Overmorgen maar eens naar de plaatselijke BCC!
Vandaag tegen beter weten in Dordrecht Centrum geweest om te vragen of ze de Nexus 7 al hadden. In de Mycom store en dixons.
Ze dachten allerbij dat ik de telefoon bedoelde, en die hadden ze ook niet.
Zag trouwens bij de dixons de HTC Flyer liggen voor 400 nogwat. OMG wat een prijs.
Weet iemand waar ik hem maandag in de winkel kan ophalen in Dordrecht Centrum?
Wat ik trouwens raar vind is dat de Pricewatch niet gevuld is met items waarbij staat 3-4 werkdagen ofzo...
Ze dachten allerbij dat ik de telefoon bedoelde, en die hadden ze ook niet.
Zag trouwens bij de dixons de HTC Flyer liggen voor 400 nogwat. OMG wat een prijs.
Weet iemand waar ik hem maandag in de winkel kan ophalen in Dordrecht Centrum?
Wat ik trouwens raar vind is dat de Pricewatch niet gevuld is met items waarbij staat 3-4 werkdagen ofzo...
Yippie kayak, other buckets!
Klopt, ik heb ze binnen zien komen. Was helemaal verbaasd dat ze er waren. Ik wilde er als personeelslid uiteraard eentje met voordeel meenemen, maar 'gewone' klanten gaan geheel begrijpelijk voor. Had hem ook zonder personeelsvoordeel kunnen reserveren, maar ik wacht gewoon wel even. Ik wil hem eigenlijk eerst nog in het echt goed kunnen proberen.stijn1309 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 22:07:
Bij Mediamarkt Arnhem geweest en ernaar gevraagd. Medewerker vertelde mij dat ze pas dinsdag verkocht mochten worden en dat ze er al wel 20 in het magazijn hadden liggen. Daarvan waren er al 16 gereserveerd dus 4 vrije voorraad. Heb er direct eentje gereserveerd (moest wel aanbetalen) en dinsdag 10.00 ligt hij klaar!
Van die 20 zijn ze dacht ik nu toch echt allemaal gereserveerd. Er staan er nog veel en veel meer in bestelling, maar of dat ook allemaal geleverd gaat worden is maar de vraag.
Dat wordt dus wachten tot dinsdag
nog meer tweakers die dinsdag om 10 uur bij MM Deventer te vinden zijn?
Dit zou een top apparaat zijn voor mijn zakelijke doeleinden. Wat ik echter niet begrijp is waarom er geen 3G variant is. Ik bedoel, er is echt wel markt voor. WIE kan mij uitleggen waarom Google er voor kiest om geen 3G functionaliteit toe te voegen.
het drukken van de kosten, moet een slot ingebouwd worden, en antenneRuffzz schreef op zondag 02 september 2012 @ 00:00:
Dit zou een top apparaat zijn voor mijn zakelijke doeleinden. Wat ik echter niet begrijp is waarom er geen 3G variant is. Ik bedoel, er is echt wel markt voor. WIE kan mij uitleggen waarom Google er voor kiest om geen 3G functionaliteit toe te voegen.
Ok dat begrijp ik maar er zijn genoeg mensen die bereid zijn te betalen voor deze (soms noodzakelijke) functie,voor mensen die constant heen en weer zijn naar diverse locaties. Waarom niet gewoon 2 varianten. Die 75 euro voor een 3G module heb ik (en vele anderen) er echt wel voor over..Vriezer schreef op zondag 02 september 2012 @ 00:00:
[...]
het drukken van de kosten, moet een slot ingebouwd worden, en antenne
[ Voor 3% gewijzigd door Ruffzz op 02-09-2012 00:05 ]
Dan lijkt het niet meer zo een goedkope tablet. Dan is de 16GB 3G versie opeens 325.
Omdat die mensen toch een smartphone hebben met data abonnement.Ruffzz schreef op zondag 02 september 2012 @ 00:04:
[...]
Ok dat begrijp ik maar er zijn genoeg mensen die bereid zijn te betalen voor deze (soms noodzakelijke) functie,voor mensen die constant heen en weer zijn naar diverse locaties. Waarom niet gewoon 2 varianten. Die 75 euro voor een 3G module heb ik (en vele anderen) er echt wel voor over..
Dan kun je gewoon wifi/usb-tetheren.
Dat kan maar als je meer dan 2 uur per dag dan aan de telefoon hangt (met regelmatig een laptop aan die ook een internetverbinding vereist) en daarnaast tetherring aan hebt staan is je smartphone binnen no time leeg (zal verschillen per telefoon uiteraard, en gebruiker).poesje schreef op zondag 02 september 2012 @ 00:07:
[...]
Omdat die mensen toch een smartphone hebben met data abonnement.
Dan kun je gewoon wifi/usb-tetheren.
[ Voor 5% gewijzigd door Ruffzz op 02-09-2012 00:24 ]
Dan koop je een Mifi. Probleem opgelost, kunnen we weer on topic.
Offtopic: Google wou een apparaat die 'zuiver' is. Als google de nexus 7 de 3g functie hadden gegeven en deze zou verkocht worden door de telecom bedrijven dan zouden die hier waarschijnlijk aan gaan knutselenRuffzz schreef op zondag 02 september 2012 @ 00:23:
[...]
Dat kan maar als je meer dan 2 uur per dag dan aan de telefoon hangt (met regelmatig een laptop aan die ook een internetverbinding vereist) en daarnaast tetherring aan hebt staan is je smartphone binnen no time leeg (zal verschillen per telefoon uiteraard, en gebruiker).
bron: nexus review
Geef het nog een paar maanden en dan komt er vast een Nexus 8 uitRuffzz schreef op zondag 02 september 2012 @ 00:04:
[...]
Ok dat begrijp ik maar er zijn genoeg mensen die bereid zijn te betalen voor deze (soms noodzakelijke) functie,voor mensen die constant heen en weer zijn naar diverse locaties. Waarom niet gewoon 2 varianten. Die 75 euro voor een 3G module heb ik (en vele anderen) er echt wel voor over..
Nu willen ze de tablet markt overnemen en dat lukt ze aardig met deze prijs

Voor mij is een tablet zonder 3G gewoon zinloos.
Ik wil overal en altijd gewoon even Google Maps kunnen openen, mail lezen, of wat dan ook. Als je dan afhankelijk van wifi bent is dat zo irritant. Tetheren is niet echt een oplossing vind ik persoonlijk (redenen die hierboven ook al genoemd zijn). Een Nexus 7 met 3G zou een instant buy zijn (wat mij betreft voor 350 ofzo), nu kijk ik toch verder.
Ik wil overal en altijd gewoon even Google Maps kunnen openen, mail lezen, of wat dan ook. Als je dan afhankelijk van wifi bent is dat zo irritant. Tetheren is niet echt een oplossing vind ik persoonlijk (redenen die hierboven ook al genoemd zijn). Een Nexus 7 met 3G zou een instant buy zijn (wat mij betreft voor 350 ofzo), nu kijk ik toch verder.
Voordat een modje de boel op komt schonen/dicht gooit, kan de discussie over de tablet zelf beter in dit topic:
Google Nexus 7-Tablet
Google Nexus 7-Tablet
Helaas nog niks ontvangen. "Zodra de bestelling gereed is voor transport, zullen we u hierover per email informeren."Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 10:13:
Heeft er iemand van Saturn al een verzendmailtje ontvangen?
1e Mail bestelling en de 2e mail Uw Opdrachtbevestiging, het is wachten op de 3e.
Iemand toevallig naar de Saturn in Groningen vandaag (Koopzondag)?
Hier ook nog maar 2 mailtjes van Saturn. Had stiekem vandaag op afhaal bericht gehoopt.
Hier ook nog maar 2 mailtjes van Saturn. Had stiekem vandaag op afhaal bericht gehoopt.
[ Voor 40% gewijzigd door Lumics op 02-09-2012 11:36 ]
Gisteren hadden ze nog niets op voorraad iig.Lumics schreef op zondag 02 september 2012 @ 11:36:
Iemand toevallig naar de Saturn in Groningen vandaag (Koopzondag)?
Ik had ook contact gehad omdat bij de bestelling stond: "op voorraad, direct leverbaar; in behandeling".agoNITE schreef op zondag 02 september 2012 @ 11:37:
[...]
Gisteren hadden ze nog niets op voorraad iig.
Helaas vertelde de dame aan de lijn dat ze nog niks klaar had staan en ik nog een bevestiging kreeg.
Moet zo toch richting Stad, ik zal even kijken mits Saturn open is. Ik kan niks op de site vinden.
Wel weet ik dat MediaMarkt vandaag open is van 11:00-17:00 uur i.v.m. koopzondag.
...wordt vervolgd.
Vandenborre stelt dat de release datum 10 oktober is , althans heb ik gisteren te horen gekregen van hun sales.L7LYNX schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:07:
Eens op facebook gevraagd aan de mediamarkt in Schoten hoe het zit met de release in Belgie :
[...]
Persoonlijk den ik dat ze het zelf nog niet goed weten... .
Ben benieuwd, loop dinsdag in mijn pauze wel even langs de Saturn. Ze zouden ze op de officiële NL release datum wel moeten hebben lijkt mijJansenn schreef op zondag 02 september 2012 @ 11:40:
[...]
Ik had ook contact gehad omdat bij de bestelling stond: "op voorraad, direct leverbaar; in behandeling".
Helaas vertelde de dame aan de lijn dat ze nog niks klaar had staan en ik nog een bevestiging kreeg.
Moet zo toch richting Stad, ik zal even kijken mits Saturn open is. Ik kan niks op de site vinden.
Wel weet ik dat MediaMarkt vandaag open is van 11:00-17:00 uur i.v.m. koopzondag.
...wordt vervolgd.
Mediamarkt vertelde dat ze ze niet eerder zouden verkopen dan aangegeven in de folder.
Saturn is vandaag gewoon open trouwens:

[ Voor 6% gewijzigd door agoNITE op 02-09-2012 12:06 ]
MediaMarkt Groningen is ook gewoon open, net zoals alle winkels in Groningen (koopzondagagoNITE schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:04:
[...]
Mediamarkt vertelde dat ze ze niet eerder zouden verkopen dan aangegeven in de folder.
Is de verwachting dat de apparaten uitverkocht raken, of heb ik gewoon as weekend een N7 in huis al ik bestel via een webshop? (ophalen in Dordrecht zou wel moeilijk worden)
Ik moet zeggen dat ik er wel heel veel zin in heb, nu net voor de officiële launch! In heb nog nooit een 7" tablet bediend, maar lijkt me enorm gaaf! Ook de kracht van dat kleine dingetje!
Ik moet zeggen dat ik er wel heel veel zin in heb, nu net voor de officiële launch! In heb nog nooit een 7" tablet bediend, maar lijkt me enorm gaaf! Ook de kracht van dat kleine dingetje!
I know, dat werd hierboven ook al gemeld. Alleen wist men niet of Saturn ook open zou zijnCubic X schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:38:
[...]
MediaMarkt Groningen is ook gewoon open, net zoals alle winkels in Groningen (koopzondag). Wanneer gaat MediaMarkt de Nexus 7 verkopen? Ik zie namelijk niks in hun folder.
Daar staat een datum van 4-9-2012 in, denk dat we die folder morgen krijgen (in Hoogezand in ieder geval altijd een pakket folders op maandagagoNITE schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:04:
[...]
Is niet gewoon de officiële launch van de Tablet 3 september, maar gaat de MediaMarkt folder pas op de 4e in?
Verwijderd
Ik ga dinsdagochtend naar de Mediamarkt in Amsterdam Noord om er eentje te scoren.
Kan niet wachten!
Kan niet wachten!
Ook de BCC geeft de 4e aan op hun websitekepler schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:03:
Is niet gewoon de officiële launch van de Tablet 3 september, maar gaat de MediaMarkt folder pas op de 4e in?
En?Jansenn schreef op zondag 02 september 2012 @ 11:40:
[...]
Ik had ook contact gehad omdat bij de bestelling stond: "op voorraad, direct leverbaar; in behandeling".
...wordt vervolgd.
Media Markt zwolle gebeld, hun doen niet aan reserveringen, gewoon wie als eerst komt...
Ik kom net terug van MediaMarkt Deventer, helaas is het mij niet gelukt hem te pre-orderen.
Morgen liggen de tablets in de winkel (ze hebben er maar 9)
Las een tijdje terug ergens een reactie (hier bij een nieuwsbericht op de frontpage geloof ik) dat ze in het interne MM systeem 3 september als releasedatum hebben staan.
Ze zijn morgen om 10.00 open, dus dan sta ik om 09.55 voor de deur.
Ze zijn morgen om 10.00 open, dus dan sta ik om 09.55 voor de deur.
Net bij MM in Enschede langs geweest, hebben er 49 op voorraad maar zeggen hem pas 4 september te mogen verkopen. Ik kon hem wel reserveren met 10% aanbetaling en was de eerste die hem daar heeft gereserveerd.
Is toch belachelijk dat ze er maar 9 hebben liggen?! Ze verspreiden volgende week wel een uitgebreid (naar x-duizend huishoudens) een folder met daarin de N7.WitWit schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:32:
Ik kom net terug van MediaMarkt Deventer, helaas is het mij niet gelukt hem te pre-orderen.

In de winkel kon je wel reserveren, moest je wel 10% aanbetalen.elchorro schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:11:
Media Markt zwolle gebeld, hun doen niet aan reserveringen, gewoon wie als eerst komt...
Er liggen er 40 en 2 uur geleden was er nog geen van gereserveerd.
Poehhh.. nu weekendje weg op 2 plaatsen...
Morgen was ie niet in utrecht te koop toch? En overmorgen in den haag wel? Want dan stat deze jongen bijna voor de deur! Hoef ik op terug weg ook niet te gokken of de N7 beschikbaar is in Deventer...
Morgen was ie niet in utrecht te koop toch? En overmorgen in den haag wel? Want dan stat deze jongen bijna voor de deur! Hoef ik op terug weg ook niet te gokken of de N7 beschikbaar is in Deventer...
