Dag Tweakers, omdat er geen specifieke forum-afdeling voor mijn vraag is stel ik 'm hier. Hopelijk is dat geen probleem, ondanks dat het een beetje het omgekeerde is van wat er hier over het algemeen gevraagd wordt. Anders zie ik het slot wel verschijnen, waarvoor bij voorbaat excuses..
Verder is het simpel, ik wil mijn oude desktop doorverkopen, maar heb echt geen idee meer van wat ik ervoor kan vragen, vooral omdat ik niet zo goed kan inschatten hoe de processor zich verhoudt tot hedendaagse modellen. 't Geheel draaide in principe nog prima en ik ga uiteraard nog even de boel stofvrij proberen te maken..
Op marktplaats zitten me net iets teveel sjacheraars om een bieding zonder openingsprijs te beginnen, dus als iemand een idee kan geven, heel veel dank!
't Heeft me destijds (eind 2008 alweer) tegen de 1.300 euro gekost, incl. btw.
Antec P182, Zwart
Intel Core 2 Quad Q9550
Asus P5Q Pro
Scythe Mugen Infinity
Corsair TWIN2X4096-6400C4DHX ,4096MB x 2 (8 gig totaal dus)
Club3D Radeon HD4870 OC,1024MB, GDDR5, PCIe
Creative X-Fi XtremeMusic
Samsung Spinpoint F1,7200RPM, SATA II, 32MB (1 TB)
Samsung SH-S223F (optische drive, boeiend)
Corsair CMPSU-650TXEU,Retail, 650Watt
Later erbij geprikt: zo'n Kingston SSDnow van 96gig, a 116 euro.
Verder is het simpel, ik wil mijn oude desktop doorverkopen, maar heb echt geen idee meer van wat ik ervoor kan vragen, vooral omdat ik niet zo goed kan inschatten hoe de processor zich verhoudt tot hedendaagse modellen. 't Geheel draaide in principe nog prima en ik ga uiteraard nog even de boel stofvrij proberen te maken..
Op marktplaats zitten me net iets teveel sjacheraars om een bieding zonder openingsprijs te beginnen, dus als iemand een idee kan geven, heel veel dank!
't Heeft me destijds (eind 2008 alweer) tegen de 1.300 euro gekost, incl. btw.
Antec P182, Zwart
Intel Core 2 Quad Q9550
Asus P5Q Pro
Scythe Mugen Infinity
Corsair TWIN2X4096-6400C4DHX ,4096MB x 2 (8 gig totaal dus)
Club3D Radeon HD4870 OC,1024MB, GDDR5, PCIe
Creative X-Fi XtremeMusic
Samsung Spinpoint F1,7200RPM, SATA II, 32MB (1 TB)
Samsung SH-S223F (optische drive, boeiend)
Corsair CMPSU-650TXEU,Retail, 650Watt
Later erbij geprikt: zo'n Kingston SSDnow van 96gig, a 116 euro.