Verwijderd
http://windows.microsoft....-remove-a-hard-disk-drive
Het staat ook in de GoT OM FAQ
Wanneer je een verse harddisk uit de winkel hebt gehaald, dan moet je vooral niet verwachten dat de harddisk reeds voor jou is klaargemaakt en ingericht. Het wordt dus niet direct in Deze Computer / Verkenner getoond. Je mag de harddisk dus helemaal zelf naar eigen smaak partitioneren en formatteren.
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 21:51 ]
[ Voor 8% gewijzigd door hellfighter87 op 25-07-2012 21:46 ]
Zal is op de mircosoft site kijken, post zo wel of het gelukt is.
Alvast bedankt in ieder geval
Edit:
Het is al gelukt.
Normaal ging dit altijd automatisch.
Beetje knullige vraag misschien, maar bedankt voor de hulp
[ Voor 35% gewijzigd door DonnyR op 25-07-2012 21:59 ]
Verwijderd
Kortom, mag ik je vragen volgende keer even te googlen? Dit soort vraagjes laat zich prima oplossen met behulp van zelfbediening. Vriendelijk bedankt!U bent al ver gekomen, maar toch nog nét niet ver genoeg. Ga naar het 'Schijbeheer' van het 'Computerbeheer' van het 'Systeembeheer' van het 'Configuratiescherm' toe. Daar aangekomen, zult u zien dat de partitie, pardon, het volume van de externe harde schijf gewoon wordt getoond. Alleen... Er is binnen deze versie van Windows 7 nog geen stationsletter toegekend. Doet u zulks!
Net 10 uur gevlogen + 14 uur op het vliegveld gestaan, ben een beetje dizzy.
excuses
Verwijderd
Heel handig voor mensen met hetzelfde probleem, maar goed. Ik vraag me af hoeveel mensen dit probleem zullen ervaren en op GoT rondhangen.
Ja sommige mensen denken dat dit echt hun persoonlijke helpdesk isVerwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:44:
O da's leuk, je past de OpeningsPost aan als je probleem is opgelost?
Heel handig voor mensen met hetzelfde probleem, maar goed. Ik vraag me af hoeveel mensen dit probleem zullen ervaren en op GoT rondhangen.
Toch is die gast geen nieuweling hier.....