Beste,
Ik wil me al op voorhand verontschuldigen als ik dt topic op een verkeerde plaats heb geplaatst en/of het in strijd is met de forumregels.
Ik had dus het plan aangevat om vintage computers(C64,IBM I,enz.) te gaan upgrade maar de buitenkant in originele staat laten. Zo wou ik beginnen met een Commodore 64. Alles ging goed hardware lijst gemaakt.
Alvast bedankt voor de hulp,
Kris
PS: Als jullie opmerkingen hebben over de hardware zeg het maar dan kan ik het nog aanpassen voor de bestelling.
Ik wil me al op voorhand verontschuldigen als ik dt topic op een verkeerde plaats heb geplaatst en/of het in strijd is met de forumregels.
Ik had dus het plan aangevat om vintage computers(C64,IBM I,enz.) te gaan upgrade maar de buitenkant in originele staat laten. Zo wou ik beginnen met een Commodore 64. Alles ging goed hardware lijst gemaakt.
- ASRock H67M-ITXMini-ITX Socket Intel 1155 Chipset Intel H67
- Intel Core i5-3570K 4x 3400 MHz Quad Core Socket Intel 1155
- Kingston HyperX Grey Werkgeheugen 8 GB DDR3-RAM 1600 MHz
- OCZ SSD-harde schijf SYN-25SAT3-64G 64 GB 2.5 " SATA-III Synapse
- Akasa AK-CCE-7106HP
- Eventueel als de voeding het toelaat nog een fan van 44 mm in behuizing
- picoPSU-???-XT 12V Plug-in DC-DC ATX PSU with Mini-Fit JR
Alvast bedankt voor de hulp,
Kris
PS: Als jullie opmerkingen hebben over de hardware zeg het maar dan kan ik het nog aanpassen voor de bestelling.
Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn