Betaal je eigenlijk importkosten en/of btw als je 'm vanuit Engeland laat opsturen? Een bekende van me wil 'm voor me doorsturen als ik 'm naar zijn huis laat opsturen.
Ik ben momenteel in Schotland. Ben al in verschillende steden en dorpen geweest, maar tot nu toe heeft niemand voorraad meer, Carphone Warehouse, Currys, HMV, allemaal op, helaas.Electromonkey schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:28:
Mijn ouders gaan donderdag een aantal dagen naar Engeland. Weet iemand hoe het met de voorraad staat in het algemeen? Is hij in de meeste winkels gewoon gelijk mee te nemen?
Ik zit hier nog een paar dagen, maar ik zie het somber in..
Vrij verkeer van goederen en diensten binnen de EUFramoes schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:11:
Betaal je eigenlijk importkosten en/of btw als je 'm vanuit Engeland laat opsturen? Een bekende van me wil 'm voor me doorsturen als ik 'm naar zijn huis laat opsturen.
Tot een bepaald bedrag toch? En onze overheid staat natuurlijk ook bekend om haar enthousiasme wat belasting heffen betreft, dus de kans was aanwezig dat ze nog btw gingen vragen.Jpjedi schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:24:
[...]
Vrij verkeer van goederen en diensten binnen de EU
Engeland is geen SchengenlandJpjedi schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:24:
[...]
Vrij verkeer van goederen en diensten binnen de EU
[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 25-07-2012 10:44 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat heeft te maken met emigratiewetgeving. Dit betreft goederen en diensten en dat is echt vrij binnen Europa inclusief het VK.Grrrrrene schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:41:
[...]
Engeland is geen SchengenlandDus voor zover ik weet wel degelijk kans op BTW e.d.
Er komen GEEN kosten bij invoer goederen vanuit het VK.
Wat voor mobiel en huisnummer heb jij gebruikt om het te laten shippen? Bij mij wil hij ze met geen mogelijkheid accepteren. Ik probeer het ook met Forward2meJpjedi schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:23:
[...]
Bankrekening via paypal inderdaad.
EDIT: status is nu veranderd in "stock warning" - > shipping date 18-07
Lijkt toch te lukken.
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
Niets eigenlijk, ik heb de order bij ebuyer aangemaakt met het forward2me adres en via paypal het afleveradres ook op dat forward2me adres gezet. Bleef wel 'Nederland' onder staan in Paypal maar dat neem hij niet mee over terug naar de ebuyer site.BombaAriba schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:08:
[...]
Wat voor mobiel en huisnummer heb jij gebruikt om het te laten shippen? Bij mij wil hij ze met geen mogelijkheid accepteren. Ik probeer het ook met Forward2me
Als ik nu op ebuyer mijn profiel bekijk dan is het telefoon nummer (landline) leeg.
Huidige status:
We can now confirm that your order (xxxxxxx) has been processed and payment has been successfully taken.
The order will be delivered on your selected delivered date. An email will be sent as soon as your order is dispatched from our warehouse.
Due to the way we supply products your order will arrive in the following way.
The items listed below will arrive in one delivery:
Item: Asus Nexus 7 Tablet PC, NVIDIA Tegra 3 Quad Core, 1GB RAM, 16GB Flash, 7" Touch, Wifi, Camera, Bluetooth, Android 4.1 - Qty: 1
Your order will be delivered to:
xxxxxx xxxxxxx
York, house
Green lane west
Preston
UK PR3 1PR
Your order total was £199.00
[ Voor 36% gewijzigd door Jpjedi op 25-07-2012 15:09 ]
En hoeveel kost het forwarden naar jou adres?
20 GBPGame Error schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:29:
En hoeveel kost het forwarden naar jou adres?
Oftewel ik ben totaal 219 GBP kwijt.
Lijkt me faire prijs voor een early adapter
Nou mij lukt het echt niet. 4 keer geprobeerd. Paypal, Google Wallet, borderlinx, forward2me. Telkens wordt hij gecanceled, wegens een uncomfirmed address.
Ik heb probleemloos in de USA kunnen bestellen met mijn Nederlandse creditcard.
pakket is eergister binnen gekomen. Totaal +/- 310 euro kwijt voor een 16gb N7 en cover
Pas wel op, mijn vorige CC werd door google geblokkeerd vanwege een verkeerd adres, duurde een paar weken voordat ik die gedeblokkeerd had (moest allerlij documenten inscannen en mailen en afwachten)
pakket is eergister binnen gekomen. Totaal +/- 310 euro kwijt voor een 16gb N7 en cover
Pas wel op, mijn vorige CC werd door google geblokkeerd vanwege een verkeerd adres, duurde een paar weken voordat ik die gedeblokkeerd had (moest allerlij documenten inscannen en mailen en afwachten)
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
melding kreeg ik ook maar was na een dag confirmed.aegieles schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:52:
Nou mij lukt het echt niet. 4 keer geprobeerd. Paypal, Google Wallet, borderlinx, forward2me. Telkens wordt hij gecanceled, wegens een uncomfirmed address.
Ja maar mijn orders worden ook telkens gecanceled en het geld wordt vervolgens terug geboekt.
Gisteren op 24/7 de Nexus 16gb besteld bij Tesco (was toen nog op voorraad), vandaag op 25/7 geleverd op m'n forward2me adres. Als het goed is zal hij binnen 4 dagen via DHL geleverd worden op m'n Nederlandse adres
Tesco betaald via m'n 3vcard (prepaid visa ook in Engeland te gebruiken) en forward2me via PayPal. Totaal 300 EURO kwijt.
Tesco betaald via m'n 3vcard (prepaid visa ook in Engeland te gebruiken) en forward2me via PayPal. Totaal 300 EURO kwijt.
Vreemd.. Wel paypal via bankrekening?aegieles schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:03:
Ja maar mijn orders worden ook telkens gecanceled en het geld wordt vervolgens terug geboekt.
Krijg zojuist despatch bevestiging
Anoniem: 145867
Pfuh eindelijk is me Nexus 7 op de post gedaan. @Hanky74: Hoeveel dagen duurde het bij jou voordat hij gearriveerd was?
Ja paypal met bankrekening. Controleren duurde bij mij ook maar een half uur en niet een dag zoals bij jou.Jpjedi schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:04:
[...]
Vreemd.. Wel paypal via bankrekening?
Krijg zojuist despatch bevestiging
Ik denk dat je mazzel hebt gehad of ebuyer heeft één en ander aangescherpt.
Edit:
Heb jij als billing address je echte adres gebruikt of je forward2me adres?
[ Voor 10% gewijzigd door aegieles op 25-07-2012 21:11 ]
Ik denk niet dat er iets is aangepast maar heb denk ik net iets anders gedaan vermoed ik.aegieles schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:04:
[...]
Ja paypal met bankrekening. Controleren duurde bij mij ook maar een half uur en niet een dag zoals bij jou.
Ik denk dat je mazzel hebt gehad of ebuyer heeft één en ander aangescherpt.
Edit:
Heb jij als billing address je echte adres gebruikt of je forward2me adres?
Enkel UK adres inderdaad, invoice en shipping.
Ja heb ik ook gedaan. Raar dat jij er wel door heen komt aangezien jouw shipment address ook unconfirmed is aangezien deze niet overeenkomt met het adres van de bankrekening houder.Jpjedi schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:21:
[...]
Ik denk niet dat er iets is aangepast maar heb denk ik net iets anders gedaan vermoed ik.
Enkel UK adres inderdaad, invoice en shipping.
Nou mij is het ook niet gelukt. Gelukkig was er precies een goede aanbieding op eBay: GBP 199,00, dat is volgens mij net onder de officiële verkoopprijs 
Als het goed is verstuurt hij hem morgen dus dan zal ik binnenkort van mijn Nexus 7 kunnen genieten. Alleen jammer dat ik nu een Forward2me-adres voor niks heb.
Als het goed is verstuurt hij hem morgen dus dan zal ik binnenkort van mijn Nexus 7 kunnen genieten. Alleen jammer dat ik nu een Forward2me-adres voor niks heb.
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
Donderdag verstuurd, dinsdag gearriveerd. Dus behoorlijk snelAnoniem: 145867 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 18:37:
Pfuh eindelijk is me Nexus 7 op de post gedaan. @Hanky74: Hoeveel dagen duurde het bij jou voordat hij gearriveerd was?
Tja dan weet ik het ook niet. Mij lukte het in één keer, zonder problemen.aegieles schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:01:
[...]
Ja heb ik ook gedaan. Raar dat jij er wel door heen komt aangezien jouw shipment address ook unconfirmed is aangezien deze niet overeenkomt met het adres van de bankrekening houder.
Forward2me heeft het pakket al doorgezonden met DHL

edit: DHL heeft aflever poging gedaan maar mijn ouders waren natuurlijk niet thuis net op dat moment
[ Voor 27% gewijzigd door Jpjedi op 27-07-2012 13:31 ]
Nice! Net mijn nexus binnen gekregen. Tik er nu op
Gelijk geupdate naar versie 4.1.1.
Ben een blij man!
Gelijk geupdate naar versie 4.1.1.
Ben een blij man!
Wilde er een bij Carphone Warehouse bestellen, maar daar moet je credit card passen bij het adres dat je invoert. Dan werkt borderlinx of het adres van een vriend/kennis ook niet.
Ik heb de nexus zelf via Tesco (UK) besteld. Met een prepaid visa card (3vcard), wat op mijn Nederlandse adres geregistreerd staat. Bij het bestellen op de Tesco site, heb ik zonder problemen mijn forward2me adres opgegeven als betaal- en afleveradres.
Gisteren is mijn, op Ebay bestelde, Nexus 7 ook verzonden vanuit de US.Hopelijk tegen het einde van volgende week binnen =)
timeline:
gekocht en betaald: 18072012
verzonden: 27072012
ETA: tot 10 werkdagen
timeline:
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Dat is mooi, dan laat ik hem via Tesco naar een maat van me sturen die 'm naar mij doorstuurt.forgotaboutdre schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 21:32:
Ik heb de nexus zelf via Tesco (UK) besteld. Met een prepaid visa card (3vcard), wat op mijn Nederlandse adres geregistreerd staat. Bij het bestellen op de Tesco site, heb ik zonder problemen mijn forward2me adres opgegeven als betaal- en afleveradres.
De mijne is binnen!
geinig ding maar ben nog onwennig op Android

Moet lukkenFramoes schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:01:
[...]
Dat is mooi, dan laat ik hem via Tesco naar een maat van me sturen die 'm naar mij doorstuurt.
Weet iemand waar ik de 8GB ergens in een fysieke winkel zou kunnen halen in de US en hoe het daar met voorraad zit? Ik ga daar begin tot eind augustus naartoe en zou er wel een (of meerdere) mee willen nemen maar kan het eerlijk gezegd niet zo goed op prijsvergelijking sites vinden, alleen de 16GB af en toe.
Afaik is de 8GB gelimiteerd tot to Play Store zelf ipv fysiek te halen in de winkels. dat zal betekenen, mocht je die willen, dat je deze op een kunstige manier in de US store moet bestellen en laten bezorgen bij je hotel?Jazzle schreef op zondag 29 juli 2012 @ 16:55:
Weet iemand waar ik de 8GB ergens in een fysieke winkel zou kunnen halen in de US en hoe het daar met voorraad zit? Ik ga daar begin tot eind augustus naartoe en zou er wel een (of meerdere) mee willen nemen maar kan het eerlijk gezegd niet zo goed op prijsvergelijking sites vinden, alleen de 16GB af en toe.
Daarnaast dacht ik ergens gelezen te hebben dat er voor de Playstore momenteel een verkoopstop geldt ivm de overweldigende vraag.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
De mijne ligt sinds 26.07 bij Customs in NL (dat loopt via PostNL), verzonden vanuit de US. Dus ik vermoed dat ik een belletje of post ga krijgen met het verzoek extra te dokken.Dawn schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:38:
Gisteren is mijn, op Ebay bestelde, Nexus 7 ook verzonden vanuit de US.Hopelijk tegen het einde van volgende week binnen =)
timeline:
Vandaag 31/7 de Nexus 16gb besteld bij Tesco (is nog steeds op voorraad), 1/8 geleverd op mijn forward2me adres en nu nog wachten tot hij thuis komt.
Wel vreemd bij Tesco dat bij delivery address het Forward2me.com adres wordt gebruikt en niet mijn persoonlijke adres dat ik gekregen heb van Forward2me.
Maar heb mijn persoonlijke wel goed ingevuld, dus zal vast wel goedkomen. En het is ook goedgekomen.
Tesco betaald via mijn Visa-card en forward2me via PayPal. Totaal 290 euro betaald.
Ik kan niet wachten, jej
Wel vreemd bij Tesco dat bij delivery address het Forward2me.com adres wordt gebruikt en niet mijn persoonlijke adres dat ik gekregen heb van Forward2me.
Maar heb mijn persoonlijke wel goed ingevuld, dus zal vast wel goedkomen. En het is ook goedgekomen.
Tesco betaald via mijn Visa-card en forward2me via PayPal. Totaal 290 euro betaald.
Ik kan niet wachten, jej
[ Voor 15% gewijzigd door coolyr op 01-08-2012 16:32 ]
Ik ga 5 augustes naar Amerika voor een week (Visual Studio Live event) en wil vanuit daar graag een Nexus 7 meenemen. Iemand ervaring/kennis over hoe dat technisch gaat met duane op het vliegveld, btw kosten etc?
Je mag tm 430 euro pp buiten de EU belastingvrij invoeren. Veel plezier daar!Xylez schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:13:
Ik ga 5 augustes naar Amerika voor een week (Visual Studio Live event) en wil vanuit daar graag een Nexus 7 meenemen. Iemand ervaring/kennis over hoe dat technisch gaat met duane op het vliegveld, btw kosten etc?
Zie douane site
Let wel op, dit geld alleen (zoals in jouw geval) als je dit zelf persoonlijk meeneemt.
Voor het bestellen van goederen over het internet buiten EU geld dit niet.
Dat mag belastingvrij tm 22 euro volgens mij.
[ Voor 20% gewijzigd door doncalitri op 31-07-2012 16:37 ]
Hoe heb je dat met telefoonnummer gedaan? Je kan namelijk geen landcode bij je telefoonnummer zetten (en die maat van me is aan het werk, dus kan zo snel zijn Engelse nummer ook niet vragen).forgotaboutdre schreef op zondag 29 juli 2012 @ 02:39:
[...]
Moet lukkenVia deze weg had ik 'm in 4 dagen in huis.
google je toch een willekeurig engels telefoonnummerFramoes schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 16:31:
[...]
Hoe heb je dat met telefoonnummer gedaan? Je kan namelijk geen landcode bij je telefoonnummer zetten (en die maat van me is aan het werk, dus kan zo snel zijn Engelse nummer ook niet vragen).
Ik neem aan dat forgotaboutdre net als mij het telefoonnummer van forward2me heeft vermeld. Dit staat ook vermeldt indien je forward2me gebruikt.Framoes schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 16:31:
[...]
Hoe heb je dat met telefoonnummer gedaan? Je kan namelijk geen landcode bij je telefoonnummer zetten (en die maat van me is aan het werk, dus kan zo snel zijn Engelse nummer ook niet vragen).
Aangezien jij dit niet gebruikt, zou ik wachten tot je Engelse vriend bereikbaar is, of erop vertrouwen dat alles goed gaat en gewoon een willekeurig nummer vermelden (wat cypher21 zegt).
Ik heb zojuist een 8 GB model via priceline009 besteld op Ebay. Ben er erg benieuwd naar!
Ik heb geen berichten gezien van mensen die hem ontvangen hebben via dit kanaal. Hoe zit dit inmiddels?
Ik heb geen berichten gezien van mensen die hem ontvangen hebben via dit kanaal. Hoe zit dit inmiddels?
Ik heb de 16gb inmiddels 2 dagen geleden ontvangen :-) Heeft 2 weken geduurd, maar dat kwam ook omdat ze gewoon niet voorradig waren bij Google. Werd netjes op de hoogte gehouden.Irminsul schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:55:
Ik heb zojuist een 8 GB model via priceline009 besteld op Ebay. Ben er erg benieuwd naar!
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Dat klopt helemaalcoolyr schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:55:
[...]
Ik neem aan dat forgotaboutdre net als mij het telefoonnummer van forward2me heeft vermeld. Dit staat ook vermeldt indien je forward2me gebruikt.
Aangezien jij dit niet gebruikt, zou ik wachten tot je Engelse vriend bereikbaar is, of erop vertrouwen dat alles goed gaat en gewoon een willekeurig nummer vermelden (wat cypher21 zegt).
Forward2me zal (onverhoopt) bij problemen weer contact opnemen met degene van wie het forward2me adres is. Vandaar dat je het telefoonnummer 'moet' opgeven van forward2me.
Weet iemand hoe het precies zit bij de douane (van USA=>NL). Vriend van me vertrekt deze week voor weekje naar USA en we zouden beide graag een Nexus7 (16GB) willen hebben. De vraag is echter hoe/of de douane zoiets opmerkt als er een of 2 Nexi7 worden 'geïmporteerd'.
Wat is de probleemkans bij 1? En bij 2? En wat als ze het opmerken, wat is de boete of belasting die je moet betalen?
Vind het kopen vanuit NL nog te duur momenteel, dan wacht ik wel gewoon tot September
Wat is de probleemkans bij 1? En bij 2? En wat als ze het opmerken, wat is de boete of belasting die je moet betalen?
Vind het kopen vanuit NL nog te duur momenteel, dan wacht ik wel gewoon tot September
http://www.belastingdiens...rijstelling_van_belastingPieterAelse schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 01:17:
Weet iemand hoe het precies zit bij de douane (van USA=>NL). Vriend van me vertrekt deze week voor weekje naar USA en we zouden beide graag een Nexus7 (16GB) willen hebben. De vraag is echter hoe/of de douane zoiets opmerkt als er een of 2 Nexi7 worden 'geïmporteerd'.
[ Voor 0% gewijzigd door Eefnoe op 02-08-2012 01:59 . Reden: spel fout ]
Volgende week naar de London voor de OS. Kan ik meteen 4 tablets meenemen
Voorlopig zijn ze slecht verkrijgbaar en ik vermoed zeker in London.Thom2289 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:06:
Volgende week naar de London voor de OS. Kan ik meteen 4 tablets meenemen
Yep, ik had er een paar uit de USA, maar iedereen die er een heeft overgenomen is razend enthousiast, en meer mensen vroegen me of ik er nog een had, maat van me is nu in Londen bij de OS, dus had hem even gevraagd te kijken, hij is bij vier verkooppunten geweest, maar allemaal geen voorraad, en konden hem ook niet zeggen wanneer dit wel het geval zou zijn.Jpjedi schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:09:
[...]
Voorlopig zijn ze slecht verkrijgbaar en ik vermoed zeker in London.
Een winkel gaf zelfs aan dat het minimaal 2 weken zou duren voor ze nieuwe voorraad zouden krijgen voor directe verkoop omdat de eerste twee leveringen allemaal al gereserveerd zouden zijn.
Mijn tablet is gisteren in 'The Ciry of Angels' aangekomen.Dawn schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:38:
timeline:
we wachten braaf, maar wordt wat ongeduldig
Ik heb eens een week gespeeld met de mijne maar ik laat hem nu al eigenlijk liggen omdat ik al een ipad heb. Ik denk dat ik hem ga verkopen. Aangezien er nu schaarste is kan ik er wellicht nu op korte termijn iemand blij mee maken. Android is gewoon niet mijn ding vrees ik..
Doe maar rustig, nog een weekje onderweg, dan drie weken bij de douaneDawn schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:22:
[...]
Mijn tablet is gisteren in 'The Ciry of Angels' aangekomen.
(hoop het niet voor je, maar als je hebt verzonden via USPS wat overgaat op TNT in nederland, zijn dat geen uitzonderingen...)
@cypher21:
pakket is idd via USPS verstuurd met een soort van prio verzending.
zolang ik hem maar voor 1 sept heb vind ik het prima x)
but... I wanna playyy!
pakket is idd via USPS verstuurd met een soort van prio verzending.
zolang ik hem maar voor 1 sept heb vind ik het prima x)
but... I wanna playyy!
Ik heb je een DM gestuurd..Jpjedi schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:23:
Ik heb eens een week gespeeld met de mijne maar ik laat hem nu al eigenlijk liggen omdat ik al een ipad heb. Ik denk dat ik hem ga verkopen. Aangezien er nu schaarste is kan ik er wellicht nu op korte termijn iemand blij mee maken. Android is gewoon niet mijn ding vrees ik..
Precies zoals ik het wou/zou doen.. Echter twijfelde ik nog over een aantal zaken:coolyr schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:04:
Vandaag 31/7 de Nexus 16gb besteld bij Tesco (is nog steeds op voorraad), 1/8 geleverd op mijn forward2me adres en nu nog wachten tot hij thuis komt.
Ik kan niet wachten, jej
- Bij tesco.com kon ik niet zelf de straat/informatie ingeven.. (zie screenshot), Moet je 'prive adres' dan bij 'Address nickname'?
- Heb je het gewone forward2me.com adres gebruikt of die met een A aan het eind (basic vs enhanced insurance)?
Zie screenshot over onduidelijkheid bij registreren Tesco. Mogelijk kun je aangeven hoe dat jij het ingevuld hebt?

De mijne heeft 5 dagen bij de douane gelegen, hij is gisteren vrijgegeven zag ik op de USPS site, dus verwacht hem morgen eindelijk. Bij elkaar dus 2 weken geduurd.cypher21 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:29:
[...]
Doe maar rustig, nog een weekje onderweg, dan drie weken bij de douane![]()
(hoop het niet voor je, maar als je hebt verzonden via USPS wat overgaat op TNT in nederland, zijn dat geen uitzonderingen...)
Je eigen forward2me adres vul je inderdaad in bij 'adress nickname'. Ik heb zelf gekozen voor voor mijn eigen 'gewone adres', zonder extra insurance (-A).Mr_Q schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:04:
[...]
Precies zoals ik het wou/zou doen.. Echter twijfelde ik nog over een aantal zaken:
- Bij tesco.com kon ik niet zelf de straat/informatie ingeven.. (zie screenshot), Moet je 'prive adres' dan bij 'Address nickname'?
- Heb je het gewone forward2me.com adres gebruikt of die met een A aan het eind (basic vs enhanced insurance)?
Zie screenshot over onduidelijkheid bij registreren Tesco. Mogelijk kun je aangeven hoe dat jij het ingevuld hebt?
[afbeelding]
31/7 om 11.00 uur bij tesco besteld, 1/8 bij forward2me adres geleverd en vanmiddag 2/8 om 12.00 uur bezorgd gekregen. Waanzinnig snel en responsief, mooi apparaat. Trouwens ook snelle bezorging.Mr_Q schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:04:
[...]
Precies zoals ik het wou/zou doen.. Echter twijfelde ik nog over een aantal zaken:
[afbeelding]
En nu jouwn vragen, bij Address nickname heb ik inderdaad het adres wat je kreeg van forward2me ingevuld dus 13xx York house en bij main adres nr6 van forward2me. Ik heb gisteren trouwens nog wel een mailtje gestuurd naar forward2me dat er een pakketje zou komen, omdat ik het main adres niet als zodanig kon invullen. Toen heb ik het volgende mailtje gekregen;
"Although the address isn’t quite right we have a good relationship with our couriers and so we are confident we will receive your parcel.
We will be back in touch once we receive your parcel or if there are any problems."
Verder heb ik enhanced insurance gebruikt (die met een A aan het eind), als er onderweg iets misgaat dan ben je ook goed verzekerd, maar het fijne ervan kan ik je niet zo vertellen.
Veel succes met je aankoop, een miskoop is het zeker niet en je weet dat je het meestal binnen 4 dagen bezorgd krijgt.
Ik ga genieten van mijn nexus 7!!!!!!
[ Voor 6% gewijzigd door coolyr op 02-08-2012 23:03 ]
Ik wil vrienden in Engeland een Nexus 7 laten kopen, maar bij welke winkel worden ze verkocht? Hopelijk kunnen ze hem dan binnenkort versturen!
Zoals hierboven gezegd bij Tesco zijn ze nog steeds beschikbaar.kepler schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:07:
Ik wil vrienden in Engeland een Nexus 7 laten kopen, maar bij welke winkel worden ze verkocht? Hopelijk kunnen ze hem dan binnenkort versturen!
Die hebben ook echte winkels, dus ik stuur ze daar wel heen.coolyr schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:12:
[...]
Zoals hierboven gezegd bij Tesco zijn ze nog steeds beschikbaar.
Hoe zit het eigenlijk met de garantie? Ik neem aan dat het dan ook via die winkel gaat. Of zou het ook via google kunnen gaan als de tablet eenmaal hier te koop is?
Ik heb de mijne door vrienden bij Curries laten kopen. 16GB 199 GBP. Ze hebben fysieke winkelskepler schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:07:
en ook via Internet. Versturen naar NL duurde 4 werkdagen.
Mijn tablet is gisteren verzonden (via priceline009, ebay, 8gb). Ik verwacht hem volgende week wel in huis te hebben
Ik was toevallig op de site van BCC en zag dat de Nexus 7 er op stond: http://www.bcc.nl/asus-nexus7.html.
Op dit moment is het product nog niet beschikbaar maar hopelijk dat hij deze maand komt
Op dit moment is het product nog niet beschikbaar maar hopelijk dat hij deze maand komt
Bedankt die gaan we een beetje in de gaten houden.Jorick schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:49:
Ik was toevallig op de site van BCC en zag dat de Nexus 7 er op stond: http://www.bcc.nl/asus-nexus7.html.
Zodra ik zie dat ze te reserveren zijn laat ik het weten
Dit is een toesteltopic, geen V&A.
[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 06-08-2012 15:33 ]
Voor mensen die accessoires willen bespreken gaarne dit hier te doen:
Accessoires voor de Google Nexus 7 by ASUS
Accessoires voor de Google Nexus 7 by ASUS
Ik denk dat ik mijn 16GB ook ga verkopen. Vind het scherm toch eigenlijk te klein. Verder een primaJpjedi schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:23:
apparaat.
In een levertijden topic van een momenteel schaars artikel kan het geen kwaad het hier te melden. Waarom wel commerciele tips maar geen particuliere?Jpjedi schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:37:
[mbr]Dit is een toesteltopic, geen V&A.[/]
[ Voor 22% gewijzigd door Jpjedi op 07-08-2012 06:51 ]
Net besteld via ebuyers.com met een forward2me adres, ik ben zeer benieuwd/en een beetje gespannen, heb nog op deze manier iets besteld... 259 kwijt voor de tablet, nu wachten op een mailtje van forward2me, het zou donderdag daar binnen moeten zijn....
Mij is het niet gelukt met Borderlinx en Ebuyer; werd gelijk geannuleerd en op Paypal (had adres veranderd, maar toch kreeg ik een 'adres matcht niet met Ebuyer' op de pagina om de betaling te bevestigen) werd een refund gegeven. Als Tesco weer voorraad heeft wil ik daar nog een poging doen.
Borderlinx stuurt mij zojuist een mail waarin een button 'shop now', met daaronder onderstaande link.
http://www.currys.co.uk/g...c-16-gb-15648510-pdt.html
http://www.currys.co.uk/g...c-16-gb-15648510-pdt.html
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Volgens http://www.nexus7tablet.info/nexus-7-kopen/#alvastkopen doet Currys alleen Engelse creditcards.
intussen licht mijn tabletje alweer enkele dagen bij de douane...Dawn schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:22:
[...]
Mijn tablet is gisteren in 'The Ciry of Angels' aangekomen.
onderstaande een overzicht:
Customs Clearance
2012-08-03, 14:16:00
Processed Through Sort Facility
2012-08-03, 14:15:00
Arrived at Sort Facility
2012-08-01, 15:34:00, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Processed Through Sort Facility
2012-08-01, 15:34:00, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Processed through USPS Sort Facility
2012-07-30, 21:18:00, ALBUQUERQUE, NM 87101
Processed through USPS Sort Facility
2012-07-30, 18:44:00, SANTA FE, NM 87501
...zucht, dat ze maar eens opschieten daarzo

Thank you for placing your order with Ebuyer. Unfortunately you have selected a PayPal unconfirmed shipping address and, for security reasons, we are currently unable to process your order.
Therefore, your order has been cancelled and a full refund has been issued to your PayPal account.
If you still require these goods, you can replace the order via www.ebuyer.com by either using an alternative method of payment or providing Ebuyer with a PayPal confirmed shipping address.
We apologise for any inconvenience caused.
Kind regards,
Ebuyer Customer Support
www.ebuyer.com
Bij Paypal het juiste adres toegevoegd en geselecteerd, maar helaas, het gaat niet werken.... ik wil niet nog een maand wachten..... nu even op ebay kijken dan maar.....
Therefore, your order has been cancelled and a full refund has been issued to your PayPal account.
If you still require these goods, you can replace the order via www.ebuyer.com by either using an alternative method of payment or providing Ebuyer with a PayPal confirmed shipping address.
We apologise for any inconvenience caused.
Kind regards,
Ebuyer Customer Support
www.ebuyer.com
Bij Paypal het juiste adres toegevoegd en geselecteerd, maar helaas, het gaat niet werken.... ik wil niet nog een maand wachten..... nu even op ebay kijken dan maar.....
@FransvB
Heb hetzelfde geprobeerd echter met hetzelfde resultaat
Dit zowel met Creditcard als met Paypal en met zowel Forward2me adres als Borderlinx.
Na mailen met support van ebuyer kreeg ik de volgende reactie.
We have received adverse information regarding the address you require delivery to so regretfully cannot progress the order.
zit inderdaad dus niks anders op als ebay of wachten....
Heb hetzelfde geprobeerd echter met hetzelfde resultaat
Dit zowel met Creditcard als met Paypal en met zowel Forward2me adres als Borderlinx.
Na mailen met support van ebuyer kreeg ik de volgende reactie.
We have received adverse information regarding the address you require delivery to so regretfully cannot progress the order.
zit inderdaad dus niks anders op als ebay of wachten....
Na de terugbetaling heeft paypal mijn rekening geblokkeerd, omdat ze de transacties niet helemaal vertrouwden....
Om nu weer volledige toegang te krijgen moet je 3 stappen ondernemen:
Wachtwoord wijzigen, prima... gedaan
Beveiligingsvragen wijzigen, ook goed....
Creditcard toevoegen.... bitch please!!!!! de reden waarom ik paypal gebruik is omdat ik geen creditcard heb.....
Nu maar afwachten op respons van paypal...
Een datum was nog niet bekend voor de Nederlandse lancering toch???
Creditcard toevoegen.... bitch please!!!!! de reden waarom ik paypal gebruik is omdat ik geen creditcard heb.....
[ Voor 1% gewijzigd door FransvB op 08-08-2012 19:21 . Reden: typos ]
Anoniem: 279971
Hoogste tijd dat deze in NEderland uitkomt, zit nog steeds te wachten op een officiele datum
Trouwens waarom staat dit topic onder telecom providers en niet onder android tablets.
Trouwens waarom staat dit topic onder telecom providers en niet onder android tablets.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 279971 op 08-08-2012 22:03 ]
Gewoon even bellen met paypal, mag je in plaats je creditcard toevoegen een andere stap doen.FransvB schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:20:
Na de terugbetaling heeft paypal mijn rekening geblokkeerd, omdat ze de transacties niet helemaal vertrouwden....
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
En is weer uitverkocht. Ik zit dichtbij een Tesco winkel in UK, helaas daar ook niets......
Jamesbond007uk
Ik was op tijd, maar helaas hebben ze mijn order geannuleerd vanwege onbekende reden. Ik had netjes met Visa betaald en Forward2me gebruikt. Helaas kon ik het niet nog een keer proberen omdat de voorraad toen alweer op was.jamesbond007uk schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:50:
[...]
En is weer uitverkocht. Ik zit dichtbij een Tesco winkel in UK, helaas daar ook niets......
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Bummer dit. Vriend van me heeft in 3 weken USA er ook geen een kunnen bemachtigen. Het wordt toch wachten tot -hopelijk- september.
Stel nu dat je er één uit Engeland laat komen, hoe zit het dan met eventuele garantie? Kun je dan alsnog een garantieclaim bij Asus Nederland indienen, of gaan ze dan moeilijk doen omdat ze aan het serienummer kunnen zien dat hij niet voor de Nederlandse markt was bestemd?
[ Voor 8% gewijzigd door mjszwo op 10-08-2012 12:10 ]
Dit zou geen probleem moeten zijn om dit ook bij de Nederlandse tak van ASUS te kunnen doen.Caponi schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:10:
Stel nu dat je er één uit Engeland laat komen, hoe zit het dan met eventuele garantie? Kun je dan alsnog een garantieclaim bij Asus Nederland indienen, of gaan ze dan moeilijk doen omdat ze aan het serienummer kunnen zien dat hij niet voor de Nederlandse markt was bestemd?
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik er nog geen ervaring mee heb op deze manier, en ik dit hopelijk ook niet hoef uit te gaan zoeken.
Ik ben inmiddels, in ongeduldige, afwachting tot mijn tabletje bij de douane vandaag komt...
m'n pakket ligt al sinds afgelopen vrijdag bij de douane te kamperen...
@caponi, wat ik begreep is dat je bij problemen de tablet naar Asus UK moet opsturen voor garantie totdat deze in NL te krijgen is. Tenzij je de tab via de Google Play store hebt aangeschaft, dan loopt de garantie nml via Google (wat overigens beter is dan via een winkel e.d.) Daar loopt een topic over op XDA, kan deze zo snel ff niet vinden...
@DawnNoMoreRises, balen, maar (helaas) geen uitzondering dat de douane van de "normale post" niet snel is.
Daarom laat ik pakketten altijd via DHL of FedEx versturen, zij hebben een eigen inklaring wat vele malen sneller gaat
@DawnNoMoreRises, balen, maar (helaas) geen uitzondering dat de douane van de "normale post" niet snel is.
Daarom laat ik pakketten altijd via DHL of FedEx versturen, zij hebben een eigen inklaring wat vele malen sneller gaat
Dit ga ik zeker even onthouden voor de toekomst. alleen hoop ik dat de Ebay verkoper daarnaa mee wil werkencypher21 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:11:
Maar ach... we kunnen niks dan wachten, hoe vervelend ook....
HAAT aan de PostNL pakketbezorger van zaterdag....! 
Vrijdag de pakketdienst geweest, waren we niet thuis. Kan gebeuren maar geen briefje; Zaterdag ook de bezorger geweest om 1930 toen we aan het eten waren... geen bel, geen briefje... nog mooier, geen busje gezien tussen 1830 en 2000 (gordijnen waren open).
Zodoende zag ik vanmorgen dat ik het pakket kon afhalen op de site van USPS. Echter had ik geen Track code van Nederland en geen idee waar af te halen. 3 mensen gesproken van de hslpdesk om dit op te klaren... veel pijn en moeite...heel veel.
Nu kan ik alsnog pas woensdag genieten... zuchtttty!!!
Vrijdag de pakketdienst geweest, waren we niet thuis. Kan gebeuren maar geen briefje; Zaterdag ook de bezorger geweest om 1930 toen we aan het eten waren... geen bel, geen briefje... nog mooier, geen busje gezien tussen 1830 en 2000 (gordijnen waren open).
Zodoende zag ik vanmorgen dat ik het pakket kon afhalen op de site van USPS. Echter had ik geen Track code van Nederland en geen idee waar af te halen. 3 mensen gesproken van de hslpdesk om dit op te klaren... veel pijn en moeite...heel veel.
Nu kan ik alsnog pas woensdag genieten... zuchtttty!!!
Iemand hier ervaring mee?
Status van pakketje is sinds 31-7 het zelfde
First-Class Mail International
Depart USPS Sort Facility
July 31, 2012
GARY, IN 46401
International Letter
Processed at USPS Origin Sort Facility
July 31, 2012, 6:13 pm
GARY, IN 46401
Electronic Shipping Info Received
July 31, 2012
Acceptance
July 31, 2012, 12:44 pm
SAINT JOHN, IN 46373
July 31, 2012
GARY, IN 46401
International Letter
GARY, IN 46401
July 31, 2012
Acceptance
SAINT JOHN, IN 46373
Yup, ik.. vandaag nog.
Status van het pakket vanmorgen was dat het sinds de 3e bij de douane lag maar 's middags waren ze al twee maal langs geweest afgelopdn weekend... result: zie bovenstaande.
Status van het pakket vanmorgen was dat het sinds de 3e bij de douane lag maar 's middags waren ze al twee maal langs geweest afgelopdn weekend... result: zie bovenstaande.
Het beroerde van die pakketten via USPS is dat ze maar te traceren zijn tot Nederland.axeldenekamp1 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 22:01:
Iemand hier ervaring mee?
July 31, 2012
GARY, IN 46401
International Letter
GARY, IN 46401
July 31, 2012
Acceptance
SAINT JOHN, IN 46373
Zodra het over gaat naar TNT krijgen ze een nationaal tracking nummer, en kun je ze niet meer volgen via de USPS tracking.
Je kunt dan een 0900 nummer van TNT bellen, dan geef je het internationale tracking nummer op, en krijg je een nederlandse.
Daar kun je ook de status opvragen.
Erg irritant en slecht, volgens mij tik ik dit nu voor de 2e maal in dit topic, maar betaal de volgende keer een beetje extra en gebruik UPS of FEDEX
Prima ervaring gehad met priceline009. Had mijn tablet op 31 juli besteld, bezorgd op 7 augustus. Goede en snelle service.
Iemand nog buiten US/Ebay om een Nexus 7 weten te bemachtigen vanuit de UK?
Overal waar ik het probeer word hij afgewezen. Of door NL Creditcard of door Paypal unconfirmed adress. Maak gebruik van forward2me.com.
Zie dat het sommige gelukt is?
Overal waar ik het probeer word hij afgewezen. Of door NL Creditcard of door Paypal unconfirmed adress. Maak gebruik van forward2me.com.
Zie dat het sommige gelukt is?
Ik heb hem bij Ebuyer besteld met mijn Nederlandse creditcard en laten afleveren bij familie in Engeland.
Er stond dat de tablet de volgende dag geleverd zou worden, maar toen dat niet het geval was stond er bij mijn order dat de betaling nog niet binnen was. Na een berichtje naar Ebuyer werd de tablet alsnog de dag daarna bezorgd om 7:58 's ochtends (daar kan de TNT nog een puntje aan zuigen).
Nu wachten tot de familie naar Nederland komt
Er stond dat de tablet de volgende dag geleverd zou worden, maar toen dat niet het geval was stond er bij mijn order dat de betaling nog niet binnen was. Na een berichtje naar Ebuyer werd de tablet alsnog de dag daarna bezorgd om 7:58 's ochtends (daar kan de TNT nog een puntje aan zuigen).
Nu wachten tot de familie naar Nederland komt
Hm ik heb een Britse collega die dit weekend op en nee gaat. wil eigenlijk de 8 gb maar die kan je dus alleen online bestellen met een google account. En die heeft hij niet, en hij wil er ook perse geen. Dus doe ik waarschijnlijk ook maar ebuyers, op die manier kan ik alles zelf regelen en hoeft hij hem alleen maar mee te nemen. wordt een lang weekend weer 
@ Boertje, ben je niet bang dat hij hier eerder in de winkel ligt dan dat de familie komt?
@ Boertje, ben je niet bang dat hij hier eerder in de winkel ligt dan dat de familie komt?
Als het goed is begin volgende week, dus dat overleef ik nog wel 
Het wachten wordt alleen niet makkelijker als de case en de stylus er al zijn xD
Het wachten wordt alleen niet makkelijker als de case en de stylus er al zijn xD
[ Voor 37% gewijzigd door Boertje1991 op 14-08-2012 17:51 ]
Vandaag eindelijk mijn tabletje op kunnen halen bij de drogisterij. Momenteel nog gesealed in doos... moest helaas wel €33 aftikken aan invoerrechten 
Oh well... "The Playground is open!"

Oh well... "The Playground is open!"
Jammer, ik geef het op. Nergens online te bestellen.
Overal word de order afgewezen ivm het gebruik van een NL creditcard of unconfirmed paypal adress (door invoeren van forward2me adres)
Overal word de order afgewezen ivm het gebruik van een NL creditcard of unconfirmed paypal adress (door invoeren van forward2me adres)
Zouden we mogen weten waar je het hebt geprobeerd? Ikzelf heb tot nu toe alleen nog bij Ebuyer een poging gedaan, maar die faalde jammerlijk.
Ik heb zojuist op het internet gelezen dat hij 7 september naar nederland komt.
Ik heb hier ook een bron voor de mensen.
http://www.tabletguide.nl...ktober-te-koop-in-belgie/
Ik heb hier ook een bron voor de mensen.
http://www.tabletguide.nl...ktober-te-koop-in-belgie/
[ Voor 45% gewijzigd door pannekoek141 op 16-08-2012 03:34 ]
Suh dude
Het begint daar wel op te lijken.
Wel jammer, me meisje is 3 dagen daarvoor jarig.
Wilde hem halverwege Augustus zelf hebben en dan kijken of het de moeite
is om er nog één te bestellen voor me meisje. Dan maar een voucher of iets anders verzinnen
Bedankt voor het melden trouwens. Je was er snel bij
Wel jammer, me meisje is 3 dagen daarvoor jarig.
Wilde hem halverwege Augustus zelf hebben en dan kijken of het de moeite
is om er nog één te bestellen voor me meisje. Dan maar een voucher of iets anders verzinnen
Bedankt voor het melden trouwens. Je was er snel bij
[ Voor 10% gewijzigd door Dubrillion op 16-08-2012 08:02 ]
Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod