Toon posts:

Max 20 advertenties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel nogal wat spullen over en wil die graag verkopen. Nu liep ik dus tegen de max aan van 20 advertenties. Daar zal vast ooit een reden voor zijn geweest maar ik vroeg mij af of die limiet wat opgerekt kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:20

DukeBox

loves wheat smoothies

Mooiste zou zijn dat voor ieder jaar lid je er 5 extra mag of zo ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oehoeh, wat hij zegt!!!!! /\ <- with stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kickje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Is niet gewenst binnen 24 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
I know. Dat uurtje zullen ze me wel vergeven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens. :) Ik ben mijn verzameling aan het wegdoen en kan op tweakers vaak fijn zaken doen. Met meer advertenties zou ik ook vaker combiverkopen kunnen maken. :)
Hoop dat men hier (in de toekomst) iets mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Voor mij is het de reden dat ik hoe dan ook v&a hier vrijwel niet gebruik. Ondanks dat het wel de perfecte doelgroep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En nog maar een keer een kickje dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Er is een uurtje geleden nog een reactie geweest, dus doe eens niet ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Slimmer is om verkapt in te gaan op de laatste post.. lastige is dan wel als je dat zelf bent geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat kickje was kinderlijke enthousiasme. Wat ik wel erg vreemd vind is dat er in een feedback topic al 2 dagen geen modje is geweest of niet de moeite heeft genomen om een reply te geven.

Dat terwijl dit forum niet alleen is om eventuele feedback aan te vechten maar tegenwoordig voor alle V&A zaken is.

V&A is verhuisd naar "V&A Feedback".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:16

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

De achterliggende reden van de limiet van 20 advertenties is heel simpel. We hebben namelijk gratis abonnementen (de Free versie) van Tweakers, en we hebben betaalde abonnementen. De gratis abo's hebben een limiet van 20 advertenties, betaalde abo's kunnen zoveel plaatsen als ze willen.
Mocht je dus meer dan 20 advertenties willen plaatsen, dan kan je een abonnement afnemen. :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Staat dat ook ergens gecommuniceerd? Want dit is voor het eerst dat ik dat hoor en ik heb al een jaar of 5 een abonnement :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eh, ik heb een abbo. Al heel lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Hmmm, zelfs ik had het fout :(

Het blijkt gewoon een harde limiet te zijn, zie artikel 8 van de V&A voorwaarden
8. Het is niet toegestaan meer advertenties te plaatsen dan 20 V&A en 5 diensten advertenties. Complete (computer-)systemen zijn één product. Omschrijf het product op de daartoe bestemde pagina en geef aan of u extra verkoopvoorwaarden hanteert. Tweakers.net behoudt zich het recht voor bij het plaatsen van excessief veel advertenties door één gebruiker het desbetreffende account te blokkeren. Het is niet toegestaan om binnen één week na plaatsing een advertentie van dezelfde strekking te plaatsen of herplaatsen. Het op welke wijze dan ook extra en/of onnodig onder de aandacht proberen te brengen van advertenties, zoals door, doch niet beperkt tot, onnodig gebruik van hoofdletters en/of leestekens, aanpassen van de plaatsingsdatum en dergelijke is niet toegestaan. Het op welke wijze dan ook beïnvloeden of manipuleren van het biedingsproces is reden voor onmiddellijke uitsluiting van alle Tweakers.net-diensten en -faciliteiten.
Ik zal het eens met de andere admins bespreken.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevalletje limit 0,20 naar limit 0,30 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Of gooi een limiet upgrade in de karma store.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 08:33:

Het blijkt gewoon een harde limiet te zijn, zie artikel 8 van de V&A voorwaarden

[...]

Dat zou prettig zijn, het zou voor mij zelfs een reden zijn tweakers via een abo te steunen. :) Mooie feature voor een abo ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Voor de introductie van de karmastore hadden full-abo's een limiet van 25 advertenties, terwijl de rest een limiet van 10 stuks had. Dat is toendertijd gelijk getrokken naar 25 voor iedereen.

Dat zal de huidige verwarring wel veroorzaken. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Dirk op 21-07-2012 12:47 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 13:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De vraag is even of de limiet nu werkelijk helpt om handelaars (heb ik in principe niets op tegen zolang ze netjes handelen en alleen gebruikte hardware aanbieden) en oplichters uit Vraag & Aanbod te houden. Is hier enig bewijs van? Anders kunnen we de limiet net zo goed opheffen.
DukeBox schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:29:
Voor mij is het de reden dat ik hoe dan ook v&a hier vrijwel niet gebruik. Ondanks dat het wel de perfecte doelgroep is.
Jij hebt voortdurend de behoefte om meer dan 20 advertenties tegelijkertijd te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Van de week even snel de voorwaarden en dergelijke nog eens doorgekeken en volgens mij zijn er genoeg regels die ervoor zouden moeten zorgen dat handelaars geweerd worden.
Tevens worden de handelaars er al vrij snel uitgepikt lijkt het. Ik ben redelijk actief op v&a en als ik er weer eens 1 tegenkom dan heeft of iemand anders het al gemeld of ik doe het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:49
Ik zal er eens over nadenken. Maar aanpassingen komen sowieso pas na de lancering van Tweakers 7. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Je kunt ook hele mooie zolderopruiming advertenties plaatsen. Ga ik na de vakantie ook eens doen. Losse advertenties voor casefans en een 250 watt voeding schieten sowieso al niet zo op...

Zou mooi zijn als daar nog een aparte rubriek voor kwam...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

mveijden schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 07:43:
Je kunt ook hele mooie zolderopruiming advertenties plaatsen. Ga ik na de vakantie ook eens doen. Losse advertenties voor casefans en een 250 watt voeding schieten sowieso al niet zo op...

Zou mooi zijn als daar nog een aparte rubriek voor kwam...
De categorie "zolderopruiming" staat inderdaad al op ons verlanglijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Femme schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:39:
Jij hebt voortdurend de behoefte om meer dan 20 advertenties tegelijkertijd te plaatsen?
Niet voortdurend, maar bij de ''jaarlijkse schoonmaak'' heb ik zeker meer dan 20 dingen waarvan een opsomming minder handig is (lees: minder opvalt) dan een apparte vermelding.

[ Voor 13% gewijzigd door DukeBox op 27-07-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 05-10 19:42
Ik vind een bepaalde tijd tussen het aanmaken van nieuwe advertenties (Paar minuten) logischer dan een cap op het aantal advertenties.

Zo houd je spambots buiten (Die zullen alle advertenties in één keer proberen te pushen met een timeout van enkele seconden vaak), kunnen mensen gewoon advertenties aanmaken zonder limieten. Handelaren is toch iets wat je met mankracht moet controleren, of een handelaar nou 20, 30 of 40 advertenties erop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan maak je het alleen maar lastiger voor de users die er geen misbruik van willen maken.

Geen abbo's max 20, wel abbo max **. Makkelijker kan het toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Microkid schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 07:49:
[...]

Top, ik heb hier toch een berg prut. :+
DukeBox schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:59:
[...]

Niet voortdurend, maar bij de ''jaarlijkse schoonmaak'' heb ik zeker meer dan 20 dingen waarvan een opsomming minder handig is (lees: minder opvalt) dan een apparte vermelding.
En een gerubriceerde opsomming dan:
Alle geheugens in 1 advertentie
Alle kabels in 1 advertentie
etc.

Alles in 1 ad. valt minder op maar als er inderdaad een aparte categorie komt is dat wel handig denk ik.
(Ben zelf wel zo`n rommelmarkttype dus mag graag in andermans opruiming neuzen)

[ Voor 55% gewijzigd door mveijden op 27-07-2012 12:25 ]

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zeef schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:41:
Ik zal er eens over nadenken. Maar aanpassingen komen sowieso pas na de lancering van Tweakers 7. :)
Jamar jamaar, die bende op mijn buro dan? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:38:
[...]

Jamar jamaar, die bende op mijn buro dan? :'(
Ik ben best bereid om je er voor een tientje vanaf te helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:05
mveijden schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:39:
[...]

Ik ben best bereid om je er voor een tientje vanaf te helpen. :)
Ik bied 11!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Ff weer beetje terug ontopic. De meeste 'prut' heb ik sowieso ook als lijst in het ruiltopic staan.
Er zijn altijd wel dingen die je wilt en zo kun je ook nog eens wat kwijtraken al zit dit topic wel een ietwat in de verkeerde hoek imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
misschien verkijk ik me, maar het weghalen van de maximum moet toch niet zo lastig zijn?
Een technologiesite als tweakers moet toch wel in staat zijn om binnen notime kleine wijzigingen aan te brengen?
Persoonlijk vind ik dat het erop lijkt dat tweakers 7 steeds meer als een smoes wordt gebruikt om mensen stil te krijgen. Ja, we zouden wel willen, maar ja Tweakers 7, he... Ja, we hebben het druk, tweakers 7... >:)

Als alles ingevoerd moet worden, waar juliie 'na tweakers 7' op hebben geantwoord, dan is er behoorlijk wat te doen. Misschien kunnen jullie af en toe wat andere termen gebruiken. Bijv: 'de wijziging wordt doorgevoerd als pasen en pinksteren op 1 dag vallen'. Zeg maar een beetje afwisseling in het taalgebruik :D

Ik gebruik V&A niet, dus het zal me natuurlijk worst wezen wat jullie ermee doen.

Ik bedoel het overigens niet kwaad, maar ik denk niet dat ik de enige ben die dit gevoel een beetje begint te krijgen. Dat je de laatste 1-2 maanden voor de update geen wijzigingen meer wilt doorvoeren is nog te begrijpen. We horen nu al een jaar niets anders en zover ik begrepen hebt komt T7 op z'n vroegst tegen het einde van het jaar.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:16
Laat ik daar maar even op reageren. :)

Ten eerste: we gebruiken Tweakers 7 niet als smoes. Tweakers 7 is een ontzettend grote klus. Eerlijk gezegd ook stukken groter dan ik had verwacht. Wellicht is het zelfs de grootste klus die bij Tweakers ooit gedaan is. Vandaar dat besloten is om de volledige focus van het Product & Technologyteam neer te leggen bij Tweakers 7, zodat het ook op een gegeven moment releasebaar is. (overigens, mocht je een indicatie willen krijgen van het werk dat we hebben verzet, let morgen op de .plan ;))

Ten tweede: ja, het is waarschijnlijk een triviale aanpassing. Dat betekent echter niet dat we het ook moeten doen. Er zijn namelijk zoveel triviale aanpassingen die we zouden kunnen doen en weinig tijd zouden kosten. Echter, tel je al die triviale aanpassingen bij elkaar op, dan praat je weer over aardig wat tijd. Een triviale aanpassing is niet enkel simpel een regeltje code aan passen en releasen maar; daar moet ik tijd aan besteden, technology moet het bouwen, ik moet het vervolgens testen, het moet gereleased worden, er moet gekeken worden of het in een live-omgeving nog steeds werkt en god forbid: als het per ongeluk stuk gaat dan moet het weer gerepareerd worden. Dit alles kost serieus meer tijd dan je zou denken. Ik kan daarbij niet besluiten om 1 van de vele triviale aanpassingen wel door te voeren. Dat zou niet eerlijk zijn tegenover andere gebruikers.

Ten derde: Dat iets vanuit de community gevraagd wordt, betekent niet dat we het ook gaan doen (en dat geldt overigens ook voor andere interne stakeholders). Bij sommige requests stond het al op de verlanglijstjes en daar van kunnen we zeggen dat het na 7 gaat komen. Bij sommige landt het op de backlog. Van die requests zul je er wellicht een aantal van zien verschijnen als het echt toegevoegde waarde is, van anderen zie je wellicht nooit iets. Dat is nou eenmaal de realiteit. Hoe graag we het ook zouden willen, we kunnen niet alles doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Microkid schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 08:33:

[...]

Met de invoering van T7 is deze limiet komen te vervallen? Ik zie mensen met 22 advertenties (allen producten aangeboden, GEEN diensten ertussen)
Microkid schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 07:49:
[...]

Heeft de goedheiligman deze categorie in de zak? Dan ga ik mijn schoen zetten. :)
(Ik heb zojuist mijn zoldertje verkocht voor € 6,75 inclusief verzenden dus voor mij te laat maar toch. :+ )

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:43
Gisterenavond/dinsdag zag ik op een gegeven moment iemand die 43 advertenties had, waarvan er in mijn ogen een hoop in eenzelfde advertentie had gekund (bijvoorbeeld met als titel "Geheugen opruiming" etc.). Maar als ik het goed begrijp is er geen limiet meer op het moment? Zonder filters/betere categoriëen wordt het zo wel pagina's spitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Dagion schreef op donderdag 22 november 2012 @ 00:32:
Gisterenavond/dinsdag zag ik op een gegeven moment iemand die 43 advertenties had, waarvan er in mijn ogen een hoop in eenzelfde advertentie had gekund (bijvoorbeeld met als titel "Geheugen opruiming" etc.). Maar als ik het goed begrijp is er geen limiet meer op het moment? Zonder filters/betere categoriëen wordt het zo wel pagina's spitten..
Die teller staat al op 52 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Als ik Misha zo hoor is dit geen feature, maar een bug? :+
Niet over klagen dan?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Ik klaag zeker niet, maar als in de faq een limiet van 20 staat en je omzeild deze gestelde limiet door middel van een bug?

En wat gebeurt er als de bug gefixed wordt met de lopende advertenties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Als het echt een bug is en als we 'm fixen gebeurt er niks met de lopende advertenties. :)

[ Voor 17% gewijzigd door zeef op 24-11-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En?en?en?

Was je er al over uit? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik heb tot nu toe geen aanleiding gehad om in te grijpen. Dus zolang het goed gaat zijn andere fixes belangrijker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok. In dit topic

Voorwaarden gebruik V&A

blijkt verder wel dat dat er wat behoefte is aan wat meer duidelijkheid omtrent de voorwaarden van V&A. Op de pagina zelf van V&A is verder ook niets terug te vinden met een kleine richtlijn of iets dergelijks. Is daar nog iets mee te doen?

Verder blijkt ook dat meldingen die aangeven dat iemand meer dan 20 advertenties heeft ook verwerkt en verwijderd worden. Wat meer duidelijkheid in de gelederen zou misschien voor iedereen prettig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 13:10:
Verder blijkt ook dat meldingen die aangeven dat iemand meer dan 20 advertenties heeft ook verwerkt en verwijderd worden.
Dat heb ik dus aan jou te danken? Ik had 2 advertenties teveel, er zwerft er eentje rond met 63 advertenties hier...

Never mind.

[ Voor 3% gewijzigd door mveijden op 15-12-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even goed lezen.
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:01:
Wasn't me. Maar je vraagt er dan wel een beetje om natuurlijk. Ik heb het topic wat betreft het max aantal nog eens een schop gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik heb een ticket aangemaakt voor het plaatsen van een link naar de voorwaarden op de indexpagina van V&A. De limiet van 20 kan ik met voorrang laten herstellen, als jullie dat graag willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank.

Tja, het liefst zien wij dat die limiet wat verruimt word. Zou mooi zijn als je bijvoorbeeld als abonnee wat meer advertenties zou kunnen aanmaken. Of bij zoveel karma mag je zoveel advertenties meer plaatsen. Of laat vraag advertenties apart meetellen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:17
Helemaal mee eens, abbo of karma upgrade voor meer advertenties, ik had er overigens ook ruim meer dan 20 bij lancering t.net 7 en dit kwam doordat alle advertenties die ik verborgen had in t.net v6 in v7 gewoon weer tevoorschijn kwamen werd dit totaal meer dan 20.

Ook ben ik wel een voorstander van vraag en aanbod een aparte limiet te geven.

Sinds V&A niet meer standaard de 5 nieuwste advertenties links op het scherm laat zien worden mijn advertenties overigens ook stukken minder vaak bekeken, en bekijk ik ook veel minder vaak V&A... tjah

[ Voor 22% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 06-01-2013 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Gewoon je tracker aanzetten en je ziet de nieuwste advertenties staan. Je kan zelf tussen de 1 en 10 invullen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sKAjEPb52q8Mm2tlksUxtBAj/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:17
Tracker inmiddels ingesteld ja en ik kom weer veel vaker bij V&A, maar dat neemt niet weg dat er dus heeeeel veel tweakers die vroeger ook wel eens de V&A bekeken dat nu niet meer doen daar het er niet standaard meer naast staat, ik merk nu dan ook dat als ik iets te koop zet op marktplaats en V&A het vroeger 90% van de tijd via t.net weg ging en nu 90% van de tijd via MP.. had nooit gedacht dat MP beter zou zijn dan t.net :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
de limiet van 20 is losgelaten? adverteerders oplopend tot 51 advertenties blijven ongemoeid namelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Yep. Tenzij jullie graag weer die limiet willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:00
Nou, in bijvoorbeeld dit geval waar een internetbedrijfje met 0 karma overtollige servers grootschalig via V&A aanbiedt, dan heb ik wel zoiets van 'was er maar een limiet' :p

Gek idee misschien maar is de limiet niet te koppelen aan de hoeveelheid karma ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Zag laatst ook iemand met 40+ advertenties die voor elk geheugenreepje een aparte advertentie aanmaakte. Steek dan iets meer moeite in één advertentie en maak een mooie opruimadvertentie. Maar dat zal wel aan mij liggen. Vond de limiet nooit storend, bovendien weet je zeker dat wat fanatiekere handelaars tijd besteden aan hun advertenties omdat er maar een beperkt aantal geplaatst kunnen worden. Anders een soort van V&A abo waarbij extra advertenties gekocht kunnen worden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Aan de andere kant zijn de klanten erg tevreden over veel advertenties (= veel aanbod).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Dat klopt, veel aanbod is goed, echter wordt er (denk ik) niemand vrolijk van advertenties met een titel en als inhoud:
Zie specificaties

En dat dan een keer of 40 onder elkaar in één categorie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Inhakend op wat Zeef zegt: ik zie liever 40 goed aangemaakte losse aanbodadvertenties dan 8 verzamel-ads waar je geen touw aan kunt vastknopen qua specs, vraagprijs etc. In zoverre is het loslaten van de limiet wel goed. Verder helpt een goede zoekfunctie: zolang die goed werkt maakt het niet uit door hoeveel advertenties je zoekt.

Enige wat ik dus als storend ervaar zijn de grootschalige advertentiedumpers. Mensen die 20 a 30 softwarekeys in een aparte ad droppen, bovengenoemde commerciele tent die oude meuk in V&A 'dumpt' (zijn 28 advertenties 'incidenteel' ? is een nogal rekbaar begrip) en meer dat soort werk.

Verder ben ik wel heel tevreden over V&A hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Carpento schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:44:
Inhakend op wat Zeef zegt: ik zie liever 40 goed aangemaakte losse aanbodadvertenties dan 8 verzamel-ads waar je geen touw aan kunt vastknopen qua specs, vraagprijs etc. In zoverre is het loslaten van de limiet wel goed. Verder helpt een goede zoekfunctie: zolang die goed werkt maakt het niet uit door hoeveel advertenties je zoekt.
Volgens mij besteedt iemand die 40 advertenties kan dumpen binnen een uur er niet heel veel tijd aan en zijn ze in mijn ogen ook niet goed gemaakt. Als je een goede zoekfunctie hebt, dan is een overzichtelijke advertentie met daarin een soort van lijstje ook geen probleem lijkt me? Maar goed, ik erger me meer aan tig advertenties (zoals inderdaad die servers) dan aan een zolderopruimingadvertentie (stiekem ook omdat ik dat wel leuk vind ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:31

rob_erwt

What does this button do?

Als je er individuele advertenties van maakt kan je (potentieel) ook makkelijker productuitvoeringen koppelen.

Helaas hebben we nog geen ondersteuning voor het koppelen van meerdere uitvoeringen aan één advertentie en advertenties die niet gekoppelde uitvoeringen hebben worden minder goed gevonden. Zo staan ze niet bij het aanbod tabje van een uitvoering in de pricewatch.

Persoonlijk zie ik dus liever meer losse advertenties dan grote verzameladvertenties.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Dagion schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:47:
[...]

Volgens mij besteedt iemand die 40 advertenties kan dumpen binnen een uur er niet heel veel tijd aan en zijn ze in mijn ogen ook niet goed gemaakt.
Goed gemaakt staat mijns inziens los van de snelheid. Ik beoordeel liever op: heldere omschrijving, relevante producten gekoppeld voor de zoekfunctie (reuze handig, nu ook in V&A selecteren op eigenschappen !), duidelijke foto's, etc. Dat lukt je inderdaad niet 40 keer in een uur, maar het levert je wel betere advertenties op. Ik snap óók wel weer dat je voor een verzameling stokoud geheugen -om maar een voorbeeld te noemen- geen losse advertenties neemt.
Als je een goede zoekfunctie hebt, dan is een overzichtelijke advertentie met daarin een soort van lijstje ook geen probleem lijkt me?
Toch wel. Je kunt per advertentie zover ik weet maar één product koppelen. Daar heb je als gebruiker profijt van omdat je kunt selecteren op eigenschappen van het product maar dan moet het wel goed gekoppeld zijn. Is meer moeite voor de verkoper maar de kans dat mensen met de zoekfunctie ZIJN product vinden is een stuk groter.
Maar goed, ik erger me meer aan tig advertenties (zoals inderdaad die servers) dan aan een zolderopruimingadvertentie (stiekem ook omdat ik dat wel leuk vind ;))
Zolder-opruimingen zijn leuk, een beetje het rommelmarktgevoel. Maar praktisch zijn ze niet ;)

edit:

Ik neem er een lap tekst voor maar die rode meneer hierboven zegt in feite hetzelfde O+

[ Voor 3% gewijzigd door Carpento op 19-06-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
zeef schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 00:29:
Yep. Tenzij jullie graag weer die limiet willen?
Dat niet maar ik krijg laatst nog redelijk ongenadig op mijn kl*ten als ik 1 ad teveel plaats, vandaar even mijn verbazing. Duidelijkheid in dit soort zaken is gewenst. :)
Carpento schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:18:
Nou, in bijvoorbeeld dit geval waar een internetbedrijfje met 0 karma overtollige servers grootschalig via V&A aanbiedt, dan heb ik wel zoiets van 'was er maar een limiet' :p

Gek idee misschien maar is de limiet niet te koppelen aan de hoeveelheid karma ? 8)
Mjah, hij dumpt ze wel voor een prutsprijsje en daar kan menig tweaker dan net een leuk servertje voor weinig op de kop tikken.

[ Voor 45% gewijzigd door mveijden op 19-06-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Carpento schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 18:33:
[...]

Goed gemaakt staat mijns inziens los van de snelheid. Ik beoordeel liever op: heldere omschrijving, relevante producten gekoppeld voor de zoekfunctie (reuze handig, nu ook in V&A selecteren op eigenschappen !), duidelijke foto's, etc. Dat lukt je inderdaad niet 40 keer in een uur, maar het levert je wel betere advertenties op. Ik snap óók wel weer dat je voor een verzameling stokoud geheugen -om maar een voorbeeld te noemen- geen losse advertenties neemt.

[...]

Toch wel. Je kunt per advertentie zover ik weet maar één product koppelen. Daar heb je als gebruiker profijt van omdat je kunt selecteren op eigenschappen van het product maar dan moet het wel goed gekoppeld zijn. Is meer moeite voor de verkoper maar de kans dat mensen met de zoekfunctie ZIJN product vinden is een stuk groter.

[...]
Wat ik me dan afvraag, ik heb op het moment een desktopje te koop staan. In mijn ogen redelijk goed omschreven met een RML-lijstje in de advertentie. Maar hoe koppel je zoiets? Want dat is in feite ook een verzameling producten? Als je maar één product per advertentie kunt koppelen dan is dat ook lastig toch?

Nu ben ik overigens sowieso meer van de "verzameladvertenties" (ipv productkoppelingen per advertentie), maar dat hadden jullie vast al door ;)

Overigens is die zoekfunctie inderdaad weer flink verbeterd (mits producten gekoppeld worden volgens mij), ben een tijdje vrij inactief geweest aangezien met de invoering van de nieuwe versie van Tweakers V&A niet te filteren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Dagion schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 02:08:
[...]

Wat ik me dan afvraag, ik heb op het moment een desktopje te koop staan. In mijn ogen redelijk goed omschreven met een RML-lijstje in de advertentie. Maar hoe koppel je zoiets? Want dat is in feite ook een verzameling producten? Als je maar één product per advertentie kunt koppelen dan is dat ook lastig toch?
Klopt, dat gaat ook nog niet, zie rob_erwt in "Max 20 advertenties" :)
Pagina: 1