Hallo,
Dit gaat mijn eerste serieuze casemod worden. In het verleden heb ik van die witte oldskool kasten onder handen genomen, maar dat viel niet echt onder de categorie 'casemod'. Dat was meer knutselen. Alle tips en tricks voor deze casemod zijn welkom. Ik ben al een tijdje bezig, en heb al redelijk wat voortgang geboekt. Vandaag komt het laatste onderdeel binnen.
Hardwarelijst:
Fractal Design Core 1000
AMD Phenom x4 955 onder de Noctua NH-C12p
Gigabyte GTX 460 windforce 2x
4gb corsair XMS3
Asus m4a88t-m
Be quiet 500w dual rail
Mijn modtools:
Dremel
Bisonkit
Modlijst
Gedaan:
-Hendels op de bovenkant

-voorkant spuiten

-Bevestiging voor de fans aan de voorkant weg dremelen en de fan direct aan de behuizing vast maken

-Front panel kabels sleeven (sorry voor de vage foto, camera wou niet focussen op de sleeve)

-fangrill voeding spuiten

moet nog gedaan worden:
-Window, plexi heb ik al.

Dit was mijn idee:

-En een, tja, hoe noem je het, voedingdrivebaycover? Zie foto hieronder

Hier kunnen de niet gebruikte kabels van mijn niet modulaire voeding achter worden geleid naar de drivebay zodat die weggewerkt kunnen worden.
- stuk plexiglas graveren met logo en tussen de drivebay en onderkant van de case hangen(is nog niet zeker of dat lukt)
-Led strip leggen

-Anti vibratie ophanging voor harde schijf onder in de voorkant van de kast.

Hier zijn nog wat andere foto's.
Zalman fanmate past precies achterin:

De kast voor het modden:

voorpaneel spuiten

Stay tuned for more
Dit gaat mijn eerste serieuze casemod worden. In het verleden heb ik van die witte oldskool kasten onder handen genomen, maar dat viel niet echt onder de categorie 'casemod'. Dat was meer knutselen. Alle tips en tricks voor deze casemod zijn welkom. Ik ben al een tijdje bezig, en heb al redelijk wat voortgang geboekt. Vandaag komt het laatste onderdeel binnen.
Hardwarelijst:
Fractal Design Core 1000
AMD Phenom x4 955 onder de Noctua NH-C12p
Gigabyte GTX 460 windforce 2x
4gb corsair XMS3
Asus m4a88t-m
Be quiet 500w dual rail
Mijn modtools:
Dremel
Bisonkit
Modlijst
Gedaan:
-Hendels op de bovenkant

-voorkant spuiten

-Bevestiging voor de fans aan de voorkant weg dremelen en de fan direct aan de behuizing vast maken

-Front panel kabels sleeven (sorry voor de vage foto, camera wou niet focussen op de sleeve)

-fangrill voeding spuiten

moet nog gedaan worden:
-Window, plexi heb ik al.

Dit was mijn idee:

-En een, tja, hoe noem je het, voedingdrivebaycover? Zie foto hieronder

Hier kunnen de niet gebruikte kabels van mijn niet modulaire voeding achter worden geleid naar de drivebay zodat die weggewerkt kunnen worden.
- stuk plexiglas graveren met logo en tussen de drivebay en onderkant van de case hangen(is nog niet zeker of dat lukt)
-Led strip leggen

-Anti vibratie ophanging voor harde schijf onder in de voorkant van de kast.

Hier zijn nog wat andere foto's.
Zalman fanmate past precies achterin:

De kast voor het modden:

voorpaneel spuiten

Stay tuned for more
[ Voor 21% gewijzigd door lutkeveld op 21-07-2012 19:42 . Reden: cpu was 955 en niet 965 ]
druk en typefouten voorbehouden