• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:26

pinda powerrr

Slow down...

Geen matches
Net MM Zoetermeer aan de lijn gehad, ze hebben op dit moment 46 stuks op voorraad, tenminste... over een half uur nog 45 :+

Edit: er lag een bak vol, waar ik er dus eentje uit heb gehaald :P

[ Voor 22% gewijzigd door pinda powerrr op 13-10-2012 00:26 ]

Waiting on the world to change

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03-2025
Matched: 7
Mediamarkt Breda heb ik er vandaag één kunnen snatchen om 17u, en er lag nog een hele bak, dus morgen zullen ze er ook nog wel hebben.

Annulering bij de lokale dixons toch even afgezegd, wel zo netjes. In een dorp is het toch allemaal net wat hechter en netter hé ;) ook al is het een dixons. Verkoopster zei nog vriendelijk, vergeet hem niet volledig op te laden voor gebruik.

• pwavg
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-01 13:08
Geen matches
Vers van de pers... Media Markt Eindhoven +50 op voorraad!

• JaapB
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-01 08:34
Matched: nexus
JaapB schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 06:46:
[...]

INderdaad, om nu 350 kilometer te moeten rijden voor een tablet is net even te gek. Bovendien is er zoiets als werken.. Maar van dat automatisch gegenereerde mailtje van Dixons werd ik nu niet direct vrolijk. Want nu hebben ze nog 4 weken mijn geld en ze leveren geen product.
Vandaag maar eens gebeld met de Saturn in Groningen. Ja hoor, is op voorraad en tuurlijk leggen we er eentje voor u apart. Die heb ik dus net gehaald en ligt nu netjes aan de lader. Dixons maar geïnformeerd dat ik mijn bestelling van 3 weken terug nu cancel en mijn geld terug wil omdat ze toch de komende 3 weken nog niet willen of kunnen leveren.

Vanavond maar eens aan het stoeien met de Nexus :)

bijnaleek

• Reksho
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-12-2025
Geen matches
Saturn Amsterdam heeft er ongeveer nog 10 op voorraad (eigenlijk 9 omdat ik er net één kocht :P).

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-11-2025
Geen matches
Ik heb er zelf ook vanochtend één gehaald bij de Saturn in Groningen. Liggen nog een stuk of 10 denk ik?

• Marezathus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-07-2024
Geen matches
De Mediamarkt in Hoorn heeft er nog vele 10-tallen.

Marezathus

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:35
Vandaag eindelijk eentje gehaald bij de MM Heerlen.
Ze hadden er nog pakweg 10 op de plank liggen (waarschijnlijk nog meer achterin) en zag al diverse andere mensen in de winkel rondlopen met de Nexus.

Was van plan af te wachten om te kijken of de 32GB meer dan een gerucht was maar 16gb is voor wat ik er mee ga doen al te veel dus wat boeit het dan.

De bouwkwaliteit van het ding is gewoon uitstekend en zo lekker vloeiend.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Geen matches
Nou, zou dit dan eindelijk het moment zijn waarop die dingen goed leverbaar zijn. Of zouden deze 1000 exemplaren (gok ik, 50 per MM en 20 MM's in NL) gewoon een druppel op de hete plaat zijn?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:41
Geen matches
Heb er ook 1 gescoord bij de MM Alkmaar (laatste die ik zag staan). Leuk vlot apparaatje tot nu toe!

• Deadsy
  • Laatst online: 20:35
JvS schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:36:
Nou, zou dit dan eindelijk het moment zijn waarop die dingen goed leverbaar zijn. Of zouden deze 1000 exemplaren (gok ik, 50 per MM en 20 MM's in NL) gewoon een druppel op de hete plaat zijn?
Kan zijn, ik denk dat veel mensen die er een wilden ook al voorzien zijn of voor iets anders gekozen hebben.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-01 22:10
Geen matches
Ik ben net terug uit Eindhoven, toen ik met de MM belde hadden ze er nog 54 liggen en dat is er nu dus minimaal één minder :)

Verwijderd

Geen matches
Weet iemand of de MM in Amsterdam ze op voorraad heeft, arena of noord?

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Geen matches
Mediamarkt Den Haag heeft er nog steeds een aantal, voor 249 euro :)

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:55
Geen matches
Marezathus schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:34:
De Mediamarkt in Hoorn heeft er nog vele 10-tallen.
Om precies te zijn nog 84 :P

HD4Life @ Full-HD

• Stefmi06
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2020
Geen matches
Omdat hij vrijdag nog nergens te krijgen was ben ik zaterdagochtend direct naar MM Herzogenrath gereden om er een te scoren !!!
Bij thuiskomst lees ik dat ze weer leverbaar zijn in de nederlandse winkels, maar ja dat mag de pret niet drukken !!!
Nu maar uitvogelen hoe alles werkt !

• Benno de Bruin
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-04-2023
Ik heb er net eentje gehaald bij MM Utrecht voor € 249,-. Ze hebben ze nog op "voorraad", er stond een pallet vol met plexiglazen MM boxen met N7's in het magazijn. Daar zaten 40+ reserveringen bij.

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:58
Geen matches
Heeft iemand hier al iets gehoord van de BCC? Ik heb er namelijk 1 in Middelburg gereserveerd staan met BTW korting (was ruim 2 weken geleden).
Ik zag wel dat hij weer te bestellen was op bcc.nl :), dus hopelijk krijg ik snel een telefoontje dat ik er 1 kan ophalen :*)

• Trema
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Trema

Het kost wat

Geen matches
Ik heb er net een via de website van BCC besteld.

• Keerzijde
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-12-2025
Matched: nexus, 7
Gisteren bij MM Eindhoven een Nexus7 gehaald (ook gewoon voor 249,-)

• M11
  • Laatst online: 09-01-2023

M11

Ik had er een paar weken geleden 1 besteld via dixons en op afhalen in winkel gezet zodat ik een mail zou krijgen als ze binnen zouden zijn.

krijg net dit mailtje:

"Wij hebben goed nieuws voor u! Vorige week hebben wij u beloofd u op de hoogte te houden van de Asus Nexus 7 levering. Inmiddels kunnen wij u mededelen dat u deze in week 45 geleverd krijgt.

Wij begrijpen dat dit langer is dan verwacht, daarom zullen wij de Asus Nexus 7 32GB aan u leveren in plaats van de 16GB die u besteld heeft.

Voor verdere vragen kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Hopende u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd."

geduld is een schone zaak duurt wel lang allemaal maar best netjes opgelost in dit geval.

Verwijderd

Geen matches
In België kan ik 'm niet direct vinden, dus heb voorlopig maar even bij Coolblue aangegeven dat ze een sms'je moeten sturen als er weer voorraad is. Meteen dan even informeren of het 16GB of misschien 32GB modellen zijn...

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-01 09:53
Geen matches
Net eentje opgehaald bij de Saturn in Groningen. Daar liggen nog een stuk of 10 in de bak.

• partyondude
M11 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:20:
Ik had er een paar weken geleden 1 besteld via dixons en op afhalen in winkel gezet zodat ik een mail zou krijgen als ze binnen zouden zijn.

krijg net dit mailtje:

"Wij hebben goed nieuws voor u! Vorige week hebben wij u beloofd u op de hoogte te houden van de Asus Nexus 7 levering. Inmiddels kunnen wij u mededelen dat u deze in week 45 geleverd krijgt.

Wij begrijpen dat dit langer is dan verwacht, daarom zullen wij de Asus Nexus 7 32GB aan u leveren in plaats van de 16GB die u besteld heeft.

Voor verdere vragen kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Hopende u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd."

geduld is een schone zaak duurt wel lang allemaal maar best netjes opgelost in dit geval.
Zou toch wel een beetje bizar zijn als binnen een maand een 32 GB voor hetzelfde geld aangeboden wordt, extremere inflatie op je 16 GB is niet mogelijk :|

• pinda powerrr
  • Laatst online: 18:26

pinda powerrr

Slow down...

Geen matches
WTF... als ik wist dat het op zo'n korte termijn was, dan had ik ook wel die drie weken extra gewacht.

Waiting on the world to change

Verwijderd

Geen matches
pinda powerrr schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:41:
WTF... als ik wist dat het op zo'n korte termijn was, dan had ik ook wel die drie weken extra gewacht.
Ik heb 'm gelukkig nog niet besteld, dus ik wacht er nog maar even mee... Ik hoop deze week nog iets te horen van Coolblue wanneer er een levering komt, en welke opslagcapaciteit ze dan hebben. Pfft.

• partyondude
Geen matches
Gaar hoor, ik heb de mijne net 3 dagen 8)7 Eerst maar afwachten inderdaad, maar erg charmant is het niet als dit klopt.

• M11

M11

Geen matches
het lijkt me dat ie niet dezelfde prijs is maar ik 'm wel voor dezelfde prijs krijg omdat ik wat langer moet wachten.. klantvriendelijke actie van dixons

Verwijderd

Geen matches
M11 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:46:
het lijkt me dat ie niet dezelfde prijs is maar ik 'm wel voor dezelfde prijs krijg omdat ik wat langer moet wachten.. klantvriendelijke actie van dixons
Wat ik er tot nu toe over gehoord heb, is dat de prijs vrijwel hetzelfde zal zijn als de huidige 32GB versie.

De reden van deze actie is mij onbekend, wellicht extra prijsvechter met de komst van de iPad Mini?

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-01 01:42
Geen matches
De geruchten lopen al zeker 2-3 weken dat er een 32gb aan zat te komen. Ook vaak veel berichten dat 32gb mogelijk hetzelfde prijskaartje krijgt als 16gb (deze 16gb is mogelijk zelfs EOL). Maar iig mooi om te horen dat week 45 al in Nederland is zeg :P. Ik zat er op te wachten :).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

In een foldertje van Spanje ofzo stond € 279 voor de 32GB. Ik zelf heb net een maandje mijn huidige 16GB Nexus 7, dus erg happy ben ik niet met deze ontwikkelingen.

Want eerst hadden we geen keuze dus moesten we wel de 16GB versie kopen en plots komt er dus een 32GB versie, dat is wel wat Anders dan een Nexus 7+ uitbrengen en onze Nexus 7 16GB zakt er direct mee extra in waarde.

Dus je zou hem bijna gaan verkopen om daarna de 32GB versie te halen, maja das een duur grapje want het zakt allemaal snel in waarde.

Daarnaast hebben wij ook geen € 25 playstore tegoed gekregen omdat we Nederlands zijn, ik verwacht wel dat de 32GB versie hier in Nederland toch duurdere zal zijn, maar ik vind het niet netjes van Google en Asus, ons eerst geen keuze geven en dan plots 32GB Nexus 7's gaan maken.

Als ik dat wist dan had ik misschien ook wel gewacht.

offtopic:
Ja dat was ook mooi geweest, dan heb je alleen essentiële apps op je Nexus 7 en voor de rest OTG opslag, maar op XDA loopt ook een topic over die 32GB gerucht, hij zal naar alle waarschijnlijkheid wel paar tientjes duurdere zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 14:20 ]

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Geen matches
Och, die opslag zal me wat. Doe mij maar zo'n 8GB versie voor 200 euro naar Nederland :9

• BOBERJAN
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-08-2025
Geen matches
Dus als ik enkele weken bij Dixons moet wachten, krijg ik een 32 GB versie voor de prijs van een 16 GB . Heel netjes en kalatnvriendelijk!

Ik heb echter bij Mycom besteld en ik mag toch hopen dat zij dat ook gaan doen. Tenslotte horen ze allebei tot de BAS Group, wat de grootste elektronica retailer van Nederland is.

Of willen ze by Mycom hebben dat ik nu mijn aankoop ga annuleren en opnieuw ga bestellen bij Dixons?

• r.steenis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:08
Geen matches
Je kunt je afvragen of ze dit ook gaan doen voor mensen die nu nog hun order plaatsten.

Zelf heb ik hem ook bij MyCom in bestelling en hoop dat ze mij de 32GB versie gaan geven, anders cancel ik hem misschien alsnog.

Vandaag kreeg ik deze reply op mijn tweet:
De verwachting is week 45. Gr.Niq

[ Voor 16% gewijzigd door r.steenis op 16-10-2012 15:39 ]

You’re a nut! you’re crazy in the coconut!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:12
Geen matches
Vandaag 16GB gekocht bij MM Utrecht. Hij vertelde dat hij er nog 32 had liggen, uhh 31 :)

• r.steenis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:08
Geen matches
Vandaag een reply op mijn mail gehad, ook MyCom de 32 Gb versie leveren i.p.v. de 16 Gb (voor de zelfde prijs!) in week 45... Nog even wachten dus...

You’re a nut! you’re crazy in the coconut!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
r.steenis schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:29:
Vandaag een reply op mijn mail gehad, ook MyCom de 32 Gb versie leveren i.p.v. de 16 Gb (voor de zelfde prijs!) in week 45... Nog even wachten dus...
http://www.androidpolice....taples-advantage-for-250/

Zal ongeveer dezelfde prijs zijn. Ben benieuwd of het klopt ;)
Er staat ook met nadruk WIFI bij, misschien ook een 3G versie binnenkort?

[ Voor 8% gewijzigd door H92! op 17-10-2012 12:49 ]

• martino187
  • Laatst online: 29-07-2025
r.steenis schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:29:
Al die hebberige mensen die hun bestelling bij MyCom hebben geannuleerd omdat ze geen geduld hebben. Wie het laatst lacht, lacht het best!

;)

• BOBERJAN
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-08-2025
Wie het laatst lacht lacht het best! Klasse-actie van MYCOM

Wij hebben goed nieuws voor u! Vorige week hebben wij u beloofd u op de hoogte te houden van de Asus Nexus 7 levering. Inmiddels kunnen wij u mededelen dat u deze in week 45 geleverd krijgt.

Wij begrijpen dat dit langer is dan verwacht, daarom zullen wij de Asus Nexus 32GB aan u leveren in plaats van de 16GB die u besteld heeft.

Voor verdere vragen kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Hopende u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Randy Verschuren
MyCom Nederland

• BroodjeBami
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-01 21:54
Door al dit gedoe zit ik nu opgescheept met twee Nexus 7's... Dat is dan weer het nadeel van gadget verslaafd zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door BroodjeBami op 17-10-2012 19:24 ]

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:10

jacobras

Developer

BroodjeBami schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:40:
Door al dit gedoe zit ik nu opgescheept met twee Nexus 7's... Dat is dan weer het nadeel van gadget verslaafd zijn. Iemand interesse om eentje over te nemen (nieuw, ongeopend in doos) voor €240?
:/ Dat hoort hier dus niet ;)
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

• BroodjeBami
  • Laatst online: 12-01 21:54
jacobras schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:42:
[...]

:/ Dat hoort hier dus niet ;)

[...]
Aha. Dacht dat ik hier misschien iemand kon helpen, maar zal het weer aanpassen.

Verwijderd

Niet altijd een kwestie van wel of geen geduld. Ik had het ding voor m'n studie nodig, omdat ik anders erg veel readers moet printen en een laptop niet handig is om onderweg uit te klappen.
martino187 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:15:
[...]

Al die hebberige mensen die hun bestelling bij MyCom hebben geannuleerd omdat ze geen geduld hebben. Wie het laatst lacht, lacht het best!

;)

• Kraay89
  • Laatst online: 14-01 13:15
BOBERJAN schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:42:
Wie het laatst lacht lacht het best! Klasse-actie van MYCOM

Wij hebben goed nieuws voor u! Vorige week hebben wij u beloofd u op de hoogte te houden van de Asus Nexus 7 levering. Inmiddels kunnen wij u mededelen dat u deze in week 45 geleverd krijgt.

Wij begrijpen dat dit langer is dan verwacht, daarom zullen wij de Asus Nexus 32GB aan u leveren in plaats van de 16GB die u besteld heeft.

Voor verdere vragen kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Hopende u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Randy Verschuren
MyCom Nederland
Ik kreeg eveneens deze mail, en de mail die er aan vooraf ging.
Opzich een leuk bericht, maar voor mij wat curieus, aangezien ik mijn tablet inmiddels bijna een maand heb, en dus nooit last heb gehad van welk leveringsprobleem dan ook!

Thoughts... anyone?

[ Voor 1% gewijzigd door Kraay89 op 18-10-2012 13:47 . Reden: Laatste regel toegevoegd ]

• venom1
  • Laatst online: 20-10-2024
Zojuist gebeld door de BCC mijn nexus 7 ligt klaar voor 209 euro! BTW actie ftw. Hem morgen maar ophalen. Dus voor degene die ook bij de BCC hebben besteld verwacht hem maar binnenkort.

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Geen matches
Ik begrijp dat MyCom alleen de oude bestellingen omzet naar 32GB en dat nieuwe bestellingen gewoon 16GB krijgen. Dat is jammer. :p

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Geen matches
Saturn Utrecht (in de 'Wall') had er vanochtend een hele berg liggen.

==
hoi

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-01 23:44
Geen matches
Kraay89 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:44:
[...]

Ik kreeg eveneens deze mail, en de mail die er aan vooraf ging.
Opzich een leuk bericht, maar voor mij wat curieus, aangezien ik mijn tablet inmiddels bijna een maand heb, en dus nooit last heb gehad van welk leveringsprobleem dan ook!

Thoughts... anyone?
kan je 'm niet ruilen voor een 32gb versie?

• Ganzenman
  • Laatst online: 22-07-2023
Geen matches
Ik heb er lang moeten op wachten, maar via Van Den Borre heb ik hem gisteren in België in ontvangst mogen nemen.
Bij de Fnac was ie al weken geleden besteld, maar die kregen hem maar niet vast. Bestelling afgezegd en VDB raakte er binnen de 2 weken aan. Er waren er nog op stock/extra voor de andere bestellingen. Bellen naar het algemene nummer van VDB en ze helpen je verder met de bestelling en waar hij af te halen is.
Succes!!

• terb
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-01 19:54
venom1 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:54:
Zojuist gebeld door de BCC mijn nexus 7 ligt klaar voor 209 euro! BTW actie ftw. Hem morgen maar ophalen. Dus voor degene die ook bij de BCC hebben besteld verwacht hem maar binnenkort.
Ik had woensdag ook een mailtje en heb hem gisteren opgehaald. Ik mocht hem ook voor 209.24 meenemen.

Verwijderd

Ik heb de Nexus7vandaag kunnen ophalen bij BCC voor 209.24 euro heeft zich toch geloond het wachten.

• Drosera
  • Laatst online: 16-01 20:34
Voor de Belgen
Vandaag in Fnac België geweest, zij moeten de 16GB snel binnen hebben nu. 32 GB stond ook in hun systeem en kon ook al besteld worden. Heb m'n pre-order dus maar omgelegd.

Prijs voor die 32GB was EUR 279.
(waarom kan ik hier nu geen euroteken typen?)

• ronjon
Geen matches
op 29 oktober is er een google android event waar waarschijnlijk de 32 gb versie wordt onthult. verwacht wordt dat de (amerikaanse) prijs gelijk wordt aan de 16gb, en daarmee de 16 dus goekoper zal worden

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Geen matches
Saturn de wall Utrecht heeft er nog een stuk of 10 liggen. Toch wacht ik zelf even tot de prijzen van de 16gb zakken of de 32gb er is... ;-)

Verwijderd

Vandaag in MM Den Haag geweest. Ze hadden geen Nexus 7 meer op voorraad dus heb ik maar even naar de 32Gb geruchten gevraagd.

Volgens de verkoper (die redelijk vakkundig op me overkwam) zouden ze de 32 GB over zo'n 2 weken gaan voeren voor 249 en zou de 16Gb naar 200 euro gaan...

Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar ik ga in ieder geval nog maar even wachten.

• Ganzenman
  • Laatst online: 22-07-2023
daar sta je dan met een week oude nexus 7 16gb voor 250euro
leuk om te weten dat hij een week later 200 waard is, used eerder rond de 150

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-01 08:37
Geen matches
ik ga ook maar even wachten.

• ronjon
Ganzenman schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:47:
daar sta je dan met een week oude nexus 7 16gb voor 250euro
leuk om te weten dat hij een week later 200 waard is, used eerder rond de 150
verkocht voor €150 :P

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:58
Geen matches
Mediamarkt Rotterdam Beijerlandselaan heeft er nog een aantal (ik meende 2 stuks te horen) op voorraad, zo ook nog ruim 10 stuks in Zoetermeer.
Mediamarkt webshop levert ze ook gewoon nog binnen 1-2 dagen (Let op, dit is dus niet de winkelvoorraad!) Daar kwam ik gisteren achter toen ik bij de MM Rotterdam Alexandrium dacht er even 1 te halen... Daar en in MM Rotterdam centrum zijn ze in de winkel uitverkocht. Staat mijns inziens erg onduidelijk op de site. Gelukkig konden ze bij de servicebalie Alexandrium in andere systemen kijken en er één apart laten leggen bij andere vestiging, die ik daarna opgehaald heb :)

Ben er tot nu toe erg content mee. Prijs €249,-

Uit de doos versie 4.1 JB direct na connecten WiFi ging hij naar 4.1.1 JB en vervolgens 4.1.2 JB.

Al met al dikke prima dus!

• KngfCnns
  • Laatst online: 05-01 01:42
GeeEs schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:03:

Ben er tot nu toe erg content mee. Prijs €249,-

Uit de doos versie 4.1 JB direct na connecten WiFi ging hij naar 4.1.1 JB en vervolgens 4.1.2 JB.

Al met al dikke prima dus!
^ Over 1-2 weken is de 16gb €200,- en 32gb €250,- :>. Maar als het goed is kan je volgens de laagste prijsgarantie dan nog net ff langsgaan en krijg je dat verschil terug, tenzij gekocht via site ofzo...

https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Valinor
  • Laatst online: 19:35
Geen matches
Cool, net de iphone 5 besteld dus ben nu blut. Dit is goed nieuws voor mij aangezien ik daarom toch moest wachten. Kan ik over een maandje op marktplaats de 16gb voor 150 euro op de kop tikken :D

• GeeEs
Was inderdaad op de hoogte van een eventuele prijsverlaging door de komst van het 32 gb model, maar moet dat eerst nog zien. Heb namelijk ook prijzen van €279,- voorbij zien komen voor het 32 gb model. Had ook gewoon geen zin om nog langer te wachten op mijn Nexusje ;-) was jarig ...
Als het echt zo is dat de prijs van het 16 gb model €49,- daalt volgende week ga ik nog wel even langs bij de MM. Alhoewel een prijsverlaging natuurlijk niet in de voorwaarde staat voor teruggave verschil als ik ten tijde van de aankoop gewoon de laagste prijs heb betaald.

Ik gok eerlijk gezegd -onderbuikgevoel- dat mede door de komst van de iPad mini a €329 voor 16 gb, de Nexus 7 niet zo hard gaat dalen. Waarom zouden ze...

Thx voor de tip natuurlijk :)
BatmanHorizon schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:32:
[...]

^ Over 1-2 weken is de 16gb €200,- en 32gb €250,- :>. Maar als het goed is kan je volgens de laagste prijsgarantie dan nog net ff langsgaan en krijg je dat verschil terug, tenzij gekocht via site ofzo...

https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70

• reynard80
  • Laatst online: 11-12-2025
Geen matches
GeeEs schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:03:
Mediamarkt webshop levert ze ook gewoon nog binnen 1-2 dagen (Let op, dit is dus niet de winkelvoorraad!) Daar kwam ik gisteren achter toen ik bij de MM Rotterdam Alexandrium dacht er even 1 te halen... Daar en in MM Rotterdam centrum zijn ze in de winkel uitverkocht. Staat mijns inziens erg onduidelijk op de site. Gelukkig konden ze bij de servicebalie Alexandrium in andere systemen kijken en er één apart laten leggen bij andere vestiging, die ik daarna opgehaald heb :)
Ik zie ze helemaal niet staan op de MM website?

• GeeEs
Ze zijn inderdaad uit de MM webshop verdwenen zie ik nu ook... Wellicht dat ze de shop aan het updaten zijn ivm. aankomend 32 gb model?
reynard80 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:05:
[...]

Ik zie ze helemaal niet staan op de MM website?
[edit]
Als je zoekt op Nexus 7 + mediamarkt via Google kom ik toch wel hier terecht... (uitverkocht in de webshop dus!)

http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350550,432075.html.

Zoeken in de webshop van MM zelf geeft inderdaad helemaal geen resultaat meer voor de Nexus 7

[edit 2] Ik net zoeken in het "android tablets" forum naar dit topic om mijn post te wijzigen.... Kom ik er via zoeken achter dat het bij "telecomproviders" staat.. beetje vreemde plek of ligt dat aan mij?

[ Voor 47% gewijzigd door GeeEs op 29-10-2012 10:30 ]

• Michel242186
  • Laatst online: 21:45
Geen matches
ik heb er net nog eentje besteld bij BCC.

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Geen matches
GeeEs schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 08:18:
Als het echt zo is dat de prijs van het 16 gb model €49,- daalt volgende week ga ik nog wel even langs bij de MM.
[...]
*O* http://techcrunch.com/201...99-for-16gb-249-for-32gb/

Inderdaad $199 voor de 16gb en $249 voor de 32gb. Volgens hwi lijkt het waarschijnlijk dat de verlaging ook in nederland wordt doorgevoerd.

[ Voor 24% gewijzigd door Humma Kavula op 29-10-2012 14:21 ]

Wear Sunscreen!

• GeeEs
Zou mooi zijn! Hopelijk kan ik dan ook nog ff een medewerker vinden die zin heeft mij 50 eu te crediteren ;-)
Of een mooie accesoire kan leveren tegen het verschil... Zou ik ook wel genoegen mee nemen denk ik...

Wat me zonet nog opviel is dat op de duitse MM webshop de Nexus 7 wordt geadverteert met een 1,3 Ghz processor.. op de NL webshop staat 1,2 Ghz :)... Ik ga vooralsnog maar even uit van een drukfout ?!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Geen matches
Hier staat ook 1,3Ghz. Maar dit is offtopic, dus graag weer on topic. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• GeeEs
Geen matches
Discussie over dit soort dingen horen thuis in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile, niet in toesteltopics :)

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 29-10-2012 16:53 ]

• jonny htc
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-01 17:00
Ik was vadaag in media markt Arena,en een medewerker liet mij een lijst zien van wat er in bestelling stond aan nexus 7 16 gb,en dat waren er 400...dusss

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-01 19:40
jonny htc schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:18:
Ik was vadaag in media markt Arena,en een medewerker liet mij een lijst zien van wat er in bestelling stond aan nexus 7 16 gb,en dat waren er 400...dusss
Heb je die medewerker gevraagd voor welke prijs ze van plan zijn die 400 te verkopen?

• Billiebier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-01 10:11
Geen matches
Is er al meer bekend over de beschikbaarheid van de 16gb versie?

• Michel242186
  • Laatst online: 21:45
Geen matches
ik heb dus de 16GB bij de BCC besteld maar mocht volgende week nu de 32GB versie uitkomen voor 249 euro (en de 16GB naar 200 euro gaan) dan kan ik mijn geld terug vragen (14 dagen na aankoop) of heb ik het mis?

• ronjon
Geen matches
*spam*

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 31-10-2012 08:31 ]

• naxus
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-03-2025
Geen matches
En de 32GB is binnen! MM Herzogenrath had er enkele binnen gekregen en ik had geen zin om weer in de Nederlandse rij aan te sluiten tot .......
De 16GB moest vorige week helaas terug, omdat het scherm toch wel veel beweging had. Binnen de omruiltermijn keurig mijn geld teruggekregen. Nu dus blij voor hetzelfde geld.

• gmj2
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-01 20:38
Geen matches
Maar heeft iemand de 32GB versie al in NL gespot? En waarom zijn die duisters nou weer sneller, dat spul komt toch via Rotterdam? We zitten helemaal vooraan in de keten!

• partyondude
Geen matches
Eeeh, misschien omdat die Duitsers een ietsiepietsie grotere afzetmarkt hebben :P

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-01 20:36
GeeEs schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:57:
Zou mooi zijn! Hopelijk kan ik dan ook nog ff een medewerker vinden die zin heeft mij 50 eu te crediteren ;-)
Of een mooie accesoire kan leveren tegen het verschil... Zou ik ook wel genoegen mee nemen denk ik...

Wat me zonet nog opviel is dat op de duitse MM webshop de Nexus 7 wordt geadverteert met een 1,3 Ghz processor.. op de NL webshop staat 1,2 Ghz :)... Ik ga vooralsnog maar even uit van een drukfout ?!
De tegra 3 processor in de Nexus 7 heeft een 'turbo' functie: 1 core kan tot 1.3GHz gaan, met meerdere cores is het maximum 1.2GHz.

• M11

M11

Geen matches
het mailtje wat ik van dixons kreeg (kort samengevat dat ik in week 45 de 32gb versie kreeg.) blijkt niet te kloppen.

heb een mailtje aan info at dixons gestuurd die melden dat de levering nog moeizaam is, waarna ik zei het raar te vinden dat ze het dan stellig mailen. wat resulteerde in:

"Dat was toen het bericht wat wij ook kregen van de fabrikant maar nu zijn we daar iets voorzichtiger over. Gezien de toezeggingen van de fabrikant versus de leveringen van dezelfde fabrikant houden we nu wat slagen om de arm."

niet zo handig maar ook de levering verloopt ronduit slecht.
Heb ook even nagebeld met een dixons filiaal hier in de buurt die wist niks van het mailtje af waarin werd vermeld dat de levering in week 45 zou klaarliggen.

• Buskru1jt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:10
Gisteren een Nexus 7 besteld bij BCC, hij zou op voorraad zijn, hopen dat ik hem morgen heb.
Vandaag is hij binnen gekomen!

[ Voor 20% gewijzigd door Buskru1jt op 02-11-2012 18:30 . Reden: Update ]

• Javdalen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-01 19:16
Buskru1jt schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:06:
Gisteren een Nexus 7 besteld bij BCC, hij zou op voorraad zijn, hopen dat ik hem morgen heb.
Vandaag is hij binnen gekomen!
Is dat de 32gb versie de je hebt ontvangen? Ben sinds de bekendmaking op zoek naar deze versie en heb het al in meerdere winkels gevraagd maar ze schijnen nergens iets te weten over de levering van een 32gb Nexus 7.

Zou mooi zijn als blijkt dat de BCC ze wel heeft _/-\o_ (op hun website staat alleen de 16gb versie) .

• JeroenB89
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-01 09:47
Javdalen schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 20:29:
[...]

Is dat de 32gb versie de je hebt ontvangen? Ben sinds de bekendmaking op zoek naar deze versie en heb het al in meerdere winkels gevraagd maar ze schijnen nergens iets te weten over de levering van een 32gb Nexus 7.

Zou mooi zijn als blijkt dat de BCC ze wel heeft _/-\o_ (op hun website staat alleen de 16gb versie) .
Ik kan zelf ook niets vinden over de 32GB versie bij verscheidene winkels, ik ga er vanuit dat ze maandag opeens verschijnen in de winkels/webshops

Anders ben ik ook bereid de afgepreisde 16GB versie te halen, ik zal die extra 16 GB meestal toch niet nodig hebben

• JaapB
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-01 08:34
M11 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:58:
het mailtje wat ik van dixons kreeg (kort samengevat dat ik in week 45 de 32gb versie kreeg.) blijkt niet te kloppen.

heb een mailtje aan info at dixons gestuurd die melden dat de levering nog moeizaam is, waarna ik zei het raar te vinden dat ze het dan stellig mailen. wat resulteerde in:

"Dat was toen het bericht wat wij ook kregen van de fabrikant maar nu zijn we daar iets voorzichtiger over. Gezien de toezeggingen van de fabrikant versus de leveringen van dezelfde fabrikant houden we nu wat slagen om de arm."

niet zo handig maar ook de levering verloopt ronduit slecht.
Heb ook even nagebeld met een dixons filiaal hier in de buurt die wist niks van het mailtje af waarin werd vermeld dat de levering in week 45 zou klaarliggen.
Komt me heel bekend voor, blijkbaar is Dixons de enige winkelketen die het niet lukt om te leveren. Ik heb mijn bestelling na 4 weken gecanceld en bij Saturn een Nexus gehaald uit de grote voorraad.
En zelfs het terugboeken van geld is moeilijk voor Dixons :(

bijnaleek

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:15
Geen matches
Zal me benieuwen of er vandaag in NL een 32gb versie te kopen is. Misschien een toevalligheid maar tabletcenter heeft levertijd op volgende maand staan. Misschien maar in de UK bestellen?

• BlackwaterEl1te
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-01-2025
Geen matches
Vraag ik me ook af zit al 2 weken het net af te speuren.
Enige suggesties welke uk shop naar nl verzenden.

Het liefst met paypall betalen maar credit card kan ook.

• Suugie
  • Laatst online: 12-01 15:51
Wacht inmiddels al een aantal weken op de nexus 7 32 GB, deze week zal deze toch tekoop zijn hier?
Tot nu toe nog geen winkel of nederlandse webshop gevonden die deze verkoopt.

Ben benieuwd maar ben bang dat ik nog ff een tijdje moet wachten...

Heeft iemand deze al te koop gezien?

Verwijderd

Geen matches
Ik zit hier met hetzelfde probleem, wellicht komt het omdat het maandagochtend is en alles wat later op gang komt... hoop toch echt dat hij vandaag ergens verschijnt.

• Suugie
  • Laatst online: 12-01 15:51
Ja mischien maar aan de andere kant heb ik ook nergens een advertentie gezien en werkelijk waar geen enkele winkel die de nexus 7 32 GB in de webshop heeft staan, geen pre order nog bestellen :(

Mocht ik het vandaag nog ergens zien post ik het wel, hou hele tijd t internet in de gaten & zal indien mogelijk ook gelijk na werk er 1 kopen :P

• bijsterboschje
  • Laatst online: 22-07-2025
Geen matches
Net even contact gehad met mediamarkt Zwolle.
Deze hebben nog geen 32 gb variant en verkopen de 16 gb nog steeds voor 249,-
Ze weten niet wanneer de 32 gb beschikbaar komt...

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:15
Geen matches
bijsterboschje schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:08:
Net even contact gehad met mediamarkt Zwolle.
Deze hebben nog geen 32 gb variant en verkopen de 16 gb nog steeds voor 249,-
Ze weten niet wanneer de 32 gb beschikbaar komt...
Jaha, die zaken die nog 16 gb hebben liggen, hebben ze vast niet zo ingekocht dat ze de 16gb nog met een goede marge kwijtraken voor 200,-. Maar er is vast nog iets aan de HAND waar ik de VINGER nog niet op kan leggen.......... wie komt met de eerste samenzweringstheorie? :+

• BlackwaterEl1te
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-01-2025
Geen matches
Wordt het wachten zat denk dat ik misschien gebruik ga maken van een us of uk package forwarding bedrijven. Effe net afspeuren met reviews voor dit soort diensten.

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-01 16:18
Geen matches
Net bij Saturn geweest (vlak naast Amsterdam Centraal Station), zij krijgen de 32gb deze of volgende week zeggen ze... 16GB was wel uitverkocht.

• JeroenB89
Geen matches
De MediaMarkt in Rotterdam op de binnenwegplein heeft in ieder geval nog geen 32GB, en weet ook niet wanneer die komt en de 16GB wordt voorlopig nog verkocht voor €249, en ook die zijn op het moment niet op voorraad en daar staan nog acht bestellingen voor

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-01 09:24
Jammer dat we hier zo achterlopen.
Maar het kan nog erger blijkbaar. LG vraagt gewoon €250 meer voor de nexus 4 dan google...

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Geen matches
Als de 32gb echt deze week komt moet er toch ergens een bestelling of aantallen e.d. bekand zijn?? Ik zie het somber in..

• bijsterboschje
  • Laatst online: 22-07-2025
volgens androidworld ligt de nexus 7 32 gb vanaf morgen (06-11-2012) in de winkels met een adviesprijs van 249,-
Tevens melden ze dat de 16gb niet meer verkocht zal worden

Verwijderd

Geen matches
Even het artikel waar bijsterboschje naar verwijst. http://www.androidworld.n...rtraging-op-in-nederland/

• JeroenB89
Geen matches
Het zal mij benieuwen, ik ben voorzichtig optimistisch, ik zal morgen wederom in Rotterdam de winkels controleren (Saturn, MM, BCC, iemand anders nog andere suggesties? Dixons?)

• db87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:44

db87

Mach 2 GT modded

Volgens het laatste nieuwsbericht van http://www.androidworld.n...rtraging-op-in-nederland/ Androidworld zou ASUS bevestigd hebben dat de Google Nexus 32GB morgen in de winkels moet liggen.

Ik heb zojuist BCC als Mediamarkt gebeld. Zij weten echter nog helemaal van niks.
32GB model staat ook nog niet in hun systeem waardoor ik ook geen exemplaar kan reserveren.

Bij de Mediamarkt hebben ze het nog even nagevraagd en het leek hun stug dat de 32GB tablet morgen in de winkel ligt omdat zij nog van niks weten. BCC gaf aan gewon hun website in de gaten te houden.

Beetje irritant allemaal.

ECT Prometeia Mach 2 GT modded

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-01 16:18
db87 schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:22:
Volgens het laatste nieuwsbericht van http://www.androidworld.n...rtraging-op-in-nederland/ Androidworld zou ASUS bevestigd hebben dat de Google Nexus 32GB morgen in de winkels moet liggen.

Ik heb zojuist BCC als Mediamarkt gebeld. Zij weten echter nog helemaal van niks.
32GB model staat ook nog niet in hun systeem waardoor ik ook geen exemplaar kan reserveren.

Bij de Mediamarkt hebben ze het nog even nagevraagd en het leek hun stug dat de 32GB tablet morgen in de winkel ligt omdat zij nog van niks weten. BCC gaf aan gewon hun website in de gaten te houden.

Beetje irritant allemaal.
Bij Saturn stonden ze wel in het syteem, misschien kan je 'm daar reserveren?
Pagina: 1 ... 27 ... 34 Laatste

Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.

Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod