Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

facebook gehackd

Pagina: 1
Acties:
  • 780 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik had al eerder gepost maar dat mogt niet.

misschien dat het hier wel mag.

ik ben laatst gehackt op facebook en wil dus wete hoe dit kan enso.

ik mag niet vragen hoe je moet hacken maar wil gewoon weten hoe ze dit gedaan hebben.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:09
Gewoon je wachtwoord geraden/gestolen.

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

en ook dit topic zal niet voldoen aan het beleid. Evenals het topic eerder te noemen:
Hoe kan je hacken?

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Zorg er sowieso voor dat je wachtwoord uit minimaal 8 karakters bestaat en dat er hoofdletters, cijfers en leestekens in zitten.

Dit zal de volgende keer wel helpen gok ik.

p.s. zo niet, dat doe je andere domme dingen zoals checken wie je geband hebben door ergens in te loggen...

Want a cookie?!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Voor een actieve hacker weet je er weinig vanaf. :P
Niemand gaat jou hier helpen, wanneer wij uitleggen hoe het werkt dan kan iedereen dit lezen en het beleid is hierop tegen (en terecht). Op het internet valt al genoeg info te vinden over de werking ervan zonder dat het beschrijft hoe het moet, ik zou zeggen, ga ervoor en zoek het op.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
kan het ook komen door een virus want ik had er een gevonden met avg

heb cookies ook maar weggedaan voor de zekerheid

en wachtwoord heb ik niet weggegeven en is 7 tekens, is dat ook al goed?

en dit forum is er toch om mensen te helpen met fouten en beveiliging enso, waarom mij dan niet

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 20:53

LocalJoost

plaatje hieronder

Typ je wachtwoord eens in op onderstaande site:
http://howsecureismypassword.net/

Meestal is een onveilig wachtwoord de belangrijkste manier hoe men zich toegang tot je account kan verschaffen.
Persoonlijk vind ik 7 tekens te weinig, minimaal 8 met zowel hoofd als kleine letters, vreemde tekens en cijfers.

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41
LocalJoost schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 07:53:
Typ je wachtwoord eens in op onderstaande site:
http://howsecureismypassword.net/

Meestal is een onveilig wachtwoord de belangrijkste manier hoe men zich toegang tot je account kan verschaffen.
Persoonlijk vind ik 7 tekens te weinig, minimaal 8 met zowel hoofd als kleine letters, vreemde tekens en cijfers.
En wat krijg je dan te zien op de website?
"Your password was secure, but thanks for sharing it with us?"

Lekkere honeypot is dat...

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

MuddyMagical schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 07:54:
[...]

En wat krijg je dan te zien op de website?
"Your password was secure, but thanks for sharing it with us?"

Lekkere honeypot is dat...
Ja, en elke password generator op Internet houdt ook bij wie vanaf welk IP adres welk password gegenereerd heeft, EN leest voor het gemak ook nog even je cookies uit :P 8)7 :+

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 07:52:

en dit forum is er toch om mensen te helpen met fouten en beveiliging enso, waarom mij dan niet
Iets in mij zegt dat je niet echt bekend bent met computers en de beveiliging en dan zal het zoeken naar informatie over de werking van accountverlies / diefstal ook niet veel zin hebben. Probeer jezelf eerst te verdiepen in de beveiliging van een PC en probeer daarna voor jezelf te bedenken of je nog steeds wil weten hoe een account wordt gestolen of dat je voldoende had aan een goede beveiliging.

Dus, blijf nooit ingelogd op een openbare computer wanneer je daar op bijvoorbeeld Facebook hebt gezeten. Wanneer je ingelogd blijft dan hoeft iemand alleen jouw persoonlijke gegevens (mailadres, wachtwoord) aan te passen en hoppa, account kwijt. Dat zijn hele eenvoudige weetjes die iedereen zou moeten kennen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 15:48

eagle00789

Est. November 2005

is wel een beetje erg kort. Mijn standaard wachtwoord is gewoon altijd 12 tekens lang bestaande uit a-z A-Z 0-9 een vreemd teken zoals bijvoorbeeld 1 van deze: !@#$%^&*()_+~`-={}|[]\:;'<>?,./ en dan zit je altijd goed kwa wachtwoord.
Voor beveiligingsvraag moet je het zelfde doen. maakt de kans op hacken gewoon bijna onmogelijk (risico is er altijd, omdat het toch een internet systeem betreft die om wat voor reden dan ook eens een beveiligingslek kan hebben)

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:19

hostler

Yeahhh dude!

Mijn glazen bol verteld me dat het misschien komt doordat er een keylogger op je PC staat.

Vraag je eens af waarom ze jou zouden hacken. Waarom ben jij interessant?

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-11 11:10

Yintha

We'll stay gold forever

Zou bijna denken dat iemand met als username 'activehacker' wel snapt hoe dit kan gebeuren :')

• DisasterMaster
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-11 16:33

DisasterMaster

Echt wel.

hostler schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 08:08:
[...]

Mijn glazen bol verteld me dat het misschien komt doordat er een keylogger op je PC staat.

Vraag je eens af waarom ze jou zouden hacken. Waarom ben jij interessant?
Hij hoeft nog niet eens interessant te zijn, als het geautomatiseerd is d.m.v. een stuk malware kan het iets zijn wat gewoon alles pakt wat het infecteert.
Klopt, maar op Tweakers verwacht men wel dat je zelf ook wat moeite doet en niet alleen maar "hoi help mij" roept :)

Kun je met Facebook niet zien wie, wanneer en vanaf welk IP heeft ingelogd op je account? Internet je wel eens via een onbeveiligd wifi netwerk (trein, openbare hotspot, etc)? Zonder SSL (je adres begint met https://) is Facebook hacken d.m.v. cookies opvangen/sessie stelen kinderlijk eenvoudig.

In the middle of every difficulty lies opportunity ~ Albert Einstein

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:04

Pixeltje

Woo-woohoo!

Is het niet gewoon een kennis of vriend die je probeert te fucken? Als je zeker weet dat het geen bekende is die een 'grap' met je uithaalt zou ik ook eens kijken naar andere wachtwoorden, zoals je mail en eventueel online banking. Beter even aanpassen voor je daar zometeen ook de klos bent.

En uitleg geven over hoe dat hacken werkt krijg je hier niet, ten eerste is het niet de bedoeling om van t.net een hackerhol te maken waar je zomaar informatie kan vinden om Facebook (of wat dan ook) te hacken en ten tweede kunnen wij je niet vertellen hoe jij gehacked bent, omdat we niet op magische wijze naar je wachtwoord, computer of iets anders kunnen kijken.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Verwijderd

@TS, wat was je wachtwoord dan ? :)

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Maarja je naam is ActiveHacker en je wilt weten hoe je FB is gehacked. Misschien eerst eens een cursur Nederlands volgen.

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-11 13:54
Megamind schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 08:21:
Maarja je naam is ActiveHacker en je wilt weten hoe je FB is gehacked. Misschien eerst eens een cursur Nederlands volgen.
Die spelling van hem is anders wel zeer moeilijk te voorspellen met een dictionary attack ;)

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-11 13:42

Frituurman

Mjam!

Rctworld schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 08:22:
[...]

Die spelling van hem is anders wel zeer moeilijk te voorspellen met een dictionary attack ;)
Lol.. }:O

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Rctworld schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 08:22:
[...]

I LOL'd _O-

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Nee dat mag hier ook niet. Lees aub de voorwaarden voordat je weer een nieuwe post maakt.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.