erikk84 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:00:
Thanks
Hengelo is een uur rijden voor mij, maar in dat geval rij ik zeker die kant op

erikk84 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:00:
Thanks
[ Voor 3% gewijzigd door Jansenn op 01-09-2012 13:06 ]
'T is niet mijn foto, iemand haalt er eentje op voor meJansenn schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:04:
Nog een stuk of 20 dus. Hengelo is net iets te ver weg. Bedankt voor de foto.
Heb hem al besteld bij saturn maar het blijft een oneerlijk verhaal betreft media markt... anders had ik hem nu al gehad...life ain't fair
Ik moet ook een uur rijden..erikk84 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:00:
Thanks
Het jeukt zeker! Als tie nou ergens anders (wat dichterbij) zou liggen
Van waar moet je komen?erikk84 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:13:
Haha, de hele partij? :P:P Dat loopt iets teveel in de kosten haha
Maargoed, ik ben weg.. Ben benieuwd of het lukt
Nog steeds een dag eerder dan de meeste MMenHaas_nl schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:16:
Saturn Tilburg zei dat ze die pas maandag kregen.
Enkel 16gbTinman schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:21:
Is alleen de 16gb versie verkrijgbaar bij MM of ook de 8gb?
Uiteraard mogen die dat ook niet. Is kwestie van tijd dat de manager daar het door heeft en het schap alsnog uit de winkel haalt. Vandaar dat ik er niet heen ga, bang om voor niks te komen.Gohan040 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:25:
Moet ophouden met dit topic te lezen..... schiet er niks mee op... heb hem bij saturn besteld omdat mm eindhoven hem niet wilde verkopen... maar mm hengelo mag wel? blijf het een raar verhaal vinden
Hier in het oosten zeggen we, vaak ben ie te bange!Rezje schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:34:
[...]
Uiteraard mogen die dat ook niet. Is kwestie van tijd dat de manager daar het door heeft en het schap alsnog uit de winkel haalt. Vandaar dat ik er niet heen ga, bang om voor niks te komen.
haha.shamp0o schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:35:
[...]
Hier in het oosten zeggen we, vaak ben ie te bange!
Hier in het zuiden zeggen we..... achteraf is ook mooi wonenshamp0o schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:35:
[...]
Hier in het oosten zeggen we, vaak ben ie te bange!
Verwijderd
Geprobeerd maar ze verkopen niet eerder dan dinsdag.Neophyte_NL schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:53:
Heeft iemand met een BCC pre order al geprobeerd de zijne af te halen bij de BCC met een verwijzing naar de MM die al druk met de verkoop begonnen lijkt?
Dat is balen zeg! Moest je van ver komen?boontje88 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:11:
Ben nu bij de MM in Hengelo, maar ze hebben hem weer uit de schappen gehaald. Had vantevoren gebeld of ik hem vanmiddag kon gaan ophalen en dan dat werd bevestigd. Nu doen ze alsof ze van niets weten en krijg ik dus niets mee.
Inderdaad.Gohan040 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:13:
blij dat ik niet ben gaan rijden......
hahaha! Ben ik blij dat mijn vriendin me een opdracht had gegeven om schoon te maken....boontje88 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:11:
Ben nu bij de MM in Hengelo, maar ze hebben hem weer uit de schappen gehaald. Had vantevoren gebeld of ik hem vanmiddag kon gaan ophalen en dan dat werd bevestigd. Nu doen ze alsof ze van niets weten en krijg ik dus niets mee.
lol, dat klinkt eigenlijk best triestshamp0o schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:17:
[...]
hahaha! Ben ik blij dat mijn vriendin me een opdracht had gegeven om schoon te maken....
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ook dat heeft z'n voordelen..Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:18:
Dominante vriendin ^^
[ Voor 0% gewijzigd door JKratos op 01-09-2012 14:26 . Reden: typo ]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Utrecht verkoopt ze pas dinsdag. Ze hebben er maar 10. Waarvan er in ieder geval al 2 zijn gereserveerd. (vrijdag avond.)shamp0o schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:19:
[...]
Ook dat heeft z'n voordelen..
Maar ze liggen nergens meer in de winkel.... hmmz.. dan maar maandag ofzo proberen bij MM Utrecht.
Bedankt voor de info. Het ziet er naar uit dat de mensen die online een bestelling gedaan hebben toch nog een leuk voordeeltje hebben.agoNITE schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:09:
Mm Groningen heeft ze wel, verkoopt niets. Saturn Groningen heeft niets, kon daar ook niet alvast bestellen met korting.
Opzich jammer dat ik niet alsnog € 229,- kon betalen in de winkel. Zou ze misschien extra klanten voor een Nexus 7 hebben opgeleverd. Voor mij maakt het nu niet uit of ik hem bij de Saturn of de MM haal.Jansenn schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:30:
[...]
Bedankt voor de info. Het ziet er naar uit dat de mensen die online een bestelling gedaan hebben toch nog een leuk voordeeltje hebben.
De link bestaat nog wel maar bestellen lukt (helaas) niet meer.
http://www.saturn.nl/mcs/...,95952,391573,432076.html
Speed limits are like herpes.
Twee verschillende verkopers wilden 'm mij niet meegeven (hij ligt in het magazijn). De ene verkoper zei dat dit vanaf maandag mocht, de ander zei dinsdag.elchorro schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:31:
weet iemand of ze bij MM zwolle te krijgen zijn?
Ben bang momenteel eigenlijk nergens meer....... ma of distreelder schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:56:
En ik maar denken dat ik braaf moet wachten tot 4 september. WAAR kunnen we de nexus 7 nu al halen dan?
Ook niet in hengelo of zoetmeer?Gohan040 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:57:
[...]
Ben bang momenteel eigenlijk nergens meer....... ma of di
Ik heb daar gereserveerd. Ze komen dinsdag of donderdag volgens de verkoper.Plato112 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:05:
Ik heb op het moment een afstudeeropdracht in Veghel en ik zie dat de BCC daar bijna om de hoek zit. Denk dat ik daar maandag of dinsdag maar eens langs ga.
Zoetermeer misschien maar hengelo schijnen ze weer de winkel uitgehaald te zijn
[ Voor 19% gewijzigd door Gohan040 op 01-09-2012 16:19 ]
Zit daar ook voor mijn werk, in mijn woonplaats houten wisten ze bij de dixons niet eens wat een nexus 7 was en al helemaal niet wanneer dingen binnen kwamenPlato112 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:05:
Ik heb op het moment een afstudeeropdracht in Veghel en ik zie dat de BCC daar bijna om de hoek zit. Denk dat ik daar maandag of dinsdag maar eens langs ga.
iets met lenzen
Nope. Ik was ook net te laat. Ze mogen ze niet meer verkopen voor dinsdag. Ik heb er maar één achteruit laten leggen voor 10% van het aankoopbedrag. Dinsdag is niet ver weg: I'll live.
Dat is wat ze mij vertelden: de verkoop mag op last van ASUS pas vanaf dinsdag. En de eerste voorraden zijn niet groot...Rezje schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:48:
Maar als ik het goed begrijp ligt tie maandag dus niet bij alle MM vestigingen in de winkel. Eerder dinsdag?
[ Voor 3% gewijzigd door DerLeonov op 01-09-2012 16:50 ]
Als het goed is wel.Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:05:
Weet iemand ook eigenlijk of die ook gewoon Dinsdag te koop zijn bij de BCC?
Ik heb hem vandaag op aanbetaling gereserveerd, dus waarschijnlijk kan het maandag ook gewoon. De medewerker zei trouwens dat BCC een centrale lading kreeg die verdeeld word onder alle vestingen: 2500 stuks volgens mij.Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:11:
[...]
Ik kan hem zeker dan niet meer op maandag reserveren wel?
[ Voor 18% gewijzigd door SpX op 01-09-2012 17:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
Oh das zeker fijn! Ik ga maandag meteen naar de BCCSpX schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:13:
[...]
Ik heb hem vandaag op aanbetaling gereserveerd, dus waarschijnlijk kan het maandag ook gewoon. De medewerker zei trouwens dat BCC een centrale lading kreeg die verdeeld word onder alle vestingen: 2500 stuks volgens mij.
En dat he je niet gedaan voor ons?drievoortwaalf schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:26:
ik had er vanmorgen omstreeks 11:30 nog twee uit hengelo mee kunnen pikken.
Welke Saturn? In Groningen zeiden ze dat dat absoluut niet mogelijk wasVerwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:15:
Ik heb er gelukkig eentje kunnen bestellen bij Saturn! ( Vanmiddag vroeg al ).
Mooi goedkoop. Weet iemand of je er tegoed voor de Play Store bij krijgt??
Ik kan niet wachten om er apps voor te ontwikkelen!
[ Voor 4% gewijzigd door agoNITE op 01-09-2012 19:26 ]
Hij wilde ons dood maken met een blije mus
Damn, probeer het dinsdag maar in DenHaag.... wil nu!Gohan040 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:54:
[...]
Hij wilde ons dood maken met een blije mus
Ik heb me er maar bij neergelegd ... dinsdag en niet eerder... het is nou eenmaal zo...shamp0o schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:59:
[...]
Damn, probeer het dinsdag maar in DenHaag.... wil nu!
Verwijderd
Misschien vanwege verkoopvergunningen / afspraken of misschien wel tbv verkoopstatistieken? Je weet het nooit..Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:54:
Waarom zullen ze nu in NL wel pas 4 sep verkopen en ons buurland al de 3e ik snap eerlijk gezegd niks van die logica maar dat zal wel aan mij liggen
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ja, hallo. Die logica snap ik ook niet. Ik ben toch niet gek?!Nitai schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:12:
[...]
Misschien vanwege verkoopvergunningen / afspraken of misschien wel tbv verkoopstatistieken? Je weet het nooit..
[ Voor 6% gewijzigd door Jansenn op 01-09-2012 20:35 ]
--
Verwijderd
Jaloers hoorhostler schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:04:
Nou, ik heb hem hoorTop apparaat! Kopen kopen kopen!
[ Voor 6% gewijzigd door Majin Buu op 01-09-2012 21:24 ]
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq