Ik betrek vanaf komend weekend voor een periode van (waarschijnlijk) twee maanden een appartement in Eindhoven. Graag zou ik gedurende deze periode toegang willen hebben tot internet en TV, maar de enige provider die bij mijn weten nog maandelijks opzegbare abonnementen levert — Ziggo — doet dat niet in mijn postcodegebied. UPC is daar de baas.
Ik overweeg nu een prepaid-simkaart met KwartaalBundel en een 3G-router van Vodafone te nemen, maar een echte oplossing is dit natuurlijk niet: ik heb immers nog steeds geen TV. Vandaar de volgende twee vragen:
1. Is er een handigere en eventueel goedkopere oplossing dan een Vodafone prepaid-simkaart en los 3G-router te bedenken dan de hierboven geschetste situatie?
2. Is iemand bekend met een oplossing voor een tijdelijk TV-abonnement?
Ik overweeg nu een prepaid-simkaart met KwartaalBundel en een 3G-router van Vodafone te nemen, maar een echte oplossing is dit natuurlijk niet: ik heb immers nog steeds geen TV. Vandaar de volgende twee vragen:
1. Is er een handigere en eventueel goedkopere oplossing dan een Vodafone prepaid-simkaart en los 3G-router te bedenken dan de hierboven geschetste situatie?
2. Is iemand bekend met een oplossing voor een tijdelijk TV-abonnement?
[ Voor 8% gewijzigd door daniel_ev op 23-07-2012 16:06 ]
Toch?