Wat is de beste platte 100Hz breedbeeld tv (70 cm)

Pagina: 1
Acties:

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:49

Videopac

Rommelt wat aan.

Topicstarter
Ik zit er sterk over te denken een nieuwe televisie te kopen.

Wat ik wil:
- 70 cm
- 100% platte beeldbuis
- 100 Hz
- mooi
- goed beeld
- goed geluid
- geen onnodig grote kast

Iemand suggesties?

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 23:29
philips, sony, jvc, panasonic, B&O, Loewe enz. enz enz.
Van welk type beeld houd je? Meestal vinden mensen philips een goed beeld geven en sony dan weer helemaal niet, of juist precies andersom. Die vinden de kleuren van een sony weer beter. (Ik ben een "philips-fan", maar er zijn ongetwijfeld vele sony adepten hier, lees de latere reacties maar eens door..)

Het beste wat je voor het kiezen van een tv kan doen is naar een hele grote zaak gaan waar ze allemaal op een rijtje staan. Kan je zelf even kijken wat je het mooiste beeld vindt. Daarna (DAARNA, niet ervoor!!) kijk je in foldertjes naar specs en zoek je de goedkoopste zaak uit.

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06-2025

MankE NeliZ

Geen matches

ik heb de 82cm versie van de Phlips real flat scrn en deze bevalt errug goed. Teletext perfect, uitstekende bediening...het enige wat ie mist is PIP (zou wel handig zijn als je tijdens de reclames aan het zappen bent :) )

Enige nadeel is dat Phlips relatief duur is ivm JVC en Panasonic....het is echter wel cheaper dan Sony.

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ga kijken in een winkel.

of zie hier.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik werk zelf als verkoper in een tv zaak en ik ben zelf helemaal weg van de Panasonic TX-28PK20 de Quintrix beeldbuis heeft echt veel meer contrast dan Philips of Sony. Bovendien vind ik het design ook schitterend. En de prijs van 2499,- valt ook nog wel mee!

Verwijderd

Thomson

1,35 mtr breed
100 Hz
en maar 10.000,=.....:9~

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 21:36 schreef delfosso het volgende:
ik ben zelf helemaal weg van de Panasonic TX-28PK20 de Quintrix beeldbuis heeft echt veel meer contrast dan Philips of Sony. Bovendien vind ik het design ook schitterend. En de prijs van 2499,- valt ook nog wel mee!
Kijk daar ben ik het nou gewoon helemaal mee eens, Panasonic heeft gewoon een hele mooie beeldbuis, nou moet ik zeggen dat de JVC met Panoramic zoom wel de minste vertekening heeft..
Toch zou ik zelf voor een Panasonic gaan omdat die gewoon een hele mooie kast/beeldbuis/geluid/PRIJS hebben...

Maar eigenlijk zijn er zoveel mooie KTV's van PHILIPS,SONY,JVC,PANASONIC die eigenlijk vrij weinig van elkaar onder doen..
Pagina: 1