Toon posts:

beoordeling laten verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een tijd terug een 5870 lightning verkocht.
Des betreffende persoon die hem heeft overgenomen heeft deze weer door verkocht, persoon is vapo-chiller en de persoon die hem weer gekocht heeft is VDWN.
Deze kaart functioneerde niet en zodoende kreeg ik een dm of ik de rma wilde afhandelen.
Te kennen gegeven dat ik deze kaart ook had overgenomen via Marktplaats en dat ik dus niet de eerste eigenaar was en zodoende geen rma kon aanmaken.
Daarbij, waarom ik, de bonnen zaten bij de kaart en zodoende kon vapo-chiller dit ook zelf doen.
Ik heb zoals aangegeven geen naam van diegene waar ik ze van gekocht heb op Marktplaats en toen ik de kaart hier zelf thuis had, de firma gebeld waar de kaart gekocht is en was geen probleem om daar, mocht het nodig zijn, zelf een rma van aan te maken.
Nu krijg ik na meer dan een half jaar een negatieve feedback van vapo-chiller omdat ik niet heb gereageerd op dit voorval, dus wel.
Hoe kan ik nu de negatieve feedback kwijt raken, intussen heb ik wel een negatieve ook bij hem geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gelezen maar snap niet wat je er allemaal moet bijplaatsen.
Deze beoordeling gaat niet over mij meer maar dat hij problemen heeft met een koper.
Hij heeft een kaart van mij overgekocht en weer door verkocht dan is toch de garantie bij hem en niet meer bij mij.
Ook uitgelegd en nu een slechte beoordeling, kom op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

De transactie is afgerond, dus vapo-chiller is vanaf dat moment verantwoordelijk voor alles wat er met de kaart gebeurt, ook het oplossen van eventuele problemen. Dan ga je daar niet maanden later de verkoper mee lastig vallen, laat staan een negatieve review schrijven.
Beide reviews verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.