Mijn vrouw heeft nu een dag een Lg Optimus 4x HD, maar de lader functioneert niet goed. Een nieuwe is inmiddels aangevraagd, maar we willen het toestel wel kunnen opladen in de tussentijd. Nou heb ik nog wat oude laders, maar waar moet ik op letten?
De LG-lader moest half in het stopcontact zitten om spanning te krijgen en maakte soms een knetterend geluid. De LG laadde wel gewoon op, maar mijn Galaxy Note gaf met dezelfde lader aan dat de spanning te hoog was.
De LG-lader heeft een frequentie van 0.2A en een output van 1.2A.
De lader van de Note heeft een frequentie van 0.15A en een output van 1.0A.
Kan dit de reden zijn dat de Note aangeeft dat de spanning te hoog is? En dat in feite alleen de contactpunten van de LG-lader niet helemaal goed zijn? Of beschikt de Note over een extra controle en loop ik het risico de LG onherstelbaar te beschadigen als ik de LG-lader in de tussentijd gewoon gebruik?
En kan ik de lader van de Note anders gewoon gebruiken?
Ik heb hier ook nog een lader met een frequentie van 0.15A en een output van 850mA. Kan ik die evt gebruiken en wat zijn de gevolgen?
Alvast heel erg bedankt!
De LG-lader moest half in het stopcontact zitten om spanning te krijgen en maakte soms een knetterend geluid. De LG laadde wel gewoon op, maar mijn Galaxy Note gaf met dezelfde lader aan dat de spanning te hoog was.
De LG-lader heeft een frequentie van 0.2A en een output van 1.2A.
De lader van de Note heeft een frequentie van 0.15A en een output van 1.0A.
Kan dit de reden zijn dat de Note aangeeft dat de spanning te hoog is? En dat in feite alleen de contactpunten van de LG-lader niet helemaal goed zijn? Of beschikt de Note over een extra controle en loop ik het risico de LG onherstelbaar te beschadigen als ik de LG-lader in de tussentijd gewoon gebruik?
En kan ik de lader van de Note anders gewoon gebruiken?
Ik heb hier ook nog een lader met een frequentie van 0.15A en een output van 850mA. Kan ik die evt gebruiken en wat zijn de gevolgen?
Alvast heel erg bedankt!