Hallo ik vertel gelijk al
Ik ben een low budget gamer . Zogecht zoveel mogelijk spulletjes
voor het minste geld .
Ik heb dus deze maand 200 euro te besteden aan mijn computertje .
Mijn moederbord is dus aan het dood gaan en die moet ik dus zo snel mogelijk vervangen .
Moederbord : MS-7646 met ddr 3 geheugen amd processor
Maar nu komt het ik wil er het liefst een ssd schijf bij hebben of .... een processor die beter is en sneller .
Wat is dan belangrijker mijn processor laten wachten en een goeie ssd schijf er bij kopen.
Of gelijk een betere amd processor kopen
Maar wil ik een betere processor moet ik dan niet weer een ander moederbord kopen die dan de nieuwste prosessoren aan kan . Of maakt dat per processor verschillend .
Wat ik zelf vind is dat mijn processor nog wel een tijdje meekan . Maar mijn harde schijf niet die is zo traag als een stuk stront wel goed voor opslag en 2e schijf en windows op ssd enzo jullie kennen het wel . Maar niet meer als 1ste schijf .
Mijn Totale specs..
Moederbord : MS-7647
Chipset : AMD RD770
Processor : AMD Phenom II x4 925e @2800 MHz
Geheugen : 8192 KB (2x 4096 DDR3-SDRAM)
VideoKaart ASUS EAH6850
HardeSchijf : Western Digital WD15 EARS-00z5b1 SATA Disk Device (1500 GB)
Dus weet jij een leuk moederbordje met een goeie ssd schijf voor minder dan 200 euro intotaal
Laat gerust wat van je horen .
Groeten yaron
Ik ben een low budget gamer . Zogecht zoveel mogelijk spulletjes
voor het minste geld .
Ik heb dus deze maand 200 euro te besteden aan mijn computertje .
Mijn moederbord is dus aan het dood gaan en die moet ik dus zo snel mogelijk vervangen .
Moederbord : MS-7646 met ddr 3 geheugen amd processor
Maar nu komt het ik wil er het liefst een ssd schijf bij hebben of .... een processor die beter is en sneller .
Wat is dan belangrijker mijn processor laten wachten en een goeie ssd schijf er bij kopen.
Of gelijk een betere amd processor kopen
Maar wil ik een betere processor moet ik dan niet weer een ander moederbord kopen die dan de nieuwste prosessoren aan kan . Of maakt dat per processor verschillend .
Wat ik zelf vind is dat mijn processor nog wel een tijdje meekan . Maar mijn harde schijf niet die is zo traag als een stuk stront wel goed voor opslag en 2e schijf en windows op ssd enzo jullie kennen het wel . Maar niet meer als 1ste schijf .
Mijn Totale specs..
Moederbord : MS-7647
Chipset : AMD RD770
Processor : AMD Phenom II x4 925e @2800 MHz
Geheugen : 8192 KB (2x 4096 DDR3-SDRAM)
VideoKaart ASUS EAH6850
HardeSchijf : Western Digital WD15 EARS-00z5b1 SATA Disk Device (1500 GB)
Dus weet jij een leuk moederbordje met een goeie ssd schijf voor minder dan 200 euro intotaal
Laat gerust wat van je horen .
Groeten yaron