Toon posts:

WD werkt niet meer via USB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een WD live book op mijn Netgear router aangesloten m.b.v. readyshare. Dit gaat alleen onwijs traag, daarom wil ik weer terug via de usb in mijn pc i.p.v. in mijn router. Het probleem is alleen dat ik niet meer bij mijn bestanden kan komen, sterker nog, ik kom niet eens op de schijf. De enige melding die ik krijg is dat de schijf geformatteerd moet worden, aangezien er aan 800 gig bestanden op staan wil ik dit niet.
Heeft iemand dezelfde situatie meegemaakt, of weet iemand de oplossing?
Dan hoor ik het graag.

Verwijderd

HDD eruit getrokken zonder dit aan de router te vertellen, d.w.z. unmounten?

Tijd om Thematopic: Datarecovery door te nemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 23:10 ]

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Al gekeken hoe ie geformatteerd is? Ik gok zo dat het om een Linux filesystem gaat, Ext2 of Ext3 ofzo. Om die te lezen heb je speciale drivers nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Het gezeur is een nogal dat hij het eerst gewoon deed via usb, en toen ik hem met readyshare (bijgeleverd boekje bij je router) gelinked had met mijn router deed hij het ook gewoon meteen. Alleen data transfer zuigt gewoon hoe traag dat is. Toen had ik dat usbkabeltje van mn wd van mijn router in m' n pc gedaan en toen kreeg ik na 20 sec een melding dat hij geformateerd moest worden. En als ik vervolgens het usbkabeltje weer terug in de router steek doet hij het weer gewoon; op die trage snelheid na dan.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk filesystem gebruik je op die router? Heeft je router die schijf niet geformatteerd met een FS waar je WindowsPC standaar niet mee overweg kan?

Verwijderd

Topicstarter
Nee hij is nog nooit geformatteerd of iets dergelijks, ik denk eigenlijk dat het een foutje in de software is dat wel opgelost moet kunnen worden, ik kan namelijk nergens vinden of dat readyshare nog ongedaan gemaakt kan worden, dit kan ik namelijk nergens vinden... volgens mij een standaar filesytem; fat32; volgens mij, heb hier niet heel veel verstand van ;p
Pagina: 1