Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:58
Ik heb van de week een nieuwe camera gekocht (FujiFilm Finepix S2980). Bij de omschrijving staat dat je de optische zoom ook kan gebruiken tijdens het filmen, in tegenstelling tot bij de S2950.

Nu heb ik dus om te testen even geprobeerd een HD filmpje te maken, maar als ik de zoomknop gebruik dan gebruikt hij alleen de digitale zoom. Ik kan wel inzoomen, en dáárna gaan filmen, maar dan kan ik het zoom-level niet wijzigen tijdens het filmen.

Op filmpjes op youtube zie ik dat ze wel gewoon inzoomen tijdens het filmen (zie bv. YouTube: FujiFilm Finepix S2980: Test Video 1).

Ik kan op Google helemaal niks hierover vinden. Help -O-

P.s. ik heb de camera via bol.com besteld... Zou ik hem eventueel kunnen retourneren als hij toch niet naar wens is (wat hij nu dus niet is, want hij komt niet overeen met de omschrijving)? Ik heb hem al wel opengemaakt en gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:58
Oh, ik zit nu de reacties op YouTube allemaal door te lezen en daar kom ik dit tegen:
VID CAMERA icon (on wheel) > tap MENU/OK > tap left then down to select SET MENU (spanner icon) > tap right to enter SET MENU > scroll down to DIGITAL ZOOM > tap right, select OFF and tap MENU/OK > back on your SET MENU, scroll to MOVIE ZOOM TYPE > tap right, select OPTICAL, tap MENU/OK > finally, tap DISP/BACK to exit.
En opgelost dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-06 13:35

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Avalaxy schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 02:28:
P.s. ik heb de camera via bol.com besteld... Zou ik hem eventueel kunnen retourneren als hij toch niet naar wens is (wat hij nu dus niet is, want hij komt niet overeen met de omschrijving)? Ik heb hem al wel opengemaakt en gebruikt.
Even om eventuele zoekresultaten op dit Onderwerp compleet te maken...

Je mag een product dat niet "Conform de Specificaties" is inderdaad terugsturen, volgens mij is het zelfs zo dat op grond van "De wet Koop op Afstand" je tot 7 dagen terug mag sturen zonder reden wanneer een product niet bevalt, de Verpakking mag dan geopent zijn, echter dient deze wel in "goede staat" te zijn.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic