Voor zover mij bekend kan je alle USB laders gebruiken om apparaten die hier gebruik van maken op te laden. Aleen wanneer het aantal Ampère lager is duurt het langer. Ik heb drie USB laders in mijn bezit. Allen 5V, maar de ampères verschillen.
- 180mA (digitaal fotolijstje)
- 1A (HTC telefoon)
- 2A (Galaxy Tab2)
- Auto lader met FM transmitter (laag Ampère)
Verder heb ik een eReader met achterop de vermelding External Power Supply: 5V/1.2A met micro usb ingang.
Door het aansluiten van de e-reader op de eerste lader en de FM transmitter zijn deze apparaten gesneuveld (doorgebrand). Op de laptop lukt laden wel (weet niet wat de output hiervan is) Maar liever laad ik op via een wandcontactdoos.
Op internet en Tweakers lees ik hier weinig over terug (behalve dat het gewoon zou moeten kunnen.
Heeft iemand raad voor me (voordat ik een derde lader laat smelten)?
- 180mA (digitaal fotolijstje)
- 1A (HTC telefoon)
- 2A (Galaxy Tab2)
- Auto lader met FM transmitter (laag Ampère)
Verder heb ik een eReader met achterop de vermelding External Power Supply: 5V/1.2A met micro usb ingang.
Door het aansluiten van de e-reader op de eerste lader en de FM transmitter zijn deze apparaten gesneuveld (doorgebrand). Op de laptop lukt laden wel (weet niet wat de output hiervan is) Maar liever laad ik op via een wandcontactdoos.
Op internet en Tweakers lees ik hier weinig over terug (behalve dat het gewoon zou moeten kunnen.
Heeft iemand raad voor me (voordat ik een derde lader laat smelten)?