Hdd onzichtbaar onder "Computer"

Pagina: 1
Acties:

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-01 22:11
Hey,

edit: opgelost

[ Voor 94% gewijzigd door DonnyR op 25-07-2012 22:40 ]

Verwijderd

Wellicht omdat je 'm eerst moet initialiseren, partitioneren en formatteren via schijfbeheer?

http://windows.microsoft....-remove-a-hard-disk-drive

Het staat ook in de GoT OM FAQ
Wanneer je een verse harddisk uit de winkel hebt gehaald, dan moet je vooral niet verwachten dat de harddisk reeds voor jou is klaargemaakt en ingericht. Het wordt dus niet direct in Deze Computer / Verkenner getoond. Je mag de harddisk dus helemaal zelf naar eigen smaak partitioneren en formatteren.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 21:51 ]

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:15
Je zult in schijfbeheer de schijf moeten formateren en er een letter aan moeten hangen

[ Voor 8% gewijzigd door hellfighter87 op 25-07-2012 21:46 ]

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-01 16:17

thorgal21

Forum Noob

Inderdaad, had het laatst ook, schijf heette "systeem" , zette er een letter voor en hij zag hem meteen. Gewoon even de naam veranderen en er een letter bijzetten

• DonnyR
Dat klinkt logisch ja
Zal is op de mircosoft site kijken, post zo wel of het gelukt is.
Alvast bedankt in ieder geval

Edit:
Het is al gelukt.
Normaal ging dit altijd automatisch.
Beetje knullige vraag misschien, maar bedankt voor de hulp :)

[ Voor 35% gewijzigd door DonnyR op 25-07-2012 21:59 ]

Verwijderd

Niet om vervelend te doen hoor, DonnyR, maar dit is echt een opzoekvraag. Ik heb jouw topictitel letterlijk in google ingevoerd en dan krijg ik de eerste link gelijk antwoord:
U bent al ver gekomen, maar toch nog nét niet ver genoeg. Ga naar het 'Schijbeheer' van het 'Computerbeheer' van het 'Systeembeheer' van het 'Configuratiescherm' toe. Daar aangekomen, zult u zien dat de partitie, pardon, het volume van de externe harde schijf gewoon wordt getoond. Alleen... Er is binnen deze versie van Windows 7 nog geen stationsletter toegekend. Doet u zulks!
Kortom, mag ik je vragen volgende keer even te googlen? Dit soort vraagjes laat zich prima oplossen met behulp van zelfbediening. Vriendelijk bedankt!

• DonnyR
Had zelf zeker ook gezocht op google, alleen ik verwachte dat het probleem ergens anders aan zou liggen.
Net 10 uur gevlogen + 14 uur op het vliegveld gestaan, ben een beetje dizzy.

excuses

Verwijderd

O da's leuk, je past de OpeningsPost aan als je probleem is opgelost?

Heel handig voor mensen met hetzelfde probleem, maar goed. Ik vraag me af hoeveel mensen dit probleem zullen ervaren en op GoT rondhangen.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:44:
O da's leuk, je past de OpeningsPost aan als je probleem is opgelost?

Heel handig voor mensen met hetzelfde probleem, maar goed. Ik vraag me af hoeveel mensen dit probleem zullen ervaren en op GoT rondhangen.
Ja sommige mensen denken dat dit echt hun persoonlijke helpdesk is 8)7

Toch is die gast geen nieuweling hier.....
Pagina: 1