Ik zit ook met smart te wachten op de Nexus 7. Nou ga dinsdag naar Ierland. Is de Nexus 7 in Ierland al uit? Is deze daar ook in een reguliere winkel te koop?
Of is het slimmer om hem op Schiphol te kopen (vanwege garantie of eventueel NL content)?
Of is het slimmer om hem op Schiphol te kopen (vanwege garantie of eventueel NL content)?
3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO, 510Wp ZW (schuur)
Ben benieuwt hoeveel ze er hebben bij Media Markt (Amsterdam Arena)
Net ff mm utrecht binnengelopen , dinsdag pas!
MM Alkmaar heeft er +- 40 op voorraad, ter info.
Heeft iemand de 8gb versie ergens gesignaleerd?
Is hij ook ergens online te bestellen?
(met levering vanaf dinsdag dan, maakt niet uit)
Zag een paar keer dat iemand bij Saturn besteld had maar kan hem in hun webshop niet vinden.
Zag een paar keer dat iemand bij Saturn besteld had maar kan hem in hun webshop niet vinden.
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Hij is er uitgehaald omdat ze door asus op de vingers zijn getikttismij schreef op zondag 02 september 2012 @ 16:03:
Is hij ook ergens online te bestellen?
8gb komt niet naar nedeland. Nu nietig ieder geval.
lang geleden dat je iets in de winkel eerst kon kopen volgens mij, meestal winnen de webshopstobitronics schreef op zondag 02 september 2012 @ 16:04:
[...]
Hij is er uitgehaald omdat ze door asus op de vingers zijn getikt
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
En heeft MM zwolle nog aangegeven vanaf maandag of dinsdag?Vincentio schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:08:
[...]
In de winkel kon je wel reserveren, moest je wel 10% aanbetalen.
Er liggen er 40 en 2 uur geleden was er nog geen van gereserveerd.
Ik verwacht wel dat ze direct uitverkocht zijn maandag/dinsdag.
Saturn tilburg hadt er 20 maakte zich niet zo zorgen dat die uitverkocht ging worden.
Maandag kwam hij binnen denken ze, maar hij wilde het niet beloven.
Toen ik vroeg of kon reserveren kon het alleen met aanbetaling, en gezien ze niet eens wilde beloven dat hij maandag of dinsdag binnen kwam ga ik dat niet doen.
Maandag kwam hij binnen denken ze, maar hij wilde het niet beloven.
Toen ik vroeg of kon reserveren kon het alleen met aanbetaling, en gezien ze niet eens wilde beloven dat hij maandag of dinsdag binnen kwam ga ik dat niet doen.
Iemand enig idee bij welke BCC/MM/Saturn in de buurt van Leiden ik maandagmiddag nog de meeste kans maak dat ze nog voorraad hebben? Ik heb in de ochtend namelijk college en kan dus niet langs een winkel =(
Een stukje verder weg dan Leiden is geen probleem aangezien ik een OV-kaart heb.
Een stukje verder weg dan Leiden is geen probleem aangezien ik een OV-kaart heb.
Ik denk bij alledrie evenveel omdat ze pas dinsdag bij hun de verkoop ingaancordonbleu schreef op zondag 02 september 2012 @ 16:23:
Iemand enig idee bij welke BCC/MM/Saturn in de buurt van Leiden ik maandagmiddag nog de meeste kans maak dat ze nog voorraad hebben? Ik heb in de ochtend namelijk college en kan dus niet langs een winkel =(
toch maar een gereserveerd bij de MM in deventer. wel 10% aanbetalen en als het mee zit morgen op te halen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nouja zeg, ik kon niet reserveren gisterDarkSide schreef op zondag 02 september 2012 @ 16:46:
toch maar een gereserveerd bij de MM in deventer. wel 10% aanbetalen en als het mee zit morgen op te halen.

Denken jullie dat er al accessoires is voor de Nexus 7? Ik zoek eigenlijk iets wat hem beschermt tijdens het reizen.
Hoort thuis in dit topic: Accessoires voor de Google Nexus 7 by ASUS (ik ga zelf zoeken naar een neopreen hoes)hostler schreef op zondag 02 september 2012 @ 17:49:
Denken jullie dat er al accessoires is voor de Nexus 7? Ik zoek eigenlijk iets wat hem beschermt tijdens het reizen.
Ik ben vanmiddag even langs geweest bij de MM in de Cruquis, het was koopzondag en ik hoopte dat ze hem misschien al hadden liggen. Niet het geval, maar kon hem wel reserveren voor dinsdag. Ik was toen al de derde die hem wou hebben in het half uurtje dat ze open waren. Toch blij dat ik maar even langs ben gegaan.
off-topic
off-topic
Wat raar, ik hoefde niets aan te betalenDarkSide schreef op zondag 02 september 2012 @ 16:46:
Beetje jammer dat ze de releasedatum een dag hebben doorgeschoven. Ik kan morgenochtend langs de mediamarkt (of andere winkel), maar dinsdag kan ik pas vanaf 11.00 en niet in Utrecht waar ik woon.
