc one hd.
Net alsof er een echo aanstond ofzo.
Beeld van bbc hd hier dus en sound van bbc one.
Net alsof er een echo aanstond ofzo.
Beeld van bbc hd hier dus en sound van bbc one.
NOS:
Plaatst SAM-raketten boven op een bewoonde flat.Dat zegt alles wel over deze olympische spelen: goed geregeld en vriendelijk. Iedere vrijwilliger en medewerker was zeer vriendelijk
Als land met zo'n muziekgeschiedenis kan je wel een leuke slotceremonie houden 
En wat vet blijven al die LEDs toch
[ Voor 20% gewijzigd door DinX op 12-08-2012 23:15 ]
Cool George Michael 
Edit: ok laat hem maar houden bij good oldies
Die nieuwe zooi hoeft niet echt
Edit: ok laat hem maar houden bij good oldies

[ Voor 66% gewijzigd door Keida op 12-08-2012 23:19 ]
T'is wel een strak georganiseerd muziekfeestje hoor 
Ben benieuwd of de BUMA variant van GB straks ook gaat zeiken over het doorgeven van playlists
Ben benieuwd of de BUMA variant van GB straks ook gaat zeiken over het doorgeven van playlists
[ Voor 49% gewijzigd door alt-92 op 12-08-2012 23:25 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Morgen te bestellen bij Bol.comalt-92 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:24:
[ Voor 20% gewijzigd door Microkid op 12-08-2012 23:27 ]
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ze pakken goed uit , alles en iedereen is wel vertegenwoordigdDinX schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:15:
Als land met zo'n muziekgeschiedenis kan je wel een leuke slotceremonie houden
39
Klopt. Meestal is de sluitingsceremonie een wat saaiere bedoelingFietsbel schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:28:
[...]
Ze pakken goed uit , alles en iedereen is wel vertegenwoordigd
Als je hier in het stadion zit, kun je heel wat aardige bands op je live lijstje bijschrijven.
Zeker leuk het programma tot nu toe. Alleen wel jammer dat het geluid net teveel stadiumeffect heeft.alt-92 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:24:
Ik vind het geluid best goed hier op NL 1. Als die muts met dr commentaar nou stopt met door nummers heen praten zou het nog beter zijn.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Wat een slechte sluitingsceremonie zeg, het begin was leuk met the london eye en al die bewegende mensen e.d. Daarna werd het ineens bar slecht. Toen die idioterij met die mode-halvezolen begon heb ik de tv uitgezet. Nog nooit zo een slechte OS-ceremonie gezien...
op BBC one houden ze hun waffelTTLCrazy schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:36:
Ik vind het geluid best goed hier op NL 1. Als die muts met dr commentaar nou stopt met door nummers heen praten zou het nog beter zijn.
39
Jammer, ze zenden op BBC Extra HD het in 3D side-by-side + DD 5.1 uit.
Heb geen 3D tv, maar de kwaliteit is hoger dan bij Ned 1 HD
. (KPN interactief glasvezel)
Heb geen 3D tv, maar de kwaliteit is hoger dan bij Ned 1 HD
[ Voor 4% gewijzigd door DutchCrownNL op 12-08-2012 23:44 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zei het ook al op IRC. Gewoon Gilmore + Waters. Ze hebben vorig jaar ook nog samen een nummer gebracht.Microkid schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:36:
Crap. Hoe moelijk was het nou om David Gilmore te strikken i.p.v. zo'n jong broekie?
Right, ben overgeschakerld op Eurosport HD, minder commentaar gelukkig
Kwam er zo ook achter dat NL1 een behoorlijke vertraging heeft (iig tov eurosport HD), scheelt wel zo'n 10 seconden
edit: ik wordt oud, ik ken al deze artiesten niet...
edit: ik wordt oud, ik ken al deze artiesten niet...
[ Voor 12% gewijzigd door TTLCrazy op 12-08-2012 23:49 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Dat is voor live ondertiteling.TTLCrazy schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:46:
Right, ben overgeschakerld op Eurosport HD, minder commentaar gelukkigKwam er zo ook achter dat NL1 een behoorlijke vertraging heeft (iig tov eurosport HD), scheelt wel zo'n 10 seconden
Sterk zonde dat ze van die beunhitjes pakken. Er is zoveel goeds uit dat land en dan laten ze Jessie J en Taio Cruz 'zingen'.
Edit: maar voor de rest maken die sporters er natuurlijk wel een feest van
Edit: maar voor de rest maken die sporters er natuurlijk wel een feest van
[ Voor 24% gewijzigd door Technicality op 12-08-2012 23:51 ]
Was me net aan het bedenken, BBC zou toch super hi-vision gaan gebruiken (8k bij 120fps, 12 bit-kleurdiepte en 21.2-kanaals geluid)? Zou wel gaaf zijn als ze deze sluitingsceremonie er mee zouden opnemen
Ik zat de 15 minuten voor de ceremonie via de streams te kijken en er kwam aardig wat kwijlwaardig beeldmateriaal langs dus ik zou dat zeker wel als compilatie een keer terug willen zien idd
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Jammer alleen dat alle instrumenten duideliijk play-back zijn. Alleen de zang is live.
Prachtige kostumering ook
periode van voor de eerste wereldoorlog...
Gelukkig zegt dat vrouwtje van de NOS al voor de 5e keer door een live nummer dat er best wat mensen enthousiast zijn, anders had ik dat echt niet meegekregen en dat zou zonde zijn.