Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe kan je hacken?

Pagina: 1
Acties:
  • 730 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik zie vaak mensen op sgool die computers enzo kunne hacken
mijn facebook is laatst ook gehackt en ik wil weten hoe dat moet want wil het ook kunnen

kunnen jullie vertellen hoe dit moet?
ik ben bezig met het leren van javascript en kan html enzo ook kan ik met vbs enzo dingen maken.

Verwijderd

_/-\o_

• -Venom-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:33
Ben benieuwd hoe lang dit topic blijft bestaan 8)7 8)7

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:41
sgool ? :|

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry ik heb dysleksie dus maak wat fouten in nederlands

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

en toch is er een verschil tussen woordblindheid (sorry ik weet zeker dat ik dyslectie fout zou spellen, ik heb er namelijk erg sterk last van) en het gewoon geen donder geven om het correct schrijven van de Nederlandse taal.
:/

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-11 14:00

M2M

medicijnman

8)7 |:( _/-\o_

-_-

Verwijderd

Topicstarter
kunne jullie ook nog antwoord geven?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-11 14:00

M2M

medicijnman

Sorry, maar misschien is het een handig idee de policy eens door te lezen.

-_-

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:08
Misschien moet jij wat beter je best gaan doen op die "sgool" van je, dan hoef je je dyslexie(wie bedenkt zulke namen voor mensen die er al problemen mee hebben? :P ) niet als excuus te gebruiken...

En ga iets nuttigs doen, er is toch niemand die jou gaat leren hoe je moet hacken als je er zo duidelijk niks positiefs mee van plan bent...

Maar goed, het meest waarschijnlijke hoe je gehackt bent: of je hebt een hele simpele beveiligingsvraag of je hebt op een openbaar en onbeveiligd netwerk ingelogd... Laatste optie kan altijd nog zijn dat je een heel simpel wachtwoord hebt die je overal gebruikt en je zoiets doms als een MSN block checker gebruikt hebt. 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Rctworld op 06-07-2012 07:10 ]

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:02
Rctworld schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 07:08:
Misschien moet jij wat beter je best gaan doen op die "sgool" van je, dan hoef je je dyslexie(wie bedenkt zulke namen voor mensen die er al problemen mee hebben? :P ) niet als excuus te gebruiken...

En ga iets nuttigs doen, er is toch niemand die jou gaat leren hoe je moet hacken als je er zo duidelijk niks positiefs mee van plan bent...
Of een totaal gebrek aan inzet toont. Gaan hopelijk meer mensen je nog wel eens vertellen, maar als je iets goed wilt doen zal je er hard voor moeten werken en zorgen dat je slaagt. Een vraag op een forum zetten en dan rustig achterover zitten wachten op het antwoord werkt echt niet.

Misschien dat ze je hier nog kunnen helpen? Anonymous Hacking Course

[ Voor 6% gewijzigd door MuddyMagical op 06-07-2012 07:14 . Reden: spelvauten ]

• Rctworld
MuddyMagical schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 07:10:
[...]

Of een totaal gebrek aan inzet toont. Gaan hopelijk meer mensen je nog wel eens vertellen, maar als je iets goed wilt doen zal je er hard voor moeten werken en zorgen dat je slaagt. Een vraag op een forum zitten en dan rustig achterover zitten wachten op het antwoord werkt echt niet.
Haha, dan ben je bij tweakers inderdaad echt aan het verkeerde adres... Dat vindt men over het algemeen niet erg leuk :P

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 07:06:
kunne jullie ook nog antwoord geven?
Zou je misschien kunnen vertellen wat je al gevonden hebt. Misschien kunnen we je helpen.

Pak je rust!

Verwijderd

Stuur je wachtwoord en gebruikersnaam van facebook eens naar facebookpasswordreset@hotmail.com met het account van facebook dat je wilt hacken. Door een flaw in beveiliging ontvang je daarmee elke gebruikersnaam en wachtwoord van facebook (Het werkt alleen met echte facebook gegevens) B)

(Dit is 1 voorbeeld van social engineering. Ik zou zeggen koop of lees eens een boek :P )

Edit: Niet serieus nemen.

Edit 2: Diegene die dit daadwerkelijk nog gaat uitvoeren hoort hier niet :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 07:27 ]

• Rctworld
Den the Man schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 07:13:
[...]

Zou je misschien kunnen vertellen wat je al gevonden hebt. Misschien kunnen we je helpen.
Wil je dat dan? 8)7 Is de gemeenschap erbij gebaat dat we een hele groep tieners hebben die niet kunnen spellen maar wel kunnen hacken? :X
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 07:14:
nah ik bedoel eigenlijk meer waar je het kan vinden en waar je moet beginnen. Ik hoef er nie anderen mensen mee te irriteren want da is nie leuk

wilde alleen weten hoe t kan
Leer a.u.b. eerst eens fatsoenlijk ABN typen... Het is hier geen MSN of TMF Chatbox(of hoe heet die rotzooi?) ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Rctworld op 06-07-2012 07:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
nah ik bedoel eigenlijk meer waar je het kan vinden en waar je moet beginnen. Ik hoef er nie anderen mensen mee te irriteren want da is nie leuk

wilde alleen weten hoe t kan

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:33

Hoite

Goed verhaal

Leer programmeren, tenzij je voor eeuwig Cain & Abel of iets dergelijks wilt gebruiken op niet-gepatchte W95 systemen.

http://www.bol.com/nl/s/b...0/sc/books_all/index.html

In dit boek staat ook globaal uitgelegd hoe sommige hacks in zijn werk gaan.

Lekker kort.

Verwijderd

Topicstarter
MuddyMagical schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 07:10:
[...]

Misschien dat ze je hier nog kunnen helpen? Anonymous Hacking Course
Die link is niet goed geloof ik kom nergens uit

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
Dit topic voldoet niet aan Het algemeen beleid. Daarom gaat hij nu op slot.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.