Hoe zit het met garantie en ruilen bij MM? Kan dat bij alle winkels ongeacht waar gekocht? Want dan race ik om 11.00 snel langs Bijlmer Arena.
Hoe zit het met garantie en ruilen bij MM? Kan dat bij alle winkels ongeacht waar gekocht? Want dan race ik om 11.00 snel langs Bijlmer Arena.
Volgens mij kan je bij elke MM terecht om te ruilen of geld terug. Zo had ik eens een iPod bij MM Rotterdam gehaald en terug ingeleverd bij MM Utrecht en kreeg zonder dat ze moeilijk deden mijn geld terug.
Ik ben net bij de Saturn geweest (Utrecht). Daar konden ze me niet beloven hem maandag of dinsdag te hebben, maar daar ga ik wel van uit. (Gister heb ik gebeld en daar kreeg ik van iemand anders dat ze maandag geleverd gingen worden aan de vestiging).
Ook bij de MM Utrecht geweest. Kreeg daar te horen dat ze 250 stuks hadden achterin maar nog niet mochten verkopen! Maar nu ik dit forum lees twijfel ik of de man wel wist waar hij het over had. Misschien had hij het over het aantal stuks in bestelling?
Ook bij de MM Utrecht geweest. Kreeg daar te horen dat ze 250 stuks hadden achterin maar nog niet mochten verkopen! Maar nu ik dit forum lees twijfel ik of de man wel wist waar hij het over had. Misschien had hij het over het aantal stuks in bestelling?
Dinsdag, ze hadden nog een dreigmail gehad ook van Asus, dat ze onder geen voorwaarde eerder mochten verkopen, dus denk dat ze zich er dan ook wel aan houden.streelder schreef op zondag 02 september 2012 @ 16:11:
[...]
En heeft MM zwolle nog aangegeven vanaf maandag of dinsdag?
Huh, toen ik vanmiddag bij de MM in Utrecht was vertelde iemand mij dat ze er zes (!) zouden hebben/krijgen.BroodjeBami schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:50:
Niks
Geen nieuwe ontwikkelingen.
Saturn: moet wachten tot ik een bevestiging krijg van ophalen via de e-mail.
De verkoper zei dat het waarschijnlijk maandag wordt en de bevoorrading is voor openingstijd (10.00 uur).
Morgen dus weer proberen bij Saturn Groningen, vandaag was er overigens nog niks in het magazijn aldus de verkoper.
MediaMarkt: Nog helemaal niks. Verkoper zei een beetje op verdachte toon dat hij ook niks in het magazijn had staan, ik had er niet eens om gevraagd.
Of hij werd gek van tweakers die steeds dezelfde vraag stellen of hij verbergt wat in het magazijn.
Wat mij overigens ook opviel is dat er vooral cases zijn van de Samsung Tablet 10.1 en Belkin.
De officiële bijbehorende Nexus 7 cases nog nergens kunnen vinden, zowel bij Saturn als MediaMarkt.
Kortom, geduld is een schone zaak.
Zou mooi zijn als Saturn Groningen ze morgen heeft liggen. Houd ons op de hoogte!Jansenn schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:40:
[...]
Geen nieuwe ontwikkelingen.
Saturn: moet wachten tot ik een bevestiging krijg van ophalen via de e-mail.
De verkoper zei dat het waarschijnlijk maandag wordt en de bevoorrading is voor openingstijd (10.00 uur).
Morgen dus weer proberen bij Saturn Groningen, vandaag was er overigens nog niks in het magazijn aldus de verkoper.
MediaMarkt: Nog helemaal niks. Verkoper zei een beetje op verdachte toon dat hij ook niks in het magazijn had staan, ik had er niet eens om gevraagd.
Of hij werd gek van tweakers die steeds dezelfde vraag stellen of hij verbergt wat in het magazijn.
Wat mij overigens ook opviel is dat er vooral cases zijn van de Samsung Tablet 10.1 en Belkin.
De officiële bijbehorende Nexus 7 cases nog nergens kunnen vinden, zowel bij Saturn als MediaMarkt.
Kortom, geduld is een schone zaak.
Ik heb afgelopen vrijdag eentje gereserveerd bij de MM in Utrecht. Ze zeiden dat ze stuk of 11 in de magazijn hebben. Ik moest wel 10% aanbetalen, maar mag dinsdag ophalen
Ik hoop in de loop van de avond of in ieder geval voor morgen 10.00 uur nog een bevestiging te krijgen in de mail. Maar ik ga sowieso even een kijkje nemen, op het moment dat ze in de winkel liggen en ze moeten iedereen bellen die gereserveerd heeft is voor ons een eeuwigheid.agoNITE schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:43:
[...]
Zou mooi zijn als Saturn Groningen ze morgen heeft liggen. Houd ons op de hoogte!
Jammer dat Asus geen officieel bericht uit geeft wanneer de landelijke release is.
Het zou voor een groot deel van de Tweakers hier beter zijn voor het hart.
Vandaag een gereserveerd bij de MM in den haag inderdaad ook 10% aanbetaald. De verkoper zei dat die ik hem in iedergeval dinsdag kon ophalen en als asus niet moeilijk gaat doen, morgen al.
hier kon ik wel uit opmaken dat ze hem wel al hadden liggen in het magazijn.
verkoper heeft de vraag al stuk vaker gehad en zei dan ook dat de reserveringen ook best hard gingen.
Dus even afwachten
hier kon ik wel uit opmaken dat ze hem wel al hadden liggen in het magazijn.
verkoper heeft de vraag al stuk vaker gehad en zei dan ook dat de reserveringen ook best hard gingen.
Dus even afwachten
Waarschijnlijk zal dat wel kloppen... 250 klonk een beetje ongelovig en het was een onervaren medewerker. Hij zocht eerst in het systeem naar de Samsung Nexus 7jeroensteeman schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:14:
[...]
Huh, toen ik vanmiddag bij de MM in Utrecht was vertelde iemand mij dat ze er zes (!) zouden hebben/krijgen.
Ik sprak eerst ook een jongen aan die ook telecom deed, die dacht dat het een telefoon was.BroodjeBami schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:13:
[...]
Waarschijnlijk zal dat wel kloppen... 250 klonk een beetje ongelovig en het was een onervaren medewerker. Hij zocht eerst in het systeem naar de Samsung Nexus 7en moest de rest allemaal vragen aan zijn collega's.
Als Asus instructies geeft van uitleveren, waarom dan geen instructies voor de verkopers over het product.
Ach, wij zijn de early adopters, het hoort er bij.
Waarom pas dinsdag als ze ze al eerder hebben? Zou Asus instructies van Google hebben i.v.m. content in de play store? Misschien dat Google dat dinsdag pas up and running heeft en dus wil dat ze dan pas worden verkocht.
MM liet doorschemeren dat het eerder aan google lag dan asus, zou me dus niets verbazen.Framoes schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:47:
Waarom pas dinsdag als ze ze al eerder hebben? Zou Asus instructies van Google hebben i.v.m. content in de play store? Misschien dat Google dat dinsdag pas up and running heeft en dus wil dat ze dan pas worden verkocht.
Grappig, als je op google zoekt naar Nexus 7, krijg je een advertentie van MM te zien met de weekaanbieding en de prijs van de tablet. Als je dan op de link klikt, zeggen ze dat het product is uitverkocht en je langs een winkel moet gaan. Duidelijk een beleidswijziging geweest.
Ik ben heel benieuwd naar de Play Store content voor Nederlandse gebruikers.
Ik las dus dat de Play store maandag offline gaat.
Misschien krijgen we wel gratis shoptegoed, content in de vorm van Magazines, movies, series, boeken.
Er moet wel wat leukers voor de Nederlanders bij zitten dan we nu hebben.
Ook hoop ik dat Google tablet apps duidelijker aanmerkt als zodanig. Misschien ook een aparte "hoek" in de store die je kan doorzoeken. Dat is wat de Android tablets wel nodig hebben, dat zou ook een impuls kunnen geven voor de ontwikkeling van Apps voor de Android tablets.
Ik las dus dat de Play store maandag offline gaat.
Misschien krijgen we wel gratis shoptegoed, content in de vorm van Magazines, movies, series, boeken.
Er moet wel wat leukers voor de Nederlanders bij zitten dan we nu hebben.
Ook hoop ik dat Google tablet apps duidelijker aanmerkt als zodanig. Misschien ook een aparte "hoek" in de store die je kan doorzoeken. Dat is wat de Android tablets wel nodig hebben, dat zou ook een impuls kunnen geven voor de ontwikkeling van Apps voor de Android tablets.
Maandag ochtend...ben erg benieuwd of er tweakers zijn die 'm vandaag in de winkel scoren.
Ik ga het in ieder geval wel proberen
Vanmorgen in Rotterdam Centrum, vanmiddag in Den Haag Centrum. Anders morgen in Alphen halen
Ik wou eerst om 10 voor de deur van MM Eindhoven gaan staan, maar denk dat ik nu maar gewoon naar mijn werk ga en ze om 10 uur bel. Als ze zeggen dat ze hem dan toch hebben, dan pak ik meteen de bus vanaf mijn werk en ga ik ernaartoe!
