Erg mooi en goed idee, Zeker als media center.
Ben erg benieuwd naar het eind resultaat dus blijf hem zeker volgen.
Verwijderd
Forum Lurker, Reageer weinig, lees veel.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Hirdra000, Bedankt voor de aanmoediginghidra000 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:33:
Erg mooi en goed idee, Zeker als media center.
Djwceend, Thank you!
Helemaal waar.. De meid neemt meer tijd in beslag dan men graag wil.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:41:
Gebeurd nog maar weinig in het geheel!
Denk druk bezig met de liefde is weer een ander project
RoboticPro, het project ligt, of beter gezegd lag stil. Ik ben zoals gezegd echt van plan dit af te maken, want ik ben zelf ook razend benieuwd naar het eindresultaat!RoboticPro schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 19:49:
Alvast sorry voor het opwekken van de rest,
@Gertjezzz komt er nog een update? of ligt het project stil?
Toch wel, al is het maar een kleintje...
Plankton123, Dank voor het compliment!!1! Ik zal proberen je niet teleur te stellen...Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:54:
Ziet er erg strak uit, je hebt weer een volger erbij!
CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex
[ Voor 13% gewijzigd door exorbitex op 25-04-2013 20:51 ]
In de start post staat al dat er geen losse grafische kaart in gaat en dat deze vervangen is door de AMD APUI_am_akira schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:52:
Ik zie dat je de videokaart apart gaat leggen, heb je dit al getest? De afstand van het slot en de videokaart voor al dat geweld lijkt me veel storing op te geven. je krijgt snel lag op zon afstand.
Pci express 16 x heb ik in maximaal 16cm gezien, 2 aan elkaar werkt dat?
Zo gek veel aansluitingen heb je niet nodig... HDMI, netwerk, voeding en eventueel 1x USB voor het geval dat je er nog eens een toetsenbordje aan moet hangen.MBgek schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:10:
Hoe zit het eigenlijk met de aansluiten op het mobo? waar en hoe ga je die plaatsen?
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Lijkt me toch dat als je anderhalf jaar aan een pc bouwt, de prioriteiten elders liggenMBgek schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:08:
Mega schop voor dit veelbelovende project, zijn er nog vorderingen? wordt er überhaupt nog aan gewerkt?
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Lijkt mij dat ie -ondanks andere prioriteiten- in die anderhalf jaar best eens af zou kunnen zijnDanny the dog schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:37:
[...]
Lijkt me toch dat als je anderhalf jaar aan een pc bouwt, de prioriteiten elders liggen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq