Nadat ik wat problemen had met mijn oude speakerset (Logitech X-230) heb ik mijn geld terug gekregen en wil ik natuurlijk een nieuwe setje (2.1) halen. Het oude setje kostte rond de €50,- maar heb mijn budget wat omhoog gekrikt en wil niet meer dan €100,- uitgeven.
Ik gebruik de speakers voor muziek, films en gamen, dus eigenlijk voor alles.
Heb zelf al gekeken naar wat speakers en mijn voorkeur gaat uit naar één van de volgende merken, omdat ik er goede verhalen over heb gehoord/gelezen;
- Altec Lansing
- Logitech
- Creative
- JBL
- Hama
Heb wat rond gekeken en de pricewatch gecheckt en dit zijn de speakers die mij interessant leken:
- pricewatch: Hama Q 900
- pricewatch: Creative Inspire S2
- pricewatch: Altec Lansing MX5021E
- pricewatch: Altec Lansing Octane 7 - VS4621
- pricewatch: JBL Creature III (Wit)
- pricewatch: Logitech Speakersysteem Z523
Nu is het design natuurlijk ook belangrijk, maar heb liever goed geluid. Bass is voor mij belangrijk en er moet geen blikkerig geluid uitkomen.
Welke raden jullie mij aan? Ik sta ook open voor een ander merk mits het beargumenteerd is.
Ik gebruik de speakers voor muziek, films en gamen, dus eigenlijk voor alles.
Heb zelf al gekeken naar wat speakers en mijn voorkeur gaat uit naar één van de volgende merken, omdat ik er goede verhalen over heb gehoord/gelezen;
- Altec Lansing
- Logitech
- Creative
- JBL
- Hama
Heb wat rond gekeken en de pricewatch gecheckt en dit zijn de speakers die mij interessant leken:
- pricewatch: Hama Q 900
- pricewatch: Creative Inspire S2
- pricewatch: Altec Lansing MX5021E
- pricewatch: Altec Lansing Octane 7 - VS4621
- pricewatch: JBL Creature III (Wit)
- pricewatch: Logitech Speakersysteem Z523
Nu is het design natuurlijk ook belangrijk, maar heb liever goed geluid. Bass is voor mij belangrijk en er moet geen blikkerig geluid uitkomen.
Welke raden jullie mij aan? Ik sta ook open voor een ander merk mits het beargumenteerd is.