EK Supremacy vs XSPC Raystorm

Pagina: 1
Acties:

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-11 22:10
Ik heb me rot gezocht, maar heb geen review gezien waar deze 2 blokken worden getest. Kan iemand mij helpen met een link? Ik wil namelijk vanmiddag de beste waterblock bestellen.

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-11 10:53

Singular1ty

EV Evangelist

De Raystorm komt iets beter uit de tests. Individuele reviews lezen kan natuurlijk ook hè ;)

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-11 22:10
Die heb ik ook niet echt gevonden, maar heb ook gelezen dat de Supremacy mouting issues heeft, als lek als gevolge.

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 12:06

BiLo

PSN: toiletcleaner

TheTurk schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:48:
Die heb ik ook niet echt gevonden, maar heb ook gelezen dat de Supremacy mouting issues heeft, als lek als gevolge.
Mijn Supremacy doet het anders prima :) Mounten was (vergeleken met een mugen 2)een eitje!

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:48
Zie mijn oude pc topic voor wat plaatjes en een link naar een review van de Raystorm. De Supremacy staat er helaas niet tussen in de vergelijking, die bestond op dat moment nog niet. Dat is dan een kwestie van kijken hoe de verhouding is tussen de Supremacy en Supreme HF, dat moet vast ergens te vinden zijn.

Ik ben zelf de Raystorm in mijn pc aan het knutselen, heb alleen nog geen tests ermee gedraaid (pc is nog niet af) dus eigen ervaringen met dat blok kan ik helaas nog niet posten.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT