Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

ik heb een sony xperia s met android-versie 4.0.4
en deze wil ik graag rooten
ik zou hier graag themes of roms op willen hebben zoals deze
YouTube: Ultimate Iphone Theme (Android) + MIUI Custom Rom
en deze
YouTube: iPhone 4S iOS 5 Theme For Samsung Galaxy S2 MIUI ROM Android 2.3.7 (1.12.2)! Ultimate iPhone Theme!
ook klinkt de langere batterij duur wel aantrekkelijk...

ik heb hi (mijn provider) gebeld om te vragen hoe het dan met de garantie zit.
er kwam een man aan de telefoon die niet echt snapte wat het allemaal precies is, net zoals ik dus.
en hij zij, als jij iets met de software van je telefoon doet en je kan het TERUGHALEN dus weer als origineel blijft de garantie gewoon.

nu wil ik graag weten hoe ik het het beste aan kan pakken.
in normaal Nederlands als dat kan :)

mike

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

In dit topic staat uitgelegd hoe je moet rooten en hoe je het kan aanpakken: Het Sony Ericsson Xperia Arc topic - Deel 1

[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 23-07-2012 23:11 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:11:
In dit topic staat uitgelegd hoe je moet rooten en hoe je het kan aanpakken: Het Sony Ericsson Xperia Arc topic - Deel 1
is er verschil tussen het rooten van een xperia s en arc?

Verwijderd

Een beetje zelf zoeken kan geen kwaad, maar vooruit.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:15:
Een beetje zelf zoeken kan geen kwaad, maar vooruit.
deze had ik dus al gezien.
heel erg bedankt voor de link, maar ik snap er dus helemaal niks van...
die moeilijke woorden enzo...

Verwijderd

Iedereen is vanuit 0 kennis begonnen en bij mij en anderen is het ook gelukt. Het is helemaal niet moeilijk maar je zult er wel tijd aan moeten besteden. Dat wil zeggen alle woorden opzoeken die je niet kent en voor jezelf een stappenplan maken en bijvoorbeeld op youtube kijken of er video tutorials zijn die het voordoen. Ik kan je in elk geval vertellen dat het, zodra je weet hoe het moet, een fluitje van een cent is. Maar je zult er wel zelf tijd in moeten steken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:20:
Iedereen is vanuit 0 kennis begonnen en bij mij en anderen is het ook gelukt. Het is helemaal niet moeilijk maar je zult er wel tijd aan moeten besteden. Dat wil zeggen alle woorden opzoeken die je niet kent en voor jezelf een stappenplan maken en bijvoorbeeld op youtube kijken of er video tutorials zijn die het voordoen. Ik kan je in elk geval vertellen dat het, zodra je weet hoe het moet, een fluitje van een cent is. Maar je zult er wel zelf tijd in moeten steken.
dat heb ik er wel voor over.
ik heb ook ergens gelezen dat er app's zijn die je telefoon in ''3 klikken'' rooten...
is dat zo?

Verwijderd

Vast wel, maar doe het nu maar gewoon op de manier die in dat topic beschreven wordt. Ik heb geen Xperia maar heb de methode even bekeken en veel eenvoudiger uitgelegd kan het haast niet. Komt vast goed en anders kun je het altijd in dat topic vragen:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 23:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:23:
Vast wel, maar doe het nu maar gewoon op de manier die in dat topic beschreven wordt. Ik heb geen Xperia maar heb de methode even bekeken en veel eenvoudiger uitgelegd kan het haast niet. Komt vast goed en anders kun je het altijd in dat topic vragen:)
nou, ik ga mijn best doen.
vragen zal ik hier stellen.
zullen er vast flink wat worden :p

Verwijderd

Topicstarter
ik moet dus ALLES doen wat er staat?

Verwijderd

Ja, je moet het stappenplan volgen. Ik raad je aan het hele topic eerst door te lezen. Ongetwijfeld dat er anderen zijn geweest die dit ook voor het eerst gingen doen en dus al vragen hebben gesteld die het voor jou verduidelijken hoe je alles aan moet pakken.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben wakker, ik ga eens kijken...
zier er alleemaal tog heel erg lastig uit.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
Er zit een edit knop, daarmee kan je je laatste post uitbreiden ipv voor elke scheet een nieuwe post te maken.
daarnaast zit niemand te wachten op een verslag per minuut.

Ik zou liever een stappenplan van xda volgen ipv een filmpje, maar dat is persoonlijk.

bv hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1527159

Strava

Verwijderd

Topicstarter
ik heb build-number 6.1.a.0.452 kan dat gewoon?

volgens die dude van het filmpje alleen 63 en 67...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 11:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
iemand? zou graag verder willen :D

Verwijderd

Ga eens zelf op onderzoek uit of dit mogelijk is of niet. Je kunt niet iedere vraag hier neer plempen zonder enige inzet te tonen. Overigens raad ik je af dit te gaan doen met de hoeveelheid kennis die je hebt en het feit dat je niet bereid bent jezelf hier in te verdiepen. Als het mis gaat dan kun je je Xperia slopen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:23:
Ga eens zelf op onderzoek uit of dit mogelijk is of niet. Je kunt niet iedere vraag hier neer plempen zonder enige inzet te tonen. Overigens raad ik je af dit te gaan doen met de hoeveelheid kennis die je hebt en het feit dat je niet bereid bent jezelf hier in te verdiepen. Als het mis gaat dan kun je je Xperia slopen.
ik heb mijn bootloader geunlocked en heb alles gedaan wat in de video stond...
maar nu loop ik dus tegen dit aan.
ik heb al op internet en youtube gekeken maar ik kan niks vinden, vandaar mijn vraag

Verwijderd

Dat is gek, want ik vind enorm veel guides die jouw specifieke build beschrijven, zoals deze. Als het blijkbaar te veel moeite is om zelf te zoeken op root xperia s build-number 6.1.a.0.452 dan verwacht ik niet dat veel mensen bereid zijn je verder te helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:28:
Dat is gek, want ik vind enorm veel guides die jouw specifieke build beschrijven, zoals deze. Als het blijkbaar te veel moeite is om zelf te zoeken op root xperia s build-number 6.1.a.0.452 dan verwacht ik niet dat veel mensen bereid zijn je verder te helpen.
bedankt!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hier zijn dus al handleidingen voor. We gaan het wiel hier niet opnieuw uitvinden. Dat je niets kan vinden geeft min of meer aan dat je niet goed hebt gezocht, gezien het aantal behulpzame linkjes hierboven.

Omdat we op GoT meer eigen initiatief vragen dan dit, gaat het topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.