Mycom eventueel ook nog, Dixons en Dynabyte (al is dat allemaal dezelfde toko geloof ik)JeroenB89 schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:36:
Het zal mij benieuwen, ik ben voorzichtig optimistisch, ik zal morgen wederom in Rotterdam de winkels controleren (Saturn, MM, BCC, iemand anders nog andere suggesties? Dixons?)
Vreemd dat mm van niets weet, op androiworld zegt iemand de 32gb daar gereserveerd te hebben. Maar ook vreemd dat asus zegt dat er geen vertraging is.........
de 32GB zal waarschijnlijk na 11 november verkocht worden(volgens een bron zal hem zo posten).
Heb zelf de mm saturn mycom etc gebeld.
weten nog van niks denk dat je het goede mannetje aan de lijn moet hebben....
ik hou deze week nog alles in de gaten
update:
me moeder had het aan de mm gevraagd daar zeiden ze dat je hem voor 300 euro kon bestellen(hoe en wat weet ik niet) ze zeiden dat je ook garantie kreeg op de prijs. Mocht ie ergens anders voor minder zijn, dan krijg je het geld terug wat je het meer gekost heb.
Heb zelf de mm saturn mycom etc gebeld.
weten nog van niks denk dat je het goede mannetje aan de lijn moet hebben....
ik hou deze week nog alles in de gaten
update:
me moeder had het aan de mm gevraagd daar zeiden ze dat je hem voor 300 euro kon bestellen(hoe en wat weet ik niet) ze zeiden dat je ook garantie kreeg op de prijs. Mocht ie ergens anders voor minder zijn, dan krijg je het geld terug wat je het meer gekost heb.
[ Voor 34% gewijzigd door darkmushy1995 op 05-11-2012 19:15 ]
11 november is op een zondag, dan zou het maandag 12 november worden.
Hoop overigens niet dat je gelijk hebt want dat zou betekenen dat de tablet een week is vertraagd.
300 euro is opmerkelijk aangezien de adviesprijs 249 is.
De 32GB + 3G zal 299 euro gaan kosten maar die komt pas in December.
Hoop overigens niet dat je gelijk hebt want dat zou betekenen dat de tablet een week is vertraagd.
300 euro is opmerkelijk aangezien de adviesprijs 249 is.
De 32GB + 3G zal 299 euro gaan kosten maar die komt pas in December.
[ Voor 97% gewijzigd door db87 op 05-11-2012 22:05 ]
ECT Prometeia Mach 2 GT modded
Heb een update gevonden weet niet als het klopt.
http://www.androidworld.n...rtraging-op-in-nederland/
en
http://www.nexus7tablet.i...ens-te-koop-in-nederland/
http://www.androidworld.n...rtraging-op-in-nederland/
en
http://www.nexus7tablet.i...ens-te-koop-in-nederland/
[ Voor 25% gewijzigd door darkmushy1995 op 06-11-2012 07:00 ]
Deze heb ik inmiddels al gevonden:
http://www.gsmpunt.nl/tab...pping&utm_medium=referral
Verwachte levertijd is echter wel 3 tot 6 werkdagen en hij kost €299,-! Ik vind het erg vreemd dat winkels niet op de hoogte zijn van de Nexus 7 32 GB. Vorige week was ik bij MM Eindhoven, ze wisten niet dat deze tablet er aan zat te komen (verkoopleider). Ik vroeg of hij hem in het systeem wilde overnemen, dit deed hij maar hij wilde hem niet door mij laten bestellen omdat hij niet wist wat het was, wat hij gaat kosten en hoeveel ze er zouden gaan krijgen of uberhaupt wanneer. Ze hadden hem zelf niet eens in bestelling staan! Volgens mij heeft Google niets gecommuniceerd met retailers zodat er geen grote run op zou komen in het begin, althans zo lijkt het!
http://www.gsmpunt.nl/tab...pping&utm_medium=referral
Verwachte levertijd is echter wel 3 tot 6 werkdagen en hij kost €299,-! Ik vind het erg vreemd dat winkels niet op de hoogte zijn van de Nexus 7 32 GB. Vorige week was ik bij MM Eindhoven, ze wisten niet dat deze tablet er aan zat te komen (verkoopleider). Ik vroeg of hij hem in het systeem wilde overnemen, dit deed hij maar hij wilde hem niet door mij laten bestellen omdat hij niet wist wat het was, wat hij gaat kosten en hoeveel ze er zouden gaan krijgen of uberhaupt wanneer. Ze hadden hem zelf niet eens in bestelling staan! Volgens mij heeft Google niets gecommuniceerd met retailers zodat er geen grote run op zou komen in het begin, althans zo lijkt het!
[ Voor 14% gewijzigd door renevdeertwegh op 06-11-2012 09:53 ]
Ik heb net de Media Markt en de MyCom in Utrecht gebeld.
