Hey
Ik heb een vraagje.
Ik wil na de zomer nieuwe laptop kopen ,maar ik zit te denken,
omdat online samen te stellen via bijvoorbeeld Dell, Sony VAIO.
Dan kan je ze op maat laten maken.
Mijn vraag is of het beter en/of iets goedkoper is om het op maat te laten maken dan gewoon via de mediamarkt een laptop te kopen.
Ik kom zelf rond de 700-900 Euro al een goeie laptop samenstellen. Je hebt best veel mogelijkheid in het samenstellen.
(met 8 GB RAM en I7 Processor en Goeie grapich card enz...)
Is alles veilig en gemakelijk te installeren en zonder problemen als ik dit online op maat laat maken?
Er staat nooit iets over de verkoeling of moederboard vermeld de rest wel maar .dat wel in orde zijn denk ik.
Heeft iemand hier ervaring mee? En werkt alles goed met elkaar?
M.V.G TokoDude
Ik heb een vraagje.
Ik wil na de zomer nieuwe laptop kopen ,maar ik zit te denken,
omdat online samen te stellen via bijvoorbeeld Dell, Sony VAIO.
Dan kan je ze op maat laten maken.
Mijn vraag is of het beter en/of iets goedkoper is om het op maat te laten maken dan gewoon via de mediamarkt een laptop te kopen.
Ik kom zelf rond de 700-900 Euro al een goeie laptop samenstellen. Je hebt best veel mogelijkheid in het samenstellen.
(met 8 GB RAM en I7 Processor en Goeie grapich card enz...)
Is alles veilig en gemakelijk te installeren en zonder problemen als ik dit online op maat laat maken?
Er staat nooit iets over de verkoeling of moederboard vermeld de rest wel maar .dat wel in orde zijn denk ik.
Heeft iemand hier ervaring mee? En werkt alles goed met elkaar?
M.V.G TokoDude
Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0