[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.732 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHarmsen89
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08-2021
Oke weer gebeld en kreeg dezelfde gozer aan de lijn, volgens hem moet je eerst via internet bestellen, en dan via de klantenservice de backlit erbij vragen. Zo behoud je je epp en die 50 euro korting....

[ Voor 3% gewijzigd door RHarmsen89 op 04-09-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memocrat
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07-2024
Hebben jullie een windows 8 disk erbij gekregen? Betreft de inspiron 17r van dell. Normaal gesproken krijg je toch altijd het OS op een disk erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:02
Memocrat schreef op woensdag 04 september 2013 @ 18:08:
Hebben jullie een windows 8 disk erbij gekregen? Betreft de inspiron 17r van dell. Normaal gesproken krijg je toch altijd het OS op een disk erbij?
Meestal pre installed op laptop + recovery cd ofzo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohnee
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:39
RHarmsen89 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:51:
Oke weer gebeld en kreeg dezelfde gozer aan de lijn, volgens hem moet je eerst via internet bestellen, en dan via de klantenservice de backlit erbij vragen. Zo behoud je je epp en die 50 euro korting....
Heb je dit al geprobeerd? Jij bedoelt dus eerst een bestelling doen, en vervolgens weer de klantenservice bellen om te zorgen dat ze dat ding meeleveren? Lijkt me nogal omslachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:21
driel24 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:40:
Bedankt hoor....

Ik heb een 17r besteld.
De cn57130 (17' / i3-3227u / 6gbram / 1TB)

479
50,01 btw korting
42,90 vip korting
-------
386,10 incl. verzendkosten.

Is volgens mij een koopje !
Ik heb net deze ook besteld, maar je bent vergeten de €50,- korting van de dell site toe te voegen (bij de 15r en 17r met 1TB schijven). ik heb totaal dus maar 341,10 betaald :)
Hij is wel out of stock, maar dmv de url aan te passen kon ik het wel gewoon bestellen. Ik heb er toch geen haast bij, ben benieuwd hoe lang het duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet toch zeggen dat dat systeem wat dell gebruikt vreemd werkt. Ik had vorige week een laptop besteld, en een aantal oud-klasgenoten van mij ook.

Ondertussen heeft iedereen de eerste afleverpoging gehad. Maar ik heb mijn betaalbevestiging nog niet eens binnen. En dan te bedenken dat ik de eerste was die heeft besteld. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:50:
Ik moet toch zeggen dat dat systeem wat dell gebruikt vreemd werkt. Ik had vorige week een laptop besteld, en een aantal oud-klasgenoten van mij ook.

Ondertussen heeft iedereen de eerste afleverpoging gehad. Maar ik heb mijn betaalbevestiging nog niet eens binnen. En dan te bedenken dat ik de eerste was die heeft besteld. :X
Dan even contact zoeken en nagaan of ze betaling wel ontvangen hebben. Dat kunnen ze zien in hun systeem.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zal vast wel goed komen, maar het is gewoon vaag dat ze daar niet gewoon FIFO werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:14
DrNizeGuy schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:36:
[...]

Ik heb net deze ook besteld, maar je bent vergeten de €50,- korting van de dell site toe te voegen (bij de 15r en 17r met 1TB schijven). ik heb totaal dus maar 341,10 betaald :)
Hij is wel out of stock, maar dmv de url aan te passen kon ik het wel gewoon bestellen. Ik heb er toch geen haast bij, ben benieuwd hoe lang het duurt.
Normaal zou ik wel bellen.... maar gezien "out of stock" doe ik dat maar niet.
Welke code bedoel je eigenlijk ?

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
XRH8W$?ML2DJ4H
Staat hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Laatst online: 18-09 14:23
Mensen die gisteren/vandaag een bestelling gedaan hebben, het kan 2 dagen duren voordat je een bevestiging krijg. Ik heb gisteren ook bestelt rond 18:00 en vandaag pas na 19:00 een bevestiging gekregen.

Wat ik wel bizar vind is dat op de website word aangetoond verwachte leverdatum 10 september (gisteren) en in mijn order bevestiging staat er 17 september....

edit: komt dit omdat ik een bedrijfsnaam moest invullen/vip actie gebruikt heb? 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door s1ck op 04-09-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

s1ck schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:09:
Wat ik wel bizar vind is dat op de website word aangetoond verwachte leverdatum 10 september (gisteren) en in mijn order bevestiging staat er 17 september....

edit: komt dit omdat ik een bedrijfsnaam moest invullen/vip actie gebruikt heb? 8)7
Nee, als je even terug leest hebben veel recente bestellingen lange verwachte leverdata ontvangen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eefje91
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-04 13:42
Ik vind het nog wel erg onoverzichtelijk, in die sheet staat wel de inspiron 15R SE met i7-processor, die ik wil, maar dan zit er ook meteen een 32gig mSATA SSD bij! Die hoef ik niet per se, ik wou er zelf een (grotere) SSD in zetten, en dan kan het vast weer nog goedkoper... maar ik kan die configuratie niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seltaeb
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-07 14:40
Heren! Ik heb gebeld en gezegd dat ik VIP lid ben en die korting zag, uitgelegd dat ik geen backlit kon kiezen en toen zei hij dat dat wel kon. Hij ging toen goedkeuring vragen voor de Inspiron 15R SE i7 (met die 32Gb SSD). Zodra ie dat had zou ie me mailen met de offerte. Die heb ik inmiddels binnen gekregen. 755 euro met alle kortingen en mét backlit.. ik moet weer met hem contact opnemen als ik die wil bestellen. Wat ik morgenochtend meteen ga doen.

Hoop dat het zo wat duidelijker is voor jullie. Als er vorderingen zijn, dan post ik ze hier.

[ Voor 6% gewijzigd door Seltaeb op 04-09-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHarmsen89
Hmmm, ik heb dan zojuist de dell inspiron 17r SE besteld, via de Nederlandse site uiteraard. Alleen nu zag ik in een ander topic dat iemand een msi laptop uit belgie haalde. Nu zag ik in belgie dat je de 17r SE ook zonder 3d scherm kan krijgen....die heeft dan geen truelife maar dat weegt voor mij niet zo heel erg mee.

Nu komt de vraag......Die 50 euro korting kan ik via de belgische site ook via een coupon krijgen, alleen weten jullie of dan de vip korting ook werkt? De codes uit Nederland in ieder geval niet maar als ik opnieuw vip op de belgische site invoer? En zijn de kosten voor verzending naar nl ook nog steeds 30 euro ?

Hoop dat iemand mij kan helpen, zoja dan annuleer ik deze bestelling en dan neem ik die in belgie, want dat scheelt me 200 euro puur voor het 3d scherm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je kan niet via Belgische shop in NL laten bezorgen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHarmsen89
Ik ga morgen is bellen en kijken of er wat te regelen valt om de se zonder 3d scherm te krijgen....
Kreeg toenstraks ook de belgische customer service aan de lijn dus lijkt me niet al te moeilijk...
Ik heb via de vip van belgie gewoon ingeschreven en dan kon ik gewoon amsterdam als studieplaats aanklikken, die codes kon ik toen ook gebruiken op de belgische site. Dit terwijl de Nederlandse codes hier niet op werken ( die van de vip korting ).

Ik weet alleen niet zeker natuurlijk of dit problemen gaat geven bij de verzending dus doe hiervoor wel een belletje. Er is geen omweg om alsnog via de Nederlandse site de SE te krijgen zonder 3d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Thanks mensen voor het helpen bij het bestellen van een mooi stukje hardware!

Het is een i7 Inspiron 15R SE geworden, ben benieuwd wanneer ik hem binnen ga krijgen...

Verwijderd

Ik heb achter de schermen meegekeken wat jullie allemaal op dit forum plaatste en rond 21:00 ook de 15R SE besteld (Met I7, 1TB Extern en 8GB Intern) :9~

Ik moet toch zeggen dat die DELL erg onduidelijk is. Ik heb inderdaad ook die Souhail gesproken via de Chat, en deze gaf aan dat dit kon. Daarna sprak ik met ene Serah en deze sprak het weer tegen.. heel erg onduidelijk..

Tevens wordt de site in de nacht van woensdag/donderdag geupdate met nieuwe acties etc. hierdoor heb ik een 15R met dezelfde specs EN touchscreen laten lopen. Deze was op dat moment €699,- !!! (Niet aangegeven dat dit een actie was). Ik heb nog gevraagd of het mogelijk was deze te bestellen voor dezelfde prijs. maar dit was niet meer mogelijk 'omdat de marketingafdeling dit heeft aangepast' ... volgensmij zijn hun de verkopers.. maarja..

Ik hield dus na vorige week de 15R in de gaten, en heb ik na een nachtje slapen ook maar besloten om de 15R te kopen. Nu wilde ik rond 20:00 de laptop kopen. Bleek die ook opeens van de website te zijn.. na wat omleidingen toch nog bij de juiste laptop terecht gekomen! _/-\o_ en toen besteld

Nu ben ik met behulp van jullie (waarvoor dank!!) met de kortingsbonnen ook in de buurt gekomen. Namelijk €725,- .. Niet de oorspronkelijke €699,- maarja.. Had ik maar eerder moeten zijn.

Let dus wel op! die 15R met de I7 Processor kan zomaar van de website afgehaald worden, en deze kan je dat ook niet meer bestellen (zelfs niet telefonisch). Ik zag daarnet een verhaal voorbij komen over het Backlight systeem.. Ik hoop dat dit nog wel lukt!

En nu maar wachten tot die binnenkomt... Tot die tijd wens ik iedereen een fijne avond toe!

• Seltaeb
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:35:
Ik zag daarnet een verhaal voorbij komen over het Backlight systeem.. Ik hoop dat dit nog wel lukt!
Ik heb inmiddels mijn factuur gekregen en daar staat op dat het met een backlit toetsenboard is. Ik zal kijken of ik een screenshot kan uploaden.

Edit: Hierbij screenshot van mijn configuratie.
Klik

Edit2: Gisteravond een mail terug gezonden dat ik akkoord ga. Net een email terug met deze instructies:
"Als je het geld over wilt maken, het offertenummer als betalingsreferentie wilt gebruiken en als je mij vervolgens een printscreen stuurt, dan krijg jij van mij een orderbevestiging zodra ik de printscreen heb."

Dus dat ga ik zo doen, en dan zou het allemaal goed moeten zijn!

[ Voor 42% gewijzigd door Seltaeb op 05-09-2013 09:02 ]

• s1ck
Nou das een tegenvaller. Dacht dat je standaard toetsenbord verlichting bij dit model kreeg. Dit is wat in mijn .pdf stond die ik gekregen had bij de orderbevestiging.

http://i39.tinypic.com/33lm1qv.png

Status op de website staat nu overigens op "In productie". }:O

[ Voor 13% gewijzigd door s1ck op 05-09-2013 09:12 ]

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 17:12
Mijn laptop sprong van 30 aug naar 6 sept op het moment van in productie gaan. Vanochtend mailtje gekregen dat hij vandaag afgeleverd wordt dus de datum lijkt goed te kloppen
Quad schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:24:
[...]

Nee, als je even terug leest hebben veel recente bestellingen lange verwachte leverdata ontvangen.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Hallo,

ik wil momenteel een Dell Inspiron 15R SE bestellen. Deze is nu €679,- euro, zoals bekend bij vele, maar ik snap nog steeds de manieren om extra kortingen te krijgen niet.

De EEP truc moet je toch invoeren bij een van de schermen waar je allerlei extra's kan uitkiezen, toch? Pagina 1 geeft je de mogelijkheid om de one day service te veranderen naar 2/3/4 jaar.. De volgende pagina heeft volgens mij de keuze voor allemaal extra's die ik niet wil zoals een tas ofzo.. Bij die pagina verander ik in de URL het gedeelte van Bleep ofzoiets naar &cs=ndlhs1 (kan ff fout zijn, maar ik heb de code goed ingevoerd) Die verandering van de URL blijft aanwezig, maar in het mandje zie ik nog geen verandering, ook niet in de kassa..

De cashback(shopkorting) actie gaat volgens mij niet meer, aangezien de kortingsperiodes verlopen zijn. Of kan dit nog op een andere manier?

De kortingsbon voor 50 euro kan wel, maar dan kan ik de VIP korting niet meer gebruiken..

Kan iemand mij dit aub uitleggen? in dit forum kom ik er niet heel duidelijk uit..

MvG F.H.S

Verwijderd

ik kan ook niks meer configuren, alleen als ik op koop nu druk komt klein scherm, aanklikken en meteen kassa..

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:58:
Hallo,

ik wil momenteel een Dell Inspiron 15R SE bestellen. Deze is nu €679,- euro, zoals bekend bij vele, maar ik snap nog steeds de manieren om extra kortingen te krijgen niet.

De EEP truc moet je toch invoeren bij een van de schermen waar je allerlei extra's kan uitkiezen, toch? Pagina 1 geeft je de mogelijkheid om de one day service te veranderen naar 2/3/4 jaar.. De volgende pagina heeft volgens mij de keuze voor allemaal extra's die ik niet wil zoals een tas ofzo.. Bij die pagina verander ik in de URL het gedeelte van Bleep ofzoiets naar &cs=ndlhs1 (kan ff fout zijn, maar ik heb de code goed ingevoerd) Die verandering van de URL blijft aanwezig, maar in het mandje zie ik nog geen verandering, ook niet in de kassa..

De cashback(shopkorting) actie gaat volgens mij niet meer, aangezien de kortingsperiodes verlopen zijn. Of kan dit nog op een andere manier?

De kortingsbon voor 50 euro kan wel, maar dan kan ik de VIP korting niet meer gebruiken..

Kan iemand mij dit aub uitleggen? in dit forum kom ik er niet heel duidelijk uit..

MvG F.H.S
Heb je je wel aangemeld voor het VIP programma en de kortingscodes per mail gekregen?

Dan gewoon naar www.dell.nl/vip en vanaf daar door klikken naar de rest van de site. Dan bij je bestelling je vip code in voeren en de 50 euro kortingscode en je heb 10% + 50 euro korting.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Verwijderd

ik heb me idd aangemeld, en als ik via de link daarvan naar de site ga, en dan de laptop wil bestellen, kan ik maar 1 xtra kortingscode invoeren, dus of 50 euro of 10%..

moet ik de eep truc nog steeds uitvoeren voor xtra korting of is dit niet meer mogelijk?

• Stance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-06 22:56
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:05: moet ik de eep truc nog steeds uitvoeren voor xtra korting of is dit niet meer mogelijk?
EPP truc komt op hetzelfde neer als shoppen via dell.nl/vip.

De orders gaan in ieder geval wel erg langzaam nu, ruim 2 dagen terug besteld + betaald.. en nog altijd geen bevestiging binnen. :|

• driel24
DrNizeGuy schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:36:
[...]

Ik heb er nog één besteld. Vandaag zijn ze al in productie.
Toch maar even gebeld, omdat de eerste met een waardebon minder besteld is.
Volgens customer care is dit niet achteraf aan te passen......
Klinkt vreemd..... annuleren na levering en dan opnieuw bestellen mag wel.
Maar achteraf zo'n waardebon regelen kan niet. 8)7

Laat het maar zo. ben toch nog tevreden.
één 17r voor 386 euro en één voor 341 euro :)

Verwijderd

Seltaeb schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:26:
[...]

Ik heb inmiddels mijn factuur gekregen en daar staat op dat het met een backlit toetsenboard is. Ik zal kijken of ik een screenshot kan uploaden.

Edit: Hierbij screenshot van mijn configuratie.
Klik

Edit2: Gisteravond een mail terug gezonden dat ik akkoord ga. Net een email terug met deze instructies:
"Als je het geld over wilt maken, het offertenummer als betalingsreferentie wilt gebruiken en als je mij vervolgens een printscreen stuurt, dan krijg jij van mij een orderbevestiging zodra ik de printscreen heb."

Dus dat ga ik zo doen, en dan zou het allemaal goed moeten zijn!
Gefeliciteerd! Wel raar, want ik heb hier ook om gevraagd in een chat, maar ik kon mijn kortingen dan niet gebruiken. Dus maar niet gedaan :'(

Mijn status is overigens al 3 dagen 'verzonden', maar in de UPS tracering meldt hij steeds: UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw. Ik had gelezen dat dit altijd zo is, weet iemand of dit klopt?

• pnanning
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:42:
[...]

Gefeliciteerd! Wel raar, want ik heb hier ook om gevraagd in een chat, maar ik kon mijn kortingen dan niet gebruiken. Dus maar niet gedaan :'(

Mijn status is overigens al 3 dagen 'verzonden', maar in de UPS tracering meldt hij steeds: UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw. Ik had gelezen dat dit altijd zo is, weet iemand of dit klopt?
Heb precies hetzelfde, vaag wel.

• Seltaeb
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:42:
[...]

Zou ook niet teveel luisteren naar de chat, de kennis lijkt me op een minimaal niveau daar. Gewoon proberen, ook al zeggen ze dat dat niet werkt, bij mij werkte het blijkbaar wel..

Dan nu een status update! Ik heb inmiddels betaald en een mail+screenshot terug gezonden met betalingsbewijs. Inmiddels daar weer mail terug op gehad met het volgende bericht:
"Ik heb uw order geboekt en ik voeg uw bestelling bij om dit te verifiëren.
Deze bijlage bevat de verwachte leverdatum voor uw order: onze inschatting is dat wij op of vóór deze datum uw bestelling aanleveren.                

Binnenkort ontvangt u uw orderbevestiging per e-mail. Bewaar de orderbevestiging alstublieft, want daarin vindt u uw ordernummer en uw klantnummer."

De verwachtte leverdatum is uiterlijk 26-09.

• s1ck
Zo dan! Nou die van mij staat op 17-09, ben benieuwd of deze eerder komt. Dit omdat er op de website stond aangegeven 10-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Mijn 17r stond gepland voor levering de 9e, staat net ups op de stoep met de laptop! Snel spel van dell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abuzer
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 11:10
Heb woensdagavond ook een 15R SE besteld voor 566E. (kortingen krijgen ging vrij makkelijk, dank daarvoor!). Daarna ook direct betaald. Nu nog steeds geen nieuws of mail gezien van Dell. Moet ik dan ook maar gaan bellen en chatten met ze?

Overigens gefeliciteerd iedereen met zn aankoop, heb even wat research gedaan. Maar dit was toch wel het mooiste spul wat je kon krijgen voor dit geld, kan niet wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:08
Net exact dezelfde configuratie besteld (dank voor de korting tips!) en ik had direct een bevestigingsmail. Ik neem aan dat je die wel gehad hebt? Zo niet dan heb je denk ik een typefout gemaakt in je mail adres.

- raid does not fix stupid -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Momenteel is de goedkoopste FullHD 17" laptop de Dell Inspiron 17R. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We hebben een heuse prijsdoorbraak bij dell. Een greep uit het aanbod:

XPS 13: 17% op alles behalve de goedkoopste selecte configs
XPS 12: €193 eraf

Inspiron 15R SE: 17% eraf op alles. €561 voor de goedkoopste optie zonder kortingsacties
Inspiron 17R SE: 10 a 13% eraf op alles.
Inspiron 15, 17, 15z, 17R: tussen de 10 en 17% eraf

Alienware 14: met GTX 765m, nu goedkoper dan asus N550 met GT 750m 8)7
Alienware 17: 10 tot 17% eraf.

Vostro lijn: 17% eraf op bijna alles

Latitude lijn: alles 17-80% in prijs gestegen.

Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan :P

Edit: zie hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
De prijzen worden nu exclusief BTW getoond bij bijv. de Inpiron 15R SE.

(1-(1/1.21)) = 17% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh, snap.

Waarom zouden ze dat doen? Je mag niet eens de prijs ex. BTW duidelijk in beeld zetten bij consumentenverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik denk dat er iets mis is met de instellingen van de website. Ik kreeg ook .../bedrijven/.. in de URL te zien. Nu niet meer, maar het kan dus een conflict zijn tussen de consumenten site en de zakelijke site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom momenteel niet verder dan de pagina voor het toevoegen aan je mandje/naar de kassa. Daarna komt er een error.

Ook zijn de bedragen op het ene moment met btw en dan weer zonder, zal wel wat onderhoud/problemen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abuzer
Heb de nodige mails al gekregen. Datum van bezorging staat echter nog steeds voor 25/9. Dat vind ik echt niet kunnen, website repte over 2 dagen notabene. Valt hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
De 17r met i3 is verdwenen van de site.....

Woensdag 04-09 2x besteld. Ze stonden vrijdag 06-09 al voor de deur.
Helaas niemand thuis :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin1969
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 11:43
Vraagje :? :
Is iedereen die hier de ViP methode gebruikt ook inderdaad via zijn of haar werkgever aangesloten via DELL's programma?

Ik weet dat mijn werkgever weer denkt aan DELL als hofleverancier, maar volgens mij maken zij nog geen gebruik van het ViP programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
Als het geen smartdeal was dan kan je er weinig aan doen. Als het een smartdeal is zal het ook op je order bevestiging staan denk ik. smartdeals komen uit voorraad. De anderen worden gefabriceerd. Bij mij klopte de uiteindelijk levertijd ook helaas.
Abuzer schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:07:
Heb de nodige mails al gekregen. Datum van bezorging staat echter nog steeds voor 25/9. Dat vind ik echt niet kunnen, website repte over 2 dagen notabene. Valt hier wat aan te doen?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
Mijn order is zaterdag verzonden, echter werkt de UPS website met T&T niet naar behoren. Lijk me dat ik vandaag of morgen een pakket kan ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 21:11
s1ck schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:51:
Mijn order is zaterdag verzonden, echter werkt de UPS website met T&T niet naar behoren. Lijk me dat ik vandaag of morgen een pakket kan ontvangen?
De mijne (15R SE) is ook zaterdag verzonden en de T&T van UPS is bij mij ook broken. Maar mijn verwachting is net als de jouwe, vandaag of morgen hopelijk (eerder morgen denk ik).
Als ik iets heb/hoor van t thuisfront dan laat ik t weten ;)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
Tussen verzonden en echte levertijd zat bij mij 1,5 week. VErzonden 29 aug , levertijd 5 sept. De track and trace van UPS werkte bij mij pas vanaf 3 sept. Het track en trace nummer wat aangemaakt wordt is dus pas bruikbaar zodra de laptop in de buurt van NL komt :) .
ed-oorklep schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:16:
[...]

De mijne (15R SE) is ook zaterdag verzonden en de T&T van UPS is bij mij ook broken. Maar mijn verwachting is net als de jouwe, vandaag of morgen hopelijk (eerder morgen denk ik).
Als ik iets heb/hoor van t thuisfront dan laat ik t weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eefje91
Nu shopkorting niet meer werkt (alleen met alienware) is dan de enige korting die je op de 15R SE kan krijgen die 10% van het vip-programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
Als je het topic had gelezen ......anyhow....

http://www1.euro.dell.com...er_lp?c=nl&l=nl&cs=nldhs1

voor nog 50 euro extra.
Eefje91 schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:46:
Nu shopkorting niet meer werkt (alleen met alienware) is dan de enige korting die je op de 15R SE kan krijgen die 10% van het vip-programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
driel24 schreef op zondag 08 september 2013 @ 13:27:
De 17r met i3 is verdwenen van de site.....

Woensdag 04-09 2x besteld. Ze stonden vrijdag 06-09 al voor de deur.
Helaas niemand thuis :( ;)
Bizar.... Twee laptops geleverd.

17r met i3 besteld.

Geleverd 1x met i5
en één met i7

zeer blij !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

driel24 schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:15:
[...]

17r met i3 besteld.

Geleverd 1x met i5
en één met i7

zeer blij !!!
netjes hoor :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abuzer
Ha! Ipv 25/9 is hij vandaag verzonden! :) Jippie! Maar ook crap, want om 13.00u ben ik 2 keer kort gebeld door een prive-nummer (kan natuurlijk iedereen zijn, maar toch). In mijn hoofd was dat de UPC man die mijn laptop kwam brengen binnen een record-tijd. (geen briefje ofzo gezien)

Maar goed, 9/9 verzonden zal wel betekenen dat deze morgen komt? Of de UPC man komt morgen alsnog een keer langs? KAN NIET WACHTEN! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohnee
Ups bedoel je?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohnee

Ik ga zometeen eens een belletje doen, ik was van het plan afgestapt deze te kopen. Maar dit is momenteel toch echt de beste deal. Dus eens kijken of ik het backlit nog voor elkaar kan krijgen ook!

Edit:

Sorry voor de dubbele post, ging wat mis op mijn telefoon

[ Voor 13% gewijzigd door Kohnee op 09-09-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abuzer
UPS inderdaad ;) UPC kan ik missen als kiespijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
driel24 schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:15:
[...]
17r met i3 besteld.

Geleverd 1x met i5
en één met i7
zeer blij !!!
Ik denk dat we 2x refurbished hebben ontvangen.
Accu was al geplaatst en er zit niets in de doos.
Zelfs geen omschrijving van het product.....
Ook de gebruikelijke boekjes niet in de doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 16:44
driel24 schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:24:
[...]

Ik denk dat we 2x refurbished hebben ontvangen.
Accu was al geplaatst en er zit niets in de doos.
Zelfs geen omschrijving van het product.....
Ook de gebruikelijke boekjes niet in de doos
Ik heb zelf ook een 17R besteld versie i3
En ik heb een i5 gekregen. De accu enzo zaten er wel in maar in mijn doos zaten wel gewoon de boekjes.
Heeft iemand trouwens een idee of in de 17R een tweede slot zit voor een ssd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seltaeb
Kohnee schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:13:

Ik ga zometeen eens een belletje doen, ik was van het plan afgestapt deze te kopen. Maar dit is momenteel toch echt de beste deal. Dus eens kijken of ik het backlit nog voor elkaar kan krijgen ook!

Edit:

Sorry voor de dubbele post, ging wat mis op mijn telefoon
Zou ik zeker doen! Het is mij ook gelukt met bellen om dus backlit én 10% VIP korting + 50 euro korting te krijgen.

Vanmiddag de bevestiging gekregen van mijn bestelling. Als ik kijk naar de voortgang van de bestelling staat hij nu op "Werk in uitvoering". Leverdatum is nog steeds 26-09. Wellicht komt dit ook door de backlit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seltaeb
M3lvinG schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:10:
[...]

En ik heb een i5 gekregen. De accu enzo zaten er wel in maar in mijn doos zaten wel gewoon de boekjes.
Als het goed is zit er een tweede slot in.
Edit: In ieder geval, dat is bij de 17R SE wel zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Seltaeb op 09-09-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
M3lvinG schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:10:
[...]

Zelfde hier, ook een i5 gekregen ipv i3. Mij hoor je niet klagen.
Ik heb geen tweede slot kunnen vinden trouwens, ik heb de bestaande schijf vervangen voor een ssd. Misschien onder het toetsenbord maar dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
Jullie hebben een leuke deal gekregen zo te horen! Ben benieuwd of mijn tracking van UPS morgen gewijzigd wordt, staat al sinds zaterdag op "UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw."

Ach morgen weer een nieuwe dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
s1ck schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:21:
Jullie hebben een leuke deal gekregen zo te horen! Ben benieuwd of mijn tracking van UPS morgen gewijzigd wordt, staat al sinds zaterdag op "UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw."

Ach morgen weer een nieuwe dag.
amsterdammertje schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:20:
Tussen verzonden en echte levertijd zat bij mij 1,5 week. VErzonden 29 aug , levertijd 5 sept. De track and trace van UPS werkte bij mij pas vanaf 3 sept. Het track en trace nummer wat aangemaakt wordt is dus pas bruikbaar zodra de laptop in de buurt van NL komt :) .
niet om je verdrietig te maken maar dit stond 3 posts onder je vorige post 8)
Die van mij staat ook sinds zaterdag op verzonden en verder geen info, dus we wachten geduldig af, heb m toch nog niet echt nodig, zou handig zijn als ie er donderdag zou zijn maar niet noodzakelijk ;)

[ Voor 35% gewijzigd door ed-oorklep op 10-09-2013 09:20 ]

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seltaeb
Mijn status is inmiddels van "Werk in uitvoering" naar "In productie" gegaan!

• Eefje91
Volgens mij is de inpsiron 15R ook veel goedkoper te krijgen in duitsland...
http://www.dell.com/de/un...=de&l=de&s=bsd&cs=debsdt1

Alleen nog even controleren of dit echt dezelfde is als de Nederlandse. (in die duitse zit geen SSD, maar die wou ik sowieso gaan vervangen voor een grotere... maar verder lijkt hij hetzelfde).

Verwijderd

Eefje91 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:56:
Volgens mij is de inpsiron 15R ook veel goedkoper te krijgen in duitsland...
http://www.dell.com/de/un...=de&l=de&s=bsd&cs=debsdt1

Alleen nog even controleren of dit echt dezelfde is als de Nederlandse. (in die duitse zit geen SSD, maar die wou ik sowieso gaan vervangen voor een grotere... maar verder lijkt hij hetzelfde).
Klopt, In Frankrijk was die ook al goedkoper en met Touchscreen verkrijgbaar.. Alleen kreeg je dan een ASERTY toetsenbord.

Maar volgensmij is het helaas niet mogelijk om in Duitsland te bestellen. Deze leveren niet in Nederland

------------------------

Zaterdag een bericht gekregen van Dell dat ze me laptop hadden verstuurd en dat er binnen 3 werkdagen het pakketje te volgen zou zijn via T&T. Nu 3 werkdagen later is dit nogsteeds niet mogelijk... Zag al dat meerdere mensen hier last van hadden? Zet het dan ook niet neer DELL :(

• Abuzer
Klopt! 9/9 verstuurd door Dell en nog steeds geen enkel spoor van een UPS busje :( Hup hup Dell en UPS!

Verwijderd

Dan kun je nog wel even wachten. Hier 3-9 verstuurd door dell en traceren via ups is nog steeds niet mogelijk!
Of zal ik maar eens bellen om te horen hoe het zit?

• Abuzer
Sjezes, ik dacht 3 dagen wachten is niet onredelijk. Maar bijna 10 zoals jij wel. Bellen!

Verwijderd

Abuzer schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:53:
Sjezes, ik dacht 3 dagen wachten is niet onredelijk. Maar bijna 10 zoals jij wel. Bellen!
Op de factuur staat wel: 'De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 17-9-2013'
Maar ik zal morgen toch maar even bellen, want twee weken onderweg is wel wat aan de lange kant!

• Abuzer
Ik kon op mijn factuur niks ontdekken van een dergelijke zin.

• digishot
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
De UPS code van het pakket van Dell gaf lange tijd aan dat ik het later nog eens moest proberen etc. Ik kon toen een emailalert instellen bij UPS zodat ik bij statuswijziging een mailtje kreeg. Deze kwam dat het pakket zaterdagochtend in Brussel was gescand. Maandagmiddag om 16:30 stopte het UPS busje, een week vroeger als Dell had aangegeven.

• s1ck
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:30:
[...]

Op de factuur staat wel: 'De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 17-9-2013'
Maar ik zal morgen toch maar even bellen, want twee weken onderweg is wel wat aan de lange kant!
Bij mij is die zaterdag 7-9 verzonden en staat ook op de website aangeven binnen 3 werkdagen, nog altijd niks. Ik heb ze gisteren gebeld en het kwam er op neer dat ze niks voor mij konden betekenen tot dat he pakket in Nederland was. Verwachte leverdatum hier ook op 17-9 overigens.

Ik hoop dat wij net als anderen geluk hebben dat die eerder dan de aangegeven datum geleverd wordt :9~

Verwijderd

Voordat ik ging bellen nog één keer de ups status checken: hij doet het!
Laptop wordt vandaag bezorgd! :)

• s1ck
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:43:
Voordat ik ging bellen nog één keer de ups status checken: hij doet het!
Laptop wordt vandaag bezorgd! :)
Lucky you! 8) Nog maar even contact opgenomen via Twitter aangezien ze aan de telefoon bar weinig konden vertellen. Ze zeggen dat het tot wel 7 werkdagen kan duren voordat je UPS status update, zoals we zien bij Klaaz heeft het 9 dagen geduurd :P

• Quad

Quad

Doof

Momenteel de goedkoopste Dell Inspiron 15R SE voor slechts €566,11! :)
Upgrade naar i5 met 1TB HDD en 8GB RAM is €611,10.

Upgraden naar Intel Core i7 met 1TB HDD, 8GB RAM, Blu-ray speler en 32GB mSATA SSD is nu €719,11.

[ Voor 52% gewijzigd door Quad op 12-09-2013 11:19 ]

PVOutput☀️

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

5-9 besteld, 10-9 verwachtte levertijd

inmiddels is het nu 12-9 en nog neimand gezien, bel ik dell op, zeggen ze dat ik mag verwachten dat de laptop per 23-9 geleverd gaat worden.. pfff lekker is dat online winkelen.. :S

Van het kastje naar de muur lopen...

• Abuzer
Dat kan toch niet eigenlijk? Is toch geen redelijke levertijd? Er staat verdorie 2-3 dagen vermeld op de site.

• seven37
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 13:54
Quad schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:13:

Upgraden naar Intel Core i7 met 1TB HDD, 8GB RAM, Blu-ray speler en 32GB mSATA SSD is nu €719,11.
Als ik de i7 pak zie ik niet de 32GB SSD d'r bij staan. Ik vraag me af hoe je dat gelukt is :)

• Quad

Quad

Doof

seven37 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:10:
[...]

Als ik de i7 pak zie ik niet de 32GB SSD d'r bij staan. Ik vraag me af hoe je dat gelukt is :)
Die staat in je winkelmand onder details.

PVOutput☀️

• Eefje91
Waar komt die extra korting dan vandaan?

• Quad

Quad

Doof

De 10% korting krijg je als je je registreert als VIP (www.dell.nl/vip).
Je kan gewoon optie student kiezen bij inschrijven.

Je krijgt een e-mail met daarin twee kortingscodes die recht geven op 10% korting.

PVOutput☀️

• Eefje91
Die heb ik, mar ik bedoel die extra korting daarbovenop, eerst was hij namelijk ongeveer 770 met dat programma, maar je zegt dat het nu 720 is.

• Quad

Quad

Doof

Ah, hier even de €50.- weg plukken: http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560

PVOutput☀️

• Crateagus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 21:20
Sta op punt om Inspiron 15R SE te bestellen voor E 575,~ incl. sleeve.
Volgens mij max haalbare, vip en de E 50,00 van bovenstaande link.

Thanx

• Quad

Quad

Doof

Moet je niet extra verzendkosten betalen met de Sleeve erbij?

PVOutput☀️

• Crateagus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 21:20
Voor zover ik kan zien niet, onderaan worden de totale leveringskosten afgetrokken.

Bij Kortingen en Waardebonnen staat onder VIP Discount gedeelte: nu inclusief verzendkosten t/m 26 september.

[ Voor 40% gewijzigd door Crateagus op 12-09-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt erop dat dell de vostro lijn aan het uitfaseren is. vroegah waren 3000 series laptops (3000 = vostro 5000 = latitude midrange, 6000 = latitude high-end) gebrand onder de naam vostro. Maar tegenwoordig heb je de latitude 14 en latitude 15 met 3000-seires modelnummers.

http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/latitude-3440-laptop/fs
http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/latitude-3540-laptop/fs
let op prijzen ex. BTW

Met name de latitude 3540, de 15.6" is opmerkelijk. Hij lijkt hetzelfde gewicht te hebben als de inspiron 15R, maar komt met 1080p scherm welke ook nog eens mat is, prijs € 639 ex met i5 en HD 8850M GDDR5 wat een behoorlijk potente chip is in dit prijssegment, GT 750m class.

Latitude 15 haswell
Afbeeldingslocatie: http://i.dell.com/images/global/products/latit/latit_highlights/latitude-3450-laptop-overview3.jpg

Inspiron 15R ivy
Afbeeldingslocatie: http://i.dell.com/sites/imagecontent/products/PublishingImages/inspiron-15r-5521/images/laptop-inspiron-15r-5521-pdp-2.jpg

Lijkt een rebrand.. Interesting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abuzer
Net gebeld naar Dell. Geen zin om de aardige arme dame van de hulplijn uit te kafferen. Maar 9-9 verzonden betekend dat dat ding met de pakezel uit een Chinese provincie wordt geïmporteerd. Dit terwijl idd er 3 dagen bij de UPS tracking werd vermeld, en op de site toen ik bestelde er werd gesproken over 2-3 werkdagen (besteld op 4-9). Kortom, lekker k*t dus. Iemand ervaringen met hoe het proces te versnellen dan wel een korting te bedingen? Of moet ik gewoon lekker wachten en verdergaan op deze 486-laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
Abuzer schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:49:
Net gebeld naar Dell. Geen zin om de aardige arme dame van de hulplijn uit te kafferen. Maar 9-9 verzonden betekend dat dat ding met de pakezel uit een Chinese provincie wordt geïmporteerd. Dit terwijl idd er 3 dagen bij de UPS tracking werd vermeld, en op de site toen ik bestelde er werd gesproken over 2-3 werkdagen (besteld op 4-9). Kortom, lekker k*t dus. Iemand ervaringen met hoe het proces te versnellen dan wel een korting te bedingen? Of moet ik gewoon lekker wachten en verdergaan op deze 486-laptop?
Je zal nog ff geduld moeten hebben, de mijne is de 7e al verzonden en ik zie ook nog niks op de ups site. Schijnbaar zie je pas iets als het pakketje in europa/nederland is, maar dan duurt t ook niet langer dan 1 dag voordat je t in huis hebt.
Ik weet overigens niet hoe ze t voor elkaar krijgen want ik heb hier op t werk woensdag iets in china besteld en dat is er al 8)7 en dat was ook met ups....

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Quad schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:13:

De 15r se is binnen hier. Alleen alle letters op het scherm zijn zo fokking klein! Resolutie staat gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

DPI even upscalen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Hoe snel kan je een email verwachten van Dell m.b.t. tot het bevestigen van je aanmelding voor de Dell vip club?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Thnx. Had al met lettertype vergroten bezig geweest. Maar dat gaf niet niet goede resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnepooh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 10:16
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:28:
Hoi

Hoe snel kan je een email verwachten van Dell m.b.t. tot het bevestigen van je aanmelding voor de Dell vip club?
Ik had me zo'n 20x opnieuw ingeschreven op hotmail, maar nooit een bevestiging gekregen. Heb het vervolgens 1x op me Gmail geprobeerd en daar kreeg ik gelijk een mail. Dus kun je proberen ;)

Hier ook 9-9 verzonden en nog geen UPS update :-(

[ Voor 3% gewijzigd door winnepooh op 13-09-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

winnepooh schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:30:
[...]

Ik had me zo'n 20x opnieuw ingeschreven op hotmail, maar nooit een bevestiging gekregen. Heb het vervolgens 1x op me Gmail geprobeerd en daar kreeg ik gelijk een mail. Dus kun je proberen ;)

Ha, dank je wel. Werkt inderdaad in 1 keer via Gmail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
winnepooh schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:30:
[...]

Om jullie even op de hoogte te houden, de status bij ups is veranderd in verzendlabel aangemaakt, dus....? Morgen of maandag denk ik ;)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 02:08:
Het lijkt erop dat dell de vostro lijn aan het uitfaseren is. vroegah waren 3000 series laptops (3000 = vostro 5000 = latitude midrange, 6000 = latitude high-end) gebrand onder de naam vostro. Maar tegenwoordig heb je de latitude 14 en latitude 15 met 3000-seires modelnummers.

http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/latitude-3440-laptop/fs
http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/latitude-3540-laptop/fs
let op prijzen ex. BTW

Met name de latitude 3540, de 15.6" is opmerkelijk. Hij lijkt hetzelfde gewicht te hebben als de inspiron 15R, maar komt met 1080p scherm welke ook nog eens mat is, prijs € 639 ex met i5 en HD 8850M GDDR5 wat een behoorlijk potente chip is in dit prijssegment, GT 750m class.

Latitude 15 haswell
[afbeelding]

Inspiron 15R ivy
[afbeelding]

Lijkt een rebrand.. Interesting..
Waarom niet gewoon een Haswell + Nvidea upgrade voor de 15R SE en 17R SE. :(
Heb pas rond kerst dat ik er echt een nodig heb voor mn stage maar dan kan ik nu alvast een paar maanden kwijlen op de specs :+ Je zou verwachten dat ze wel een keer een upgrade zullen doen gezien de SE's al ouder zijn dan bijvoorbeeld de nieuwe 15R's enzo..

Of is dat wat te optimistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat optimistisch is is ik die dacht dat dat dell binnen enkele weken na de launch hun inspiron lijn zou upgraden met haswell. We zijn nu 2½ maand verder, en er is nog niets gebeurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnepooh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 10:16
ed-oorklep schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:08:
[...]

Om jullie even op de hoogte te houden, de status bij ups is veranderd in verzendlabel aangemaakt, dus....? Morgen of maandag denk ik ;)
Top hier ook! Vanmiddag was die blijkbaar al verwerkt, dus wie weet komen ze morgen al langs. Beetje jammer dat hier morgen niemand is :')
Pagina: 1 ... 27 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.