Tot mijn verbazing zijn zij wel op de hoogte van het product, maar hebben ze hem nog niet liggen.
De Media Markt heeft echt geen idee wanneer hij geleverd kan worden, en er staan nog 4 bestellingen te wachten. De MyCom zegt dat je hem online kan bestellen (via een aparte link) en dan kom je op een wachtrij te staan.
Het lijkt mij een geweldige tablet, maar Asus had dit toch echt veel beter moeten regelen.
Tot mijn verbazing zijn zij wel op de hoogte van het product, maar hebben ze hem nog niet liggen.
De Media Markt heeft echt geen idee wanneer hij geleverd kan worden, en er staan nog 4 bestellingen te wachten. De MyCom zegt dat je hem online kan bestellen (via een aparte link) en dan kom je op een wachtrij te staan.
Het lijkt mij een geweldige tablet, maar Asus had dit toch echt veel beter moeten regelen.
Heb jij die link toevallig? Zou je die hier kunnen publiceren?sdevos13 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:26:
En heb je er 1 gescoord, nog een korting op aankopen in de asus webshop:
http://event.asus.com/2012/tablet/nexus_7/nl/
Die link zou ik ook wel willen!sdevos13 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:26:
Ik heb de link niet gevraagd, omdat ik hem gewoon meteen wil kunnen meenemen uit de winkel.
Ik denk dat een telefoontje naar de MyCom in Utrecht (CS: 030 -7670887) genoeg is.
Ik denk dat een telefoontje naar de MyCom in Utrecht (CS: 030 -7670887) genoeg is.
Dat is heel netjes van ze, aangezien de mensen die net een 16 GB hebben gekocht zich wel bedrogen zullen voelen.ebk71 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:50:
En heb je er 1 gescoord, nog een korting op aankopen in de asus webshop:
Uhm, die actie is vanaf 30 oktober. Zijn er vast niet zoveel die na de 30e nog een nexus gekocht hebben, wetende dat de 32gb er aan zat te komen.sdevos13 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:10:
[...]
Dat is heel netjes van ze, aangezien de mensen die net een 16 GB hebben gekocht zich wel bedrogen zullen voelen.
Pfoe, we zitten in een crisis, maar zit me hier bijna op te vreten om dat ding te kunnen kopen.........
net in Groningen bij MM en Saturn langs geweest naar aanleiding van het bericht van Asus op Android-world.
Volgens MM moet je Asus met een korrel zout nemen als ze het over levertijden hebben, het kan nog wel weken duren. De nieuwe 32 GB staat bij hun nog niet in het systeem.
De afdelingschef van de Saturn maakte het nog bonter. Volgens hem was de kans erg groot dat we hier in Nederland helemaal geen 32 GB zouden krijgen. Dit lijkt me een beetje vreemd. Maar als ik deze week geen nexus 7 32 gb in Nederland kan vinden rij ik naar Duitsland want daar liggen ze gewoon in de schappen.
Heel vreemd en jammer dat hier zo veel onduidelijkheid over is.
Volgens MM moet je Asus met een korrel zout nemen als ze het over levertijden hebben, het kan nog wel weken duren. De nieuwe 32 GB staat bij hun nog niet in het systeem.
De afdelingschef van de Saturn maakte het nog bonter. Volgens hem was de kans erg groot dat we hier in Nederland helemaal geen 32 GB zouden krijgen. Dit lijkt me een beetje vreemd. Maar als ik deze week geen nexus 7 32 gb in Nederland kan vinden rij ik naar Duitsland want daar liggen ze gewoon in de schappen.
Heel vreemd en jammer dat hier zo veel onduidelijkheid over is.
nostyle
Toch raar dat MyCom van niets weet, terwijl zij 2 weken geleden een e-mail rondstuurden dat de 32Gb versie in week 45 leverbaar zou zijn. Ik hoor hier nog niemand over dat er een 32Gb Nexus is ontvangen via MyCom.
Asus volgt een eigenaardige verkooptactiek in NL. Er is geen voorraad beschikbaar en op Androidworld.nl toch beweren dat de Nexus7 32Gb vandaag leverbaar moet zijn. Als Asus het zelf al niet lijkt te weten?!
Het lijkt wel alsof ze de Nexus7 NIET WILLEN verkopen in NL...
Asus volgt een eigenaardige verkooptactiek in NL. Er is geen voorraad beschikbaar en op Androidworld.nl toch beweren dat de Nexus7 32Gb vandaag leverbaar moet zijn. Als Asus het zelf al niet lijkt te weten?!
Het lijkt wel alsof ze de Nexus7 NIET WILLEN verkopen in NL...
Zal geen sier helpen, maar heb net asus een mail gestuurd. Als nu nog enige tientallen of honderden dit doen worden ze misschien wakker? Of beter, we dienen een petitie bij Asus in......sketcher schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:37:
De afdelingschef van de Saturn maakte het nog bonter. Volgens hem was de kans erg groot dat we hier in Nederland helemaal geen 32 GB zouden krijgen.
De dag dat ik een verkoper geloof, vallen pasen en pinksteren samen
Vind het een vreemd verhaal allemaal.
De 32GB is bij de Saturn en MediaMarkt in Duitsland gewoon te krijgen voor 249,- en de 16GB voor 199,-.
Raar dat in NL de verkopende winkels er niks vanaf weten, vraag me af of ze niet gewoon willen dat eerste de oude voorraad op.
Aangezien ik in de buurt van Venlo woon lijkt het me verstandig om even de grens over te gaan en er daar eentje op te pikken.
Heb afgelopen week mn Asus Eee Pad transformer verkocht voor een leuk bedragje dus nu de Nexus 7 maar eens halen
De 32GB is bij de Saturn en MediaMarkt in Duitsland gewoon te krijgen voor 249,- en de 16GB voor 199,-.
Raar dat in NL de verkopende winkels er niks vanaf weten, vraag me af of ze niet gewoon willen dat eerste de oude voorraad op.
Aangezien ik in de buurt van Venlo woon lijkt het me verstandig om even de grens over te gaan en er daar eentje op te pikken.
Heb afgelopen week mn Asus Eee Pad transformer verkocht voor een leuk bedragje dus nu de Nexus 7 maar eens halen
Verwijderd
Heb net even op Fnac.be gekeken en daar staat de 32GB op €279,-, leverbaar vanaf 13-12... Liggen de situaties in Nederland en België meestal niet wat dichter bij elkaar?
In dat geval is het inderdaad een kwestie van naar Duitsland rijden (nou ja, behalve als je bijvoorbeeld zoals ik in Den Haag woont), want dan heeft wachten geen enkel nut.
Overigens op de franse fnac-site ook te koop voor 199,- (16GB)
In dat geval is het inderdaad een kwestie van naar Duitsland rijden (nou ja, behalve als je bijvoorbeeld zoals ik in Den Haag woont), want dan heeft wachten geen enkel nut.
Overigens op de franse fnac-site ook te koop voor 199,- (16GB)
Even gevraagd bij Dixons Delft (Hovenpassage)
"Gemiddelde levertijd 6 tot 8 weken"
maw hij wist er ook niets nieuws over te vertellen.
"Gemiddelde levertijd 6 tot 8 weken"
maw hij wist er ook niets nieuws over te vertellen.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Wel jammer dat je niet in de duitse Mediamarkt site het naar Nederland kan laten versturen... Je kan het land jammer genoeg niet aanpassen.
Verwijderd
Ik ben nu op het punt beland dat ik liever een 16 GB ga kopen dan wachten op de 32 GB aangezien ik aan 16 GB ook genoeg kan hebben. Verwachten jullie dat de nexus 32 gb binnen 14 dagen in NL is en de prijs van de 16 GB naar beneden wordt gedaan op dat moment? Want kan krijg ik hem tegen die tijd namelijk voor hetzelfde bedrag. ik zit echt te dubben, of wachten, of de gok wagen dat de 16 gb na 14 dagen alsnog in prijs wordt verlaagd.
Is de garantie van asus over heel europa.
Dus zeg maar stel je voor ik bestel hem in duitsland.
En mocht er iets verkeerds zijn zou ik hem dan naar asus nl op kunnen sturen voor garantie?
Dus zeg maar stel je voor ik bestel hem in duitsland.
En mocht er iets verkeerds zijn zou ik hem dan naar asus nl op kunnen sturen voor garantie?
Ik zou toch nog even wachten als ik jou was. Ik heb het idee dat een toko als mediamarkt eerst de oude voorraad kwijt wil voordat ze de 32 gb aanbieden.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:12:
Ik ben nu op het punt beland dat ik liever een 16 GB ga kopen dan wachten op de 32 GB aangezien ik aan 16 GB ook genoeg kan hebben. Verwachten jullie dat de nexus 32 gb binnen 14 dagen in NL is en de prijs van de 16 GB naar beneden wordt gedaan op dat moment? Want kan krijg ik hem tegen die tijd namelijk voor hetzelfde bedrag. ik zit echt te dubben, of wachten, of de gok wagen dat de 16 gb na 14 dagen alsnog in prijs wordt verlaagd.
Lijkt mij overigens toch zonde van je geld om nu 249 voor een 16 gb te betalen wanneer je weet dat hij over de grens 199 kost....
Ik denk overigens niet dat hij binnen 14 dagen beschikbaar gaat zijn, aangezien geen enkele webshop een indicatie geeft over de levertijd ...
Dat kan nogal eens verschillen per vestiging. Mediamarkten mogen hun eigen prijzen enzo bepalen.bijsterboschje schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:27:
[...]
Ik zou toch nog even wachten als ik jou was. Ik heb het idee dat een toko als mediamarkt eerst de oude voorraad kwijt wil voordat ze de 32 gb aanbieden.
Lijkt mij overigens toch zonde van je geld om nu 249 voor een 16 gb te betalen wanneer je weet dat hij over de grens 199 kost....
Ik denk overigens niet dat hij binnen 14 dagen beschikbaar gaat zijn, aangezien geen enkele webshop een indicatie geeft over de levertijd ...
Weet iemand of je de duitse nexus 7 ook gewoon in nederlands of engels kan instellen?
Als dat zo is, dan haal ik 'm gewoon even op bij een MM net over de grens....
Ik zie namelijk dat de 32GB versie inderdaad direct leverbaar is voor 249,-
Weet het voor 99% zeker dat dat gewoon kan. Heb nog geen tablet gezien die je alleen in het Duits of andere taal kan instellen.gmj2 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:01:
Weet iemand of je de duitse nexus 7 ook gewoon in nederlands of engels kan instellen?
Naar mijn weten verkopen ze overal dezelfde Nexus 7 en dus geen andere versies voor andere landen.
Je krijgt inderdaad bij het opstarten van de tablet de vraag in welke taal je het wilt instellen. Dus absoluut geen barrière om niet even over de grens je Nexus 7 te halen.Fuske schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:14:
[...]
Weet het voor 99% zeker dat dat gewoon kan. Heb nog geen tablet gezien die je alleen in het Duits of andere taal kan instellen.
Naar mijn weten verkopen ze overal dezelfde Nexus 7 en dus geen andere versies voor andere landen.
balanceer net als marisa op het randje van de 16gb maar bestellen.. denk dat ik me nog net even kan inhouden en wacht op de 32gb
zie online bij duitse mediamarkt idd wel 32gb versie
zie online bij duitse mediamarkt idd wel 32gb versie
Net bij de MM (DH) langs geweest.
Ze hadden de 32GB nog niet, en de 16GB stond nog voor 249 in de stelling (maar niet op voorraad).
De verkoper wist te vertellen dat de 32GB versie "begin november" binnenkomt. Meer informatie had hij ook niet.
Als dat gebeurde zou de 16GB versie naar 199 gaan, en de 32GB versie voor 249 te koop staan.
Ze hadden de 32GB nog niet, en de 16GB stond nog voor 249 in de stelling (maar niet op voorraad).
De verkoper wist te vertellen dat de 32GB versie "begin november" binnenkomt. Meer informatie had hij ook niet.
Als dat gebeurde zou de 16GB versie naar 199 gaan, en de 32GB versie voor 249 te koop staan.
Net ook nog even bij de NoRRoD geweest, deze hanteren de levertijd van 23 november.
Wordt wel een beetje vervelend zo...
Wordt wel een beetje vervelend zo...
Toen ik het daar 2 weken geleden vroeg zeiden ze ook eind volgende week of over twee weken... Dus je zou verwachten deze weekRocketKoen schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:30:
Ach, ik loop er toch langs op weg naar de AppieBatmanHorizon schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:46:
[...]
Toen ik het daar 2 weken geleden vroeg zeiden ze ook eind volgende week of over twee weken... Dus je zou verwachten deze week. Of neem volgende week als een grotere marge en zo kan je wel doorgaan. Het is lekker onduidelijk
.
Oh lol daar kom ik ook net vandaan (verkoper met Jules-Deelder-kapsel toevallig?)RocketKoen schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:30:
Mycom (overkant van de straat
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Niet zo gelet op zijn haarsteveman schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:18:
[...]
Oh lol daar kom ik ook net vandaan (verkoper met Jules-Deelder-kapsel toevallig?)
Mycom (overkant van de straat) had ook geen nadere info ...
Ik kom net thuis,met de nexus7 32 gb onder mijn arm!!
Ben in de auto gesprongen vanuit Amsterdam rig. Oberhausen,onderweg gaan bellen naar M M in duitsland,bij 2 waren ze op,de derde was raak..ff ned.instellen bij het opstarten,en hop!
Ben in de auto gesprongen vanuit Amsterdam rig. Oberhausen,onderweg gaan bellen naar M M in duitsland,bij 2 waren ze op,de derde was raak..ff ned.instellen bij het opstarten,en hop!
En je had niet een paar extra mee kunnen nemen?jonny htc schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:03:
Ik kom net thuis,met de nexus7 32 gb onder mijn arm!!
Saturn Amersfoort heeft nog een hele bak met Nexus 7 16GB apparaten liggen. Wel voor de prijs van 249 euro.
Start daarmee een winkeltje waar wij de Nexus 7's kunnen halen!HFM schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:16:
[...]
En je had niet een paar extra mee kunnen nemen?
Maar het begint wel vervelend te worden... Ze zouden op internet komen te staan vandaag, maar niets te vinden...
Ja sorry...was het zat te wachten.had idd even kunnen rond vragen.. 

HFM schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:16:
[...]
En je had niet een paar extra mee kunnen nemen?
Vanaf 10 stuks kun je rechtstreeks vanaf Asus afnemen, misschien dat dat een idee is?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
De vraag is of Asus ze dan wel direct levertTrue schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:05:
Vanaf 10 stuks kun je rechtstreeks vanaf Asus afnemen, misschien dat dat een idee is?
Ik zeg regel het maar!!!True schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:05:
Op mycom.nl staat dat ze weer op voorraad zijn en dat ze morgen 8 nov geleverd kunnen worden.
Zou het nu dan echt gaan gebeuren?
Er staat alleen jammer genoeg dat het om een 16 gb variant gaatmartino187 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:59:
Op mycom.nl staat dat ze weer op voorraad zijn en dat ze morgen 8 nov geleverd kunnen worden.

Hopelijk gaan ze dat ook nog wijzigen
Ik zie alleen deze inderdaad.bijsterboschje schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:02:
[...]
Er staat alleen jammer genoeg dat het om een 16 gb variant gaat![]()
Hopelijk gaan ze dat ook nog wijzigen
Maar die stond er gisteren ook al wel
yup gisteren bij BCC geweest in vlaardingen en daar hadden ze nog de 16 gig in voorraad liggen en hij wist van de 32gb af maar niet wanneer ze zouden leveren, hij had nog geen ene bevestiging gehad dat hij binnenkort zou komen(dus de 16 gig was nog steeds 249 en wilde door dat hij geen bevestiging de prijs niet verminderen naar 199 voor de 16 gig...helaas me dochter zal nog iets gedult moeten hebben
Iseci
Ook BCC Breda vertelt mij hetzelfde verhaal, ze weten er vanaf maar wanneer hij binnen komt is de vraag.
Verwijderd
Asus benelux laat op FB weten dat de nexus 32 gb officieel op 15 november in nederland is.
Dat hebben ze vorige week gelijks moeten zeggen..
Zie (bijvoorbeeld) hierVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:42:
Asus benelux laat op FB weten dat de nexus 32 gb officieel op 15 november in nederland is.
MyCom heeft zojuist een 32GB versie opgestuurd. Na 7 weken wachten en onduidelijkheid zou hij morgen hier moeten zijn.
Ja, heb geen idee hoe ik snel een screenshot kan uploaden. Maar dit is de tekst copy/paste:
Uw bestelling is verzonden
Beste heer,
Goed nieuws, uw bestelling is onderweg. Hieronder staan alle gegevens en de producten die zijn verzonden naar het door u opgegeven bezorgadres. We wensen u alvast veel plezier met uw aankoop en zien u graag terug in 1 van onze 27 winkels of op MyCom.nl.
Naar verwachting wordt uw bestelling 08-11-2012 bij u afgeleverd door de TNT pakket service.
Bezorging
De TNT pakket service bezorgt uw bestelling op werkdagen tussen 9:00 en 21:00 uur en op zaterdag tussen 9:00 en 16:00 uur.
*knip* pakketlink verwijderd en daarnaast de lengte een beetje ingekort. Graag alleen lappen tekst quoten als dat nuttig is.
Dit was na de mail dat er in week 45 een 32GB versie mijn kant op zou komen.
Uw bestelling is verzonden
Beste heer,
Goed nieuws, uw bestelling is onderweg. Hieronder staan alle gegevens en de producten die zijn verzonden naar het door u opgegeven bezorgadres. We wensen u alvast veel plezier met uw aankoop en zien u graag terug in 1 van onze 27 winkels of op MyCom.nl.
Naar verwachting wordt uw bestelling 08-11-2012 bij u afgeleverd door de TNT pakket service.
Bezorging
De TNT pakket service bezorgt uw bestelling op werkdagen tussen 9:00 en 21:00 uur en op zaterdag tussen 9:00 en 16:00 uur.
*knip* pakketlink verwijderd en daarnaast de lengte een beetje ingekort. Graag alleen lappen tekst quoten als dat nuttig is.
Dit was na de mail dat er in week 45 een 32GB versie mijn kant op zou komen.
[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 07-11-2012 13:18 ]
Verwijderd
*knip* wel zo handig het bericht niet te quoten.
[ Voor 101% gewijzigd door RoD op 07-11-2012 13:18 ]
ah ja die mail van week 45 heb ik idd ook gehad via dixons.. ik had gezegd dat ik m zou ophalen bij een filiaal bij mij in de buurt dus hoop dat ik daar binnenkort van hoor 
zie idd wel online bij dixons ook weer de 16gb op voorraad
Helaas nog wel voor 249,99M11 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:47:
ah ja die mail van week 45 heb ik idd ook gehad via dixons.. ik had gezegd dat ik m zou ophalen bij een filiaal bij mij in de buurt dus hoop dat ik daar binnenkort van hoor
dat is een beetje de afweging. Ik zou wel graag die 16g willen voor 200,- Maar zijn ze dan nog op voorraad? Misschien nu kopen en later die 50,- terug vragen.mrouwendal schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:54:
[...]
Helaas nog wel voor 249,99Wacht dan liever even tot volgende week op de 32gb versie.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Is dit mogelijk? Als dit het geval is bestel ik er een.Kees_frl schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:56:
[...]
dat is een beetje de afweging. Ik zou wel graag die 16g willen voor 200,- Maar zijn ze dan nog op voorraad? Misschien nu kopen en later die 50,- terug vragen.
Net een bevestiging gekregen en die van mij is onderweg!
Mycom houdt zich aan de afspraak dat ze in week 45 zouden leveren.
netjes ben benieuwd dixons valt onder mycom toch? hoop ook snel een mail te krijgen dan
geduld is een heeeele schone zaak
geduld is een heeeele schone zaak
Als ze nu toch die 16GB sturen i.p.v. de beloofde 32GB is dat wel weer een teleurstelling. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. Dixons en Dynabyte zijn beiden overgenomen door Mycom.
Nu maar hopen dat het ook echt om de 32GB versie gaat!
martino187 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:12:
Net een bevestiging gekregen en die van mij is onderweg!
You’re a nut! you’re crazy in the coconut!
ja maar dan moet de 32 wel tijdig beschikbaar komen.mrouwendal schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:57:
[...]
Is dit mogelijk? Als dit het geval is bestel ik er een.
IK weet de periode niet meer maar als je bij BCC of MM koopt en hij daalt in prijs daarna dan kun je het verschil terug krijgen.
Maar indien je nu 16g koopt en die is uitverkocht wanneer de 32g komt heeft de locale vestiging helemaal geen prijsverlaging en kun je ook niks terugvragen
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Had bij mycom ff een mailtje gestuurd om te vragen, wanneer ze hem verkopen(de 32GB)
toen krijg ik dit mailtje:
------------------------------------------------------------
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat u uw product nog niet heeft ontvangen, kan ik me zeker voorstellen u wilt er natuurlijk mee aan de slag. Zojuist heb ik het bericht gekregen dat ze in ons magazijn zijn aangekomen en dat alle orders dus ook die van u deze week nog verwerkt en verzonden worden!
Mijn excuus voor het ongemak.
Vertrouwende erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Rob
MyCom Nederland
--------------------------------------------------------------------------------
Hoop dat ze er nog wat overhouden om te verkopen.
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat u uw product nog niet heeft ontvangen, kan ik me zeker voorstellen u wilt er natuurlijk mee aan de slag. Zojuist heb ik het bericht gekregen dat ze in ons magazijn zijn aangekomen en dat alle orders dus ook die van u deze week nog verwerkt en verzonden worden!
Met vriendelijke groet,
Rob
MyCom Nederland
--------------------------------------------------------------------------------
Weet je zeker dat dit over de 32 GB versie gaat?darkmushy1995 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:20:
Had bij mycom ff een mailtje gestuurd om te vragen, wanneer ze hem verkopen(de 32GB)
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Met vriendelijke groet,
Rob
MyCom Nederland
Aangezien ze de 16 GB versie zojuist van hun website hebben afgehaald.
Net met Dixons/Mycom gebeld.
De huidige voorraad is helaas nog de 16GB versie.
De huidige voorraad is helaas nog de 16GB versie.
Dat voorspelt weinig goeds, Martijn. Er zal dus morgen wel een 16gb versie op de deurmat vallen. Dilemma: terugsturen en 32gb vragen zoals overeengekomen per mail of even wachten en het prijsverschil (50 euro) proberen terug te krijgen?
De kans dat je €50 terug krijgt lijkt me nogal klein. Ik zou er voor kiezen de 16GB versie terug te sturen en later een 32GB versie te bestellen,Fulgora schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:21:
Dat voorspelt weinig goeds, Martijn. Er zal dus morgen wel een 16gb versie op de deurmat vallen. Dilemma: terugsturen en 32gb vragen zoals overeengekomen per mail of even wachten en het prijsverschil (50 euro) proberen terug te krijgen?
Nexus 7 bezitters die hun tablet voor 30 oktober hebben gekocht krijgen een €30 voucher ter compensatie.
Check: http://www.nexus7tablet.info/kleine-compensatie-asus-voor-teleurgestelde-nexus-7-bezitters/.
Ik vind het nogal... mwah. Niet echt compensatie natuurlijk. Meer lekkere promo voor Asus zelf, maar goed het is iets.
Check: http://www.nexus7tablet.info/kleine-compensatie-asus-voor-teleurgestelde-nexus-7-bezitters/.
Ik vind het nogal... mwah. Niet echt compensatie natuurlijk. Meer lekkere promo voor Asus zelf, maar goed het is iets.
Ik ga er nogsteeds vanuit dat het om de 32GB gaat. Ze kunnen niet beloven via de e-mail dat ze de 32GB gaan leveren, en het vervolgens niet doen...
Fulgora schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:21:
You’re a nut! you’re crazy in the coconut!
Een update is er van Asus, staat hier:
http://www.androidworld.n...ember-volop-verkrijgbaar/
Dus, volgende week donderdag kunnen wij hem allemaal halen! Ik kan echt niet wachten!!
http://www.androidworld.n...ember-volop-verkrijgbaar/
Dus, volgende week donderdag kunnen wij hem allemaal halen! Ik kan echt niet wachten!!
Zou die dan in de loop naar 15 november zo hier en daar ergens te krijgen zijn? Ga morgenavond naar Zwolle, daar zit een Dixons, een MyCom en een MediaMarkt, en nog een KijkShop. Iemand die mij hoop kan geven op een 16GB of 32GB model?
Heb vandaag bij de MyCom (vanochtend) wel 1 bestelt (kijk wel welke versie 't is) daar stond ook 8 november leverbaar/beschikbaar dus afhalen. Zouden ze hem dan ook echt hebben of misschien een foutje? En dat ze hem dan morgen niet hebben?
Heb vandaag bij de MyCom (vanochtend) wel 1 bestelt (kijk wel welke versie 't is) daar stond ook 8 november leverbaar/beschikbaar dus afhalen. Zouden ze hem dan ook echt hebben of misschien een foutje? En dat ze hem dan morgen niet hebben?
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Zojuist bij MM Eindhoven geweest omdat ik had gelezen dat iemand hem hier had besteld. Zij gaven aan van niets te weten. Ze weten niet of hij komt, wanneer hij komt, in welke aantallen hij komt maar hij staat wel al in het systeem. Asus kon hun in ieder geval ook niets vertellen dus knap waardeloos!
Vooruit dan maar, het is wel iets makkelijker geduld te hebben als je weet hoe lang je ongeveer moet wachten
Natuurlijk zijn dit soort dingen al eerder beloofd, maar dit klinkt in ieder geval geloofwaardiger dan "de volgende dag liggen ze in de winkel" terwijl de winkeliers nog van niks wisten
Natuurlijk zijn dit soort dingen al eerder beloofd, maar dit klinkt in ieder geval geloofwaardiger dan "de volgende dag liggen ze in de winkel" terwijl de winkeliers nog van niks wisten
https://tiendas.mediamark...-novedades/google-nexus-7
16GB voor €200. Misschien maar even binnen wippen als ik er ben. Met wat mazzel is er dan ook nog een 32GB jetser.
Hoewel het me dan wel ontzettend irritant lijkt als er iets mis mee mocht zijn...
16GB voor €200. Misschien maar even binnen wippen als ik er ben. Met wat mazzel is er dan ook nog een 32GB jetser.
Hoewel het me dan wel ontzettend irritant lijkt als er iets mis mee mocht zijn...
vraag me af wie er al een 32GB heeft.
aangezien het al zolang heeft geduurd kan ik nog wel een week wachten...
Het had erger gekund. Net als met de 1e versie maanden moeten wachten.darkmushy1995 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:58:
vraag me af wie er al een 32GB heeft.
Net uit Nordhorn-Media Markt opgehaald, was de 1-na laatste. Geen zin om bijna 2 weken te wachten.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Weet iemand of de nexus verkrijgbaar is bij de Saturn in Bocholt?
Ze hebben een telefoonnummer.Billiebier schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:47:
Weet iemand of de nexus verkrijgbaar is bij de Saturn in Bocholt?
Goed opgelet bij duits op school?
Verwijderd
Ik heb ook van Dixons vandaag bericht gekregen dat hij verzonden is.
Ik ga er vanuit dat het de 16 GB is en als dat zo is gaat hij dus terug.
Mij is ook beloofd om de 16GB te vervangen voor de 32GB en ik ga nu niet 50 euro extra betalen voor minder.
Ik heb ze in ieder geval een mail gestuurd om te vragen hoe dit zit.
Die 1 a 2 weken wachten kunnen er nu ook nog wel bij.
Ik ga er vanuit dat het de 16 GB is en als dat zo is gaat hij dus terug.
Mij is ook beloofd om de 16GB te vervangen voor de 32GB en ik ga nu niet 50 euro extra betalen voor minder.
Ik heb ze in ieder geval een mail gestuurd om te vragen hoe dit zit.
Die 1 a 2 weken wachten kunnen er nu ook nog wel bij.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 22:50 ]
Ik had er vandaag 1 bij de dixons besteld, 110 op voorraad op dat moment. Meneer bij de klantenservice vertlede me dat ik zeker een 32 gig versie zou krijgen. De order is nu geannuleerd, de nexus komt niet meer voor op de website en ik heb er niet eens een e-mail over gehad of iets dergelijks. Vreemde zaak.
Verwijderd
Mycom, Dixons en Dynabyte vertonen de tablet allemaal niet meer op de site... Misschien wordt hij geupdate?
Gisteren email van Mycom gekregen dat mijn Nexus 7 vandaag (8 november) geleverd gaat worden. Ik ben erg benieuwd of het de 32 GB gaat worden, aangezien ik de 16 GB besteld en betaald heb. Bij 16 GB gaat deze uiteraard terug.
Als mijn Nexus 7 binnen is, laat ik hier een bericht achter of het idd de 32 GB of toch 16 GB is.
UPDATE 8 nov: 32GB is inderdaad binnengekomen. Wat een apparaat!
Als mijn Nexus 7 binnen is, laat ik hier een bericht achter of het idd de 32 GB of toch 16 GB is.
UPDATE 8 nov: 32GB is inderdaad binnengekomen. Wat een apparaat!
[ Voor 10% gewijzigd door ibodar op 08-11-2012 16:36 ]
Verwijderd
Ik heb inmiddels bericht van Dixons gekregen en het gaat volgens hen wel om de 32gb versie die verzonden is.
Nouja bij mij precies hetzelfde. Gisterochtend via MyCom 1 besteld en laten bezorgen in MyCom Zwolle zodat ik deze vanavond met koopavond kan afhalen. Toch vertrouwde ik iets niet.
Gisteravond gebeld naar MyCom, zegt de medewerker:
Mocht je de Nexus 7 vandaag hebben bestelt via de MyCom of Dixons site dan wordt deze order geannuleerd. Wij hebben geen 16GB Nexus 7's meer maar alleen 32GB Nexus 7's.
Kijk ik gisteravond op MyCom bij mijn orderstatus, status: Klaar voor transport. Schijnbaar komt die van mij dus wel
Gisteravond gebeld naar MyCom, zegt de medewerker:
Mocht je de Nexus 7 vandaag hebben bestelt via de MyCom of Dixons site dan wordt deze order geannuleerd. Wij hebben geen 16GB Nexus 7's meer maar alleen 32GB Nexus 7's.
Kijk ik gisteravond op MyCom bij mijn orderstatus, status: Klaar voor transport. Schijnbaar komt die van mij dus wel
Hij is binnen en het is de 32GB versie volgens de zwarte doos die eromheen zit (T30L,CB-802.11bgn(AS)_WW+BT2.1, 32GB EMMC) is een van de regels op de sticker met barcodes.
nice! nu ben ik heel benieuwd.. ik had m gereserveerd en zal dus in een filiaal van de dixons worden bezorgd dan krijg ik te horen wanneer ik 'm kan halen.. hoop een dezer dagen
eindelijk!
eindelijk!
Ik werd net ook gebeld dat ik mijn geannuleerde nexus kon ophalen, meteen evne gedaan (5 minuten lopen vanaf werk). Hij ligt nu fijn te updaten.
Hebben jullie allemaal een 32GB dan? Kreeg net bericht van MyCom dat ik mijne ook op kon halen...
Zojuist even gebeld naar Mycom Eindhoven naar aanleiding van de berichten. Ik was erg benieuwd of zij hem dan toevallig al hadden liggen. Dit is echter niet zo, ook de medewerker van Mycom kon nog niet zeggen wanneer ze hem binnen krijgen voor de daadwerkelijke verkoop.
Vreemd ik ben net naar Mycom Amstelveen geweest en die hebben er geen .Dixons Amstelveen heeft er 800 in backorder Dixons Nieuw Vennep weet niet wanneer ze zullen binnenkomen .Zijn moeilijk te vinden die Nexusjes 32GB.
ja, 32 gb, asus meldde gisteren al dat er geen 16gb meer uitgeleverd worden. Alleen winkels met oude voorraad hebben nog 16gb. Aangezien mijn vader al 5 weken op zijne zat te wachten bij de mycom, durfde ik wel te gokken dat het geen oude voorraad was en heb gewoon de 16 besteld en uiteindelijk na raar administratief gedoe gewoon een 32 gekregen.
Bij welke Mycom ben jij geweest dan ? Hadden ze toevallig nog meer op voorraad liggen ?
milenko79 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:32:
ja, 32 gb, asus meldde gisteren al dat er geen 16gb meer uitgeleverd worden. Alleen winkels met oude voorraad hebben nog 16gb. Aangezien mijn vader al 5 weken op zijne zat te wachten bij de mycom, durfde ik wel te gokken dat het geen oude voorraad was en heb gewoon de 16 besteld en uiteindelijk na raar administratief gedoe gewoon een 32 gekregen.
Ik had mijne van dixons (Bas groep, zelfde voorraad). Ik heb hem in leiden centrum gekocht. ze hadden er een stuk of 10 gehad waarvan een aantal voor reserveringen. Ik weet niet of ze nog hebben voor vrije verkoop.diquan2001 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:35:
Bij welke Mycom ben jij geweest dan ? Hadden ze toevallig nog meer op voorraad liggen ?
[...]
Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod