Ik heb achter de schermen meegekeken wat jullie allemaal op dit forum plaatste en rond 21:00 ook de 15R SE besteld (Met I7, 1TB Extern en 8GB Intern)
Ik moet toch zeggen dat die DELL erg onduidelijk is. Ik heb inderdaad ook die Souhail gesproken via de Chat, en deze gaf aan dat dit kon. Daarna sprak ik met ene Serah en deze sprak het weer tegen.. heel erg onduidelijk..
Tevens wordt de site in de nacht van woensdag/donderdag geupdate met nieuwe acties etc. hierdoor heb ik een 15R met dezelfde specs EN touchscreen laten lopen. Deze was op dat moment €699,- !!! (Niet aangegeven dat dit een actie was). Ik heb nog gevraagd of het mogelijk was deze te bestellen voor dezelfde prijs. maar dit was niet meer mogelijk 'omdat de marketingafdeling dit heeft aangepast' ... volgensmij zijn hun de verkopers.. maarja..
Ik hield dus na vorige week de 15R in de gaten, en heb ik na een nachtje slapen ook maar besloten om de 15R te kopen. Nu wilde ik rond 20:00 de laptop kopen. Bleek die ook opeens van de website te zijn.. na wat omleidingen toch nog bij de juiste laptop terecht gekomen!

en toen besteld
Nu ben ik met behulp van jullie (waarvoor dank!!) met de kortingsbonnen ook in de buurt gekomen. Namelijk €725,- .. Niet de oorspronkelijke €699,- maarja.. Had ik maar eerder moeten zijn.
Let dus wel op! die 15R met de I7 Processor kan zomaar van de website afgehaald worden, en deze kan je dat ook niet meer bestellen (zelfs niet telefonisch). Ik zag daarnet een verhaal voorbij komen over het Backlight systeem.. Ik hoop dat dit nog wel lukt!
En nu maar wachten tot die binnenkomt... Tot die tijd wens ik iedereen een fijne avond toe!