Nieuwe Game PC 950 a 1000 euro.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:30
Hey ik ga van de week een nieuwe pc kopen ipv van volgende maand als je mijn vorige topic misschien had gezien. Ik zal de vragen weer even beantwoorden:

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Ik wil erop gaan gamen, games zoals battlefield 3,diablo iii beetje Call of Duty enzo. Ook wil ik erop videobewerken met Sony Vegas. Als ik gameplay record met fraps bijvoorbeeld wil ik niet super veel lag hebben want dat is natuurlijk vervelend.

Wat mag het systeem gaan kosten?

Tussen de 950 en 1000 euro. Maximaal €1000.- en geen cent meer.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.

Modellen weet ik niet echt maar dit is al wat ik heb

-2 beeldschermen
-3 harde schijven voor opslag
-toetsenbord
-muis
-koptelefoon
-speakers
-microfoon
-bluray speler

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Alles behalve bovenstaande

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?

Intel voor het gamen, en moederbord van ASUS omdat die bios gewoon mooi is ;d

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)

Liefst zo stil mogelijk natuurlijk ook moet ik 6 Sata connections op het moederbord hebben en 2 chassis fan connectors voor mijn case.

Ook wil ik de pc via zercom en/of 4launch/mycom/computerland bestellen. De case doe ik soieso bij zercom aangezien die bijna nergens anders te krijgen is. Daar bestel ik dan ook de SSD en de Videokaart, aangezien die bij 4launch een levertijd van 6-10 werkdagen heeft. En als ik dan toch iets bij zercom bestel kan ik die net zo goed mee bestellen

Dit heb ik tot nu toe als pc:

#ProductPrijsSubtotaal
1Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit)€ 81,94€ 81,94
1Cooler Master CM 690 II Advanced NVIDIA edition€ 100,-€ 100,-
1Intel Core i5 3550 Boxed€ 189,95€ 189,95
1Sapphire HD 7850 OC 2GB GDDR5€ 219,-€ 219,-
1XFX Pro 550W€ 58,90€ 58,90
1Samsung 830 series 128GB€ 93,99€ 93,99
1Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9€ 46,01€ 46,01
1Asus P8Z77-V LX€ 105,95€ 105,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 895,74

Maar ik vroeg mij af of de voeding hiervan goed genoeg is. De videokaart heeft minimaal 500w nodig en HDD's 10w per HDD. Als ik de pc koop heb ik 3 HDD's en 1 SSD, dat is al +40w en dan zit ikop 540w. Als ik later nog extra fans wil aansluiten zit ik dan niet iets te krap?

edit voeding; Ik las net weer dat de CPU ook nog is 77w nodig heeft (bij thermal design power toch?) Dus dan zou ik de 650w van de xfx moeten nemen, correct?

Ook vroeg ik mij af of het geheugen op dit moederbord gaat passen. Ik had in de handleiding gekeken of het geheugen erop past maar het leek mij van niet. Zou iemand dit kunnen confirmen?

Gaat alles ook werken als ik dit bestel? Zitten de juiste kabels op de voeding etc. Ben nogal onzeker aangezien het me eerste build is ;p

Via 4launch en zercom kom ik dan op 970 euro uit. Wat een beetje het midden is van mijn budget.

Thanks voor het lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42
De videokaart heeft veel mindere nodig, d evoeding is meer dan voldoende.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Die kast is geen USB 3.0 en heeft geen grommets, wat toch wel erg jammer is, ik begrijp dat je deze mooier vindt, maar je koopt niet eens een nvidia kaart :S beetje rare keuze dus, ik zou de gewone usb3.0 versie kopen, of anders een Corsair 500R/Fractal Design R4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Dit staat op de mycom (en andere websites)

Minimale systeemeisen
Minimum system power supply 500 W

zou dit dan betekenen dat hij wel 500w nodig heeft, maar niet de volle 500 gebruikt zegmaar?

En weet jij iets over het ram geheugen en het moederbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Nilsepils schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:31:
Die kast is geen USB 3.0 en heeft geen grommets, wat toch wel erg jammer is, ik begrijp dat je deze mooier vindt, maar je koopt niet eens een nvidia kaart :S beetje rare keuze dus, ik zou de gewone usb3.0 versie kopen, of anders een Corsair 500R/Fractal Design R4
http://www.alternate.nl/h...ed_NVIDIA_Edition/917880/

Deze heeft wel usb 3.0??

En waarom moet ik er persee een nvidia kaart indoen omdat ik een nvidia editie behuizing koop? Koop hem niet omdat het nvidia is, maar omdat ik de looks ervan gewoon vet vind. De gewone cooler master cm 690 advanced ii is ook mooi hoor, maar vind de nvidia editie toch een tikje mooier.

En ik heb usb 3.0 niet echt nodig. Gebruik amper usb sticks en dergelijken en als ik het gebruik is het om een word bestandje of iets over te zetten. Dan heb ik weinig tot geen profijt van usb 3.0 denk ik. Dus echt nodig is het niet. En dan alsnog zitten er 2 usb 3.0 poorten op het moederbord die ik zou kunnen gebruiken

[ Voor 17% gewijzigd door Aschtra op 26-07-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Oh, I'm sorry :P dan kloppen de plaatjes op tweakers niet meer :P en dat hoeft natuurlijk niet, maar is wel logischer :P verder natuurlijk gewoon jouw keuze, maar persoonlijk vind ik het een beetje raar staan. Al moet ik wel zeggen dat de prijs wel een stuk hoger is, maar dat schijn jij er voor over te hebben ;)

Over die loads, dat is een theoretische opgave, dan gaat het dus om de maximale load die door de PEG connectors kan, het daadwerkelijke vermogen ligt dus lager, hier zie je het daadwerkelijke gebruikte vermogen, als je naar het testsysteem kijkt zie je ook nog is dat die veel krachtigere componenten gebruikt ;)

bedoel je de combinatie ram en moederbord, of gewoon de twee componenten op zich?

[ Voor 5% gewijzigd door Nilsepils op 26-07-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Nilsepils schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:47:
Oh, I'm sorry :P dan kloppen de plaatjes op tweakers niet meer :P en dat hoeft natuurlijk niet, maar is wel logischer :P verder natuurlijk gewoon jouw keuze, maar persoonlijk vind ik het een beetje raar staan. Al moet ik wel zeggen dat de prijs wel een stuk hoger is, maar dat schijn jij er voor over te hebben ;)

Over die loads, dat is een theoretische opgave, dan gaat het dus om de maximale load die door de PEG connectors kan, het daadwerkelijke vermogen ligt dus lager, hier zie je het daadwerkelijke gebruikte vermogen, als je naar het testsysteem kijkt zie je ook nog is dat die veel krachtigere componenten gebruikt ;)

bedoel je de combinatie ram en moederbord, of gewoon de twee componenten op zich?
Het kan wel wat je zegt hoor, want de normale cooler master cm 690 heb je ook in niet usb 3.0 en wel usb 3.0. Ik weet niet helemaal zeker of die op zercom usb 3.0 heeft. Staat er niet bij dus denk van niet. En hij is idd ruim 30 euro duurder, maar het kan in me budget en vind hem zeer nice dus waarom niet ;p

En thanks voor die test, nu weet ik dat de voeding goed genoeg is.

Heeft iemand nog een idee van dat ram geheugen? Dit staat in de handleiding van het moederbord.

Afbeeldingslocatie: http://img818.imageshack.us/img818/4031/ramw.png

En mijn ram heeft dit:

CMZ8GX3M2A1600C9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
over het algemeen geeft RAM niet zo snel problemen ;) wel zou ik een aftermarket cooler kopen à 25 euro, deze is voor de huidige prijs erg goed te noemen, en het maakt je systeem wel veel stiller ;) daarbij zou ik dan wel low profile ram kiezen, anders kom je in de problemen met de hoogte van de cooler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 13:23
Heb deze behuizing zelf ook pas aangeschaft bij Alternate. Ook omdat ik het uiterlijk mooier vind dan de andere CM. De kast die ik heb besteld heeft 2 USB2.0 poorten en 2 USB3.0 poorten. Deze zitten bovenin bij het docking-station.

Maar volgens mij zijn er wel meerdere versies van deze kast. Alternate heeft twee verschillende foto's op de website staan (van het docking-station). De eerste waar ook die twee blauwe USB poorten opzitten, heb ik besteld, en daar zitten ook USB3.0 poorten op. Die andere waar onder andere ook een SATA verbinding op zit, heeft volgens mij geen USB3.0 poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Deze bedoel je dan toch?

http://www.alternate.nl/h...cleId=917880&event=search

Die van zercom heeft idd geen usb 3.0 poorten. Voor mij geen probleem aangezien ik bijna nooit usb poorten gebruik.

Over de low profile keuze en een aftermarkt cooler heb ik ook nog over nagedacht. Het is misschien wat stiller, maar zonder de scythe is hij ook stil genoeg imo. En zoniet dan kan ik dat later altijd nog veranderen toch?

Deze PC is dus ready om te bestellen? Alles gaat werken, alle kabels zitten op de voeding die ik nodig heb etc?

edit; ik doe dan toch maar de low profile ram, zodat als ik een scythe erbij zou willen kopen dat ik ook geen aparte ram weer moet kopen. Geeft verder geen voordelen/nadelen in performance toch?

[ Voor 13% gewijzigd door Aschtra op 26-07-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Nope ziet er alleen 'wat minder stoer uit' :P kwa cooling hebben ramstickjes niet zo veel nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Vind hem er eigenlijk zelfs iets mooier uitzien. Tis wat strakker. Nouja je kijkt toch niet altijd binnenin je kast dus uiterlijk van ram maakt me weinig uit. Dan ga ik deze pc vanavond bestellen! Want ik mis verder niks toch?

#ProductPrijsSubtotaal
1Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit)€ 81,94€ 81,94
1Cooler Master CM 690 II Advanced NVIDIA edition€ 100,-€ 100,-
1Intel Core i5 3550 Boxed€ 189,95€ 189,95
1Sapphire HD 7850 OC 2GB GDDR5€ 219,-€ 219,-
1XFX Pro 550W€ 59,50€ 59,50
1Samsung 830 series 128GB€ 93,99€ 93,99
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 46,01€ 46,01
1Asus P8Z77-V LX€ 105,95€ 105,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 896,34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
voor €15,- hou je de optie open om over te klokken dmv een 3570K, helemaal omdat je ook al een Z77 bord hebt gekozen is het in mijn ogen zonde. verder ziet het er allemaal goed uit :)

sidenote: de ssd kan je bij Dixons met airmiles bestellen, evenals de 3570K, ik weet niet hoe veel je er hebt maar het scheelt iets van 20 euro voor de ssd en dik 40 op de proc. als je er genoeg hebt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Nilsepils op 26-07-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Nilsepils schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:52:
voor €15,- hou je de optie open om over te klokken dmv een 3570K, helemaal omdat je ook al een Z77 bord hebt gekozen is het in mijn ogen zonde. verder ziet het er allemaal goed uit :)

sidenote: de ssd kan je bij Dixons met airmiles bestellen, evenals de 3570K, ik weet niet hoe veel je er hebt maar het scheelt iets van 20 euro voor de ssd en dik 40 op de proc. als je er genoeg hebt :)
Mwa was niet van plan om te gaan overklokken/eraan te beginnen. en idk of ik airmiles heb ben 16 geen idee of die kan krijgen ;_; en dat gaat me dan 30 euro kosten bij 4launch. Maar toch bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
ouders O-) zo regel ik het in ieder geval :P het was verder ook meer een heads-up, als je er wat mee kan is het mooi, anders kan je gewoon via de normale kanalen bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel..
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-07 22:33
Zou iemand ook even kunnen kijken naar mijn systeem ?
game pc: i5 3570k en 670 < € 1000

Alvast bedankt,

Appel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
^Dafuq, heb gewoon geduld en ga niet in andere mensen hun topics reclame lopen maken.....

@Nilse,

Ik hou het dan bij de normale kanalen ;p toch thanks voor de tip.

Als iemand anders nog een toevoeging heeft mag diegene dat natuurlijk gewoon posten. Ik heb tot vanavond de tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
waarom denkt iedereen toch altijd dat ik nilse heet 8)7 bij mijn weten is Ni(e)ls dan toch een veel vaker voorkomende naam :| verder succes! ga je hem zelf bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Nilsepils schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:12:
waarom denkt iedereen toch altijd dat ik nilse heet 8)7 bij mijn weten is Ni(e)ls dan toch een veel vaker voorkomende naam :| verder succes! ga je hem zelf bouwen?
Ik noemde je ook bij je tweakers naam xD zou idd gek zijn als je zou irl zou heten. Ik ga hem inderdaad zelf in elkaar zetten. Heb al geoefend door de pc die ik nu gebruik uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten. Dat lukte, en verder veel reviews gekeken over de producten die ik koop en hoe je een pc moet bouwen. Denk wel dat het gaat lukken ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Ja maar m'n tweakersnaam zou ik persoonlijk dus afkorten op Nils :P maarre veel succes dan in ieder geval! en als je gewoon rustig alles stap voor stap doet moet het niet zo'n probleem zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Kan ook xD. Ik heb even mijn koop-wijze veranderd. De Videokaart is nu op 4launch wel leverbaar in 1-5 werkdagen (net als de andere onderdelen) dus koop ik de kast bij alternate en de SSD daar ook. Heb ik toch een kast met usb 3.0 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
vooral die grommets ga je heel erg fijn vinden, zeker met zo'n window :P maakt je kast toch een stuk strakker ;)

http://nl.hardware.info/u...i---first-build#tab:fotos
http://sites.sensah.com/nilsComputer/

is mijn systeem, zoals je ziet op de tweede site heb ik zelf een window gemaakt (daar kloppen de spec trouwens niet, het is nog een testsiteje ;)) :) maar ik vind het nu erg jammer dat ik geen grommets heb :( die usb 3.0 kom ik wel overheen, daar heb ik op m'n moederbord genoeg van :) ik ga misschien de gaten aanpassen zodat de grommets van een andere case er in passen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Nilsepils op 26-07-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Die windowed-sidepanel voor de cm 690 ii kan je toch gewoon los kopen voor 15 euro? En wat bedoel je precies met grommets? Als ik google dan zie ik allerlei ringetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Ja maar die sidepanel vond ik niet mooi :P en dat gat voor die ventilator vond ik al helemaal lelijk :P dus toen heb ik hem maar zelf gemaakt :) die gaten waar je kabels doorheen gaan, zitten bij de nieuwe versie afdekrubbers bij (grommets) en bij mij zijn die gaten gewoon open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ah zo, klein leuk extraatje. Ziet er nice uit dan die side panel :)

Is dit trouwens handig om te doen?

http://www.hardeschijfherstel.nl/index.php?page=tune-je-ssd

[ Voor 42% gewijzigd door Aschtra op 26-07-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
Kokoryuu schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:32:
Dit staat op de mycom (en andere websites)

Minimale systeemeisen
Minimum system power supply 500 W

zou dit dan betekenen dat hij wel 500w nodig heeft, maar niet de volle 500 gebruikt zegmaar?

En weet jij iets over het ram geheugen en het moederbord?
Nee. Hoeveel stroom je nodig hebt hangt helemaal af hoeveel en welke hardware jij gebruikt. Met een enkele videokaart heb je genoeg aan 300 tot 600 watt, afhankelijk van de kracht van de videokaart. Sneller is doorgaans ook meer stroom. Met CF bijv. heb je algauw minstens een 600watt psu nodig tot wel 1000watt.

Wwebshops overdrijven graag wat je nodig hebt, alsook de fabrikanten van dat spul. Enerzijds om zich in te dekken en anderzijds omdat ze meer verdienen aan zwaardere voedingen.
Kokoryuu schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:44:
Ah zo, klein leuk extraatje. Ziet er nice uit dan die side panel :)

Is dit trouwens handig om te doen?

http://www.hardeschijfherstel.nl/index.php?page=tune-je-ssd
Staan goede tips in, alleen kies ik liever voor tuning tools van de fabrikant zelf. AHCI (of RAID) mode aanzetten in je bios is tegenwoordig een must. Altijd doen dus, liefst voordat je er windows op zet.

[ Voor 21% gewijzigd door Madrox op 26-07-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ok thanks, dan neem ik dat even door. Heb het inmiddels besteld trouwens. De kast komt morgen binnen, en de rest hopelijk zaterdag. Vinden jullie het leuk om pics te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-09 21:40

Koenvh

Hier tekenen: ______

Kokoryuu schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:10:
Ok thanks, dan neem ik dat even door. Heb het inmiddels besteld trouwens. De kast komt morgen binnen, en de rest hopelijk zaterdag. Vinden jullie het leuk om pics te zien?
Meer dan leuk ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Oke mooi, als je het topic in de gaten houd zal ik wat pics maken. Wel met een iPod hoor, dus geen hd pics ofzo ;_;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 13:23
Ben wel benieuwd naar de pics hoor. Heb mijn kast nog niet kunnen gebruiken omdat ik het salaris van mijn vakantiewerk nog niet binnen heb :P

Heb zelf een gelijkmatig systeem samengesteld. Heb alleen gekozen voor de overklokbare processor en een iets duurder moederbord (Gigabyte GA-Z77X-D3H) vanwege het aantal USB3.0 poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ivo Muijtjens schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:06:
Ben wel benieuwd naar de pics hoor. Heb mijn kast nog niet kunnen gebruiken omdat ik het salaris van mijn vakantiewerk nog niet binnen heb :P

Heb zelf een gelijkmatig systeem samengesteld. Heb alleen gekozen voor de overklokbare processor en een iets duurder moederbord (Gigabyte GA-Z77X-D3H) vanwege het aantal USB3.0 poorten.
Heb de pc inmiddels binnen en heb hem in elkaar. Hij loopt erg goed vind ik zelf. Kabel management is echt poep, maar dan ook echt poep. De power kabel naar de CPU loopt dwars over me moederbord heen, omdat hij net 2cm te kort is om via de achterkant te gaan. Maar maakt verder niet uit, kijk als het goed is een lange tijd niet meer in de pc nu. En heb ook een voeding met erg veel kabels imo. Zal de screens morgenavond hopelijk uploaden. Het achterpaneel van de kast gaat ook maar net dicht trouwens door alle kabels, klein minpunt.

Nog geen games getest ermee.

Temperaturen waren wel laag trouwens. Moederbord 25 graden en cpu 35 graden. Das prima toch? En hij is ook erg stil imo. Alhoewel ik hem nog niet aan heb gehad met de zijpanelen erop. Maar dan zal die wel nog stiller zijn

[ Voor 9% gewijzigd door Aschtra op 31-07-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
Je bedoelt dat kleine stekkertje wat naar "linksboven" gaat ?
Om je wat op te beuren, je ben niet de enige. Heb daar ook "last" van. Die kabel is vaak net tekort :-(

Ziet er super uit, zo te horen :-)

[ Voor 10% gewijzigd door Madrox op 01-08-2012 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05:44
Je hebt er verlengkabeltjes voor, kosten nog geen 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Hier de foto's die ik gemaakt had, zijn er niet veel maar jullie wouden het graag zien ;p

Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/4637/img0360yt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/2458/img0361xj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/295/img0362pk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/9301/img0363tq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/6880/img0364up.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/3223/img0365oa.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img687.imageshack.us/img687/3720/img0366wj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/3859/img0367z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img31.imageshack.us/img31/6192/img0368kc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/5505/img0369nn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/8652/img0370lt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/6664/img0371ns.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img577.imageshack.us/img577/5663/img0372ks.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img827.imageshack.us/img827/4894/img0373xf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/4117/img0374ud.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
mitsumark schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 02:49:
Je hebt er verlengkabeltjes voor, kosten nog geen 5 euro.
Prachtig. Zou leuker zijn als ze standaard wat langer waren.

TS: niet veel, zegt die :o
Krijgen we nog wat 3Dmark resultaten ?

[ Voor 13% gewijzigd door Madrox op 01-08-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Madrox schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:39:
[...]

Prachtig. Zou leuker zijn als ze standaard wat langer waren.

TS: niet veel, zegt die :o
Krijgen we nog wat 3Dmark resultaten ?
Wat is dat? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabo
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 07:05
Een benchmark test, zoek op google maar eens naar 3Dmark, run de test en post de resultaten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Pagina: 1