Hallo, 
Ik ben nogal nieuw op dit (audio) vlak, dus gaarne niet bashen oid ;-)
Ga ook niet met al te dure termen gooien, want dan snap ik er wss niet veel meer van (ik ben wel ICTer, maar geen audio expert ;-)).
Even kort gezegd, ik heb nu een 2.1 setje van Logitech (Logitech Z4). Ik ben van plan om een 5.1 setje aan te gaan schaffen omdat ik begrepen heb dat dit beter geluid geeft (o.a. surround).
Hebben jullie korstondig een advies voor mij welke jullie aanraden? Ik dacht zelf eerst aan de Logitech X530, maar na op het forum gelezen te hebben van verscheidene meldingen van plopjes in het geluid, heb ik hier toch maar vanaf gezien.
Mijn "eisen":
5.1 of 7.1 (wat is handiger?)
Niet al te duur (liefst onder de 100 euro)
Goede bass
Perfect geluid voor gamen en muziek
Mijn excuses als ik dit op de verkeerde plaats heb gepost.
Met vriendelijke groeten,
Menneke-Bodden

Ik ben nogal nieuw op dit (audio) vlak, dus gaarne niet bashen oid ;-)
Ga ook niet met al te dure termen gooien, want dan snap ik er wss niet veel meer van (ik ben wel ICTer, maar geen audio expert ;-)).
Even kort gezegd, ik heb nu een 2.1 setje van Logitech (Logitech Z4). Ik ben van plan om een 5.1 setje aan te gaan schaffen omdat ik begrepen heb dat dit beter geluid geeft (o.a. surround).
Hebben jullie korstondig een advies voor mij welke jullie aanraden? Ik dacht zelf eerst aan de Logitech X530, maar na op het forum gelezen te hebben van verscheidene meldingen van plopjes in het geluid, heb ik hier toch maar vanaf gezien.
Mijn "eisen":
5.1 of 7.1 (wat is handiger?)
Niet al te duur (liefst onder de 100 euro)
Goede bass
Perfect geluid voor gamen en muziek
Mijn excuses als ik dit op de verkeerde plaats heb gepost.
Met vriendelijke groeten,
Menneke-Bodden