Na zo'n vijf jaar, ik weet het da's best lang, wordt het tijd om een nieuwe telefoon aan te gaan schaffen.
Mijn huidige telefoon: Nokia N95 (heb ik dus sinds 2007)
Mijn huidige abonnement: Hollandsnieuwe 550, sim-only
Wat ga ik met mijn telefoon allemaal doen?
- Bellen
- Sms versturen
- Af en toe wat opzoeken op internet
- E-mail bekijken
- Whatsappen
- Gebruiken van apps voor weer, krant, reisinfo...
- Gebruik navigatiesoftware en GPS
Uiteraard ben ik al eventjes aan het kijken en onder de €200,- vind ik deze opties wel interessant:Vergelijking telefoon
Als iemand die regelmatig op het water is met zijn boot leek de Defy Plus me wel een erg interessante optie. Daarnaast kwam ook de wat duurdere Samsung Galaxy S Advance langs en leek me ook wel wat, maar goed dat brengt me wel een stuk buiten m'n budget natuurlijk.
Tot dusver nooit een Android telefoon of iPhone gehad, dus weet dus ook nog niet precies wat zal voldoen. Aan de andere kant, ben je nog niet veel gewend dan ben vast ook snel tevreden ;-) Dus tips zijn erg welkom!
Mijn dank alvast!!!
Mijn huidige telefoon: Nokia N95 (heb ik dus sinds 2007)
Mijn huidige abonnement: Hollandsnieuwe 550, sim-only
Wat ga ik met mijn telefoon allemaal doen?
- Bellen
- Sms versturen
- Af en toe wat opzoeken op internet
- E-mail bekijken
- Whatsappen
- Gebruiken van apps voor weer, krant, reisinfo...
- Gebruik navigatiesoftware en GPS
Uiteraard ben ik al eventjes aan het kijken en onder de €200,- vind ik deze opties wel interessant:Vergelijking telefoon
Als iemand die regelmatig op het water is met zijn boot leek de Defy Plus me wel een erg interessante optie. Daarnaast kwam ook de wat duurdere Samsung Galaxy S Advance langs en leek me ook wel wat, maar goed dat brengt me wel een stuk buiten m'n budget natuurlijk.
Tot dusver nooit een Android telefoon of iPhone gehad, dus weet dus ook nog niet precies wat zal voldoen. Aan de andere kant, ben je nog niet veel gewend dan ben vast ook snel tevreden ;-) Dus tips zijn erg welkom!
Mijn dank alvast!!!