Ik woon twee minuten lopen van de MediaMarkt Groningen vandaan, dus ik ga zo meteen zeker even kijken.
Oi oi oi dit is frustrerend. Tijdje dit topic gemist en er vanuit gegaan dat ik hem gewoon vandaag kon gaan scoren. Ik hoop dat iemand hem weet te vinden want ik trein weer lekker de randstad door :-)
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Ziet er naar uit dat het toch echt 4 sept word. Zie nog geen verandering in de playstore. En ook is de nexus nog niet beschikbaar in uw land.
Toch frustrerend wetende dat "mijn" nexus gewoon in een magazijn ligt, wachtend op een bevestigend telefoontje/mailtje dat hij verkocht mag worden.
Toch frustrerend wetende dat "mijn" nexus gewoon in een magazijn ligt, wachtend op een bevestigend telefoontje/mailtje dat hij verkocht mag worden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik ben zaterdag langs de MM Cruquius geweest, daar liet de verkoper me ook meteen de folder zien waarin 'ie voor morgen aangekondigd staat. Ook gereserveerd, maar bij thuiskomst was nog net de Saturn actie 
De reservering nog wel even laten staan, want je weet maar nooit of Saturn echt gaat leveren, maar als ze bellen mogen ze 'm weer gewoon verkopen. Scheelt er weer eentje
Hoop wel heel erg op een mailtje van Saturn vandaag... anders heb ik woensdag pas tijd om 'm op te halen.
De reservering nog wel even laten staan, want je weet maar nooit of Saturn echt gaat leveren, maar als ze bellen mogen ze 'm weer gewoon verkopen. Scheelt er weer eentje
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Ik heb de tablet al sinds vrijdagavond. Kreeg hem bij een verkoper mee bij de MM Rotterdam Centrum.
Echt een prachtig apparaat. Ik heb even The Avengers 720p erop gezet om te testen en werkt super:D.
Ik heb nog een reservering van twee stuks bij Rotterdam Centrum staan (kreeg ze eerst niet mee
)
en bij de BCC Delft. Deze laat ik wel staan voor als iemand net buiten de boot valt. Maar als ze bellen zal ik denk wel aangeven dat ik ze heb.
Ik heb alleen wel een nieuwe CC toegevoegd en heb nog geen Play Store tegoed ontvangen.
Misschien komt dat dan na morgen en ik hoop ook dat de Play Store een update krijgt. Lijkt me erg leuk en heb ook een Wi-Fi Hotspot aangemaakt op me telefoon, want heb de N7 even aan me collegas laten zien
Echt een prachtig apparaat. Ik heb even The Avengers 720p erop gezet om te testen en werkt super:D.
Ik heb nog een reservering van twee stuks bij Rotterdam Centrum staan (kreeg ze eerst niet mee
en bij de BCC Delft. Deze laat ik wel staan voor als iemand net buiten de boot valt. Maar als ze bellen zal ik denk wel aangeven dat ik ze heb.
Ik heb alleen wel een nieuwe CC toegevoegd en heb nog geen Play Store tegoed ontvangen.
Misschien komt dat dan na morgen en ik hoop ook dat de Play Store een update krijgt. Lijkt me erg leuk en heb ook een Wi-Fi Hotspot aangemaakt op me telefoon, want heb de N7 even aan me collegas laten zien
Over ongeveer 6 weken word er ook een 3G versie gelanceerd... althans in USA
Maakt mij niet veel uit. Was toch niet van plan om een extra abbonement af te sluiten en maak gewoon een Hotspot aanshamp0o schreef op maandag 03 september 2012 @ 08:49:
Over ongeveer 6 weken word er ook een 3G versie gelanceerd... althans in USA
@Dubrillon laat even weten hoe het zit met het tegoed.
Zat net te kijken naar zo'n 3v CC en zie dat het tegoed slechts 4 maanden geldig is.
Voordat ik een CC ga aanschaffen wel zeker weten dat het tegoed beschikbaar komt.
volgens de google site zou iedereen, ook via 3rd party, $25,- moeten krijgen. Aanbieding geld tot 30 sept.
Zat net te kijken naar zo'n 3v CC en zie dat het tegoed slechts 4 maanden geldig is.
Voordat ik een CC ga aanschaffen wel zeker weten dat het tegoed beschikbaar komt.
volgens de google site zou iedereen, ook via 3rd party, $25,- moeten krijgen. Aanbieding geld tot 30 sept.
Ja dat doe ik.DarkSide schreef op maandag 03 september 2012 @ 08:52:
@Dubrillon laat even weten hoe het zit met het tegoed.
Ik heb ook een 3vcash kaart. Dan heb ik inderdaad een tegoed van 45Euro.... best veel

Een hoop Apps kopen dan maar en eventueel wat films en boeken als dat allemaal hier beschikbaar komt
Dat is nog niet bekend, lees ook de berichten hierboven even door.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 08:59:
welke winkels hebben hem vandaag te koop?
Laat dat nou precies zijn waar het hier al dagen over gaat, dus misschien moet je ff de scroll knop aan de zijkant van je browser gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 08:59:
welke winkels hebben hem vandaag te koop?
Puddle THD lijkt mij wel een leuk spel voor op de Nexus 7, schijnt mooie graphics te hebben!Dubrillion schreef op maandag 03 september 2012 @ 08:54:
[...]
Ja dat doe ik.
Ik heb ook een 3vcash kaart. Dan heb ik inderdaad een tegoed van 45Euro.... best veel![]()
Een hoop Apps kopen dan maar en eventueel wat films en boeken als dat allemaal hier beschikbaar komt
*klikbaar*
Ik ben hem tegen gekomen in de TegraZone. bedankt voor de tipagoNITE schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:04:
[...]
Puddle THD lijkt mij wel een leuk spel voor op de Nexus 7, schijnt mooie graphics te hebben!
*klikbaar*
[afbeelding]
En gaaf gedaan met die link trouwens
Jongens ga nu niet offtopic lullen!
Als iemand hem heeft graag even melden waar en hoeveel ze er hadden?
Vrijdagavond bij de MM in Rotterdam Centrum en Hengelo.Haas_nl schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:05:
Jongens ga nu niet offtopic lullen!
Daarna zijn ze uit de schappen gehaald, maar ik gok dat z'n beetje elke MM ze binnen heeft.
Er zullen sommige streng toezicht op houden, maar je moet maar net een Android-fan-medewerker tegen het lijf lopen die weet hoe je je voelt
Verwijderd
Offtopic, dus weg.
on topic: paradigit kan mij aan de telefoon niet zeggen of ze hem verkopen vandaag.
on topic: paradigit kan mij aan de telefoon niet zeggen of ze hem verkopen vandaag.
[ Voor 18% gewijzigd door janvanduschoten op 03-09-2012 09:22 ]
ik wil morgen mm roermond bellen of hoe moet ik dat precies gaan doen bij mm.
ik las volgens mij dat je 10% moet aanbetalen ofniet?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Als het goed is zijn ze morgen officieel te koop. Dus gewoon langsgaan en eentje kopen.psyy138 schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:14:
ik wil morgen mm roermond bellen of hoe moet ik dat precies gaan doen bij mm.
Ik heb hem zondag gereserveerd en moest idd 10% aanbetalen. Andere weet niet.
Maar denk niet dat je hem telefonisch kan reserveren als je 10% moet aan betalen.
stiekum hoop ik dat ik hem vanavond als nog kan ophalen. De MM verkoper had een vermoede dat ze ze maandag alvast konden verkopen....
misschien vanavond bellen want mm in roermond is tot 10 uur elke avond openDarkSide schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:16:
[...]
Als het goed is zijn ze morgen officieel te koop. Dus gewoon langsgaan en eentje kopen.
Ik heb hem zondag gereserveerd en moest idd 10% aanbetalen. Andere weet niet.
Maar denk niet dat je hem telefonisch kan reserveren als je 10% moet aan betalen.
stiekum hoop ik dat ik hem vanavond als nog kan ophalen. De MM verkoper had een vermoede dat ze ze maandag alvast konden verkopen....
O.R.C. Black Bulls Rugby
MediaMarkt is sinds 09.00 uur open, heb je een update?Cubic X schreef op maandag 03 september 2012 @ 07:39:
Ik woon twee minuten lopen van de MediaMarkt Groningen vandaan, dus ik ga zo meteen zeker even kijken.
Ik denk dat er sommige MM ze al wel willen weg doen vandaag.
veel succes jongens. Ik ga nog even met me tegoed proberen te rommelen en hou jullie op de hoogte als de Play Store op me N7 offline is
veel succes jongens. Ik ga nog even met me tegoed proberen te rommelen en hou jullie op de hoogte als de Play Store op me N7 offline is
Denk niet dat MM het vandaag al gaat verkopen. Ze hebben vorige week al op hun vingers gekregen (denk dat er wat Asus mensen hier vrolijk meelezen om precies te weten wie zich er niet aan houdt), dus verwacht zelf dat het echt pas morgen gaat worden...
Hoe kan je nu iemand op zijn vingers tikken omdat hij jou product te snel verkoopt...slaat echt helemaal nergens op.
Enige wat ik kan bedenken dat hij in de folder staat terwijl hij vrij wel zeker uitverkocht is.
Enige wat ik kan bedenken dat hij in de folder staat terwijl hij vrij wel zeker uitverkocht is.
[ Voor 29% gewijzigd door Haas_nl op 03-09-2012 09:47 ]
Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod