Ik heb dinsdag wat besteld op Ebay wat mij in eerste instantie vrij goedkoop leek, maar je kent het wel die Chinese rotzooi kost niks maar vaak is het ook niks.
Dus ik voor 10dollar een keycam gekocht. Dit is een klein handzaam cameratje in de vorm van een sleutelhanger. Deze komt onder mijn RC helikopter zodat ik kan filmen vanuit de lucht.
Ik even verder speuren op zijn ebay-winkel en zag een kleine muis met zo'n draadloos mini usb connectortje. Erg handig en hier was ik ook al even naar opzoek. Voor een prijs van 3dollar kon ik het niet laten liggen.
Ik helemaal blij, 13dollar voor een cameratje en een muis.
Nu kreeg ik gister een mail van de verkoper in het chinenglish dat hij per ongeluk een fout had gemaakt.
(voor de duidelijkheid maar het bericht gekopieerd)
Dat vind ik dan wel lullig maar moet ik dit serieus nemen? of wordt ik zelf gewoon geflapdrolt?
Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Dus ik voor 10dollar een keycam gekocht. Dit is een klein handzaam cameratje in de vorm van een sleutelhanger. Deze komt onder mijn RC helikopter zodat ik kan filmen vanuit de lucht.
Ik even verder speuren op zijn ebay-winkel en zag een kleine muis met zo'n draadloos mini usb connectortje. Erg handig en hier was ik ook al even naar opzoek. Voor een prijs van 3dollar kon ik het niet laten liggen.
Ik helemaal blij, 13dollar voor een cameratje en een muis.
Nu kreeg ik gister een mail van de verkoper in het chinenglish dat hij per ongeluk een fout had gemaakt.
(voor de duidelijkheid maar het bericht gekopieerd)
Als ik dat zo lees dan vind ik het wel zielig, hij heeft het over een heel groot verlies en z'n kleine familiebedrijf.Beste 'Mijn naam',
Hi friend,
Thanks a lot for your purchase from us and we value our customers.
I am very sorry but we actually made a terrible mistake. We were using the ebay marketing tool to put our some items on sell, to markdown 25%. But we misunderstood the discount term and chose 75% off, and applied the sales to all items on our store by mistake. The sales were scheduled on mid night of China. The items were already purchased before we found out the mistake in the morning.
The lost is much too large and we really can not afford it as a small family business. I am begging you, my friend, and ask if you can forgive us, and if it's acceptable we issue a full refund to you and cancel the transaction. We are an honest and responsible seller. We really don't want any customer disappointed and angry. We want to develop our business at ebay. Your favor and your kind understanding will save us.
We also totally understand if it's not acceptable, please kindly advise how we should do.
Regards,
Naam verkoper
Dat vind ik dan wel lullig maar moet ik dit serieus nemen? of wordt ik zelf gewoon geflapdrolt?
Wat zouden jullie doen in deze situatie?